Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Porsche 997TT

Napisal/-a PureTNT Če okt 13, 2005 9:01 pm

Fotka:
Priponke
131005stuttgart0069yz.jpg
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če okt 13, 2005 9:05 pm

:shock: :shock: WOW to pa je nekaj
 
Uporabniški avatar
Hartkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: So sep 03, 2005 8:05 pm
Kraj: Ajzoula

Napisal/-a Hartkor Če okt 13, 2005 9:07 pm

:shock: Gadno!!! Še posebej feltne so hude
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če okt 13, 2005 9:26 pm

Opasno.

kaki drugi podatki za novega 911? Morda je to kaka dirkaška različica?
Slika
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Če okt 13, 2005 9:54 pm

Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:
Slika
 
Štraus
Novinec
 
Prispevkov: 105
Pridružen: Ne jun 19, 2005 9:04 pm

Napisal/-a Štraus Če okt 13, 2005 10:32 pm

Feltne so pa res zakon , to bi pa še jaz mel!!!! :shock:
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Če okt 13, 2005 11:22 pm

Lep Slika 8) :lol:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe okt 14, 2005 1:08 am

Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:


Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.

Lp
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Pe okt 14, 2005 6:49 am

Videti je super. Za mašine pa že tako vemo, da konjenice ne bo manjkalo... :D
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe okt 14, 2005 7:48 am

Ja to vem da je 997 samo kodna oznaka, jst sm prebral da naj bi bil motor isti samo malo bodo spremenili turbino in da naj bi mel 450KM! Za twinturbo verzijo pa prvič slišim, če bo potem svaka čast Porscheju! Za turbota pa tud če bo mel več konjev bo zelo zanimivo.....
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe okt 14, 2005 12:22 pm

Biskvitek je napisal/-a:Ja to vem da je 997 samo kodna oznaka, jst sm prebral da naj bi bil motor isti samo malo bodo spremenili turbino in da naj bi mel 450KM! Za twinturbo verzijo pa prvič slišim, če bo potem svaka čast Porscheju! Za turbota pa tud če bo mel več konjev bo zelo zanimivo.....


Twin turbo je na mestu že od 993 naprej ;) . Svetoval bi ti le, da ne poslušaš preveč avtomobilskih revij, saj ponavadi raztrobijo samo govorice. Turbinski sistem bo vsekakor dodelan, dodan bo sistem za eliminacijo zamika v odzivu (turbina se bo konstantno vrtela). S temi performansami mi 996 GT2 vsekakor vedno manj diši.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe okt 14, 2005 2:23 pm

matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se jebeš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!

ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarija :D se že veselim

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
poršejček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Pe jul 16, 2004 3:37 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a poršejček Pe okt 14, 2005 2:48 pm

PureTNT je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:


Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.

Lp


tocno tako in nic drugace ;)
sanje vsakega CARRERA GT
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe okt 14, 2005 2:56 pm

swifthead je napisal/-a:matr teli Porscheji ubijalsko pospešijejo, če tk gledaš ma tale Turbo do sto 3.7s kar je za o.o5s slabje od Enzota, pa ce pogledas razliko v konjih in pa to da je Enzo lažji, si rečeš da boš s tem 911 skoraj vedno lahko dosegel isti pospešek (DSG automatik + 4wd), medtem k pri Enzotu se j**eš da ne skurš sklopke ali pa zaostaneš!!!
vse skupaj pa še 5X ceneje kot Enzo, in bolj uporabno!!!

ce tk gledas bo tanov GT2 strah in trepet Ferrarija :D se že veselim

LP


Bolj kot pospešek 0-100 km/h je pri teh vozilih relevanten pospešek 0-200 oz. 100-200 km/h ter celo 0-300 km/h. Pri pospeševanju do prvih 100 km/h igrata veliko vlogo predvsem teža in oprijem, medtem ko se prave motorne sposobnosti pokažejo šele pri pospešku nad 100 km/h, ko je faktor oprijema že manjši. Za informacijo, 996TT X50 (paket 450 KM) je v Motor Trendu recimo dosegel pospešek 0-100 km/h v 3.6 sekunde, čeprav ga je potem Enzo pri pospeševanju do 200 prehitel za ca. sekundo in pol.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe okt 14, 2005 4:07 pm

PureTNT je napisal/-a:
Biskvitek je napisal/-a:Ne to naj bi bil novi 911 turbo... 450KM, 4 kolesni pogon, 3,7sec do 100..... :twisted:


Da te izobrazim, 997 je kodno ime nove 911, TT pa stoji za "twin turbo". Drugače pa naj bi uradno imel 480 KM, čeprav sem imel možnost videti tudi tech sheet, na katerem se trimestna cifra prične s "5". Porsche ima v vsakem primeru še nekaj mesecev časa za razvoj. Drugače pa je bila stara tovarniška specifikacija 3.6 litrov in 480 KM (v realnosti prek 500) za 997 Turbo in 3.8 litra ter 525 KM (realno prek 560) za 997 Turbo S. Samo za informacijo, na preliminarnih testiranjih je Turbo S dosegel pospešek 0-200 km/h v 11.8 sekundah, medtem ko je končna hitrost prototipa okoli 325 km/h (omejeno z obrati). Standardni Turbo je potreboval nekaj čez 12 sekund in je dosegel končno hitrost okoli 320 km/h. Obstaja pa seveda možnost, da se bodo specifikacije z možnim povečanjem moči še spremenile. Mimogrede, za ta avto bo na voljo tudi DSG, vendar ne prej kot v dveh letih po izdaji.

Lp


Emmm ja. :pop: :jao: :atensn :tomidelej: :bow

A naj človek reče da naj se Ferrari močno boji Porscha?

Ko sm tele podatke bral je šla čeljust do tipkovnce. Fuj, še zdej je vsa slinasta.

DSG? Juhuhu, trgaaaaaa. Zelo všeč mi je to, da napišejo manj konjev kot jih je v resnici. Nekateri imajo konstansto čez leta da pišejo več kot je v resnici. Tole pa... noro. :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm Pe okt 14, 2005 4:25 pm

Še kakšnih dodatnih slik (v bolj civilnih resolucijah) se nebi branil...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe okt 14, 2005 8:00 pm

Zzooommm je napisal/-a:Še kakšnih dodatnih slik (v bolj civilnih resolucijah) se nebi branil...

Si med promilom populacije, ki je videla tole sliko.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Ampak vseeno...

Napisal/-a PureTNT Pe okt 14, 2005 8:03 pm

V bistvu enak kot, vendar bolje pač ni uspelo.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe okt 14, 2005 9:36 pm

Not sure, upam da je to isti. Zraven je pisal 997TT ampak jst ne vem :oops: :oops:
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe okt 14, 2005 9:51 pm

Tomcatter je napisal/-a:Not sure, upam da je to isti. Zraven je pisal 997TT ampak jst ne vem :oops: :oops:
Slika


Gre za 997TT, le da je na mojih slikah produkcijski model, spodnji pa je testna mula.

Lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov