Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
honda man
Novinec
 
Prispevkov: 270
Pridružen: To jan 13, 2004 12:57 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a honda man To feb 01, 2005 3:56 pm

od zadi mi deluje kot audi a6 (ta star model seveda)
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To feb 01, 2005 4:25 pm

men je kr ušečn avtočk ampk predrag je ;) za tak keš,se bo usak enostavnu odloču za znamko k neki več vela...pač značka ni prava ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA To feb 01, 2005 7:19 pm

Meni je bočna linija kul ker je unikatna. Drugače pa me je v takile barvi s kromom malo na roverja 75 spomnil od strani ...
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive Sr feb 09, 2005 8:39 pm

THE STROJ !!! :


Slika
Slika
Slika
Slika

AVTO JE RES TOP!

Citroën C6
Drugačna zapeljivost …

Poteze "velikih" Citroënov in prepoznavni stil znamke, zasnova vozila, ki bo gotovo pritegnila velike ljubitelje turističnih popotovanj, sodobni tehnološki dosežki: napočil je čas, da proslavimo rojstvo novega vozila Citroën C6.

Vozilo Citroën C6, trdno zasidrano v svetu limuzin višjega cenovnega razreda, pooseblja znamkin preporod. Citroën si je to mesto, ki si mu ga niti v svetovnem merilu nihče ne drzne oporekati, priboril po zaslugi edinstvenega in vselej aktualnega stila svojih velikih avtomobilov ter vestnega izpopolnjevanja na tehnološkem področju.

Vozilo Citroën C6 ostaja zvesto neobhodnim vrednotam limuzin višjega razreda vozil; omenimo le eleganco, prefinjenost, ugled ..., ne da bi se znamka pri tem izneverila svojim lastnim vrednotam.

Slednje temeljijo na dolgoletnih izkušnjah in nenehnem napredku; Citroënova vozila se tako odlikujejo z značilnim stilom in najnaprednejšo tehnološko opremo, ki potnikom zagotavlja izjemno udobno vožnjo.

Vozilo C6 se tako ponaša s čistimi in tekočimi linijami ter izjemnim udobjem, za katero jamči uporabna in sodobno zasnovana tehnološka oprema vozila.
Kot najpomembnejše elemente iz bogato založene zakladnice inovativnih tehnoloških dosežkov omenimo sistem prikazovanja s projekcijo najnujnejših podatkov na vetrobransko steklo, opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu (AFIL), ksenonske smerne žaromete, aktivno variabilno vzmetenje in nov motor V6 HDi z močjo 208 KM.



Citroën C6
Drzen stil, ki vas zagotovo ne bo pustil hladnih

Oblika vozila C6 gledalca pritegne in ga očara. Po zaslugi usklajenih razmerij, drznih potez strehe in zaokroženih blatniških košev njegova oblika karoserije (ki ne more prikriti izrazitih potez Citroënovega stila) kar bije v oči.
S čistimi in tekočimi potezami ter uravnoteženostjo prednjega previsa s kratkim zadnjim delom, popolnoma lahkotno združuje mogočnost limuzin z eleganco coupéjev.
V vozilu C6 se z izjemno izvirnostjo prepletajo prepoznavne poteze Citroënovega stila in značilnosti vozil višjega cenovnega razreda.

Prednji del vozila Citroën C6 pripadnost znamki izkazuje s široko okrasno masko, na kateri izstopa razpotegnjen kromirani Citroënov logo, ki sega vse do navpično oblikovanih žarometov. Slednji se nadaljujejo na blatnike in na sredini izbočen pokrov motornega prostora ter tako pripomorejo k odločnemu videzu, ki ga še dodatno poudarja nizka linija vozila.

Izjemno ugledno vozilo Citroën C6 prave ljubitelje avtomobilov zapeljuje z dolgo medosno razdaljo ter elegantnim in aerodinamično oblikovanim profilom, ki še poudarjata vidike stabilnosti, zmogljivosti in udobja v potniškim prostorom.

Okna se odlično skladajo z lepo zaobljeno linijo strešnega loka, ki se v predelu zadnjih stebričkov nekoliko spogleduje z obliko coupéjev. O stilskih potezah slednjega pričajo tudi vrata brez okvirjev.

Posebej izstopa zadnji del vozila, ki s svojo izvirnostjo, poudarjenim estetskim vidikom in svojevrstno zgradbo izžareva izjemno skladnost.
Dodajmo še izbočeno zadnje steklo ter dodelana vrata prtljažnega prostora in oblika karoserije je zaključena. Aerodinamičnost kot eno od ključnih značilnosti znamke še poudari premični deflektor.

Nad zadnjimi blatniki se bohotijo lepo zaobljeni in izjemno izvirno oblikovani žarometi, ki segajo vse do zgornjega dela odbijača. Pri slednjem za piko na i poskrbi kromiran profil, ki ga srečamo tudi na spodnjem delu vozila.
Za dobro počutje v potniškem prostoru vozila Citroën C6 smo poskrbeli z dodelano armaturno ploščo, prefinjenimi notranjimi ureditvami, plemenitimi materiali in ne nazadnje udobnimi in lepo oblikovanimi sedeži, ki potnike kar vabijo, da se prepustijo užitkom brezskrbnega potovanja.

Poleg edinstvenega stila vam Citroën tokrat ponuja radikalno zasnovano vozilo, opremljeno z mnogimi tehnološkimi inovacijami, ki pripomorejo k bolj dinamični in udobnejši vožnji.



Citroën C6
Visoka tehnologija za
udobnejšo in varnejšo vožnjo

Vozilo Citroën C6 potrjuje ustvarjalne in inovativne težnje znamke, ki pri zagotavljanju izjemno udobne in varne vožnje ne podcenjuje tehnološkega napredka.

Vozilo Citroën C6 se odlikuje s popolnoma novo zasnovo voznikovega mesta, ki vključuje predelano instrumentno ploščo za voznika, velik osrednji zaslon ter zelo visok sistem prikazovanja podatkov. Po zaslugi slednjega so bistvene informacije vozniku na voljo nad pregledom cestišča; na vetrobranskem steklu se namreč izpišejo podatki o hitrost ali celo podatki navigacijskega sistema, kar bistveno pripomore k večji aktivni varnosti.

Poleg "inteligentnih" sistemov za pomoč pri vožnji, s katerimi sta opremljena že vozili C4 in C5 - npr. opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu, pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj, ksenonski smerni žarometi, regulator in omejevalnik hitrosti - se vozilo Citroën C6 kot prvo v Citroënovi seriji ponaša tudi z električno parkirno zavoro.

Da vozilo Citroën C6 resnično sodi med vozila višjega cenovnega razreda, potrjujeta tudi bencinski in dizelski motor V6, ki se odlikujeta z izjemno prožnostjo in potnikom zagotavljata zelo prijetno vožnjo: 3-litrski bencinski motor, ki razvije moč do 215 KM DIN (155 kW) ter novi 2,7-litrski HDi motor z močjo 208 KM DIN (150 kW), opremljen s filtrom sajastih delcev. Ti motorji so vgrajeni s 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom.

Vozilo C6 se bo v niz "velikih" Citroënov zapisalo tudi po zaslugi novega aktivnega vzmetenja, ki se ponaša z variabilnimi amortizerji; le-to zagotavlja izjemno udobje, lego na cesti in dinamičnost vozila.

Izjemno kakovostne vozne lastnosti in že kar ekskluzivno udobje v potniškem prostoru ... Vozilo Citroën C6 se brez dvoma ne bo izneverilo tradiciji svojih "velikih bratov".


Citroën C6
Udobje limuzine

Vsak posamezen element v potniškem prostoru pripomore svoj delež k izoblikovanju prestižnega življenjskega stila, s katerim se odlikuje vozilo: sedeži s številnimi nastavitvami, odlična zvočna izolacija, temperaturno udobje v potniškem prostoru in izjemno dodelano voznikovo mesto.

Slednje se odlikuje z zelo izvirno zasnovo, armaturna plošča pa z dodelanostjo z ergonomskega vidika; tako se lahko voznik popolnoma posveti vožnji.

K večji koncentraciji dodatno pripomorejo še večplastna bočna stekla, ki poskrbijo za odlično zvočno izolacijo.

Potnikom je na voljo izjemno udoben potniški prostor, opremljen z drsnimi zadnjimi sedeži z električnim upravljanjem, ki zagotavljajo odličen položaj za počitek in sprostitev. Tako lahko v udobni in prijetni vožnji uživajo prav vsi potniki.

Plošče vrat vključujejo odlagalna mesta, ki se zgledujejo po sodobnih oblikovalcih pohištva in poudarjajo zasnovo "potujočega salona".

Da bi potnikom zagotovili še udobnejšo vožnjo, je vozilo opremljeno s klimatsko napravo z dvopodročno regulacijo. Slednja se ponaša s sistemom "blagega" izpihavanja zraka; potnike na prednjih sedežih tako obdaja enakomerna plast zraka, ki jim zagotavlja konstantno temperaturno udobje.



Vozilo Citroën C6 uspešno združuje klasične poteze z nevsakdanjim; tako izstopa iz množice vozil višjega cenovnega razreda, pri čemer pa ohranja njihove ključne vrednote: eleganco, prefinjenost in udobje.
Citroën je tako s prepletanjem čustvenega vidika z najsodobnejšimi tehnološkimi dosežki svojim dosedanjim izkušnjam dodal novo razsežnost.
Zadnjič spremenil exclusive, dne Sr feb 09, 2005 10:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl Sr feb 09, 2005 9:01 pm

I like 8)
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
hanibal1
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So jan 10, 2004 1:54 am
Kraj: M.Sobota

Napisal/-a hanibal1 Če feb 10, 2005 12:44 am

Mater je grd :?
Mislim,da mi je to najgrši avto sploh :!:
Pa kaj se cen tiče:c6 2,2 16 V 6 vitesses ligne ambiance € 47.000,- in to je najnižja cena :roll: ADIJO :!:
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy Če feb 10, 2005 12:53 am

ma ka pa vem no...bo treba v živo videt :?
 
Uporabniški avatar
amater
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Če nov 25, 2004 2:23 pm

Napisal/-a amater Če feb 10, 2005 4:51 am

Tele žabe mi nikakor ne potegnejo, tamali c2 c3 so pa lušni.
vsak avto je dober, le če je izdelan na Švedskem
SlikaSlika
 
maestral
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: To feb 01, 2005 1:09 pm

Napisal/-a maestral Če feb 10, 2005 7:06 am

Grdoba od avta. Mah, meni tako ali tako noben citroen ni lep, tako da ... nič novega,
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Če feb 10, 2005 7:15 am

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :jao: :jao: :jao:
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če feb 10, 2005 11:55 am

Res nevem kaj vidte na teh Citroenih. Men so strašno grdi. Podobn kot Renoji in Peugeoti, ki so jih nardil po 307. Men je Nemška filozofija dost lepša. Nardijo en avto in ga v naslednjih verzijah le še lepšajo večajo in dopolnjujejo z novo tehnologijo. Tu pa je vsak avto kot bi te strela zadela. Sicer tista celotna oblika avta mi je tuki še kr, sprednji in zadni del pa sploh ne pokapiram kaj so mislil s tem. Sory ampak men eden grših avtov.
 
SeekK
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: To jan 06, 2004 12:56 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a SeekK Če feb 10, 2005 12:03 pm

Zelo vsecno! Bočna linija mi je izjemna, avto kot celota tud! Izjemno eleganten se mi zdi!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če feb 10, 2005 12:35 pm

Vsi pravi Citroëni krešejo mnenja: nekaterim (predvsem nemškutarjem) so nagravžni, spet drugim prekrasni. C6 je to dosegel v polni meri.

Kar se tiče primerjave z audiji, beenveji: Citroën je proizvajal avtomobile višjega razreda, ko je beemve še služil denar z mopedi, audi pa z dvotaktnimi NSU-ji.

Zaenkrat so bili vsi Citroeni višjega razreda razmeroma uspešni: Žaba je bila hit, CX tudi, tudi XM se ni slabo prodajal (skoraj 400,000 primerkov, več kot vsak renold višjega razreda), tako da me tudi za naprej ne skrbi pretiroma.

LP
J. de Vivre
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če feb 10, 2005 7:37 pm

Bo treba v Ženevo v živo jt pogledat.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Če feb 10, 2005 8:08 pm

Vsake oči imajo svojega malarja,vendar se mi zdi da je Citroen iz leta v leto boljši, sploh pa po zunanji obliki.Udobje v Citroenu je bilo pa že od nekdaj špica,vendar dokler se ne pelješ z njim ne moreš vedeti.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če feb 10, 2005 11:25 pm

Lahko napišem, da je končno spet pravi Citroen. Tehnološko dovršen in upam, da tudi dovolj inovativen za v družbo BMWjeve 7 in ostalih.

Če pogledate zadnjo šipo lahko ugotovite, da je ubočena. Razlog je veliko bolj pomemben kot sama estetika. Podobno šipo je imel že CX iz 70ih let.

Ja no, večina se vas ni še nikoli peljala niti v navadni hidravliki, kaj šele v kaj bolj prestižnemu in udobnejšemu. To ni dirkalnik.


Komaj čakam, da ga vidim v živo in upam, da bo res jeseni zapeljal na Slovenske ceste (bo padla kakšna testna vožnja).
8)

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Če feb 10, 2005 11:35 pm

Zunanjost je naravnost fenomenalna.

Samo cene, notranjost, sprednji pogon, konkurenca,... :cry:

Če bi vsaj cene malo spustili...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive Pe feb 11, 2005 2:21 pm

3 slike z visoko resolucijo!:

Photo 1 : http://img183.exs.cx/img183/2431/c0500801rvb6qh.jpg

Photo 2 : http://img183.exs.cx/img183/9866/c0500802rvb4gc.jpg

Photo 3 : http://img183.exs.cx/img183/1897/c0500803rvb7wi.jpg


ter še malo bolj podrobne slike notranjosti, kjer lahko vidimo da bo armaturna plošča le malo drugačno kot pa smo na začetku mislilil in hvala komurkoliže:


Slika


Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe feb 11, 2005 3:10 pm

Hudoooo
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
exclusive
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Ne dec 05, 2004 7:29 pm

Napisal/-a exclusive So feb 12, 2005 12:57 pm

Slika
Slika
Slika
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov