Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Ferrari Super ENZO

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe maj 13, 2005 7:50 pm

To bi zgledalo kot ena močnejša Challenge verzija. Kam močnejša??!!

Look! Up on Fiorano! It's Super Enzo!

Ferrari raised eyebrows in Maranello by running this modified Enzo supercar around the company’s Fiorano test track. Additional front air intakes, a heavily revised rear end and relocated exhaust outlets distinguish the car from the version Ferrari ceased building in 2004.

Speculation—based in part on the revised rear end and the flames seen licking from the exhaust during testing—suggests a car with an engine more powerful and larger than the original’s 6.0-liter, 660-hp V12, possibly a 6.5- or 6.8-liter V12.

Does this indicate Ferrari may assemble more Enzos in addition to the produced tally of 399? Don’t count on it, says our Ferrari insider, who tells us the car is merely part of Ferrari’s standard technology development program and is from the original batch of production Enzos.

Slika

Slika

Slika

Slika

Dihjemajoče!!!!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid Pe maj 13, 2005 7:57 pm

:shock: :shock: Da dol padeš,še več moči,sej nimajo mere :lol: Ferrari :clapclap
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe maj 13, 2005 8:07 pm

No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe maj 13, 2005 8:11 pm

tut najboljšim se zgodi...hehe :P
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe maj 13, 2005 8:19 pm

Sam da neki probam......:twisted:

Debata je ze odprta, zato zapiram duri v to temo..... hehehe, at least it felt good. ;) ;)

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe maj 13, 2005 8:33 pm

Mogoče je res že odprta, vendar v nepravem podforumu in tudi ne upošteva pravil odpiranja novih tem v "Vozilih prihodnosti"...hehe

Zato ne bom zaprl duri v to debato :lol: :lol: :lol:

Lp,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe maj 13, 2005 8:45 pm

:P :P :P :D :D

Una debata je v podforumu splosna debata. Ah, pa sej to ni moj problem. Ti znas forum urejat in za zdej se mi zdi da delas super delo. Aja, btw, tale ferrari je cist besn.... ;) ;)

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
xopy
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So avg 30, 2003 10:51 pm
Kraj: Vipavska dolina

Napisal/-a xopy Pe maj 13, 2005 9:18 pm

Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:
kaj bi dal, da se avto nebi kvaril...
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Pe maj 13, 2005 9:46 pm

:woohoo :wiihuu :vrum :clapclap :clapclap :clapclap
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So maj 14, 2005 8:27 am

xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So maj 14, 2005 10:28 am

De_Tomaso je napisal/-a:
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)


Res je. Nikoli ne bodo tako uporabni in hitri, kot so Porscheji, vendar pa so lep okras za domačo vitrino in občasen mimohod skozi center mesta - vsaj pri večini uporabnikov. So pa velioko dražji za vzdrževat. Težava je v tem, da na Modeni jermen drži točno 10.000 milj, nato pa ga je treba zamenjat - stane 14.000 USD. Pri Enzu stanejo komponente za v konceptu praktično enak zavorni sistem kot na Carreri GT dvakrat več. S tem, da Enzov zahteva pogostejše vzdrževanje in zavira malce slabše. Ferrari for show, Porsche for go. Osebno me sicer zelo mika F430, ker sem od znancev slišal nekaj zelo pozitivnih stvari, vendar bo samo čas pokazal, kakšna je kvaliteta vozila.

Lp

P.S.: Tale Super Enzo je test tehnologij za Ferrarijevo naslednje super vozilo - po vsej verjetnosti F60.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So maj 14, 2005 10:31 am

xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sistem F1 se v stop-and-go prometu rad scvre, zato z njim ne v službo. Vzdrževanje je izjemno drago, saj rutinski servis mirno stane tudi do nekaj tisoč evrov.

Lp
 
Aleš
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 797
Pridružen: Če maj 23, 2002 4:19 pm

Napisal/-a Aleš So maj 14, 2005 4:29 pm

nočem bit pameten, sam a maš ti mogoče par tardečih u garaž parkiranih???
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So maj 14, 2005 5:18 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Mogoče je res že odprta, vendar v nepravem podforumu in tudi ne upošteva pravil odpiranja novih tem v "Vozilih prihodnosti"...hehe

Zato ne bom zaprl duri v to debato :lol: :lol: :lol:

Lp,
don CONSIGLIO


sej sm tm napisu da ne vem kje odpret topic :roll:

a če je pa v nepravilnem delu odprta tema, se pa isto temo odpre povsod?

Regy bi dal ta topic pod ključ :P
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So maj 14, 2005 5:20 pm

aja, opazil sem da nikjer ne napišeš vira, kje si našel to novico ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry So maj 14, 2005 8:38 pm

PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)


Res je. Nikoli ne bodo tako uporabni in hitri, kot so Porscheji, vendar pa so lep okras za domačo vitrino in občasen mimohod skozi center mesta - vsaj pri večini uporabnikov. So pa velioko dražji za vzdrževat. Težava je v tem, da na Modeni jermen drži točno 10.000 milj, nato pa ga je treba zamenjat - stane 14.000 USD. Pri Enzu stanejo komponente za v konceptu praktično enak zavorni sistem kot na Carreri GT dvakrat več. S tem, da Enzov zahteva pogostejše vzdrževanje in zavira malce slabše. Ferrari for show, Porsche for go. Osebno me sicer zelo mika F430, ker sem od znancev slišal nekaj zelo pozitivnih stvari, vendar bo samo čas pokazal, kakšna je kvaliteta vozila.

Lp

P.S.: Tale Super Enzo je test tehnologij za Ferrarijevo naslednje super vozilo - po vsej verjetnosti F60.


14.000 USD za menajvo zobatega jermena????
Pa to ni avion, mater. Si mogoče napisal kako nulo preveč? Po približnem izračunu je to ene 3 miljone SIT kar je prbližn 7.5 % vrednosti novega F430( če gledamo Modeno še huje- 10%). Ah, jooooj, avto pri katerem namerno iščeš tunele in gromozanske škarpe zaradi zvoka, spuščaš gas zaradi pokanja dimnikov in zaradi katerega ponoči ne spiš ter ga greš ob 1.43 ponoč pogledat- če vsi konji lepo spijo in ga pokrivaš, da ti konji slučajno ne postanje poniji... :o
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne maj 15, 2005 9:43 am

Mick Jerry je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
xopy je napisal/-a:Samo eno vprašanje, a je res treba pol motorja zamenjat vsake nekaj par tisoč kilometrov? Ker oni ka so fani Porchejev pravijo, da porsche je met kot navaden avto. Se voziš normalno in delas servise normalno (olje, filtri, itd..), sinfajo pa nad ferrarijem, da moreš vsake par tisoč kilometrov neke generalke pa kaj vem kaj delat. Pa a za v službo nebi bil? Mislim če si multimiljarder, zakaj se nebi z ferrarijem 10km vozu v službo - če jih že 5 maš doma , se pač z enim pelješ :twisted:


Sicer se ferrariji ne kvarijo toliko kot bi si želeli vozniki Poršov, ampak tako navadni in vsakdanji avti kot so poršeji pa tudi nikoli ne bodo. ;)


Res je. Nikoli ne bodo tako uporabni in hitri, kot so Porscheji, vendar pa so lep okras za domačo vitrino in občasen mimohod skozi center mesta - vsaj pri večini uporabnikov. So pa velioko dražji za vzdrževat. Težava je v tem, da na Modeni jermen drži točno 10.000 milj, nato pa ga je treba zamenjat - stane 14.000 USD. Pri Enzu stanejo komponente za v konceptu praktično enak zavorni sistem kot na Carreri GT dvakrat več. S tem, da Enzov zahteva pogostejše vzdrževanje in zavira malce slabše. Ferrari for show, Porsche for go. Osebno me sicer zelo mika F430, ker sem od znancev slišal nekaj zelo pozitivnih stvari, vendar bo samo čas pokazal, kakšna je kvaliteta vozila.

Lp

P.S.: Tale Super Enzo je test tehnologij za Ferrarijevo naslednje super vozilo - po vsej verjetnosti F60.


14.000 USD za menajvo zobatega jermena????
Pa to ni avion, mater. Si mogoče napisal kako nulo preveč? Po približnem izračunu je to ene 3 miljone SIT kar je prbližn 7.5 % vrednosti novega F430( če gledamo Modeno še huje- 10%). Ah, jooooj, avto pri katerem namerno iščeš tunele in gromozanske škarpe zaradi zvoka, spuščaš gas zaradi pokanja dimnikov in zaradi katerega ponoči ne spiš ter ga greš ob 1.43 ponoč pogledat- če vsi konji lepo spijo in ga pokrivaš, da ti konji slučajno ne postanje poniji... :o


Nobene ničle preveč. Sedaj ti je morda jasno zakaj sem zadržan glede lastništva teh vozil. Je pa znanec na svojem novem F430 ravnokar napravil 900 km vožnjo po Autobahnu in poroča, da je avto javil napako E-DIFF failure, kar naj bi nakazovalčo na odpoved diferenciala. Diferencial je sicer deloval še naprej, se je pa izkazala občutljivost elektronike. Naslednja napaka je skakanje iz prestave. Po njegovih besedah je "zelo neprijetno, ko ti na prehitevalnem pasu pri več kot 200 km/h avtomobil namesto v 6. prestavi v N". Šele ko se je avtomobil ustavil do 50 km/h mu ga je uspelo spravit nazaj v prestavo. Mimogrede, leva izpušna cev rožlja.

Lp
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne maj 15, 2005 12:10 pm

Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:aja, opazil sem da nikjer ne napišeš vira, kje si našel to novico ;)


No, zdej se moram še tebi opravičit, ker sem ti kopiral temo. Pač ne morem čekirat debate na vseh podforumih. Sory. ;)

V zgornjem navedku pa lahko sklepam dve stvari:

-da nisi prebral pravil, ker tega določila v mojem dopisu ni
-da bi to določilo lahko dodal, saj sem ga v času pisanja očitno pozabil

Kako da nisi vedel, kam uvrstiti to debato? Saj govori o avtomobilu, ki se pripravlja, poleg tega pa so slike spyshoti...

Je pač kar je. Jaz se bom potrudil, da bom še bolj pozoren (moral bi tvojo debato prestavit sem), ti pa se boš potrudil, da boš uvrstil debato pod pravo rubriko ;)

@Pure TNT: Tega pa res nisem vedel, čeprav ni nihče nikoli ni govoril o kakšni veliki kakovosti Ferrarijev. Se pa spomnim, da je recimo Jeremyju frfotal brisalec pri Scagliettiju. Čez celo Francijo...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po maj 16, 2005 2:48 pm

@PureTNT: se da v F430 dobiti ročni menjalnik ali samo F1?
Kakorkoli, če mate kakih 20 litrov bencina preveč se priporočam za vožnjo v kaki Modeni ali F430. Že mogoče res, da se kvarijo bolj kot Porscheji, vendar pa Porscheji nikol ne bodo dosegl statusa mita. Čeprav en Carrera Turbo ni napačn...

Če poznaš tipa ki ima tak avto in me je pripravljen pelat sm tuki. :twisted:
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To maj 17, 2005 4:45 pm

Mick Jerry je napisal/-a:@PureTNT: se da v F430 dobiti ročni menjalnik ali samo F1?
Kakorkoli, če mate kakih 20 litrov bencina preveč se priporočam za vožnjo v kaki Modeni ali F430. Že mogoče res, da se kvarijo bolj kot Porscheji, vendar pa Porscheji nikol ne bodo dosegl statusa mita. Čeprav en Carrera Turbo ni napačn...

Če poznaš tipa ki ima tak avto in me je pripravljen pelat sm tuki. :twisted:


F430 se dobi z obema variantama menjalnika, ročnim in F1. Porsche ne rabi kakršnegakoli posebnega statusa, ker je med zanesenjaki že dolgo pripoznan kot načeloma superioren svojemu italijanskemu bratrancu (čeprav je, kot sem rekel, novi F430 zelo prijetno presenečenje). Edina stvar pri Ferrariju je to, da je bolj ekskluzivno vozilo, ker jih pač naredijo manj. Če ti kupca veseli, potem vse dobro, osebno pa imam raje Porschejev bolj umirjen slog. Še to - nisem še srečal voznika Ferrarija, ki bi imel karkoli za povedat čez Porschejev image :) . Drugače sta Carrera in Turbo dva različna avtomobila, ki se razlikujeta v mnogo pogledih.

Lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov