Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Sebo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po jul 15, 2002 8:44 am

Zastareli Sharan

Napisal/-a Sebo Po sep 22, 2003 7:25 am

Aktualni Sharan se nekako ne more več primerjati z novimi-modernimi enoprostorci. S Peugeot 807 dobiš varnejši, močnejši in veliko bolje opremljen avto za manj denarja.
Predvsem poudarjam VARNEJŠI: P807 ima pet zvezdic na Euro NCAP.
Tega se očitno zavedajo tudi pri VWu, saj zdaj ponujajo 600.000 popusta, če si spripravljen ostati "malo odzadaj" in kupiti Sharana.

Kaj bo torej z enoprostorci pri Voklswagnu?
Bo Sharan sploh imel naslednika?
Pred tedni mi je en komercialist pri Vrtaču rekel, da se bo VW verjetno umaknil iz tega segmenta.
A kdo ve kaj več o tem????
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po sep 22, 2003 8:50 am

Sam pomoje so jih pa kr neki prodal. Pomoje bi blo to nespametno, da bi se umaknil, ker je to segment, ki je med najbolj rastočimi na trgu. Ne vem če si VW to lahko privošči.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 22, 2003 9:30 am

Mi smo pred kratkim kupoval avto tega razreda...
Sharana sploh gledal nismo, smo se pa odločal med 807 in Espace4, pa smo na koncu Kupl Grand Espace 4 2.2dCi pa skor uso upremo. Avto je prvak v vseh pogledih in kar je glavno - nič se ne kvari (toktok). Morm priznt, da mamo srečo.
18col/245, 4kanalna klima, strešno okno čez cel avto, alcantara, bose audio, predvsem pa 150km@175km in 400Nm navora... Če hočeš loh še kej napišem, sami presežniki...
Slika
 
Petter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Pe feb 21, 2003 11:37 am

Napisal/-a Petter Po sep 22, 2003 9:51 am

Ojla fantje! Tudi jaz sem kupil eno prostorca, pa nism prav nič stal pred VW izložbo, ali pa kero drugo. Enostavno sem sedel v svojega starega 806, in odšel v Italijo, kjer sem kupil Lancio Phedro. Avto je dobesedno sulica med eno prostorci, vse kar ima Pevgot 807 in se malo vec npr. serisko vgrajeni GPS, gretje vseh sedežev in seveda bogati materijali v notanjosti kabine, ki jo nad glavami in nebom loči panormsko steklo. 2.2JTD je pravi motor ravno tako kot Pevgotov 2.2dCi, a me je ob primerjavi obeh vozil Lancija prepričala če tudi sem moral zanjo odšteti slaba 2miljona več
:wink: lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po sep 22, 2003 10:16 am

Lepo opremljen espace. Veliko srečće z njim, you're gonna need it, vsaj če bo šel po poteh svojega predhodnika (najbolj pokvarljiv v svoji klasi). Tko kot Renault nasploh. Dokaz:
http://www.avtoin.com/news.php?id=806
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po sep 22, 2003 10:34 am

Pugi je napisal/-a:Avto je prvak v vseh pogledih in kar je glavno - nič se ne kvari (toktok). Morm priznt, da mamo srečo.


Ne vem zakaj vsi, ampak res velika večina Renault prikazuje kot skrajno pokvarljivo robo. Če se po ADAC-ovih statistikah Renault za nekaj odstotkov izkaže za manj zanesljivega, to še ne pomeni, da se vsi avtomobili tega proizvajalca kvarijo eden za drugim. Sreča gor ali dol, pri ostalih je tudi loterija.
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po sep 22, 2003 10:52 am

To je res, samo če maš že pri nakupu Renoja večjo možnost da se bo pokvaril kot kak drug avto, pol je pa že za premislt. Ne kvarijo se vsi (če bi se, firme že davno nebi blo več), kvari se jih pa več kot drugih avtov. Pa da ne začnemo spet o servisih govort, ker je Renojev, v primerjavi s tistim, ki ga mamo za Nissana, totaln podn. Poglej mal, kolk folk čez to pluva na tem forumu, bo že nekej na tem.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 22, 2003 11:07 am

tom2 je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Avto je prvak v vseh pogledih in kar je glavno - nič se ne kvari (toktok). Morm priznt, da mamo srečo.


Ne vem zakaj vsi, ampak res velika večina Renault prikazuje kot skrajno pokvarljivo robo. Če se po ADAC-ovih statistikah Renault za nekaj odstotkov izkaže za manj zanesljivega, to še ne pomeni, da se vsi avtomobili tega proizvajalca kvarijo eden za drugim. Sreča gor ali dol, pri ostalih je tudi loterija.
LP


Kupovati katerikoli avto je loterija... Mi smo (opa zaenkrat) zadel sedmico...
O tem pa govorim zato, ker sem dosti slišal o okvarah pri renojih in ker sem imel s peugeotom sam tudi kar nekaj problemov... Kritika o pokvarljivosti ni letela na renault..
Prever to: Doma smo (skupaj s starimi starši & teta) v preteklosti že kupili ene 8 renaultov: Espace 4, Vel Satis, nova laguna, stara laguna, R19, R19 Chamade, 2xclio, twingo,...) in neverjetno - noben od njih ni bil nikoli na garancijskemu popravilu!!!! To je unfuckibelivable! :twisted:
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po sep 22, 2003 11:07 am

Je pa res ena finta v VEČERU v rubriki Šesta prestava.... Sem že enkrat pisal tja na uredništvo... Npr. so imeli sedaj dva testa Transporter 2.5 TDI in Espace 2.2 dci.... Mislim človeka srat prime ko to bere... Pri transporterju kak je vse fajn pa tišina pa dober motor... Pri espacu ki ima 150 konjev pa piše kak je motor glasen in da... (vglavnem na njem je našel 100 napak ki nimajo veze.... Pri transporterju ni pisal nič... Glede na to, da je že espace oblikovno 10 let spredaj in, da je avto 1 mio bolj poceni je to vseskupaj podn!!! Mislim a jih plačujejo (hvalijo samo nemce) al kaj ne vem ful me razpizdi, če se greš nekakšno rubriko pri ocenjevanju avtomobilov piši za vse avtomobile enako ne pa prvo kaj pogledaš je značka na nosu ampak za tisti miljon jaz z tega espaca naredim raketo... Pa saj je vseeno. Potem rubrika o problemih avtov ki so v garanciji.... Spet Clio, kot, da se VW ne kvari in Audi se baje tudi ne in to... Vglavnem llastniki dražjih avtomobilov sploh ne povedo kaj vse jim je crknilo zakaj? Ker jim je izpod časti in, da crkuje elektronika vsem avtomobilom in ne vem kaj... Še enkrat bi rad povedel, da najboljšega avtomobila na svetu ni!!! Vsakega je treba servivirat, tankat mu menjat gume pa čistit... Vsak avto crkne enemu to drugemu drugo...

Glede Sharana pa... Zastarela šlatla ki jo slovenci kupujejo samo zato ker je VW, in nebo mi nihče rekel, da je boljši kot Peuget 807 ali pa Citroen C8 ali pa Renault Espace pa še kaj bi se našlo.... Komentar? Ja bom pol več dobil za njega.... (seveda boš več dobil za njega če pa si ga 100X preplačal) in na koncu boš še na slabšem... To je moje osebno mnenje glede teh stvari.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 22, 2003 11:09 am

Prosim?
Zadnjič spremenil Pugi, dne Po sep 22, 2003 11:18 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 22, 2003 11:17 am

KVA?!!!!!
:shock: :shock: :shock: :shock: :x :x

Tkole vm povem... Glede hrupa motorja. WTF?
Počutu sm se pravega idiota ko sem prišeu prevzet espaca 2.2dci, ker sem rekel, da bom mal sprobou motor... Pritisnem start in... Motor ne dela...Ali pač? Rečem - bom mal gasa dal, mrbit se pa ne sliš. Dam gas...Nč! Poj pa vidm na števcu 4000rpm!!! :shock: :shock: Motorja se v avtu ne sliši NIČ. Stopim vn, zunej pa se sliši, samo v glavnem zvok turbine ko daš gas, dizla od nikoder - ko bencinc!!

Res nevem, kašne buče je pisal ta novinar, ker bi ga najraj ustrelu... Kako lahko dela tako antireklamo, to je žaljivo. Ravno vW ma najglasnejše dizle (glej Audi 3.5TDI -traktor)... :x

In kaj sploh primerja transporterja in espaca, ker med njima pa ni primerjave, ker je eden kombi, drugi pa limuzina (luksuzna)...


F.A.K, ne me basat :x
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po sep 22, 2003 11:20 am

Ni bila primerjava oz. vzporedni test ampak na zgornji strani transporter na spodnji pa posebej Espace in pol te buče... Podn od podna...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po sep 22, 2003 11:26 am

Evo od transporterja....

Vozili smo: VW multivan 2,5 TDI comfortline
Nad velikoprostorcem
Zmogljiv novi turbodizel omogoča dinamično vožnjo, pa tudi zmerno porabo goriva - Multivan je v Sloveniji homologiran kot osebno vozilo


Kljub nekaterim, za nove volkswagnove modele značilnim potezam, je multivan prepoznaven naslednik transporterja
Morda resda nekoliko visokoleteče ime multivan je rezervirano za potniško različico pete generacije Volkswagnovega transporterja, ki je bila prej znana pod imenom caravelle. Kot tak precej spominja na prejšnjo generacijo z izbočenimi boki, ki naredijo obliko manj škatlasto. Kljub temu pa so ji oblikovalci nadeli veliko značilnosti novih Volkswagnovih vozil, kot so velike luči in maska s prav tako poudarjeno veliko tovarniško značko med zajetnim prednjim odbijačem in pokrovom motorja.

Sicer pa je s svojo velikostjo običajnega dostavnika namenjen večjim družinam, saj jih udobneje popelje na izlete, raznim podjetjem pa omogoča udobnejši prevoz ljudi do letališč in podobno. Slednjim je multivan namenjen predvsem zaradi udobne in dobro opremljene notranjosti. Potnike in voznika že ob vstopu v vozilo pričaka diskretna osvetlitev pragov, ki na zgornjem delu nosi modro osvetljen napis z imenom vozila. V enaki barvi je osvetljena tudi sredinska konzola z merilniki, kar je že vse od zadnje generacije golfa nekak Volkswagnov zaščitni znak. Potnikom namenjen prostor je opremljen z zložljivo in pogrezljivo sredinsko mizico, ki premore štiri držala za pijačo in pepelnike, v njenem podnožju pa se skriva precej odlagalnih kotičkov. Ta v opremi Comfortline, ki ima serijsko dvoje drsnih vrat, nadomešča ob levo steno zložljivo mizo v osnovni opremi. Zadaj potniki sedijo na trisedežni klopi, ki jo je mogoče spremeniti v ležišče, in na dveh vrtljivih posamičnih sedežih, opremljenih s po dvema naslonoma za roke. Tako postane zadnji del multivana nekakšna mobilna konferenčna pisarna. Nad glavami zadaj sedečih potnikov sta dve letvi z lučmi, režami za zrak in manjšimi bralnimi lučkami, na prednji pa so še stikala zmogljive klimatske naprave. Prav vsak sedež zadaj je opremljen tudi z večjim predalom, vpeti pa so na vzdolžna vodila in jih je možno prestavljati. Tako se lahko poveča tudi prtljažni prostor, katerega navzgor odpirajoča se vrata se zapirajo precej nezanesljivo.


