Slide je napisal/-a:ASenna, De_tomaso je najbrž hotu povedat da ma 83KM na liter prostornine motorja,
samo...Alfa tehnologije direktnega vbrizga ni razvijala v smeri varčnosti, ampak zgolj zarad zmogljivosti...zato ma lahko nekolk večjo moč, ampak sorazmerno ma tud večjo porabo...njeni motorji nimajo tko imenovanih dveh režimov delovanja, varčnega in normalnega(zmogljivega) tko k naprimer FSI od VAG koncerna...
LP
gape je napisal/-a:Slide je napisal/-a:ASenna, De_tomaso je najbrž hotu povedat da ma 83KM na liter prostornine motorja,
samo...Alfa tehnologije direktnega vbrizga ni razvijala v smeri varčnosti, ampak zgolj zarad zmogljivosti...zato ma lahko nekolk večjo moč, ampak sorazmerno ma tud večjo porabo...njeni motorji nimajo tko imenovanih dveh režimov delovanja, varčnega in normalnega(zmogljivega) tko k naprimer FSI od VAG koncerna...
LP
DA DA!!!
Slide je napisal/-a:gape je napisal/-a:Slide je napisal/-a:ASenna, De_tomaso je najbrž hotu povedat da ma 83KM na liter prostornine motorja,
samo...Alfa tehnologije direktnega vbrizga ni razvijala v smeri varčnosti, ampak zgolj zarad zmogljivosti...zato ma lahko nekolk večjo moč, ampak sorazmerno ma tud večjo porabo...njeni motorji nimajo tko imenovanih dveh režimov delovanja, varčnega in normalnega(zmogljivega) tko k naprimer FSI od VAG koncerna...
LP
DA DA!!!
Gape, zakaj mam jz tak "občutek" da maš raj Nemce k Italjane...
gape je napisal/-a:Slide je napisal/-a:gape je napisal/-a:Slide je napisal/-a:ASenna, De_tomaso je najbrž hotu povedat da ma 83KM na liter prostornine motorja,
samo...Alfa tehnologije direktnega vbrizga ni razvijala v smeri varčnosti, ampak zgolj zarad zmogljivosti...zato ma lahko nekolk večjo moč, ampak sorazmerno ma tud večjo porabo...njeni motorji nimajo tko imenovanih dveh režimov delovanja, varčnega in normalnega(zmogljivega) tko k naprimer FSI od VAG koncerna...
LP
DA DA!!!
Gape, zakaj mam jz tak "občutek" da maš raj Nemce k Italjane...
raj pa ne raj!a veš kako je mel smo že oboje doma sam pač ne alfe bil pa je italijan pa nismo bli zadovolni!
drgač sm nevtraln več al mn sam mal morm kurt!!!
sm pač kurjač!
Slide je napisal/-a:De tomaso v čem j fora, da pišeš firme, katere so izdelale kakšnih "pet" avtomobilov...pol bi lahko kdo začel naštevat tud avtomobile ala Catherham, TVR, Bitter, pa da se mal na tale tvoj seznam naslonm, nekaj tistih proivajalcev ni niti svojih motorjev razvijalo...Pagani (Zonda) ma pa celo nemški motor...Italjani že dolgo niso več taki kot so bili, niti tako italjanski kot ti misliš...še Lambo ma "Audijev pogon"...Seveda so nekatere izjeme v teh k si jih napisal, ampak priporočam ti da dobro pobrskaš po zgodovini firm, preden napišeš kako super so...samo zato da boš točno vedel o čem govoriš...
Glede izkušenj z BMW-jem in Alfo ti pa verjamem, samo nekterim pač bolj sede zadnji pogon, ker je načeloma bolj zabaven...Drugač pa avto s sprednjim pogonom in dobrim podvozjem, lahko dosega ravno tak g-pospešek v ovinku kot zadnji pogon...Drugačna je pa sama tehnika vožnje, pa tud prehod čez ovinek (tud hitrost prehoda), ki pa ni zgolj limanje na cesto(g-sile), ampak še marsikej drugega...
Pa brez zamere...
LP
Ou, ja še neki sm pozabu, firme kot so Maserati, Lamborghini in podobne, so seveda vrhunske firme čeprav so bile vsaj za moje pojme zlata leta za te Italjane leta Countacha, Diabla, Ghibli-ja, Pantere itd...
De_Tomaso je napisal/-a:Slide je napisal/-a:De tomaso v čem j fora, da pišeš firme, katere so izdelale kakšnih "pet" avtomobilov...pol bi lahko kdo začel naštevat tud avtomobile ala Catherham, TVR, Bitter, pa da se mal na tale tvoj seznam naslonm, nekaj tistih proivajalcev ni niti svojih motorjev razvijalo...Pagani (Zonda) ma pa celo nemški motor...Italjani že dolgo niso več taki kot so bili, niti tako italjanski kot ti misliš...še Lambo ma "Audijev pogon"...Seveda so nekatere izjeme v teh k si jih napisal, ampak priporočam ti da dobro pobrskaš po zgodovini firm, preden napišeš kako super so...samo zato da boš točno vedel o čem govoriš...
Glede izkušenj z BMW-jem in Alfo ti pa verjamem, samo nekterim pač bolj sede zadnji pogon, ker je načeloma bolj zabaven...Drugač pa avto s sprednjim pogonom in dobrim podvozjem, lahko dosega ravno tak g-pospešek v ovinku kot zadnji pogon...Drugačna je pa sama tehnika vožnje, pa tud prehod čez ovinek (tud hitrost prehoda), ki pa ni zgolj limanje na cesto(g-sile), ampak še marsikej drugega...
Pa brez zamere...
LP
Ou, ja še neki sm pozabu, firme kot so Maserati, Lamborghini in podobne, so seveda vrhunske firme čeprav so bile vsaj za moje pojme zlata leta za te Italjane leta Countacha, Diabla, Ghibli-ja, Pantere itd...
Naštel sem oboje, tiste, ki so naredili par sto avtomobilov kakor tudi tiste, ki so jih naredili le kakih 5. In res je, njihova čas je bil med 1965 in 1980, čeprav še danes niso ferrariji in maseratiji nič kaj slabši. Lambota pa so res dopolnili nemci, saj polega vsega ostalega kar gre narobe v tem svetu(Afganistan, Irak, Globalno segrevanje...), ni nič čudnega, da gre še avtomobilska industrija po čudnih poteh.Pa BTW: Caterhama - mislim, da ta tovarna še ni naredila svojega avtomobila temveč dela le licence od lotusa. TVR je liga skoraj zase, je eden najboljših avtomobilov, kar sem sedel v njih. Bitter pa vseeno nekako ne sodi ravno v to debato. Če že potem Jensen bolj, s svojo inovativnostjo. Vseeno zgodovinsko gledano ostane primat pri izdelavi športnih avtomobilov še vedno v rokah italijanov.
Slide je napisal/-a:De_Tomaso, kje si pa sedu v TVR-ju? Sej ne da ti ne verjamem, ampak a je sploh tle blizu kakšen?
Drugač je pa men Maserati zgubu povsem na tisti svoji hard core športnosti ala Ghibli, 4.24...turbine pa to...zdej je to tak luksuzn športnik...šminka...Drgač pa kot zanimivost...Maserati je mel na zadnjih kolesih posebej za ročno zavoro bobnaste zavore...hudo, ni kej
LP
De_Tomaso je napisal/-a:Nekje sem že napisal, da pišem in sodim le o stvareh, ki jih poznam.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov