Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

BUGATTI Wimille

Napisal/-a don CONSIGLIO Če okt 14, 2004 11:53 pm

No, pred vami vtis, ki nam kaže morebitnega Bugattija 2+2 s sprednjim motorjem. Plan pravi, da ga ne bo pred letom 2009. Tudi to vozilo je ime prevzelo po svojem vozniku 24 ur Le Mansa Jeanu Pierreu Wimilleu, ki je to tekmovanje osvojil prav z Bugattijem.

Slika

Slika

Predvidevajo izdelavo 2-3 tisoč vozil letno :shock:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: BUGATTI Wimille

Napisal/-a dobek Pe okt 15, 2004 5:29 am

don CONSIGLIO je napisal/-a:Predvidevajo izdelavo 2-3 tisoč vozil letno :shock:


ma naj prvo spravijo veyrona na cesto, pol bom verjel v proizvodne cifre vecje od od 0,2-0,3 avta na leto... :roll:
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Re: BUGATTI Wimille

Napisal/-a kobreti Pe okt 15, 2004 11:25 am

dobek je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Predvidevajo izdelavo 2-3 tisoč vozil letno :shock:


ma naj prvo spravijo veyrona na cesto, pol bom verjel v proizvodne cifre vecje od od 0,2-0,3 avta na leto... :roll:


Se popolnoma strinjam!!!! Ker si lepo blatijo imidž z veyronom!!!
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Pe okt 15, 2004 11:57 am

to pa mene sploh ne potegne!!! :wink: :wink: :wink:
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe okt 15, 2004 12:15 pm

Sej še veryona ne bomo nikol vidl, tega batmobila pa sploh ne! :-P :twisted:
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe okt 15, 2004 2:52 pm

Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe okt 15, 2004 3:02 pm

If u believe... :roll:
Kolkrat so že to rekl? :?: :roll:
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe okt 15, 2004 3:02 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom :wink:

LP,
don CONSIGLIO


in z omejitvijo hitrosti na 350km/h :cry:
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe okt 15, 2004 3:13 pm

Veyron je trenutno na testiranjih :lol: :lol:
Prvi Veyroni naj bi bili pri kupcih v drugi polovici leta 2005.

PS: načrtujejo tudi štiri kolesno gnanega Veyrona.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe okt 15, 2004 3:22 pm

Biskvitek je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom :wink:

LP,
don CONSIGLIO


in z omejitvijo hitrosti na 350km/h :cry:


Omejitve so in niso, oz. se jih krši. Obstajajo tudi Bmwji in Mercedesi, ki grejo "malo" več kot 250 km/h. Samo tisti čipek... :wink:

Sicer pa še zdaleč ni Veyron edini avto, ki ga čakamo malo preveč časa. Spomnimo se Alfe 166 (več kot leto je čakala pripravljena) ali pa Peugeot 607, če pogledamo novejše primere. Vseeno pa rajši čakamo, kot da se zgodi razred A prvi primerki :roll:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3369
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe okt 15, 2004 3:49 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:

Vseeno pa rajši čakamo, kot da se zgodi razred A prvi primerki :roll:

LP,
don CONSIGLIO


Sam je pa zato novi razred A razred pred drugimi v svoji klasi :wink:
 
-EC-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: Ne mar 28, 2004 2:38 pm
Kraj: 1231

Napisal/-a -EC- So okt 16, 2004 10:42 am

Men tale bad mobil ni preveč všeč :roll:



Lp!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So okt 16, 2004 11:37 pm

Veyron je tako v oblakih, da je vse vprašanje. Kdo pa bi kupil avto, ki je skoraj enkrat dražji od Enzota pa hkrati kar precej počasnejši...

Pa tudi tako je, da od druge svetovne vojne dalje, bugatti z izjemo EB 110 ni naredil nobenega avtomobila. Pa tudi pred vojno ni bil najhitrejši avtomobil na svetu. Mit je nastal mnogo kasneje kot pa takrat, ko so se bugatiji še vozili po cestah.

Še kot zanimivost: Bugati pred 2 vojno ni naredil niti enega avtomobila, ki bi imel hidravljične zavore. 8)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
cr00ky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 23, 2004 4:18 pm

Napisal/-a cr00ky Po okt 31, 2005 4:30 pm

da ne odpiram nove teme...

...kot bugatti freak redno prebrskujem net...
...tole je nekaj dizajnov prihodnjih bugattijev

SlikaSlika
povezava:klikni

Tony Shamenkov dizajn (meni osebno hud, ceprav me ful spominja na fordov koncept gt-90)
Slika
Slika
Slika

Neki tajvanec je naredil dizajn limuzine
Slika

dost za zdaj...
Veyron bo sigurno dobil mlajšega bratca, kakšen pa bo, bomo pa še videli :)
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po okt 31, 2005 5:26 pm

McLaren je napisal/-a:PS: načrtujejo tudi štiri kolesno gnanega Veyrona.


A nebodo vsi Veyroni gnani na 4kolesa?
Pa se omejil ga bodo?
Za povrh vsega sm pa jst se slisu da majo ze 70 kupcev?

Hmmmm....zanimivo
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM Po okt 31, 2005 6:29 pm

cr00ky je napisal/-a:Tony Shamenkov dizajn (meni osebno hud, ceprav me ful spominja na fordov koncept gt-90)
Slika
Slika
Slika


jap
čist iste linije kot gt90 ima
edino na zadku je precej drugačna linija
 
cr00ky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 23, 2004 4:18 pm

Napisal/-a cr00ky Po okt 31, 2005 7:18 pm

Biskvitek je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom :wink:

LP,
don CONSIGLIO


in z omejitvijo hitrosti na 350km/h :cry:


naj te malo popravim...

avto bo imel DVA ključa... enga bos dobu, k avto kupis...
..."se pod neznanimi pogoji-verjetno, kaksna dirkaska licenca/usposabljanje" pa drugega...

Kje je fora? Fora je v tem da avto deluje na 3 mozne nacine...

1. Standard mode, brez izvlecenih spojlerjev, dvignjeno podvozje... najlepša linija-za kruzat pomestu(končna hitrost 220km/h - če prtisnes bolj se prestavi v handling mode)
slika "standrad mode"
Slika

2. Handling mode, izvlecen zadnji spojler, nizje nastavljeno podvozje (končna hitrost - 375km/h)
slika "handling mode"
Slika

3. High-speed mode (DRUGI KLJUČ!!!!), zadnji spojler višje, kot handling mode (pri zaviranju se dvigne-vecji downforce), izvleče sprednji spojler (da ne dvigne avta kot MB CLK-GTR), najnižja nastavitev podvozja (največji ground-effect) - (končna hitrost - 415km/h na testiranjih)...
slikca drugega ključa levo od vozniškega sedeža:
Slika

sliki s testiranja(prva slikca-high speed mode):
Slika
Slika

Še povezava kjer so ga nateral 415km/h...
klikni
 
cr00ky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jan 23, 2004 4:18 pm

Napisal/-a cr00ky Po okt 31, 2005 7:29 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Veyron je tako v oblakih, da je vse vprašanje. Kdo pa bi kupil avto, ki je skoraj enkrat dražji od Enzota pa hkrati kar precej počasnejši...

Pa tudi tako je, da od druge svetovne vojne dalje, bugatti z izjemo EB 110 ni naredil nobenega avtomobila. Pa tudi pred vojno ni bil najhitrejši avtomobil na svetu. Mit je nastal mnogo kasneje kot pa takrat, ko so se bugatiji še vozili po cestah.

Še kot zanimivost: Bugati pred 2 vojno ni naredil niti enega avtomobila, ki bi imel hidravljične zavore. 8)


Da dodam... VEYRON BO, Tovarna bo v izgubi...vendar si bo z veyronom popravla imiđ znamke bugatti, z naslednjim avtom pa nacrtujejo profit...

Dražji od Enzota sigurno, hitrejši odvisno kako gledas... Na stezi kjer testirajo avtomobile v oddaji Motorvision-DSF je najhitrejši Mitsubishi, to pomen da je mitsubishi 10x cenej od enzota(niso ga sicer testiral ampak bi vseeno uzad ostal) in precej hitrejši...?

Fora Bugattijev je da so vedno neki drugac delal avte, in nekateri ljudje jih obcudujemo prav zaradi tega..., drugi pa ne postekajo bistva pa ne...jim ne zamerim...
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po okt 31, 2005 8:51 pm

Prosim, da se neha komentirat izjave v zvezi z Veyronom. Te izjave so namreč iz časov, ko so bile novice o Veyronu še špekulacije. Govo rimo o Wimilleu. Poglejte datum objave preden komentirate.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po okt 31, 2005 11:48 pm

cr00ky je napisal/-a:...izvleče sprednji spojler (da ne dvigne avta kot MB CLK-GTR)...

Samo za info...Leta 1999 v LeMansu ni vzdignilo Mercedesa CLK-GTR ampak Mercedes CLR. Mercedes CLK-GTR je od leta 1997 nastopal (ter dominiral) v tekmovanju FIA-GT. In ravno zaradi dominacije v GT tekmovanju so se pri Mercedesu odločili, da 'napadejo' tudi LeMans! Za 24ur LeMansa so razvili popolnoma nov, izredno nizek dirkalnik, Mercedes CLR, ter ga tudi izdatno stestirali na dirkališčih širom Evrope - in tudi zaradi tega je bilo prevračanje dirkalnika v LeMansu še toliko večje presenečenje za Mercedes!).

Na sliki spodaj: Mercedes CLR ter ekipa dirkačev - Mark Webber čepi spodaj levo
Slika

Je pa zanimivo, da se dirkalnik zaradi aerodinamičnih nepravilnosti ni prevrnil samo enkrat, ampak tekom dirkaškega vikenda kar 3-krat! Že v četrtek je na kvalifikacijskem treningu Marka Webber (ki BTW trenutno dirka v F1 pri ekipi Williams) malenkost privzdignilo dirkalnik, vendar je priletel nazaj na stezo, tako da je samo malo razbil dirkalnik (ki so ga mahaniki do sobotnega jutranjega ogrevanja uspeli popraviti). Webber-a pa je v soboto na jutranjem ogrevanju zopet prevrnilo. Zaradi tega so mehaniki na sprednji del preostalih dveh dirkalnikov v obupnem poizkusu pritrdili še dodatna krilca za povečanje downfora v upanju, da se nesreča ne bo več ponovila. V nedeljo pa je najbolj spektakularno prevrnilo še Peter Dumbreck-a (dirkalnik je odneslo približno 70 - 80 m izven dirkališča!). Mercedes je končno iz dirke umaknil še preostali dirkalnik...

Na srečo pa v nesrečah noben izmed dirkačev ni bil resneje poškodovan!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov