Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a martin_krpan To jan 10, 2012 8:06 pm

Na salonu v Detroitu Fordova premijska znamka predstavlja Lincoln MKZ Concept, ki napoveduje novo hišno limuzino srednjega razreda (razvijano skupaj z Mondeom, s katerim si deli podvozje in druge tehnološke elemente) in hkrati napoveduje novo Lincolnovo oblikovno smer.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Jaz sem navdušen. Obraz je še malce sporen, a A7-like poteze in zadnji del so fantastični. Avto je precej lepši od Mondea. Ostaja pa vprašanje, koli tega se bo ohranilo pri produkcijskem modelu.

http://www.autoblog.com/2012/01/10/linc ... roit-2012/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a martin_krpan To apr 03, 2012 6:15 am

Produkcijski MKZ, skoraj identičen prototipu. Na netu ni naletel na najboljše odzive, zame pa ena najlepših limuzin sploh. Tehnološko sicer soroden novem Mondeu.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.netcarshow.com/lincoln/2013-mkz/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 6:24 am

Detajli odkrivajo od kje vozilo izvira in to mi je všeč. Celotna oblika pa za moj okus prav nič posebnega, sploh zadnji konc s tisto razvlečeno šipo je poraz.
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a DragonForce To apr 03, 2012 7:50 am

Cel svet se zavija v zeleno in vsi delajo na majhnih turbo motorjih, tudi za velike limuzine... američani pa še kar naprej silijo z velikimi bencinarji, ekologija še ni prišla do tam.
Oblika se mi pa tudi ne zdi nek presežek, zadnji konec mogoče.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 8:16 am

DragonForce je napisal/-a:Cel svet se zavija v zeleno in vsi delajo na majhnih turbo motorjih, tudi za velike limuzine... američani pa še kar naprej silijo z velikimi bencinarji, ekologija še ni prišla do tam.


:lol: Kaj so pa to zdaj spet neke blesarije?
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a vugy To apr 03, 2012 8:49 am

cruiser1 je napisal/-a:
DragonForce je napisal/-a:Cel svet se zavija v zeleno in vsi delajo na majhnih turbo motorjih, tudi za velike limuzine... američani pa še kar naprej silijo z velikimi bencinarji, ekologija še ni prišla do tam.


:lol: Kaj so pa to zdaj spet neke blesarije?


haha, sam so res

meni pa je kar všeč, edino upam da ni fwd če si tolk deli z mondeom....ker za tak avto se pa res spodobi rwd.

jas osebno bi mu malo bočno linijo popravil, da bi se nižala od zadka proti gobcu, pa bolj diskretno da bi se zlila v masko avta, ostalo pa je ok ;)
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a DragonForce To apr 03, 2012 9:04 am

cruiser1 je napisal/-a:
DragonForce je napisal/-a:Cel svet se zavija v zeleno in vsi delajo na majhnih turbo motorjih, tudi za velike limuzine... američani pa še kar naprej silijo z velikimi bencinarji, ekologija še ni prišla do tam.


:lol: Kaj so pa to zdaj spet neke blesarije?


Niso ravno blesarije... proizvajalci (evropski) so dokazali, da se naredit majhen in močan motor, plus da je še ekološki in z majhno porabo. Kot da človek res rabi 3.7 literski atmoferski motor v ''Mondeu''?

Sam tudi ne gledam ravno na vsak liter in mi poraba ni glavni dejavnik pri nakupu avtomobila, ampak si morajo tudi američan priznati, da bodo tudi oni morali kaj premaknit na tem področju.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a dobek To apr 03, 2012 9:09 am

pozabljate, da za americane ze v6 pomeni dokaj obsezen downsizing
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
ninjeti
Uporabnik
 
Prispevkov: 808
Pridružen: So maj 10, 2008 4:15 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a ninjeti To apr 03, 2012 9:32 am

Za njih je že en burger v mcdonaldsu na dan manj downsizing. Drugače pa se mi avto ne dopade. Sploh ne ta nagravžna zadnja razvlečena luč... Spredaj tudi ni biser.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a martin_krpan To apr 03, 2012 9:49 am

Avto je na voljo s sprednjim ali 4*4 pogonom. Poleg V6 se lahko izbere tudi dvolitrski Ecoboost z 240 konji.

Opremljen je s številnimi varnostnimi pripomočki, tudi napihljivimi varnostnimi pasovi, ki jih je Ford predstavil lani.

The New MKZ: Lincoln's Future Begins

NEW YORK, April 2, 2012 – The all-new Lincoln MKZ makes its debut at the New York International Auto Show, marking a key milestone in Lincoln's reinvention.

"The new Lincoln MKZ represents the future of Lincoln in both style and substance," said Jim Farley, Group Vice President, Global Marketing, Sales and Service. "It is proof of our commitment to deliver a new breed of Lincolns for a new generation of Lincoln clients – motor cars that are distinctive, elegant, full of technology and a delight to own."

The 2013 Lincoln MKZ enters the midsize luxury segment later this year.

> It is the first Lincoln created by a dedicated team in its new Lincoln Design Studio

> With a sweeping profile, MKZ incorporates one of the world's widest-opening retractable glass roofs

> Lincoln Drive Control offered as an intelligent system that delivers a refined ride and engaging driving dynamics. Standard Lincoln Drive Control intuitively integrates multiple systems (engine, transmission, body and chassis) to deliver totally new Lincoln driving quality

> Innovations include a distinct Push Button Shift gear selector creates flowing and architectural center console design

> A quiet, well-appointed interior is provided by standard Active Noise Control, genuine wood trim, full LCD instrumentation, heated front seats and SYNC® with MyLincoln Touch™

> MKZ is offered with a choice of three powerful, efficient powertrains, including a next-generation hybrid expected to ensure the MKZ remains America's most fuel-efficient premium sedan

> Class-exclusive inflatable rear safety belts that supplement eight standard airbags are available

Camera- and Radar-Based Driving Aids

The new Lincoln MKZ offers the Lane Keeping System, a suite of advanced driving aids that helps drivers avoid drifting from their lane due to distraction or fatigue. Consisting of Lane Keeping Aid, Lane Keeping Alert and Driver Assist, the Lane Keeping System utilizes a mono-vision camera integrated into the rearview mirror to read the lane markers ahead. For a more complete description of the Lane Keeping System, click HYPERLINK "http://media.lincoln.com/images/10031/13MKZ_Lane_Keeping.pdf" here.

Available radar-based (ultrasonic) driving aids further enhance the driving experience. Adaptive Cruise Control and Collision Warning with Brake Support each use a long-range radar system that scans in front of the vehicle, automatically adjusting to traffic speed and providing a visual and audible alert when a potential front end collision is detected.

Active park assist, Blind Spot Information System (BLIS®) with cross-traffic alert use multiple short-range wide-angle radar sensors. Each function provides a distinct benefit, ranging from making parallel parking easier to warning of oncoming vehicles while backing out of a parking space.

SYNC with MyLincoln Touch

SYNC with MyLincoln Touch is standard in the new MKZ. The combined system makes it easier to use the entertainment, climate and available navigation features as well as devices brought into the car (e.g., phones, PDA, MP3 players). Twin five-way controls on the steering wheel manage essential systems, and many functions can be voice-activated via SYNC.

Standard SYNC Services make turn-by-turn directions available via one-button push and simple voice commands. Continually improving voice recognition software learns user voices, improving the efficiency of voice commands.

MKZ Dynamic Driving Technologies

The new MKZ offers Lincoln Drive Control as standard. Lincoln Drive Control is an automatic system that delivers an ideal balance of a smooth ride with confident handling as it intuitively responds to driver commands and the road, making the 2013 model the most refined and engaging MKZ ever.

Always on, Lincoln Drive Control orchestrates the performance of the Continuously Controlled Damping (CCD) adjustable suspension, electric power-assisted steering (EPAS), engine, transmission, Active Noise Control (ANC), traction control and stability control systems.

The result is an unsurpassed combination of refined ride and engaging driving dynamics. CCD offers three modes (Sport/Normal/Comfort) that are accessible using MyLincoln Touch. Selecting "Sport" on the Push Button Shift gear selector enables a decidedly more sporty driving experience.

CCD contributes to Lincoln Drive Control's transparent action by monitoring the car's suspension settings up to 500 times per second. The real-time system adjusts the suspension up to 50 times per second to deliver more controlled handling with a smoother ride. CCD augments a highly developed chassis that includes a refined strut front suspension and an all new integral link rear suspension.

The new MKZ is the only sedan in its class to include Continuously Controlled Damping and Active Noise Control as standard equipment.

MKZ Engines, Transmissions and Drive Systems

The 2013 Lincoln MKZ offers three distinct powertrains. The standard 2.0-liter four-cylinder EcoBoost delivers the performance of a traditional V6 along with expected segment-leading fuel economy that is at least 3 mpg better than the closest competitor. This engine delivers a projected 20-percent increase in highway fuel economy versus the 2012 MKZ.

Emphasizing performance and efficiency, the optional 3.7-liter V6 produces significantly more power (37 horsepower and 28 lb.-ft. of torque) than the previous MKZ V6 while improving fuel economy approximately 5 percent.

Maximizing fuel efficiency, the optional 2.0-liter four-cylinder hybrid powertrain is expected to enable the 2013 MKZ Hybrid to remain North America's most fuel-efficient premium sedan. The 2012 MKZ Hybrid is rated at 41 city mpg, 36 highway mpg.

Non-hybrid models utilize a six-speed automatic transmission. Standard paddle shifters mounted behind the steering wheel add to the performance driving experience of the MKZ.

2.0- and 3.7-liter gasoline engines are equipped with six-speed automatic transmission; 2.0-liter Hybrid is equipped with a continuously variable transmission. Horsepower, torque and fuel economy figures all are projected, not certified.

Improving grip on slippery roads, the available all-wheel-drive (AWD) system anticipates and adjusts the power delivery to the front and rear axles in as little as 16 milliseconds, faster than the blink of an eye.

The new MKZ is the only sedan in its class to offer inflatable second-row outboard seat belts. Rear-seat passengers – often children or mature passengers – can be more vulnerable to head, chest and neck injuries. The available inflatable second-row, outboard seat belts spread impact forces across more than five times the area of conventional belts, reducing pressure on the chest while helping to control head and neck motion and helping reduce the risk of injuries.

Retractable Panoramic Roof

The Retractable Panoramic Roof is a new signature feature for Lincoln. The 15.2-square-foot glass panel offers one of the largest openings available on any current sedan. The design maintains the structural strength of a steel-roof vehicle.

DESIGN

Nearly identical to the MKZ Concept shown at the North American International Auto Show in January, the production 2013 Lincoln MKZ embodies a design language that is subtly distinctive.

"We call it elegant simplicity," said Max Wolff, Lincoln Design director. "We wanted the new MKZ to be inviting and approachable. We moved away from traditional luxury cues and complex designs. We came up with something warm that is rich, yet still intentionally restrained."

MKZ Exterior

A sweeping roofline defines the new luxury sedan's profile. The steeply raked windshield and lengthened backlight make for a sleeker and more flowing appearance that is 10 percent more aerodynamic than the model it replaces. "The MKZ shape is a vision completed with just a few strokes," said Wolff.

Although strikingly modern, the design retains classic Lincoln design elements including a more refined interpretation of the split-wing grille, first seen on the 1938 Lincoln-Zephyr.

Rearview mirrors stand on door-mounted, sculpted pedestals. This fitment enables the front door glass to extend farther forward to improve visibility and to allow even more light into the interior.

The crafted headlamp assemblies include bright, energy-efficient LED lighting. The front headlights turn in sync with the steering wheel, providing enhanced visibility. At the rear, LED technology enabled a thin, distinctive full-width taillamp graphic.

MKZ Interior

Design teams created an inviting interior featuring bold architectural elements, rich natural materials and fine details.

"The exterior's front graphic is repeated in the dramatic sweep of the new instrument panel, helping tie the interior to the exterior in a harmonious manner. These flowing forms – along with the open center console – create a comfortable and functional interior that particularly appeals to younger, more diverse drivers we believe will now consider Lincoln," said Wolff.

Innovation and technology abound inside the new MKZ. Replacing the traditional mechanical transmission shift lever is a contemporary five-button interface. The individual buttons of Push Button Shift engage Park, Neutral, Reverse, and forward gears in two modes, Drive and Sport.

Push Button Shift gave designers freedom to create a sculptural multi-level center console with more functional storage areas.

Positioned ahead of the driver, the full-color 10.1-inch LCD instrument cluster operates with the latest version of SYNC with MyLincoln Touch. The all-new design combines dimensional indicator rings framing a brilliant and reconfigurable Thin Film Transistor (TFT) LCD. An equally critical component of MyLincoln Touch is the nearly flush-mounted center 8-inch LCD touch screen that displays information clearly in easy-to-reference color-keyed quadrants.

Premium-grade, supple leather covers all seating surfaces. Responsibly harvested wood and metal-toned surfaces create a luxurious and comfortable interior space.

Standard luxury amenities include an 11-speaker audiophile entertainment system and cabin air filtration, plus heated front seats (with the driver's featuring 10-way power controls), remote start capabilities and Active Noise Control.

To make the MKZ exceptionally quiet, ANC electronically targets frequencies and reduces their intensity. To improve the refinement of the driving experience, other frequencies are subtly enhanced.

The available THX® II Certified Car Audio System is a Lincoln-exclusive that features 700-watts, 14-channels and 14-speakers. THX audio engineers spent more than 200 hours custom tuning the THX-certified equipment to the new MKZ's interior. The result delivers home-theater surround sound to the road.


EDIT: zanimiva postavitev stikal avtomatskega menjalnika:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 10:06 am

Vsake dva mesca se na forumu pojavi načitan vseved, ki začne nekaj moralizirati o ekologiji in neučinkovitim in potratnimi U.S. motorji :lol:

DragonForce je napisal/-a:
Niso ravno blesarije... proizvajalci (evropski) so dokazali, da se naredit majhen in močan motor, plus da je še ekološki in z majhno porabo. Kot da človek res rabi 3.7 literski atmoferski motor v ''Mondeu''?


Opcija za tale avto je 2.0l 4cyl in 3.7l V6! Noben od teh motorjev ni velik in noben nima ogromne porabe. Tudi z primerljivimi evropejci. In samo zate, ki si tako ekološki imaš na voljo še hibrida, če res verjameš v njih. Kaj je narobe z atmosferskim motorjem in zakaj bi morali biti vsi avtomobili z turbino? Zakaj človek ne bi smel imeti 3.7l motor, če mu to odgovarja pa magari, če je vgrajen v kosilnico?



DragonForce je napisal/-a:
Sam tudi ne gledam ravno na vsak liter in mi poraba ni glavni dejavnik pri nakupu avtomobila, ampak si morajo tudi američan priznati, da bodo tudi oni morali kaj premaknit na tem področju.


Američani so že veliko storili na tem področju. Za moj okus celo preveč.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 10:13 am

ninjeti je napisal/-a:Za njih je že en burger v mcdonaldsu na dan manj downsizing.


No, ja! Za mnoge slovence so gostilne, kot je Jurman v Fužinah vrhunsko gurmansko doživetje samo zato, ker porcije lezejo iz že tako prevelikih krožnikov, kvaliteta hrane je pa na nivoju cenene menze :lol:
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a DragonForce To apr 03, 2012 10:17 am

cruiser1 je napisal/-a:Vsake dva mesca se na forumu pojavi načitan vseved, ki začne nekaj moralizirati o ekologiji in neučinkovitim in potratnimi U.S. motorji :lol:

DragonForce je napisal/-a:
Niso ravno blesarije... proizvajalci (evropski) so dokazali, da se naredit majhen in močan motor, plus da je še ekološki in z majhno porabo. Kot da človek res rabi 3.7 literski atmoferski motor v ''Mondeu''?


Opcija za tale avto je 2.0l 4cyl in 3.7l V6! Noben od teh motorjev ni velik in noben nima ogromne porabe. Tudi z primerljivimi evropejci. In samo zate, ki si tako ekološki imaš na voljo še hibrida, če res verjameš v njih. Kaj je narobe z atmosferskim motorjem in zakaj bi morali biti vsi avtomobili z turbino? Zakaj človek ne bi smel imeti 3.7l motor, če mu to odgovarja pa magari, če je vgrajen v kosilnico?

Američani so že veliko storili na tem področju. Za moj okus celo preveč.


Seveda vsi vemo, kakšno je tvoje mišlenje o ameriških avtomobilih, tako da nima smisla dosti debatirati o tem. Govorim o tem, da v evropejskih avtomobilih lahko dobiš majhen in močan motor, naprimer 1.6 turbo v 508... ali pa zelo ekološki 1.6 dizel v Volvotu S80, seveda se avto nikamor ne premakne, je pa vsaj opcija. Tam pa tega ni in se še vedno preseravajo z velikimi motorji, majhnih niti nimajo na voljo. Razen v evropskih avtomobilih, pa še tam dobijo samo najmočnejše izvedbe.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 10:19 am

DragonForce je napisal/-a:Seveda vsi vemo, kakšno je tvoje mišlenje o ameriških avtomobilih, tako da nima smisla dosti debatirati o tem. Govorim o tem, da v evropejskih avtomobilih lahko dobiš majhen in močan motor, naprimer 1.6 turbo v 508... ali pa zelo ekološki 1.6 dizel v Volvotu S80, seveda se avto nikamor ne premakne, je pa vsaj opcija. Tam pa tega ni in se še vedno preseravajo z velikimi motorji, majhnih niti nimajo na voljo. Razen v evropskih avtomobilih, pa še tam dobijo samo najmočnejše izvedbe.


In zakaj te to tako zelo moti?
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a DragonForce To apr 03, 2012 10:34 am

Zato, ker so tako veliki in vplivni, bi lahko kaj naredili glede tega. Da bi zmanjšali porabo tistim velikim motorjem samo za liter ali dva, iz 13 na 11, bi bilo že dosti. Tako pa izgleda, kot da se samo Evropa žrtvuje za ''ekologijo'' in prihodnost.

Saj so nekaj naredili na tem v zadnjih letih, full-size SUV-jev kot so Ford Explorer niti ni več toliko na izbiro kot pred leti, ampak še vseeno gre prepočasi proti evropskih proizvajalcem.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 10:52 am

DragonForce je napisal/-a: Tako pa izgleda, kot da se samo Evropa žrtvuje za ''ekologijo'' in prihodnost.


Evropa se žrtvuje?? :lol: Kdo natančno se žrtvuje? Za ekologijo? Prosim ne, no! O tem smo zadnjih nekaj let že neštetokrat predebatirali v različnih temah zato ne mislim več že stotič skozi vse to. Tokrat bom odnehal, ker nimam volje predvsem pa nočem še eno temo zasmetit.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a domen_ To apr 03, 2012 12:24 pm

cruiser1 je napisal/-a:O tem smo zadnjih nekaj let že neštetokrat predebatirali v različnih temah zato ne mislim več že stotič skozi vse to.
Lahko daš povezave?
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a berlonso To apr 03, 2012 12:38 pm

meni so tudi američani smešni... mislim da so ravno oni začeli sejat paniko s temi segrevanji, eko gor eko dol, Gore jim kriči in laja na vsakem koraku, izdelujejo pa še vedno 5 meterske krave in žejne mašine. nimam nič proti le-tem, vendar naj se tudi ljudje tam malo spremenijo pismo. ko slišijo o segrevanju ozračja najbrž vsi ogorčeni rečejo, ja, to je resno, se bo treba ZAMISLIT, negre tako naprej, uničujemo svet, nato sedejo v svojo 7 metersko kravo in se odpeljejo z bencinom ki je pol cenejši kot pri nas novim kilometrom naproti.
če se ne mislijo temu odreč, naj nehajo promovirati te ekološke katastrofe ter se zgražati o le-teh. sem mogu malo bruhnit ven ker ti američani res živijo v Nintendu al X-boxu.
v tej priliki še vic:
kakšna je razlika med jogurtom in američanom?
jugurt bi v 200 letih najbrž že naredil svojo kulturo :lol:
brez zamere vsem ljubiteljem amero vozil, tudi meni delujejo mogočna, ampak so ljudje (večina) tam zašli iz realnosti. moje mnenje.
lp
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a cruiser1 To apr 03, 2012 1:13 pm

Sem rekel, da bom odnehal pa nikakor ne morem ostati dolžan :x Tak pač sem :lol:

berlonso je napisal/-a:meni so tudi američani smešni... mislim da so ravno oni začeli sejat paniko s temi segrevanji, eko gor eko dol, Gore jim kriči in laja na vsakem koraku,

Paniko je verjetno začel sejati v Gore in podobni osebki ne pa američani. Vse kar je temu sledilo je samo posel in različni interesi.


berlonso je napisal/-a:krave in žejne mašine. nimam nič proti le-tem, vendar naj se tudi ljudje tam malo spremenijo pismo. ko slišijo o segrevanju ozračja najbrž vsi ogorčeni rečejo, ja, to je resno, se bo treba ZAMISLIT, negre tako naprej, uničujemo svet, nato sedejo v svojo 7 metersko kravo in se odpeljejo z bencinom ki je pol cenejši kot pri nas novim kilometrom naproti.
če se ne mislijo temu odreč, naj nehajo promovirati te ekološke katastrofe ter se zgražati o le-teh. sem mogu malo bruhnit ven ker ti američani res živijo v Nintendu al X-boxu.
v tej priliki še vic:

brez zamere vsem ljubiteljem amero vozil, tudi meni delujejo mogočna, ampak so ljudje (večina) tam zašli iz realnosti. moje mnenje.


Mislim, da je veliko ljudi tudi na tej strani luže zašlo iz realnosti, ko osebek predlaga za vožnjo nek 1.6l dizel zgolj iz prepričanja, da bo tako rešil svet :lol:
In tudi to o porabi sem mislil, da smo že zdavnaj šli skozi. Nekateri ste še vedno prepričani, da vsi sodobni avtomobili čez lužo porabijo 20l + :lol: Hkrati se pa mirno tolerira vse požrešnejše evropske avtomobile in so za marsikoga celo najbolj mokre sanje :roll:


Zato še enkrat izjavljam, da je spodnji post uporabnika DragonForce vrhunska blesarija in cenena provokacija, ki v bistvu nima nobene smiselne veze s temo.

DragonForce je napisal/-a:Cel svet se zavija v zeleno in vsi delajo na majhnih turbo motorjih, tudi za velike limuzine... američani pa še kar naprej silijo z velikimi bencinarji, ekologija še ni prišla do tam.
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2013 Lincoln MKZ

Napisal/-a DragonForce To apr 03, 2012 1:28 pm

cruiser1 je napisal/-a: Zato še enkrat izjavljam, da je spodnji post uporabnika DragonForce vrhunska blesarija in cenena provokacija, ki v bistvu nima nobene smiselne veze s temo.

DragonForce je napisal/-a:Cel svet se zavija v zeleno in vsi delajo na majhnih turbo motorjih, tudi za velike limuzine... američani pa še kar naprej silijo z velikimi bencinarji, ekologija še ni prišla do tam.


Zakaj vsakič postaneš tako napadalen, ko nekdo reče nekaj čez američane? Saj je prav, da voziš njihove avtomobile in se s tem ukvarjaš, ampak v tem smislu nisi potem nič drugačen od značkarja, ki ne more prehvalit VW in ne vidi dlje od značke na haubi.

Moj post zgoraj je bil mogoče malo offtopic, ampak nikakor pa ne provokacija.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov