andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.
Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine.![]()
![]()
Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.
Norden je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.
Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine.![]()
![]()
Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.
In praviloma laufa na programu 400 konjev?
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.
Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine.![]()
![]()
Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.
Demo je napisal/-a:Avalon vse se strinjam, edino to ko si napisal da ni skladno karavan pa taka mašina. Zakaj to nebi blo skladno? Pač daljši avto. to še ne pomeni da ni skladno če ima tako mašino, celo nasprotno, zaželjeno je da če je avto večji (je tudi težji) da je tudi motor močan (in ta je definitivno močan). No to je moje mnenje o sladnosti karavana in tako močne mašine.
Pa zanima me, kakšna bi izgledala nekaravanska različica.
andrej777 je napisal/-a:Navijam za BMW samo tale bi mogu nest M5ko. Vsaj če so podatki približno pravi. Res je tut uprašanje kolk bo avto težak pa kako se bo obnašal po ovinkih. Če bo težji kot M5 pa povrh še quatro se lahko tistih 100KM hitr zgubi.
Samo če se mal ustavte pri podatkih. 0.2 l večji motor pa celo BI turbo pa samo 93KM več kot BMW brez turbine.![]()
![]()
Je BMW-jev moto še zmeri čisti biser.
Kr tolažte se z tem. Samo en gib z palcem te loči od 507KM ki jih doseže brez prisilnega polnjenja.
In nč se ni treba bat avto zdrži vse konje. Če jih nebi bi jih mel pač manj. Tist gumb je pomoje samo zato ker je BMW (in lahko bi tudi vsi) pogruntal da je to 10x več kot rabš (recimo 2 naša busa ki sta polna težka blizu 20 ton mata po 380KM pa je dost da gre bus hudo dobr) tako ti dajo možnost da se mal lepše in ekonomično pelješ in da te ne zabije v sedež vsakič ko trzneš v gasom. In res tudi manj obremenjuješ motor. Ampak to ne pomeni da bo z 507 KM pri 200.000km crknu. Samo sklopka in vsi ležaji bojo zdržal nekaj 10% več kilometrov več s tem je manjše vzdrževanje, in motor zdrži več kot boš kadarkoli naredu kilometrov preden ga boš zamejal. verjetno tudi če bi ga skos na 507KM žgal.
Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!
andrej777 je napisal/-a:Če bi hotel avto s 400 KM bi kupil E39 M5 ali pa E60 545i. Tistih 500 KM motor razvije pri precej višjih obratih, tako da na "normalno" vožnjo, se pravi nizki obrati, ne vpliva. Me zanima zakaj Lamborghini ni na Gallardu kot osnovno nastavitev nastavil 400 KM in ga opremil s stikalom za 500 KM? Še enkrat. Koncepta motorja N/A in F/I sta čisto različna. NE meči ju v isti koš!
Vs folk čudno gleda na tsit gumb. K prtisneš tist gumb ni nobenga turbota ali tunanja avta. Avto ma v osnovi 507KM in ma možnost zmanjšati na 400KM. Ne pa da ma v osnovi 400KM. Na 400 ma računalniško omejene. Tut enzo z nevekolk konji nima omejitve. Kolikor motor da ven tolk maš. BMW ma pa pač možnost zmanjšat na 400KM iz že zgoraj naštetih razlogov. Tot ut približno ne pomeni da pa tistih 507 KM nebi zdržu če bi skos tako vozu. Je pa dal BMW ljudem z tem tak občutek. Mogoče bi blo bolš da bi bil gumb za zmanjšanje moči.
Je pa res da je dal audi turbino gor verjetno za večji navor. Samo če bi mel avto 50KM več bi jih verejtno vsen mel več in nebi omejili na 600KM.
exclusive je napisal/-a:Konec 2006 pride novi RS6 Avant: 5.2 bi-turbo 600 KM !
Tukaj računalniška slika, kakšen bo morda (najbrž) izgledal:
http://www.audiforum.nl/phpBB2/download.php?id=10463
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov