Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 11, 2007 5:49 pm

spy fotke:
Slika
Slika
Slika

Napovedujejo mu okrog 550 KM.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr apr 11, 2007 6:03 pm

Zaenkrat so še vse napovedi glede motorja res v pravem pomenu špekulacije :) Govori se marsikaj, možnosti pa so naslednje:
- V10 5.2 N/A
- V10 5.2 biturbo
- V8 4.2 biturbo

Mislim da obstaja največja možnost za tole zadnjo varianto, torej V8. Čeprav marsikomu nelogično, saj ima S6 (C6) V10 in da bi imel močnejši brat RS6 manjši motor V8...kva pa vem, res ni najbolj logično ampak vseeno. Dejstvo je, da so imeli pri V10 5.2 biturbo motorju probleme s segrevanjem. To je očitno tud iz slik:

Testiranje RS6 na S6 muli, kjer so lepo vidne reže za zajem hladnega zraka na pokrovu motorja
Slika

In še probavanje s pokritimi mrežami
Slika

Po nekaterih podatkih naj bi te probleme porihtali, tko da če to drži, potem lahko verjetno res pričakujemo V10 5.2 biturbo. Tako bi bla konjenica lahko res velika, pa vseeno mislim da če že pride do tega motorja bodo pri Audiju pustili frej konje še za naslednje generacije RS6 modela.

Če pa zgornje govorice ne držijo in jim še vedno ni uspelo popolnoma odpraviti pregrevanje tega motorja, potem sem pa prepričan da bo avto poganjal V8 4.2 FSI podprt z dvema turbopuhaloma. In zdej spet tukej je blo moč zaslediti uporabo le ene turbine ampak osebno mislim da če že bo turbomotor, bo to biturbo. V to sem skor siguren. V primeru uporabe dveh turbin avtomatično pridobijo na končni konjenici (tudi za kasneje) in kar je še bolj pomembno - znatno manjšo turboluknjo. Sicer bi lahko uporabili tud variabilnost lopatic ampak kako bo s tem bomo videli potem ko bo avto uradno predstavljen. Vseeno bi bla boljš izbira taka, da bi manjša turbina poskrbela za območje nižjih vrtljajev, večja pa za območje višjih.

V glavnem pa če v grobem rečemo, bi bil ta V8 motor nekako podoben tistemu v novi RS4-ki (B7), čeprav res le v grobem (seveda more bit marsikej napravm N/A motorju predimenzionirano, ker navsezadnje le govorimo o dveh turbinah, kar pa pusti posledice na motorju :) ).

Jaz upam na V10 5.2 biturbo, sem pa prepričan da bo tud V8 4.2 biturbo dajalo od sebe to, kar se za Quattro GmbH podjetje spodobi.

P.S.: govori se o konjenici okoli 590 KM in navoru 750 Nm. Dokaj točni podatki glede na to da je še dokaj kmalu govort o takih stvareh...
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe maj 25, 2007 3:59 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Pe maj 25, 2007 5:25 pm

tale pikčasti je pa res stajliš zakamufliran :lol:

spet en "silak" za čokate tipe z majhnim tičem. good :lol:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2007 5:48 pm

:lol:
Ne vem, če so vsi ljubitelji Audijev RS čokati. :P
Zadnjič spremenil esem, dne Pe maj 25, 2007 5:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ShowDown
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Po sep 26, 2005 8:54 pm

Napisal/-a ShowDown Pe maj 25, 2007 5:48 pm

Nalogo kamuflaže opravlja prekleto dobro, saj točne linije niso vidne...glede onega z malim tičem...do neke mere se strinjam :P
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe maj 25, 2007 6:25 pm

neglede na tiča bi to definitivno meu :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe maj 25, 2007 10:53 pm

A je tisto M5 poleg na 3. sliki???

Avto pa itak brutal :twisted: -ne glede na dolžino lastnika (v tem primeru bi tud jaz raj meu manjšga) :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po maj 28, 2007 10:01 am

Ja, M5 je zraven.
Slika
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Po maj 28, 2007 10:24 am

Končno so dal difuzor gor.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To maj 29, 2007 9:42 am

Bomo vdil kakšno vlogo sploh ma ta difuzor.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jun 18, 2007 8:10 pm

Še nekaj novih spy fotk
Priponke
audirs6.jpg
audirs62.jpg
audirs63.jpg
audirs64.jpg
audirs65.jpg
audirs66.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jun 19, 2007 7:44 am

So gor to BBSke al bojo take original Audi?
Slika
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 To jun 19, 2007 9:51 am

imajo pa nekam slabe avtoličarje, da niti barvo vrat ne morejo ujet z ostalimi deli :lol:

Šalo na stran.

Kej pa so reže za hlajenje motorja? Na enih slikah so, na drugih ne.

Platišča pa so zakoon, če bodo takšna gor :D
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To jun 19, 2007 2:09 pm

Glede na obratomer bo avto turbo. Drugače bi se moral zavrteti vsaj 2.000 RPM višje.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če jun 28, 2007 1:25 pm

Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Če jun 28, 2007 1:46 pm

Spyker je napisal/-a:Turbo bo sigurno.



EDIN PRV! :twisted:
no turbo no :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne jul 01, 2007 9:47 am

Številka šasije testnega Audija RS6 "Audi AG 47 7967 21 AAJ N31 N30 579 426 5002" je s številko 579 razkrila, da bo novega Audija RS6 poganjalo kar 571 divjih konj (preračunano v konjske moči). Številka 5002 pomeni kubikažo motorja, ki bo sicer V10, nanj pa so obesili dve turbini. Tudi navora bo za odmet, saj so ga namerili za okroglega tisočaka (1.000 Nm).

Moč se bo prenašala prek 6-stopenjskega avtomatskega menjalnika (na voljo bo tudi DSG) in tradicionalnega Quattro pogona. Avto pa bo na voljo tako v limuzinski kot karavanski različici.

Čez čas pa lahko tako kot pri prejšnjem modelu pričakujemo RS6 Plus, ki bi naj po prvih informacijah imel med 620 in 635 konjskih moči.


Vir: www.avtomanija.com

Ne gre mi v račun tale VIN. Če pa podatki držijo, bo pa tole fenomenalno :shock: :wiihuu
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če avg 16, 2007 9:32 pm

Novi spyshoti karavanske različice:

Slika

Slika

Slika

Še malo, pa bo uradno.
Če je ravno, ni zabavno.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov