GregaST je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:... Želel bi si malo več kreativnosti.
Lp
Audije poglej...
Ja, saj vem kaj hočeš rečt, sam to ne pomeni, da če pri Audiju nimajo kreativnosti, pa mi je čisto jasno kaj se grejo - prepoznavnost pa to,... to še ne pomeni, da bi se morali tudi ostali ravnati po tem, češ,
if you can`t beat them, join them Ljubši mi je rek:
There`s always a way

. Poleg tega pa ima Hyundai vseeno drugačno filozofijo tko da,...
Saj ne rečem, po eni strani si mora vsak proizvajalec prvo kot prvo ustvarit nek močan ugled, da lahko začne bolj spreminjat želje kupcev, v smislu trendsetter, do takrat je najlažja pot se popolnoma prilagajat željam kupcev, pa četudi kupcev brez domišlije,... Ko pa si enkrat trendsetter takrat imaš pa do neke mere čedalje večjo bazo zvestih kupcev, ta čedalje boj in bolj narašča in takrat se pa takorekoč začne obrnjen proces, vsaj do neke mere.

Trik je, poiskati ravno pravšnjo mero, da lahko prodaš čim več avtomobilov=dobiček (Go with the flow) in pa na drugi strani je pa zvestoba sebi = filozofija znamke.
To ravnotežje je zelo težko dosečt.
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."
