Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Zhonghua M1

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 04, 2005 5:27 pm

Brilliance je kitajski koncern, pod čigar okrilje spadajo tri znamke, Beijing (kombiji na toyotini osnovi), Zhonghua (osebni avtomobili) ter licenčni BMW (seriji 3 in 5).

Zhonghua M-1 bo prvi osebni avto, ki bo naprodaj v Evropi, in sicer bo predstavljen že to pomlad na AMI-ju v Leipzigu. Avto je oblikoval Bertone, ki je združil evropske in japonske vplive ter ustvaril za moje pojme okusen avtomobil, ki ga poganjata 2.0 in 2.4-litrski Mitsubishijev agregat. Osnovna oprema vključuje klimo, ABS, 2 zračni blazini, pri 2.4 tudi avtomatski menjalnik, vse to za manj kot €20K.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Fantje, začenja se!

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po apr 04, 2005 5:29 pm

Kaj se začenja? :roll: Kdo bi rajš mel tole, kot naprimer en podoben korejski avto? :? Če jih bodo prodal 1000/let jim grem čestitat. :)
Sej zgleda uredu, sam v evropi šteje imidž pa tehnologija, kvaliteta,... ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 04, 2005 5:35 pm

metallic je napisal/-a:Kaj se začenja? :roll: Kdo bi rajš mel tole, kot naprimer en podoben korejski avto? :? Če jih bodo prodal 1000/let jim grem čestitat. :)
Sej zgleda uredu, sam v evropi šteje imidž pa tehnologija, kvaliteta,... ;)


Iste besede so govorili 30 let nazaj, ko so prihajali Japonci. Iste besede so izgovarjali 15 let nazaj, ko so prihajali Korejci. Toyota je bila l. 69 podoben primer kot tale zhonghua, sedaj izraža imidž, tehnologijo in kvaliteto brez primere.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po apr 04, 2005 5:35 pm

Začenja se Kitajska ofenziva, ki bo zelo zanimiva. Tako kot ta avto ;)

Moje mnenje je, da nima nč manj zanimive oblike kot zelo perspektivna nova Sonata. Bomo videli.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po apr 04, 2005 5:48 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:Kaj se začenja? :roll: Kdo bi rajš mel tole, kot naprimer en podoben korejski avto? :? Če jih bodo prodal 1000/let jim grem čestitat. :)
Sej zgleda uredu, sam v evropi šteje imidž pa tehnologija, kvaliteta,... ;)


Iste besede so govorili 30 let nazaj, ko so prihajali Japonci. Iste besede so izgovarjali 15 let nazaj, ko so prihajali Korejci. Toyota je bila l. 69 podoben primer kot tale zhonghua, sedaj izraža imidž, tehnologijo in kvaliteto brez primere.

LP,
Joie


Čist res. Sam kdaj so japonci zares začel PRODAJAT svoje avtomobile v evropi? Pa še zdej ne prodajo ne vem kolk razen toyote. In še enkrat, zakaj bi kdo mel tole namest nove sonate? Tam dobiš boljši motor, več opreme, boljšo varnost, boljšo servisno/prodajno mrežo,...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 04, 2005 6:02 pm

Japonci so dolgo časa služili denar zgolj v Ameriki, v Evropi pa so bili bolj obrobna pojava in so raje opazovali trg in se učili. Sedaj so napadli s polno mero. Njihov tržni delež je v Evropi 13%, kar je veliko, avtomobili pa niso znani samo po njihovi zanesljivosti, ampak so postali tudi chic. Voziti toyoto ni več voziti utilitarno zanesljivo napravo, ampak voziti chic avto.
V ZDA je njihov delež 30%, Toyota pa bo tam kmalu prehitela Ford, ki je trenutno še št. 2.

Ob takih primerih nima smisla biti vzvišen in brezbrižen, Kitajce je treba jemati smrtno resno. Konec koncev bi se do sedaj že lahko kaj naučili od Japoncev in Korejcev.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po apr 04, 2005 6:04 pm

Ah ja Kitajci. Ne vem če jim bo tko hitr uspel v avtomobilski industriji kokr pr tranzistorjih in kinder jajčkih.

Spredi mal potegne na Lancio Thesis(luči), zadaj na Saaba(luči). Pa kvaliteta? Spoji zgledajo v redu, armatura v dveh barvah, nekako usnje na sedežih. Pa bojo res uspeli? :?
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po apr 04, 2005 6:09 pm

Forda ne bo prehitela sam toyota, ampak tut renault-nissan, pa verjetno še kdo v bližnji prihodnjosti. Za toyoto grem pa stavt, da bo hmal No.1. Ma, če bi jenkiji mel kej u glav, bi lepo nardil isto, kar je japonska vlada ("bannal" celo industrijo razen svoje, enako v koreji), pa bi mel mir, tko gre pa vse k hudiču. Podoben falus je v evropi. Pa načeloma nimam nič proti rižoti. ;)
Kitajčki bodo mogoče nekoč močni, ampak verjetno še ne prav kamlu.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 04, 2005 6:16 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Ah ja Kitajci. Ne vem če jim bo tko hitr uspel v avtomobilski industriji kokr pr tranzistorjih in kinder jajčkih.

Spredi mal potegne na Lancio Thesis(luči), zadaj na Saaba(luči). Pa kvaliteta? Spoji zgledajo v redu, armatura v dveh barvah, nekako usnje na sedežih. Pa bojo res uspeli? :?


Hitro ne, mogoče v 20 letih.

Tisto usnje na sedežih je čisto pravo usnje, ki ga pokriva polivinil.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po apr 04, 2005 6:38 pm

Kaj pa un Samsung SM7? A un je korejc? A tut kej razmislajo o uvozu? Al bo zaenkrat Nissan Primera zadost v europi?

Drgac mi je pa zadek usec pr tejle Zhonghua M-1. Me zanima kako zgleda notrajnost, k se bl slab vid na teh slikcah....

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po apr 04, 2005 6:43 pm

SM7 je v bistvu nissan teana oz. maxima in ga v evropi ne boš vidu. Pomoje bo naslednja maxima v evropi na voljo z novo generacijo, glede na to, da jo pripravljajo skupi z renaultom.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po apr 04, 2005 6:58 pm

Kaj se začenja? Kdo bi rajš mel tole, kot naprimer en podoben korejski avto? Če jih bodo prodal 1000/let jim grem čestitat.
Sej zgleda uredu, sam v evropi šteje imidž pa tehnologija, kvaliteta,...


Kitajci ne delajo stvari, ki bi se prodajale po 1000 kom. / leto :)

Btw...men je avto všeč. Sicer nisem potencialni kupec 4 vratne limuzine ampak se mi dopade bolj kot vse kar imajo trenutno korecji za pokazat.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 04, 2005 7:36 pm

Fantje mogoče bo tole šok, sam če greste pogledat na profesionalne spletne strani iz avtomobilske industrije, pa še kake intervjuje z managerji iz nemčije, japonske in zda, boste ugotovili isto kakor jaz - Kitajci bodo zelo kmalu na pohodu. Zato pa VW in kopica drugih veselo odpira tovarne dol, ker so novo in bodoče največje tržišče. AMpak kolikor jih ljubijo, toliko se jih tudi bojijo, saj kitajci ne priznavajo licenc in patentov, so avtomatično solastniki tovarne če jo tam odpreš (pogoj da dovolijo obratovanj) in so izredno poceni delovna sila z ogromnim kapitalskim potencialom. Kar ne znajo naredit sami enostavno meni nič tebi nič spizdijo in skopirajo, ali pa kupijo najboljše strokovnjake, da jim naredi zadevo - pomislite samo od kod tona elektronike in delov za avtomobile prihaja pravzaprav - imajo knowhow in izkušnje z izdelavo. Za bat se jih je, res za bat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po apr 04, 2005 8:49 pm

Pa sej nas ne bojo vojaško napadl. Zarad njihove konkurence bodo kvečjemu nižje cene ostalih zanmk.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
GOX
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To dec 21, 2004 10:11 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a GOX Po apr 04, 2005 9:10 pm

Tale avto zgleda res dobr, pa cena tud
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po apr 04, 2005 9:17 pm

INFINITI je napisal/-a:Fantje mogoče bo tole šok, sam če greste pogledat na profesionalne spletne strani iz avtomobilske industrije, pa še kake intervjuje z managerji iz nemčije, japonske in zda, boste ugotovili isto kakor jaz - Kitajci bodo zelo kmalu na pohodu. Zato pa VW in kopica drugih veselo odpira tovarne dol, ker so novo in bodoče največje tržišče. AMpak kolikor jih ljubijo, toliko se jih tudi bojijo, saj kitajci ne priznavajo licenc in patentov, so avtomatično solastniki tovarne če jo tam odpreš (pogoj da dovolijo obratovanj) in so izredno poceni delovna sila z ogromnim kapitalskim potencialom. Kar ne znajo naredit sami enostavno meni nič tebi nič spizdijo in skopirajo, ali pa kupijo najboljše strokovnjake, da jim naredi zadevo - pomislite samo od kod tona elektronike in delov za avtomobile prihaja pravzaprav - imajo knowhow in izkušnje z izdelavo. Za bat se jih je, res za bat.


Dobr, ne dramatizirajmo no...oni lahko kopirajo, ampak ni nujno da se bo to prodajalo, niti da bo tako dobro...ker folk ne bo še tko hmal zaupal, pa tudi z napredkom ne bodo šlo verjetno tako naprej kot evropejci in japonci...kaj pa vem no...takrat ko bodo zarad kitajcev propadale tavelke firme(avtomobilske) bom pa verjetn že tko fliknu in se ne sekiram prov ekstra :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po apr 04, 2005 9:36 pm

In kaj bo na koncu predstavljala avtomobilska industrija?

Nič več celo goro različnih znamk ampak samo nekaj gromozanskih koncernov in nekaj določenih individualnih znamk :P :lol:

Dobra stvar prodora japonske robe :D robe v Evropo je ta da se znajo marsikatere znamke občutno poceniti če bodo hotele preživeti, japonci in korejci so itak znani po poceni robi.

Zanima me pa kdaj bodo začeli evropjeci enačiti kvaliteto korejske robe z evropsko. Pravim samo na podlagi izkušenj al se pa samo jaz gibljem v čudni družbi :)

So se pač znajdli, zdej se nej pa še naša celina :D
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po apr 04, 2005 9:42 pm

Demo je napisal/-a:
Zanima me pa kdaj bodo začeli evropjeci enačiti kvaliteto korejske robe z evropsko. Pravim samo na podlagi izkušenj al se pa samo jaz gibljem v čudni družbi :)

So se pač znajdli, zdej se nej pa še naša celina :D


Zdaj me bojo itak požrli in popljuvali, povedali 16x da sem i**** ampak...enačiti bodo začeli ko bo kvaliteta oz. kakovost dejansko na ravni evropskih znamk...pa s tem ne mislim pokvarljivosti, da vam prihtanim kakšen www.adac.com ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 04, 2005 9:44 pm

Slide je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Fantje mogoče bo tole šok, sam če greste pogledat na profesionalne spletne strani iz avtomobilske industrije, pa še kake intervjuje z managerji iz nemčije, japonske in zda, boste ugotovili isto kakor jaz - Kitajci bodo zelo kmalu na pohodu. Zato pa VW in kopica drugih veselo odpira tovarne dol, ker so novo in bodoče največje tržišče. AMpak kolikor jih ljubijo, toliko se jih tudi bojijo, saj kitajci ne priznavajo licenc in patentov, so avtomatično solastniki tovarne če jo tam odpreš (pogoj da dovolijo obratovanj) in so izredno poceni delovna sila z ogromnim kapitalskim potencialom. Kar ne znajo naredit sami enostavno meni nič tebi nič spizdijo in skopirajo, ali pa kupijo najboljše strokovnjake, da jim naredi zadevo - pomislite samo od kod tona elektronike in delov za avtomobile prihaja pravzaprav - imajo knowhow in izkušnje z izdelavo. Za bat se jih je, res za bat.


Dobr, ne dramatizirajmo no...oni lahko kopirajo, ampak ni nujno da se bo to prodajalo, niti da bo tako dobro...ker folk ne bo še tko hmal zaupal, pa tudi z napredkom ne bodo šlo verjetno tako naprej kot evropejci in japonci...kaj pa vem no...takrat ko bodo zarad kitajcev propadale tavelke firme(avtomobilske) bom pa verjetn že tko fliknu in se ne sekiram prov ekstra :lol:


Pa saj ne pravim da bo to jutri - poglejmo čez 5-10 let. Jaz govorim o potencialu, ki ga imajo in prednosti ki sem jih prej naštel - cena bo zagotovo super, prodaja pa je stvar marketinga - če bodo dali normalna imena in ne ta čunga-lunga kot jih imajo na domačem terenu bodo hitr šopnli po dolgem in počez evropo. Je pa res nekaj - prestiža BMW ali kaj podobnega ne bodo dosegli tako hitro, bo pa pol hitreje od lexusa če se tako odločijo.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov