himi je napisal/-a:
Drugače je pa to bolj konkurent znamki Scion, ki je namenjena mladim in se prodaja samo v S. Ameriki .
Prodajali ga bodo tudi pri nas. Mogoče je to tisti drugi model (naj bi bil manjši terenec), za katerega se tudi pripravlja dodatna proizvodna linija v njihovi slovaški tovarni.
Se povsem strinjam, da je konkurent Scionu, a sploh ne samo njemu, cilja na širši krog kupcev - poleg Scionovih. Če bo uspešen, bodo zelo hitro začeli tudi z dodatno proizvodnjo v kakšni propadli am. tovarni.
Scion xB
Scion xD
"Everyone needs a Scion fighter now," said Art Spinella, head of CNW Marketing Research in Bandon, Ore. "It's not really about profits, either. It's about getting younger buyers into the brand."
Gen Y, born between 1981-95, is the largest consumer group in history at 57 million. The idea behind Scion is to attract those consumers and then migrate them to Toyota later on. There's no way to tell yet if that's working, but 80% of Scion buyers are new to Toyota.
Precej več od citata tu
http://www.brandweek.com/bw/news/recent ... 3660&imw=Y
Mislim, da Korejci spet imajo j***a, tokrat bolje podprta - širijo se v vse smeri: novi večji motorji, premium razred, prvi skok v novo Scionovo nišo itd.
V bistvu hočejo Toyoto prehiteti po desni - Scion je strogo nišni avto (mladi, mesto), ki se prodaja skoraj samo v ZDA in katerega svež dizajn (ter s tem "drugačnost") je predvsem zaslužen za uspeh. Kiaundai je dizajn in drugačnost preselil v bolj crossoverja, torej to ni več strogo nišni avto (je pa še vedno dovolj za napad na Toyoto), ohranja pa ta image drugačnosti (kar mnogim nekaj pomeni) in s tem prepoznavnosti (kar spet kaže na to, da imajo j***a in da delajo na repozicioniranju znamke tudi tako - preko dokaj radikalnega dizajna in image-a). Ob tem, ko cilja na vse (mlade) Scionove kupce + ostale izven niše, se bo hkrati prodajal povsod in ne samo v ZDA. Zanimiva bo primerjava prodajnih številk čez 3-5 let!
notranjost koncepta
več o lanskem konceptu + slike tu
http://www.autoblog.com/2006/01/09/detr ... some-soul/
In mislim, da bo v osnovni liniji res zelo podoben konceptu (razen detaljev in notranjosti, seveda), saj avto ni namenjen starim Kiaundai-jevim kupcem, ravno obratno, cilja samo na nove. Isto je z novimi motorji, z Genesis konceptom oz luksuznim segmentom itd - repozicioniranje znamke. Kiundai išče drug image znamke, drugačen, širši, sprejemljivejši ugled. To jim je edina možnost za uresničevanje oživelih ambicij, oni se tega zavedajo, kot se zavedajo tudi, da morajo tvegat, da druge poti enostavno ni. Zadaj imajo itak solidno bazo.
Ta Kia bo pa imela vlogo poskusnega zajčka/balončka, da vidijo, do kje je tveganje s specifičnostjo in nišami še učinkovito. Neke vrste labos za kontrolo in meritve tveganja. Zato bo tak ostal! Upam
lp
PS Tudi ime je zadeto in v skladu z izboljševanjem ugleda znamke.