
Prednji del avtomobila, ki bo konkuriral Renaultovemu Meganu in VW Golfu, je prispeval koncept C-airdream z lanskega salona v Parizu. Pojavljajo pa se tudi elementi iz C3, C2 in starejših CX in SM. Velik poudarek so snovalci dali tudi aerodinamiki, C4 pa bo premierno, po maniri letošnje Ženeve, prikazan kot WRC C4 prihodnje leto na Ženevskem avtosalonu, za produkcijo pa bo nared jeseni 2004 v Parizu.
Novinec bo na voljo s šestimi motorji. Najbolj zaželjeni bodo bržkone dizli, začenši z 1,4-litrskim HDi-jem z 92 KM, sledila pa bosta dva 1,6-litrska dizla z 90 in 110 KM, v koprodukciji s Fordom. Kronski naftaš bo 2-litrski HDi s 136 KM, ljubitelji navadnega bencina pa bodo omejeni na 1,4-litrski motor s 75 KM in na novi 1,8-litrski motor s 100 ali 120 KM.
Na začetku bo C4 na voljo kot kombilimuzina in trivratni kupe, leta 2005 pa se bo pridružil še Break, ki bo imel nenavadno oblikovan zadek, spodrezan podobno kot Ami 6 iz šestdesetih.