Potniški prostor ponuja poleg dobre opreme tudi precej možnosti prilagoditve
Voznikov položaj je precej bližje osebnemu vozilu kot kombiju z ergonomsko postavljenimi vsemi potrebnimi stikali. Sedeži in usnjen volanski obroč so izdatno nastavljivi, le zaradi precej visokega sedenja ostaja kombijevski občutek pri vožnji. Nasploh je ves delovni prostor obdan s plastiko, ki je sicer trda, a odeta v mehko matirano površino in občutljiva na ostre predmete. Prestavna ročica je na sredinski konzoli, katere izboklina, kamor voznik lahko nasloni koleno, je pozorno odeta v mehko plastiko. Veliko je tudi odlagalnih površin, saj so prednja vrata opremljena s po dvema velikima predaloma z gumiranim dnom, predal pred sovoznikom je srednje velik in po želji tudi hlajen. Na vrhu armaturne plošče je zaprt predal, nižje je manjši za dokumente, pod ročico menjalnika pa se odpre predal za veliko plastenko.

Tehnično je multivan sodobno vozilo - vsa kolesa so vpeta posamično, spredaj preko McPhersonovih obes, zadaj pa s poševno uležajenima nihajočima vodiloma. Tako prednja kot zadnja prema sta opremljeni s prečnim stabilizatorjem, kar se med vožnjo izkaže z malo nagibanja v ovinkih. Nasploh je podvozje nastavljeno nekoliko trše, zato se zdi multivan primernejši za hitrejšo vožnjo po avtocestah kot po luknjastih mestnih ulicah. Lega na cesti je dobra tudi pri hitrostih, ki jim tovrsten avtomobil ni več namenjen, saj je moč precej hitro peljati tudi po bolj zaviti cesti, kjer sicer pride do izraza visoko težišče in velika teža. Blaženje je sicer učinkovito, le večje luknje nekoliko bolj zadonijo v notranjosti vozila. Zavore opravljajo svoje delo brez težav, na vseh kolesih so namreč nameščeni prisilno hlajeni koluti. Hitrejšo vožnjo omogoča tudi nov petvaljni turbodizelski motor s tehnologijo črpalka - šoba, ki je v šibkejši različici s 96 kW (130 KM) poganjal testnega multivana. Njegov tek je zelo miren, ne najtišji v konkurenci, vendar pa omogoča dovolj navora za dinamično vožnjo, kljub temu da ima multivan praktično vse lastnosti kombija. Z nekoliko bolj previdno vožnjo je mogoče zadržati porabo goriva tudi na ravni bistveno manjših osebnih vozil, predvsem po zaslugi novega šeststopenjskega ročnega menjalnika. Njegova ročica se med prestavljanjem oglaša z mehanskimi zvoki, kar je bilo doslej rezervirano za športna vozila, kljub temu pa prestavljanje poteka natančno, saj voznik zelo nazorno občuti, kdaj ročica zdrsne v prestavo.

V Sloveniji je multivan homologiran kot osebno vozilo, kar pomeni manj zapletov za običajnega kupca pri registraciji in zavarovanju, zato pa bo verjetno na cestninski postaji potreben krajši pogovor z uslužbencem, ki mu je treba pojasniti, v kateri razred sodi multivan.

Tehnični podatki

Mere: d/š/v: 489, 190, 194 cm, teža: 2200 kg, prtljažnik: 1210 l, posoda za gorivo: 80 l.

Motor: vrstni petvaljnik, postavljen prečno, prostornina: 2460 ccm, največja moč: 96 kW (130 KM) pri vrt./min, največji navor: 340 Nm pri vrt./min, prenos moči: prek petstopenjskega ročnega menjalnika poganja prednji kolesi.

Zmogljivosti: največja hitrost: 168 km/h, pospešek: 15,3 s do 100 km/h, poraba goriva (EU): 6,6, 10,5 l na 100 km, poraba na testu: 7,7 l na 100 km.

Zastopa in prodaja: Porsche Slovenija, Ljubljana; cena: 8,365.696 tolarjev.

Stroški zavarovanja pri Zavarovalnici Maribor: osnovno zavarovanje: 144.603,00 tolarjev, modri kasko: 347.257,00 tolarjev.



Matjaž Fleisinger
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 22, 2003 11:27 am

Ma sej je useen - motor ne more kritizirat, ker ga vsi hvaljo... To je že skor bencinc k je dizl... Območje navora je ful velko, tko da sploh ne čutš več takih lukn, ko včasih. Vleče od 1400 do 4500!! Več al mn enakomerno... Ima pa tud 6 prstav - zakon. Žre pa mn ko men 307 - sm zanč gledov povprečje za 3500 km na pot.rač. - 7,9 litrov!! To je ful vredu glede na to da je Grand (podaljšan), da se v njem vozijo povpr. najmanj 4 osebe in da ima gume (serijsko) 245/45/18ZR...
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po sep 22, 2003 11:28 am

Tukaj pa o Espacu....

Vozili smo: Renault espace 2,2 dCi privilege
Francoski-limuzinski pečat
Odlično zasnovana notranjost z velikimi steklenimi površinami zagotavlja prijetno počutje - Zmogljiv turbodizelski agregat se zdi pravšnja izbira

O espaceu, ki v svoji četrti izdaji deluje vsaj tako prepričljivo kot na začetku svoje uspešne prodajne poti, skorajda ne kaže izgubljati besed. Čeprav je vselej izražal bistvo velikoprostorskega segmenta, ki mu pripada, je v določenih pogledih zmeraj ohranjal nekatere limuzinske lastnosti.

Sodobnost, ki jo izraža že zunanja podoba s prepoznavnimi potezami Renaultovega oblikovalskega sloga, z zmogljivostmi potrjuje še 2,2-litrski turbodizelski stroj. Četudi ne sodi med najtišje, je občasno pravzaprav kar neprijetno glasen, ponuja pa zadostno zalogo navora in moči za lahkotno vožnjo. Zaradi šestih stopenj ročnega menjalnika je mogoče lepše izkoristiti ozek pas navora, prav to pa kljub precejšnji teži espacea zagotavlja lahkotno speljevanje. Pospeševanje in pridobivanje moči sta vselej usklajena, motor se brez naporov zavrti tudi v višje območje vrtljajev, le hrup lahko postane moteč. Umirjena vožnja ne zahteva prepogostega poseganja po prestavni ročici, želja po dinamični vožnji, ki jo celoten pogonski sklop s podvozjem prav tako dovoljuje, pa pomeni tudi nekaj več dela s prestavno ročico. Menjalnik sodi med solidne izdelke; je spodobno hiter, dovolj natančen, le pri prestavljanju iz druge v tretjo prestavo se ob malce nepazljivosti lahko zatakne.

Tudi volanski mehanizem in podvozje potrjujeta, da je espace bolj kot mestnim vožnjam namenjen za daljše poti, predvsem po avtocesti. Nastavitev podvozja skupaj z blaženjem namreč ne sodi med najbolj uglajene, zato je udobje na želeno visoki ravni mogoče predvsem na urejeni podlagi. Kratke grbine povzročijo kar nekaj težav, kar potniki občutijo in slišijo. Zanimivo je, da ponuja volanski mehanizem boljši občutek pri hitrejši vožnji, precej manj informacij o dogajanju pod prednjima kolesoma pa daje vozniku pri mestni vožnji. A tudi sicer velja, da bi volanski mehanizem lahko bil malce odzivnejši, obračalni krog pa za več okretnosti malce manjši.

Je pa precej bolj kot podvozje in volanski mehanizem prepričljiva notranjost. Že iz prejšnje generacije prepoznavna zasnova z veliko armaturno ploščo in sredinsko postavljenimi instrumenti deluje prijetno. Voznikov položaj ob izdatno nastavljivem volanskem obroču je z izjemo višjega položaja skoraj povsem limuzinski, sedeži so dovolj udobni. Nekaj več limuzinskega značaja v nasprotju z nekaterimi konkurenti je tudi zaradi zadnjega para krilnih, in ne drsnih vrat, kar prinaša prednosti in slabosti. Slednja je predvsem ta, da vstopanje in izstopanje, še posebno za potnika v tretji vrsti, na omejenem prostoru zahtevata kar nekaj gibčnosti. Je pa zato prostora za noge, predvsem v drugi sedežni vrsti, v izobilju, le sedenje je, kot pri večini velikoprostorcev, neudobno nizko.


Zaradi prepoznavnih potez Renaultovega oblikovalskega sloga deluje espace kompaktnejše, kot je v resnici.
Tehnični podatki

Mere: d/š/v: 466,1/186/172,8 cm, teža: 1735 kg, prtljažnik: 291/2860 l, posoda za gorivo: 83 l.

Motor: vrstni štirivaljnik, postavljen prečno, prostornina: 2188 ccm, največja moč: 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt./min., največji navor: 320 Nm pri 1750 vrt./min., prenos moči: prek šeststopenjskega ročnega menjalnika poganja prednji kolesi.

Zmogljivosti: največja hitrost: 190 km/h, pospešek: 11,5 s do 100 km/h, poraba goriva (EU): 10,3/6,3/7,7 l na 100 km, poraba na testu: 8,8 l na 100 km.

Zastopa in prodaja: Renault Slovenija, Ljubljana; cena: 7,800.000 tolarjev.

Stroški zavarovanja pri Zavarovalnici Maribor: obvezno zavarovanje: 188.409,00 tolarjev; modri kasko: 326.562,00 tolarjev.

Zaradi prepoznavnih potez Renaultovega oblikovalskega sloga deluje espace kompaktnejše, kot je v resnici.



Mitja Sagaj
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po sep 22, 2003 11:33 am

Končna 168 - js sm espaca z lahkoto spravu na 190, poj so pa rekl, da nej neham, ker motor še ni utečen...
Pa VW sploh nima 4kanalne klime...

Noja, sej ni važn - vsakemu svoje, pa tudi če plačuješ značko. Samo ne na račun tega grdo oz. neresnično govort o drugih vozilih...
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr sep 24, 2003 10:29 am

Fantje, brezveze, da jih sploh primerjate, sta si tko drugačna.
 
Crazy Fighter
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Pe okt 03, 2003 12:54 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Crazy Fighter To okt 07, 2003 7:50 pm

hm men je pa sharan zakon mamo ga ze 3 leta pa niti ene napake opreme ma tud dost zmogljiv motor 1.8T nimam za cez sharana kej povedat avto je carski
 
Uporabniški avatar
germancarfan
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To sep 16, 2003 8:58 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a germancarfan To okt 07, 2003 9:57 pm

xandrej je napisal/-a:
Glede Sharana pa... Zastarela šlatla ki jo slovenci kupujejo samo zato ker je VW, in nebo mi nihče rekel, da je boljši kot Peuget 807 ali pa Citroen C8 ali pa Renault Espace pa še kaj bi se našlo.... Komentar? Ja bom pol več dobil za njega.... (seveda boš več dobil za njega če pa si ga 100X preplačal) in na koncu boš še na slabšem... To je moje osebno mnenje glede teh stvari.


sam drgac je pa sharan biu lan najbl prodajan enoprostorc u evropi tko da nsimo sam slovenci tko trapast :lol: drgac mamo mi tud sharana doma pa brez problemov sam je pa res da je VW mal zaspal mogoc pa nacrtujejo ksno novo petardo u kratkem :)
ski and drive
 
alexM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: To sep 02, 2003 6:43 pm

Napisal/-a alexM Sr okt 08, 2003 7:41 pm

Kolega je imel Sharana V6.Crknilo je vse zivo in to v dveh letih.Na koncu,ko se je peljal z morja je crknila se klima.No zdaj se ga je pa resil :wink: Toliko o pokvarljivosti
enih in drugih. 8)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov