Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Audi RS6 Avant

Napisal/-a exclusive Če jan 06, 2005 9:58 pm

Konec 2006 pride novi RS6 Avant: 5.2 bi-turbo 600 KM !

Tukaj računalniška slika, kakšen bo morda (najbrž) izgledal:


http://www.audiforum.nl/phpBB2/download.php?id=10463
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jan 06, 2005 10:02 pm

:DDD :DDD :wiihuu :wiihuu =I =I

Stroooj! Kakšni podatki?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Če jan 06, 2005 10:05 pm

dobra konkurenca za M5 100hp več, zanimiv dvoboj bo :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Če jan 06, 2005 10:10 pm

Wuhuuuuu... noro dober :DDD :woohoo
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jan 06, 2005 10:11 pm

Samo tole bo pomoje tud težka mrcina ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Če jan 06, 2005 10:15 pm

tole je lepo huda najbolša marcina sam :shock: če ga boš lah vidu :twisted:
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Če jan 06, 2005 10:18 pm

Jao kaj taki avti rajcajo, sam kaj ko so po večini nedosegljivi... mogoče k bo 10 let str, da ga bom mel. :cry: Drugač pa figo pa M5 tole bi takoj mel. Stvar okusa, da ne bo prepirov. Pač karavan pa taka mašina.. neskladno ampak tako popolno.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jan 06, 2005 10:36 pm

Avalon vse se strinjam, edino to ko si napisal da ni skladno karavan pa taka mašina. Zakaj to nebi blo skladno? Pač daljši avto. to še ne pomeni da ni skladno če ima tako mašino, celo nasprotno, zaželjeno je da če je avto večji (je tudi težji) da je tudi motor močan (in ta je definitivno močan :D ). No to je moje mnenje o sladnosti karavana in tako močne mašine.
Pa zanima me, kakšna bi izgledala nekaravanska različica.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če jan 06, 2005 11:01 pm

Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Če jan 06, 2005 11:08 pm

andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


In praviloma laufa na programu 400 konjev? :)
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če jan 06, 2005 11:19 pm

Norden je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


In praviloma laufa na programu 400 konjev? :)


Kr tolažte se z tem. :lol: :lol: :lol: :lol: Samo en gib z palcem te loči od 507KM ki jih doseže brez prisilnega polnjenja.

In nč se ni treba bat avto zdrži vse konje. Če jih nebi bi jih mel pač manj. Tist gumb je pomoje samo zato ker je BMW (in lahko bi tudi vsi) pogruntal da je to 10x več kot rabš (recimo 2 naša busa ki sta polna težka blizu 20 ton mata po 380KM pa je dost da gre bus hudo dobr) tako ti dajo možnost da se mal lepše in ekonomično pelješ in da te ne zabije v sedež vsakič ko trzneš v gasom. In res tudi manj obremenjuješ motor. Ampak to ne pomeni da bo z 507 KM pri 200.000km crknu. Samo sklopka in vsi ležaji bojo zdržal nekaj 10% več kilometrov več s tem je manjše vzdrževanje, in motor zdrži več kot boš kadarkoli naredu kilometrov preden ga boš zamejal. verjetno tudi če bi ga skos na 507KM žgal.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če jan 06, 2005 11:21 pm

tekma kdo ma več mišic je že mal smešna...
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe Če jan 06, 2005 11:28 pm

andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


Mislim da bi Audi brez problema tudi brez turbin toliko konjev ven spravil... jaz mislim da je še vedno bolši motor od Audia, ker uporablja turbine.
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe jan 07, 2005 6:32 pm

Demo je napisal/-a:Avalon vse se strinjam, edino to ko si napisal da ni skladno karavan pa taka mašina. Zakaj to nebi blo skladno? Pač daljši avto. to še ne pomeni da ni skladno če ima tako mašino, celo nasprotno, zaželjeno je da če je avto večji (je tudi težji) da je tudi motor močan (in ta je definitivno močan :D ). No to je moje mnenje o sladnosti karavana in tako močne mašine.
Pa zanima me, kakšna bi izgledala nekaravanska različica.


Preberi zadnjo besedo, zadnjega stavka pa ti bo vse jasno kaj si mislim o tem avtu. 8)
Nekaravanska različica... A6 S-line tak bo izgledal tako kot pri prejšnji verziji. Seveda tehnika pod havbo bo pa razred zase.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
dj_em
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2622
Pridružen: Če jul 11, 2002 12:27 pm
Kraj: Zemlja --> Evropa --> pr mami doma :D

Napisal/-a dj_em Pe jan 07, 2005 6:46 pm

a ful me na A3 spominja ta slika :roll:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe jan 07, 2005 8:28 pm

andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.

Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine. :lol: :lol: :lol: Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.


Za tako težak avto in tolikšno moč na kolesih je štirikolesni pogon nuja. Za M5 se ne boj, tale A6 mu bo pošteno otežil dan. Kar pa se tiče prostornine in prisilnega polnenja pa gre tukaj za dva popolnoma različna koncepta. Turbomotor je tu uporabljen za zagotovitev navora tudi v nižjih obratih, kar pomeni odlično pospeševanje pri vseh obratih. Pogon na vsa štiri kolesa je pri tolikšnem navoru tudi nuja. Kar se tiče sposobnosti razvoja N/A motorja, Gallardov V10 s 500 KM je razvil Audi, pa je precej manj kontroverzen kot BMW-jev "biser".

Kr tolažte se z tem. Samo en gib z palcem te loči od 507KM ki jih doseže brez prisilnega polnjenja.

In nč se ni treba bat avto zdrži vse konje. Če jih nebi bi jih mel pač manj. Tist gumb je pomoje samo zato ker je BMW (in lahko bi tudi vsi) pogruntal da je to 10x več kot rabš (recimo 2 naša busa ki sta polna težka blizu 20 ton mata po 380KM pa je dost da gre bus hudo dobr) tako ti dajo možnost da se mal lepše in ekonomično pelješ in da te ne zabije v sedež vsakič ko trzneš v gasom. In res tudi manj obremenjuješ motor. Ampak to ne pomeni da bo z 507 KM pri 200.000km crknu. Samo sklopka in vsi ležaji bojo zdržal nekaj 10% več kilometrov več s tem je manjše vzdrževanje, in motor zdrži več kot boš kadarkoli naredu kilometrov preden ga boš zamejal. verjetno tudi če bi ga skos na 507KM žgal.


Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe jan 07, 2005 8:33 pm

jao audi rula...že rs4 je bla mrcina, rs 6 pa itak...
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe jan 07, 2005 9:09 pm

Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!


Vs folk čudno gleda na tsit gumb. K prtisneš tist gumb ni nobenga turbota ali tunanja avta. Avto ma v osnovi 507KM in ma možnost zmanjšati na 400KM. Ne pa da ma v osnovi 400KM. Na 400 ma računalniško omejene. Tut enzo z nevekolk konji nima omejitve. Kolikor motor da ven tolk maš. BMW ma pa pač možnost zmanjšat na 400KM iz že zgoraj naštetih razlogov. Tot ut približno ne pomeni da pa tistih 507 KM nebi zdržu če bi skos tako vozu. Je pa dal BMW ljudem z tem tak občutek. Mogoče bi blo bolš da bi bil gumb za zmanjšanje moči.

Je pa res da je dal audi turbino gor verjetno za večji navor. Samo če bi mel avto 50KM več bi jih verejtno vsen mel več in nebi omejili na 600KM.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe jan 07, 2005 9:43 pm

andrej777 je napisal/-a:
Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!


Vs folk čudno gleda na tsit gumb. K prtisneš tist gumb ni nobenga turbota ali tunanja avta. Avto ma v osnovi 507KM in ma možnost zmanjšati na 400KM. Ne pa da ma v osnovi 400KM. Na 400 ma računalniško omejene. Tut enzo z nevekolk konji nima omejitve. Kolikor motor da ven tolk maš. BMW ma pa pač možnost zmanjšat na 400KM iz že zgoraj naštetih razlogov. Tot ut približno ne pomeni da pa tistih 507 KM nebi zdržu če bi skos tako vozu. Je pa dal BMW ljudem z tem tak občutek. Mogoče bi blo bolš da bi bil gumb za zmanjšanje moči.

Je pa res da je dal audi turbino gor verjetno za večji navor. Samo če bi mel avto 50KM več bi jih verejtno vsen mel več in nebi omejili na 600KM.


Dobro, glede gumba za POVEČANJE MOČI imaš svoje mnenje. Ko avto prižgeš ima motor 400 KM, tako pač je. Glede tistih 50 KM več nisem čisto prepričan, da te prav razumem. Če misliš, da bi Audi, ČE BI BIL MOTOR SPOSOBEN razviti 650 KM na cesto dal takšno verzijo se motiš. Motor ima še ogromne rezerve, 650 KM avto lahko razvije samo s spremembami parametrov mešanice bencina in zraka in povečanjem pritiska turbine, pa motor ne bi bil kaj dosti več obremenjen. Te pa moram na tem mestu vprašat: zakaj? Se zavedaš kaj pomeni 600 KM? Misliš, da bi opazil razliko 50 KM? Da sva na jasnem, na tem mestu lahko vzamem stari 3000GT in z vložkom nekaj prek 2 mio. SIT iz njega iztisnem še vedno dokaj zanesljivih 600 KM. Pa kaj? Vozila s turbomotorjem imajo OGROMNE rezerve kar se tiče moči, vendar gre načeloma s povečanjem moči roko-v-roki tudi zmanjšanje voznosti (turboluknja). Zakaj bi iz limuzine s 600 KM poizkušal iztisnit 700 KM, če imaš lahko 600-konjski čudovito vozen avtomobil? Do 200 km/h bo v pospeševanju razlika največ sekundo in pol, kot voznik tega ne boš opazil. Ne bi škodilo da bi malce pretehtal dejstva, preden na slepo začneš ven metat izjave v podporo tvoji priljubljeni znamki.

Lp
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: Audi RS6 Avant

Napisal/-a INFINITI Pe jan 07, 2005 9:45 pm

exclusive je napisal/-a:Konec 2006 pride novi RS6 Avant: 5.2 bi-turbo 600 KM !

Tukaj računalniška slika, kakšen bo morda (najbrž) izgledal:


http://www.audiforum.nl/phpBB2/download.php?id=10463


Zelo uporabno za vožnjo v naši pofukani policijski državi :x

BTW - kdaj gremo gnila j***a našim politikom v glavo metat? :twisted:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov