Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 15, 2004 11:33 pm

Res je, lahko da je bil to le eden od mnogih ki so se pokvarli...
Lahko pa da je ujel Infiniti ravno 2 ki sta se pokvarila od treh...in 3-je od recimo 50 prodanih ni tko hudo...ampak kdo ve ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 12:40 am

Slide je napisal/-a:Res je, lahko da je bil to le eden od mnogih ki so se pokvarli...
Lahko pa da je ujel Infiniti ravno 2 ki sta se pokvarila od treh...in 3-je od recimo 50 prodanih ni tko hudo...ampak kdo ve ;)


Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če dec 16, 2004 12:44 am

Po mojem najboljše, da z nakupom počakaš kaki 2 leti, dokler ne odpravijo vsaj tiste najhujše okvare. Recimo serija 7 je imela kar 6 updatov Idrive softwerja - so delali raziskavo v Automotor und sport med novopečenimi lastniki, raje ne omenjeam koliko jih je vrnilo avto nazaj in zahtevalo povračilo denarja; pa mel so vsega boga od tega ko je tip dal poslovni kufer na sovoznikov sedež in je "pametna elektronika" ceu cajt pomikala sedeže naprej in nazaj, ker je mislila da se je nekdo usedel, do tega da je iz neznanih razlogov elektronika preklapljala menjalnik v not modus in si lahko vozil le v drugi brzini, pol so ble raznorazne zmede glede klimatskih naprav in gretja sedežev - svašta je bilo na spisku.
Pa ni blo problemov samo z novimi sedmicami. X5 je bil že parekrat vpoklican in to zaradi nevarnih napak - recimo da se je letva, ki skrbi za obračanje koles snela in so kolesa šla po svoje voznik je pa samo v prazno obračal volan. Potem trojke so mele en kup problemov z zlomljenimi vodili in premami. Nazadnje je bila cela afera v nemčiji ravno glede serije 3, ker so odkrili da se zadnji del podvozja trga stran od karoserije...
Pol pa mi pove frend kako so kupili v firmi rabljenega Lexusa in ga razvozili, pazi zdaj to, 420.000 kilometrov in kljub temu, da je usnje jasno kazalo starost vozila, avto deloval popolnoma brezhibno in brez ene same napake - človek se potem malo zamisli... :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če dec 16, 2004 2:04 am

Huda debata. Ampak RES huda ;) Bom se jaz dodal svojo marmelado, ampak... po oglasih :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če dec 16, 2004 10:12 am

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče 500 KM; če kupim avtomobil za 90.000 evrov s tolikšno oglaševano močjo motorja, mi je vseeno za tisti liter ali dva razlike (več je ni) v porabi. Ne mešaj voznikov M5 z vozniki 530d. Sicer popolnoma razumem tvoj pogled glede uporabe vseh konj, ampak dejstvo je, da motor po defaultu teče na 400 KM, ker je vzdržljivost preračunana na to vrednost. Pri stalni moči 500 KM motor ne bi zdržal dolgo.


Od kje tebi podatek da je avto preračunan na 400KM? Mislim da se motiš, ker ni noben tko glup, še najmanj Nemci, da bi avto delal za določene konje in avtu potem dodal možnost povečati moč za 25% (kar je ogromno) in ne prilagodili motor na to (mislili na vzdržljivost).

PureTNT je napisal/-a:Podatek o nevzdržljivosti imam od nekoga, ki se je udeležil testa v Monzi, ko je motor med vožnjo preprosto razgnalo. Seveda lahko na tem mestu ugovarjaš, da so zahteve na progi bolj zahtevne kot na odprti cesti, vendar mora avto tak napor zdržat. Ne vem zakaj ni razneslo nobenega od 997ic, ko so jih testirali v Estorilu? Ali morda katerega od Gallardov, ki je bil tako na široko promoviran ob svoji pojavi na trgu? Da ne bo pomote, avtomobili v Monzi so bili vzdrževani brez napake.
Vsekakor se strinjam s tem, da M5 ne tekmuje s športnimi avtomobili, vendar izjave pred in ob lansiranju tega modela tega pač ne pokažejo.


Avto je čisto nov, prav tako motor. Poleg tega sem tudi sam videl kakšne svinje so novinarji in razni testni vozniki do avtov ki jih dobijo v roke, pa so lahko še pod tako budnim očesom. Tako da te stvari vedno vzamem z rezervo. Pravo vzdržljivost motorjev bo pokazal čas in pa lastniki v vsakdanjem življenju.

Saj si najbrž videl tisti video kako je razgnalo mašino 550 Maranellu, pa je bla zelo podobna situacija. In to pa naj bi bil športni avto. Se mi še vedno ne zdi nič takega da jim je uspelo uničit dve mašine. Anything is possible.

Glede elektronskih pomagal. Mislim da 95% ljudi ki dandanes kupi katerikoli športnik katerekoli znamke ni sposobnih ta avto obvladat brez vseh pomagal ki so vgrajena vanj. In dobra stran pri BMW (za razliko od, npr. Merca) je, da jih preprosto izklopiš. As easy as that. Al ti gre spet na živce pritiskanje gumba?

Glede nezanesljivosti elektronike. Ja, katastrofa. Smo mel na našmu forumu enga ki je kupil enega prvih modelov 7ic. Avto je bil več na servisu kot na cesti. Rekel je da nikoli več BMW. No, potem je prišla ven 6ka in je že razmišljal da bi jo nabavil :lol: Očitno mu je bla preveč všeč. Sedaj že nekaj časa ni glasu od njega, tako da ne vem kako je s tem, očitno so 7ko spravil v red. Na žalost so z novimi tehnologijami nove težave. Pri vseh znamkah.

PS: Lahko daš enmu štromarju prevezat tko ad bo gumb za 507KM vedno prižgan pa je. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če dec 16, 2004 10:40 am

Hmmmmmm, jaz bi počasi dvomil v vaše sposobnosti ocenjevanja avtomobilov
Me prav zanima kaka j***a vozte.....oz. pardon super športnike, da vse veste o tako dobrih avtomobilih :idea:

Ne vem zakaj ni dobil Rossi, ko je vozil Jordana po pisti Ferrarija, saj je vendar Italijan, a dobil je novo M5......torej zakaj če je tak skret? :P

Pure TNT : BMW ne zna naredit motorja :cry - nimaš pojma kaj govoriš ....

Lp
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 1:30 pm

RR je napisal/-a:Hmmmmmm, jaz bi počasi dvomil v vaše sposobnosti ocenjevanja avtomobilov
Me prav zanima kaka j***a vozte.....oz. pardon super športnike, da vse veste o tako dobrih avtomobilih :idea:

Ne vem zakaj ni dobil Rossi, ko je vozil Jordana po pisti Ferrarija, saj je vendar Italijan, a dobil je novo M5......torej zakaj če je tak skret? :P

Pure TNT : BMW ne zna naredit motorja :cry - nimaš pojma kaj govoriš ....

Lp


:clapclap TO SI PA ZELO LEPO POVEDAL!!!SVAKA CAST!!!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 1:34 pm

RR je napisal/-a:Hmmmmmm, jaz bi počasi dvomil v vaše sposobnosti ocenjevanja avtomobilov
Me prav zanima kaka j***a vozte.....oz. pardon super športnike, da vse veste o tako dobrih avtomobilih :idea:

Ne vem zakaj ni dobil Rossi, ko je vozil Jordana po pisti Ferrarija, saj je vendar Italijan, a dobil je novo M5......torej zakaj če je tak skret? :P

Pure TNT : BMW ne zna naredit motorja :cry - nimaš pojma kaj govoriš ....

Lp


Daj RR, ne pametuj o stvareh, o katerih nimaš pojma. To, da BMW ne zna naredit motorja je že dokazano dejstvo, ne špekulacija. Drugače pa ima Rossi za zabavo druge igračke, ne M5.

Nixxon:

Kar se tiče tistih 400 KM bi bila logika na tvoji strani, vendar bi bil presenečen na kak način proizvajalci prihranjujejo denar. Ko bo kak motor razneslo se bodo sklicevali na to, da je bil motor stalno vožen v 507 modu ali kako podobno sranje. Pa tukaj ne gre samo za BMW, tudi drugi proizvajalci se gredo umazane metode.
Kar se tiče novinarjev se strinjam s teboj, da z avtomobili ravnajo kot svinja z mehom, ampak ko avto testiraš pod nadzorstvom moraš vseeno uporabit nekaj zavor, tako da to ni bil tipičen "avto-vzamemo-za-vikend-in-ga-zlorabimo" test. Če bi mi rekel, da jim je uspelo razgnati motor na nekem weekend testu ne bi niti trznil, ker vsi vemo kaj počnejo, ko so sami z avtom.

Kar se tiče raznesenega Ferrarija mislim da govoriš o temnomodri 456? Ferrari nekaj avtomobilov vsake serije nameni testiranju do limita, se pravi da jim je cilj uničevanje avtomobila, ki jim pokaže kateri deli bodo najhitreje odpovedali. Treba je tudi reči, da je tisti motor na rdečem polju nepretrgano preživel kar nekaj dolgih minut, preden je izdihnil. Če misliš katero drugo situacijo mi prosim podaj link, bi si rad zadevo ogledal.

Kar se tiče pomagal je tako, da avta z vklopljenimi pomagali ponavadi ni užitek vozit, ker se konstantno vmešavajo v vodenje avtomobila, (izjema je Ferrari F430, ki ima nastavljiv nivo pomagal in pa Porschejev PSM, ki omogoča delen izklop), brez njih pa je vožnja res užitek, ampak se pojavi problem obvladljivosti vozila. 500 KM na zadnji pogon z dokaj ozkimi gumami, v limuzini, ki tehta prek 1,8 tone, pač ni v domeni sposobnosti povprečnega voznika. Že če preizkusiš osnovno Carrero s 320 KM, 1,3 tone in izklopljenimi pomagali, zna biti dovolj težko.
Kar se tiče elektronike je ta trenutno velik problem pri BMW, vendar verjamem, da bodo probleme kmalu uredili.
Tista ideja za štromarja ni slaba, ampak imam občutek da če bom karkoli sam prevezal v avtomobilu z I-drive, bo avto samo še za odpad (se opravičujem, za na servis).
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če dec 16, 2004 1:53 pm

PureTNT je napisal/-a:
RR je napisal/-a:Hmmmmmm, jaz bi počasi dvomil v vaše sposobnosti ocenjevanja avtomobilov
Me prav zanima kaka j***a vozte.....oz. pardon super športnike, da vse veste o tako dobrih avtomobilih :idea:

Ne vem zakaj ni dobil Rossi, ko je vozil Jordana po pisti Ferrarija, saj je vendar Italijan, a dobil je novo M5......torej zakaj če je tak skret? :P

Pure TNT : BMW ne zna naredit motorja :cry - nimaš pojma kaj govoriš ....

Lp


Daj RR, ne pametuj o stvareh, o katerih nimaš pojma. To, da BMW ne zna naredit motorja je že dokazano dejstvo, ne špekulacija. Drugače pa ima Rossi za zabavo druge igračke, ne M5.

Nixxon:

Kar se tiče pomagal je tako, da avta z vklopljenimi pomagali ponavadi ni užitek vozit, ker se konstantno vmešavajo v vodenje avtomobila, (izjema je Ferrari F430, ki ima nastavljiv nivo pomagal in pa Porschejev PSM, ki omogoča delen izklop), brez njih pa je vožnja res užitek, ampak se pojavi problem obvladljivosti vozila. 500 KM na zadnji pogon z dokaj ozkimi gumami, v limuzini, ki tehta prek 1,8 tone, pač ni v domeni sposobnosti povprečnega voznika. Že če preizkusiš osnovno Carrero s 320 KM, 1,3 tone in izklopljenimi pomagali, zna biti dovolj težko.
Kar se tiče elektronike je ta trenutno velik problem pri BMW, vendar verjamem, da bodo probleme kmalu uredili.
Tista ideja za štromarja ni slaba, ampak imam občutek da če bom karkoli sam prevezal v avtomobilu z I-drive, bo avto samo še za odpad (se opravičujem, za na servis).


Tudi BMW ponuja delni odklop s kratkim pritiskom na gumb, s 5sekundnim tiščanjem pa popolnega, M5 pa mislim da ima še nekaj vmesnih modusov, ki jih nastavljaš v Idriveu(nisem še uspel zelo zelo natančno prebrat Sport Auto s supertestom(preganjanje po Nurburgringu je preživel...ni eksplodiral...brez nadzora)
Pa testniki so ga zelo zelo pohvalili glede voznosti, kljub moči na samo zadnja kolesa...niso vse samo gole številke in ni to več tako kot včasih, ko je 110 konjev pri Manti GT-E vrtelo v prazno kolesa v drugi in si lahko na vsakem ovinku pometal z zadkom...sej se napredek na podvozjih in gumah ni ustavil medtem ko je šel motorni napredek naprej, se strinjaš?

Zakaj pa BMW ne zna naredit motorja? M3...3,2 motor, 343 konjev...mislim da je to eden vrhunskih dosežkov! Sploh zato ker avto niti najmanj ni mrtev pri nizkih vrtljajih...(ja, imel je hibo, ampak ne zaradi zgrešenega motorja, ampak zgolj zaradi slabo oblikovanega karterja, kar je bilo popravljeno z vgradnjo prekatov...ampak mislim da to ne pomeni da je motor slab!!!)
Tudi prejšnji M3 3,2 prostornine in 321 konjev še zdaleč ni mačji kašelj itd.
Poleg tega mirnosti kot jo dosegajo njihovi vrstni šestvaljniki ne dosega nihče, ravno tako dosegajo "civilni" modeli zavidljive kilometrske številke ;)
Lahko pa bolje argumentiraš svojo izjavo!
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 2:26 pm

PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Res je, lahko da je bil to le eden od mnogih ki so se pokvarli...
Lahko pa da je ujel Infiniti ravno 2 ki sta se pokvarila od treh...in 3-je od recimo 50 prodanih ni tko hudo...ampak kdo ve ;)


Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...


Daj lepo te prosim!!! Ti si pa res strokovnjak na tem podrocju,res vse cestitke!!! Rabijo enege takega zdaj na severu,da jim uredi to elektroniko!!! Ker so ze BMW-jovci ze cisto obupani in bojo najvrjetneje morali ukiniti proizvodnjo!!!
Ti sploh ves kaksen dobicek si so ustvarilil leto in lani!!!OCITNO NEVES!!! :ne
VES KAJ "FOTRAJ" KOGA DRUGEGA Z TEMI PODATKI JAZ SEM IMEL GLIHKAR DOBRO KOSILO!!! :EE
Nocem vzbuditi prepiranja tu na forumu sam to me pa resnicno dvigne!!!Ostalim se opravicujem za grde besede!!!
 
Uporabniški avatar
Ledo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Pe feb 20, 2004 7:19 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a Ledo Če dec 16, 2004 3:19 pm

Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo :lol: ....
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 3:58 pm

Ledo je napisal/-a:Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo :lol: ....


TO CARE!!! :clapclap
BMW je avto in pika!!! Jaz sam nisem vozil ne M5 ali M3,sem pa vozli 325i,53Od...pa povem iz lastnih izkusenj da nemci dobr vedo kaj delajo!!!In da se ze BMW 325i kosa z velik avtomobilov,kot na regionalni cesti ,kot na avto cesti!!!Da ne govorim o 530d kaksen avto je(koncan res ni nevem kaj,ampak 230km/h jese vedno velik-poraba trenutna od 8.6 do 9.8l/100km)!!!Ampak NAFTE!!! Drugace je poraba celo malce nizja!!!Avto je pa res dober,kvaliteta,udobje,varnost in se zelo prijetno pocutis za volanom!!!TAKO DA NOVI M6 JE HUD AVTO!!!Alfa se dolgo nebo naredila kaj takega!!!
Tako da tisti ki niste izkusili,ali videli ne govorite nekaterih stvari na pamet!!!Se nocem hvaliti in to niti najmanj moj namen!!!Sam pa ne govorim stvari ki jih nisem videl,dozivel!!!Lep vecer zelim se naprej!!!
 
Uporabniški avatar
TheCjen
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: So jul 31, 2004 2:16 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a TheCjen Če dec 16, 2004 4:04 pm

Ledo je napisal/-a:Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo :lol: ....


Podpis!

Lp. TheCjen
The Earth is full - Go home
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Če dec 16, 2004 4:33 pm

TheCjen je napisal/-a:
Ledo je napisal/-a:Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo :lol: ....


Podpis!

Lp. TheCjen


Podpis!

PureTNT: še vedno ne veš kaj govoriš.....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če dec 16, 2004 4:35 pm

RR je napisal/-a:
TheCjen je napisal/-a:
Ledo je napisal/-a:Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo :lol: ....


Podpis!

Lp. TheCjen


Podpis!

PureTNT: še vedno ne veš kaj govoriš.....


Kaj če bi se nehali malo...malo podje*avat...PureTNT je dal že nekaj dost dobrih argumentiranih komentarjev...na komentar o tem da ne znajo delat motorjev pa še čakam...in ni treba zaj tak tolčt po njem...tud jaz se ne strinjam z nekaterimi njegovimi izjavami tukaj, ampa RR...tale tvoj post je namerno draženje...se motim?
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 5:03 pm

Ja zakaj?Saj je pa gospod vse vednez,naj nam se napise oziroma pove kaj koristnega!Saj zdi se mi da je on strokovnjak?Kje pa je zdaj?
Nocem se jaz komu zameriti ali spodbuditi prepiranja tu na forumu sam clovek ocitno pretirava...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 5:49 pm

s_mande je napisal/-a:Ja zakaj?Saj je pa gospod vse vednez,naj nam se napise oziroma pove kaj koristnega!Saj zdi se mi da je on strokovnjak?Kje pa je zdaj?
Nocem se jaz komu zameriti ali spodbuditi prepiranja tu na forumu sam clovek ocitno pretirava...


Hvala za izjemno zrele in argumentirane izjave, gospod mande.
Daj lepo te prosim!!! Ti si pa res strokovnjak na tem podrocju,res vse cestitke!!! Rabijo enege takega zdaj na severu,da jim uredi to elektroniko!!! Ker so ze BMW-jovci ze cisto obupani in bojo najvrjetneje morali ukiniti proizvodnjo!!!
Ti sploh ves kaksen dobicek si so ustvarilil leto in lani!!!OCITNO NEVES!!!
VES KAJ "FOTRAJ" KOGA DRUGEGA Z TEMI PODATKI JAZ SEM IMEL GLIHKAR DOBRO KOSILO!!!
Nocem vzbuditi prepiranja tu na forumu sam to me pa resnicno dvigne!!!Ostalim se opravicujem za grde besede!!!


Kar se tiče prodaje serije 5 v ZDA je ob menjavi modela UPADLA. Številke so jim sicer zrasle, ampak to na račun ostalih modelov. V Evropi je pač publika pripravljena trpet okvare na avtomobilih, za katere v ZDA zahtevajo refund. Znanec ima S500 in je že tri leta on-and-off v servisu, ampak ima ga še zdaj. Po drugi strani je imel očetov kolega v ZDA E55, pa se je je znebil po dveh mesecih. Kot je sam sarkastično rekel: "I really liked it for its reliability." Govorim o sistemu COMAND, zaradi katerega je bilo med strankami kar nekaj hude krvi. Zadeva je sedaj popravljena, ampak je bil z njo obup. Isto se sedaj dogaja z BMWji, pa naj bo to tebi všeč ali ne.

Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo ....


Čestitam, tako zrelega in argumentiranega odgovora še nisem videl. Kar se tiče vožnje M3 in M5, been there, done that. Razen seveda E60.

TO CARE!!!
BMW je avto in pika!!! Jaz sam nisem vozil ne M5 ali M3,sem pa vozli 325i,53Od...pa povem iz lastnih izkusenj da nemci dobr vedo kaj delajo!!!In da se ze BMW 325i kosa z velik avtomobilov,kot na regionalni cesti ,kot na avto cesti!!!Da ne govorim o 530d kaksen avto je(koncan res ni nevem kaj,ampak 230km/h jese vedno velik-poraba trenutna od 8.6 do 9.8l/100km)!!!Ampak NAFTE!!! Drugace je poraba celo malce nizja!!!Avto je pa res dober,kvaliteta,udobje,varnost in se zelo prijetno pocutis za volanom!!!TAKO DA NOVI M6 JE HUD AVTO!!!Alfa se dolgo nebo naredila kaj takega!!!
Tako da tisti ki niste izkusili,ali videli ne govorite nekaterih stvari na pamet!!!Se nocem hvaliti in to niti najmanj moj namen!!!Sam pa ne govorim stvari ki jih nisem videl,dozivel!!!Lep vecer zelim se naprej!!!


325i ima 190 KM, kako se ne bi kosal, ko pa jih ima povprečen avtomobil dvakrat manj?
530d. Turbodizel. In potem se navdušuješ nad nizko porabo? Misliš, da 320 CDI ali 3.0 TDI porabita kaj več?
Torej iz vožnje 530d sklepaš na M6. Ne bom komentiral. Pa kaj ima Alfa Romeo z M6? Vidim, da si res specialist.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 6:25 pm

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
RR je napisal/-a:Hmmmmmm, jaz bi počasi dvomil v vaše sposobnosti ocenjevanja avtomobilov
Me prav zanima kaka j***a vozte.....oz. pardon super športnike, da vse veste o tako dobrih avtomobilih :idea:

Ne vem zakaj ni dobil Rossi, ko je vozil Jordana po pisti Ferrarija, saj je vendar Italijan, a dobil je novo M5......torej zakaj če je tak skret? :P

Pure TNT : BMW ne zna naredit motorja :cry - nimaš pojma kaj govoriš ....

Lp


Daj RR, ne pametuj o stvareh, o katerih nimaš pojma. To, da BMW ne zna naredit motorja je že dokazano dejstvo, ne špekulacija. Drugače pa ima Rossi za zabavo druge igračke, ne M5.

Nixxon:

Kar se tiče pomagal je tako, da avta z vklopljenimi pomagali ponavadi ni užitek vozit, ker se konstantno vmešavajo v vodenje avtomobila, (izjema je Ferrari F430, ki ima nastavljiv nivo pomagal in pa Porschejev PSM, ki omogoča delen izklop), brez njih pa je vožnja res užitek, ampak se pojavi problem obvladljivosti vozila. 500 KM na zadnji pogon z dokaj ozkimi gumami, v limuzini, ki tehta prek 1,8 tone, pač ni v domeni sposobnosti povprečnega voznika. Že če preizkusiš osnovno Carrero s 320 KM, 1,3 tone in izklopljenimi pomagali, zna biti dovolj težko.
Kar se tiče elektronike je ta trenutno velik problem pri BMW, vendar verjamem, da bodo probleme kmalu uredili.
Tista ideja za štromarja ni slaba, ampak imam občutek da če bom karkoli sam prevezal v avtomobilu z I-drive, bo avto samo še za odpad (se opravičujem, za na servis).


Tudi BMW ponuja delni odklop s kratkim pritiskom na gumb, s 5sekundnim tiščanjem pa popolnega, M5 pa mislim da ima še nekaj vmesnih modusov, ki jih nastavljaš v Idriveu(nisem še uspel zelo zelo natančno prebrat Sport Auto s supertestom(preganjanje po Nurburgringu je preživel...ni eksplodiral...brez nadzora)
Pa testniki so ga zelo zelo pohvalili glede voznosti, kljub moči na samo zadnja kolesa...niso vse samo gole številke in ni to več tako kot včasih, ko je 110 konjev pri Manti GT-E vrtelo v prazno kolesa v drugi in si lahko na vsakem ovinku pometal z zadkom...sej se napredek na podvozjih in gumah ni ustavil medtem ko je šel motorni napredek naprej, se strinjaš?

Zakaj pa BMW ne zna naredit motorja? M3...3,2 motor, 343 konjev...mislim da je to eden vrhunskih dosežkov! Sploh zato ker avto niti najmanj ni mrtev pri nizkih vrtljajih...(ja, imel je hibo, ampak ne zaradi zgrešenega motorja, ampak zgolj zaradi slabo oblikovanega karterja, kar je bilo popravljeno z vgradnjo prekatov...ampak mislim da to ne pomeni da je motor slab!!!)
Tudi prejšnji M3 3,2 prostornine in 321 konjev še zdaleč ni mačji kašelj itd.
Poleg tega mirnosti kot jo dosegajo njihovi vrstni šestvaljniki ne dosega nihče, ravno tako dosegajo "civilni" modeli zavidljive kilometrske številke ;)
Lahko pa bolje argumentiraš svojo izjavo!


No, kar se tiče voznosti je očitno da se najini mnenji razhajata, tako da se verjetno strinjava, da imajo različni ljudje različne standarde. Kar se tiče motorjev je bilo SPRVA mišljeno, da gre za problem z oljem, za kar so nadomestila pričeli izvajati v začetku 2003. Seveda pa so motorji kljub temu še naprej leteli v zrak. Tako so v sredini tega leta pri BMWju objavili zamenjavo vseh ležajev ojnic v motorju S54, ker menda "niso ustrezali standardom kvalitete". To seveda velja samo za M3, za M Coupe z identičnim motorjem ta recall ne velja. Razlog? M Coupe ima blokado pri 7600, M3 pa pri 8000 obratih. Torej so ležaji dovolj kvalitetni za 7600 obratov, ne pa za 8000. To je za moje pojme slab inženiring. Dodatno je probleme povzročal menjalnik SMG, ki je včasih prekoračil rdeče polje in motor popeljal do krepkih 8500 obratov. Lahko si misliš, kaj je sledilo. Motor je po opravljenih modifikacijah res tisto, kar bi moral biti že ob začetku, vendar glede na vse verjetno lahko razumeš zakaj ne zaupam BMWjevim inženirjem.
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 7:46 pm

O gospod vsevednez!!!Ja hvala ni se ti treba zahvaljevati jaz sem odkrit clovek in povem kaj mislim!!!
Tebi so bili namenjeni zgornji posti,saj ti si izjavil da BMW ne zna izdelati motorja-avtomobila!SALJIVEC!Vem za BMW 535i letnik 93. z 600.000 oziroma skoraj 700.000 prevozenih kilimetrov, pa se motor ni bil razdrt!Samo potrosni material,redni servisi...
Spolh nevem kje si prebral da sem primerjal 325i z avtomobilom ki ima polovico konjev manj(ocitno tudi slabo beres)! :con :EE
Glede 530d-ce mi ti nebi povedal da je turbo diezel jaz res nebi vedel,pa kdo ga je sploh primerjal z 330DCi...ocitno nisi dojel kaj sem ti hotel povedati da je ze voznja z 530d tako presentljiva,kaksna potem mora biti z M6?Ocitno nebom nikoli vedel!
BMW je kakovosten avto,trpezen,kvalitetne izdelave in varen,potrebno pa je imeti tolarje za nakup,servis...saj zato ga pa nima vsak,kar je meni sploh vsec!Nevem ni mi do prepiranja s teboj,grem raje nekam ven...Lep vecer ti zelim pa malo se kontroliraj,premisli kaj pises!!!s_mande
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če dec 16, 2004 7:58 pm

s_mande je napisal/-a:
Ledo je napisal/-a:Vsi Looserji ko govorite kej proti BMW(ni vredu to, ni vredu ono) kok vas je furalo kako M3,M5....
Pa če vam že gre tota 'elektronika' tok na živce-obstajajo tudi avti za vas-fiat panda,stoenka,kakšen dober fiček-tu se pa nerabite sekirat da vam ABS al pa kej podobnega zašteka oziroma se isklopi med vožnjo :lol: ....


TO CARE!!! :clapclap
BMW je avto in pika!!! Jaz sam nisem vozil ne M5 ali M3,sem pa vozli 325i,53Od...pa povem iz lastnih izkusenj da nemci dobr vedo kaj delajo!!!In da se ze BMW 325i kosa z velik avtomobilov,kot na regionalni cesti ,kot na avto cesti!!!Da ne govorim o 530d kaksen avto je(koncan res ni nevem kaj,ampak 230km/h jese vedno velik-poraba trenutna od 8.6 do 9.8l/100km)!!!Ampak NAFTE!!! Drugace je poraba celo malce nizja!!!Avto je pa res dober,kvaliteta,udobje,varnost in se zelo prijetno pocutis za volanom!!!TAKO DA NOVI M6 JE HUD AVTO!!!Alfa se dolgo nebo naredila kaj takega!!!
Tako da tisti ki niste izkusili,ali videli ne govorite nekaterih stvari na pamet!!!Se nocem hvaliti in to niti najmanj moj namen!!!Sam pa ne govorim stvari ki jih nisem videl,dozivel!!!Lep vecer zelim se naprej!!!


Ah pejt ti lepo v falus! Zakaj omenjas zdej alfo, sploh ni tema debate o tem in ce mas komplekse za pofukane avte, ti je pa res bad. Mislim, da kle nobenga ni, k nebi rad mel m3, gta al type-r. Sam ni dnarja, pol pa kle neki pluvate cez neko znamko, ki vam pac ni vsec.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov