Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100.....
Biskvitek je napisal/-a:Ja to vem da je 997 samo kodna oznaka, jst sm prebral da naj bi bil motor isti samo malo bodo spremenili turbino in da naj bi mel 450KM! Za twinturbo verzijo pa prvič slišim, če bo potem svaka čast Porscheju! Za turbota pa tud če bo mel več konjev bo zelo zanimivo.....
PureTNT je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100.....
Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.
Lp
swifthead je napisal/-a:matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se j**eš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!
ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarijase že veselim
LP
PureTNT je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100.....
Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov