Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Golf 5 GT (1.4 motor s 170km in 2.0TDI s 170km)

Napisal/-a TITan To avg 30, 2005 12:55 am

As well as the 1.4 l Twincharger with 125 kW / 170 HP described in detail above, Volkswagen is also launching the Golf GT with the most powerful diesel engine on the market and the most powerful that has ever been available ex-works in a Golf: the 2.0 TDI with 125 kW / 170 HP: The exceedingly frugal Golf GT 2.0 TDI is exciting to drive because it offers impressive power reserves in all situations. The direct-injection pump/nozzle turbo diesel with piezoelectric elements, four-valve technology, two overhead camshafts and a diesel particulate filter as standard develops 125 kW / 170 PS at 4000 rpm. Its torque curve reaches an imposing maximum of 350 newton metres on a plateau of 1800 to 2500 rpm. The performance figures for this, the most powerful Golf TDI ever, are convincing across the board: It achieves a maximum speed of 220 km/h (136 mph) and accelerates from stationary to 100 km/h (62 mph) in only 8.2 seconds; and all this with a consumption of only 5.9 l/100 km (47.9 mpg) diesel.


Twin-turbocharged FSI motor:
1.4l motor s tako kompressorjem kot turbino (podobno so imeli pri Lanči v Delti S4 v času grupe B rallya :) ).

Motor bo imel 170km in 240nm navora

Slika

http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... tml?page=2
Slika
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 To avg 30, 2005 1:00 am

Zanimivo bo videt vzdržljivost prve mašine, dizel bo pa na voljo kot GTD, če se ne motim, ponovno obujena oznaka.

Precej novosti napovedujejo še za motorno paleto. Na vrh motorne palete se bo tako v prihodnje zavihtel 250 konjski 3,2-litrski FSI, ki bo med drugim poganjal tudi novo različico R32 s štirikolesnim pogonom, bo pa na voljo tudi v kupe-kabrioletu in SUV-ju. Govori se tudi o še močnejši različici, 3,6-litrskem V6 z 280 konji! V prihodnjem letu nameravajo nekoliko zmanjšati težo in povečati tudi moč GTI-ju. Obeta se še novi GTD (izgled GTI-ja!), ki ga bo poganjal 170-konjski TDI.

Najzanimivejša motorna novost letošnjega IAA pa bo zagotovo novi najmanjši motor v golfu. Le 1,4-litra na prvi pogled izgleda bore malo, a motorju povsem novega koncepta pomagata pri dihanju mehanski in turbo-kompresor, s čimer 1,4-litrski FSI razvije visokih 170 konjev! Kasneje nameravajo enako velik motor predstaviti še v nekoliko šibkejši verziji s 140 konji, enako tehnologijo pa bodo uporabili tudi pri 1,6-litrskem motorju, ki bo tako razvil 195 oz. 240 konjev.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To avg 30, 2005 1:08 am

Sigurno se bodo pojavile kake napake (vsaj na prvih serijah). Če bo motor se izkazal vsaj toliko dobro kot 1.8t bo zanimivo videti swape take mašine v kak lažji avto (golf 1 1.4 Twincharger :D ).
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: Golf 5 GT (1.4 motor s 170km in 2.0TDI s 170km)

Napisal/-a dobek To avg 30, 2005 7:49 am

TITan je napisal/-a:Twin-turbocharged FSI motor:
1.4l motor s tako kompressorjem kot turbino (podobno so imeli pri Lanči v Delti S4 v času grupe B rallya :) ).


twin-turbo je po novem kompresor+turbo?
prej bi rekel dve turbini, mala in velika...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Re: Golf 5 GT (1.4 motor s 170km in 2.0TDI s 170km)

Napisal/-a mloncar To avg 30, 2005 10:17 am

dobek je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Twin-turbocharged FSI motor:
1.4l motor s tako kompressorjem kot turbino (podobno so imeli pri Lanči v Delti S4 v času grupe B rallya :) ).


twin-turbo je po novem kompresor+turbo?
prej bi rekel dve turbini, mala in velika...

v članku piše 1.4 l Twincharger, torej dvakratn prisilno polnjenje.. ..torej so samo dve možnosti:

a) dve turbini
b) turbina+kompresor
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead To avg 30, 2005 11:14 am

ja tut v Car&Driverju piše celo DOUBLE-charger kar so rekl da kompresor bo skoz prisotn in bo lepo dajal navor pri nižjih vrtljajih (bo uporabno ) kasneje pa se pridruzi se turbina ki bo dala top-en power!!! baje pride zadevščina še na večje motorje, 2.0!!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To avg 30, 2005 11:32 am

se posujem s pepelom...

Volkswagen will reach into the past for a combined supercharger-turbocharger system to boost power and fuel economy in its small gasoline engines.

The system, dubbed SuperTurbo Compounding by supercharger supplier Eaton, eliminates turbo lag while boosting overall power and fuel economy by 15 to 20 percent. Eaton, the apparent supplier of the supercharger for the engine, says a car fitted with the system will likely be shown at the upcoming Frankfurt show.
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To avg 30, 2005 12:08 pm

Se pravi bo kompresor deloval ves čas, pri višjih obratih pa se mu pridruži še turbina. Če mal pomislm bi reku da bo to slabo deloval na kompresor, al se motm? Zarad turbo luknje mislim, ko se bo turbina zavrtela bo to sunek na kompresor....tko nekak si jest to prestavljam.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead To avg 30, 2005 12:15 pm

res,amapk Kompresor je togo vezan na motor z jermenom ki pa se vrti z močjo motorja, torej mu tisti zračni pritisk v turbini nau delal preglavic!!!poleg vsega pa bo tu še preklopna loputa za take primere!!!!
zamišljaj si da se lopatice turbine vrtijo z močjo pretoka zrak, torej z veliko hitrostjo a ne navorom(ustavil bi jo že z približno 90N sile, medtem ko lopatice(bolje rečeno dvojni vijaki)kompresorja pa so namontirani da se vrtijo z navorom motorja ki vsekakor presega 100Nm, se pa res ne vrtijo tako hitro a zato tukaj ni BlowOff ventila, ker upada tlaka sploh NI, če pa je pa se sploh ne pozna!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To avg 30, 2005 12:26 pm

Čist sfalen. Tale mali 1.4 motor nej dajo rajš v polota, ker mi je nekako 1.4 motor (pa tut če je navit) mal premali za tega "pujsa" :lol: Mislm da bo prej 2.0TFSI 185 ps vgrajen v golfa.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To avg 30, 2005 12:30 pm

CupraR je napisal/-a:Čist sfalen. Tale mali 1.4 motor nej dajo rajš v polota, ker mi je nekako 1.4 motor (pa tut če je navit) mal premali za tega "pujsa" :lol: Mislm da bo prej 2.0TFSI 185 ps vgrajen v golfa.


170KM v polotu je pa žar truga na kolesih ;) Tud preveč za samo sprednji pogon pomoje, glede na to da je avto majhen in lahek.

Pa o kakšnem 2.0 TFSI motorju govoriš da ima 185KM? Ta motor ima 200KM.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To avg 30, 2005 12:37 pm

185 naj bi mel s to kombinacijo 1.6litrski motor, 2.0 pa 240
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To avg 30, 2005 12:38 pm

Pa kdo je reku da je samo ena verzija 2.0T?? Zaenkat sta dve verzije (vsaj men znani): 2.0T 200ps v Golfu GTI in 2.0T 185 v Leonu :twisted: V Seata pa naj bi pršla še 240ps različica.

Ja no 170 ps v Polota al pa 200 v Golfa. Isti k. polo je itak že tolk velik ratu in težak da 170 ps ne bi bil noben problem, seveda za eno GTI verzijo.
Če ma lahk Ibiza že 2 generaciji 180 ps notr :!: :!:

Nekak se mi zdi smešno 1.4+turbo v golfu.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To avg 30, 2005 12:41 pm

aja...1.4 naj bi bile dve verziji, 140 & 170km
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To avg 30, 2005 12:51 pm

sam bi bla pa fešta k bi imel mal registracije. :D :-P
 
AudiQUATTRO
Novinec
 
Prispevkov: 483
Pridružen: Ne jan 30, 2005 3:10 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a AudiQUATTRO To avg 30, 2005 5:17 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Megane RS250 Cup Extreme Blue
Clio RS182 Cup Liquid Yellow
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To avg 30, 2005 5:25 pm

Prednji odbijač mi je bistevno lepši kot pr GTI-ju,ker ni maska iz enga kosa, edino škoda da ni črne mrežce namest teh lajšt.
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN To avg 30, 2005 5:33 pm

moje mnenje: mislm da so teli carji :shock: 8) gt ubija kok bo to stal al kok stane če je že kdo kje zasledil 1.4 turbina kompresor :shock: hudo 8) :DDD :bow :woohoo
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To avg 30, 2005 6:29 pm

Kr hud :shock: pomoje bo kr uredi ;) pa še v dobri zavarovalni grupi :P
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus To avg 30, 2005 6:35 pm

Kaj pa cene?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov