Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To apr 03, 2007 8:06 am

Ta avto bi bil lep tudi če bi imel značko subaru, misliš da ne Jorgi?..

...ki pa si je za zgled raje vzel kio rio:

Slika

Kvalitete tega avto bodo skrite zgolj in samo pod kožo...

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 03, 2007 8:15 am

Ooo, si uspel zvohati še zadek štirivratne različice... :P

Me res smatraš za tako plehko, da vidim samo zlato, kar je pri "moji" znamki? :lol:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To apr 03, 2007 10:23 am

Še dve slikci notranjosti:
Slika
Slika

Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 03, 2007 10:43 am

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Agent1
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: So nov 12, 2005 12:29 am
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Agent1 To apr 03, 2007 10:47 am

Ni slaba mrcina. Menda se lahko dobi pri Subaruju serijsko vgrajeno plinsko napeljavo. Vsaj za Legacy.
Mir in dobro!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 03, 2007 10:49 am

Ni serijsko vgrajena, vgrajujejo jo v Evropi, (Italijja, Nemčija...vsak malo drugače), seveda z odobritvijo Subaruja, atestirano, homologirano, preverjeno varnostjo itd.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To apr 03, 2007 2:40 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Še nobena impreza razen določenih detajlov ni bila nič posebnega, bile pa so prepoznavne. Tudi ta ni nič posebnega, je pa prepoznavna.

Lepa pa definitivno ni.

Lepo je to:
Slika

LP,
Martin


Oprosti ampak mislim da ne mores nekomu reci "evo tole je lepo"
Vsak ima svoj okus. In zame ne C4 ne nova impreza nista lepa (medtem ko za nekoga mogoce sta)
Ne dvomim pa v tehniko, ki bo sigurno vrhunska (za razliko od C4 :evil: )
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
di.nejcis
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Če nov 16, 2006 10:08 am

Napisal/-a di.nejcis To apr 03, 2007 4:49 pm

alanq4 je napisal/-a:Ne dvomim pa v tehniko, ki bo sigurno vrhunska (za razliko od C4 :evil: )


se pridružujem!!
kdor ni z nami, je za nami...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To apr 03, 2007 6:55 pm

Kaj ta imreza bo že imela novi subarujev dizel??
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To apr 03, 2007 7:35 pm

alanq4 je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Še nobena impreza razen določenih detajlov ni bila nič posebnega, bile pa so prepoznavne. Tudi ta ni nič posebnega, je pa prepoznavna.

Lepa pa definitivno ni.

Lepo je to:
Slika

LP,
Martin


Oprosti ampak mislim da ne mores nekomu reci "evo tole je lepo"
Vsak ima svoj okus. In zame ne C4 ne nova impreza nista lepa (medtem ko za nekoga mogoce sta)
Ne dvomim pa v tehniko, ki bo sigurno vrhunska (za razliko od C4 :evil: )


To se precej strinjam s tabo, sem tisto rekel bolj za hec. Je pa res, da ko je prišel ven C4, je bilo veliko več :shock: :D :bow :clapclap in :tomidelej: kot pa pri imprezi, kjer ljudje delajo bolj :? :( :jao: :jao: :ue . Se ne strinjaš? Nič nočem provocirati ali karkoli, samo tako se mi zdi no.

Lepota zna biti torej tudi objektivna, kar potrjujejo mnoge psihološke raziskave.

Kar se pa tiče tehnike, te pa tudi ne razumem. Če primerjamo vse generacije navadnih, standardnih imprez z ZX-om, Xsaro in C4 najbrž ni kakih velikih razlik, impreza je bolj vzdržljiva, ZX, xsara in C4 pa se lepše peljejo.

Kar se tiče športnih verzij pa ne vemo, ker Citroën ne ponuja cestnega športnika, v rejliju pa mu Subaru že nekaj let seže komaj do kolen, tako da bi jaz močno podvomil v tvoje izjave...
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson To apr 03, 2007 7:49 pm

v dvoboju impreza vs. lancer zame definitivno zmaga mitsubishi
temu jaz pravim korak nazaj ne pa naprej
ne dopade se mi :ne
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 03, 2007 7:49 pm

Žual d vivr, da ne bo tole spet zašlo v kako pričkanje v stilu subaru/citroen.... Vsaka znamka ma svoje kvalitete in privržence glede na tisti spekter, ki pač uporabniku pri določeni znamki bolj ustreza. Recimo, če želiš manj okvar, kupiš Subaruja, če želiš več udobja in dodatne opreme pa Citroena... Za vsakega se najde nekaj. Kar se pa oblikovanja tiče, se strinjam, da je Citroen naredil prelomnico s C4(coupe), meni osebno ena najboljših mask, še posebej kako je v masko vkomponiran citroenov emblem ter navezava na žaromete. Več takega oblikovanja s potezo, karakterjem, bi si želela tudi pri drugih znamkah, vključno s Subarujem.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo To apr 03, 2007 9:03 pm

Jorgi je napisal/-a:Žual d vivr, da ne bo tole spet zašlo v kako pričkanje v stilu subaru/citroen.... Vsaka znamka ma svoje kvalitete in privržence glede na tisti spekter, ki pač uporabniku pri določeni znamki bolj ustreza. Recimo, če želiš manj okvar, kupiš Subaruja, če želiš več udobja in dodatne opreme pa Citroena... Za vsakega se najde nekaj. Kar se pa oblikovanja tiče, se strinjam, da je Citroen naredil prelomnico s C4(coupe), meni osebno ena najboljših mask, še posebej kako je v masko vkomponiran citroenov emblem ter navezava na žaromete. Več takega oblikovanja s potezo, karakterjem, bi si želela tudi pri drugih znamkah, vključno s Subarujem.

Če mene francoščina še ni zapustila je on bolj Žwa de vivr kot Žual de vivr..

Drugače pa na toic: tale impreza mi je grda kot sto hudičev... Sicer je res da je pri Wrc Sti tehnika nekaj posebnega ampak grda je pa še vseeno. Raje Evo X...
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 03, 2007 9:07 pm

Ja ne vem kako da se mi je prikradel tisti L... tiskarski škrat :P
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To apr 03, 2007 9:29 pm

Jorgi je napisal/-a:Žual d vivr, da ne bo tole spet zašlo v kako pričkanje v stilu subaru/citroen.... Vsaka znamka ma svoje kvalitete in privržence glede na tisti spekter, ki pač uporabniku pri določeni znamki bolj ustreza. Recimo, če želiš manj okvar, kupiš Subaruja, če želiš več udobja in dodatne opreme pa Citroena... Za vsakega se najde nekaj. Kar se pa oblikovanja tiče, se strinjam, da je Citroen naredil prelomnico s C4(coupe), meni osebno ena najboljših mask, še posebej kako je v masko vkomponiran citroenov emblem ter navezava na žaromete. Več takega oblikovanja s potezo, karakterjem, bi si želela tudi pri drugih znamkah, vključno s Subarujem.


Zakaj bi prešlo v pričkanje? Napisal sem točno to, kar si napisala ti.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 03, 2007 9:44 pm

ah zaradi zadnjega stavka...takoj dobim spomine na tisto temo Loeb in C2 al kaj je že bila... No, pustimo stat. Preveč čvekanja, premalo slik :D

Slika


Slika
Slika

Slika

Zaenkrat naj bi bila štirivratna različica samo za severno ameriški trg....Kako bo z dieselom in nvo imprezo, še nisem zasledila...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 04, 2007 4:17 am

33 uradnih fotk (verjetno je večina že bila)
http://www.autoblog.com/photos/2008-subaru-impreza/

PR
Subaru je napisal/-a:PRESS RELEASE:
FHI Unveils All-New Subaru Impreza at the New York International Auto Show


Tokyo, April 3, 2007 – Fuji Heavy Industries Inc. (FHI), the maker of Subaru automobiles, today announced the unveiling of its all new Subaru Impreza (U.S. specifications) at the New York International Auto Show, which will be held from April 6 through 15. (Press days : April 4 and 5) The third-generation Impreza will hit the market around the world starting this summer.

Developed around the product concept of new, more refined designs for comfort, the latest Impreza incorporates sophisticated styling and rich interior design, roominess and space, and outstanding comfort and utility, while offering a pleasant and safe ride enhanced by Subaru Symmetrical AWD (All-Wheel drive) with the Horizontally-Opposed engine.

1. Advanced core mechanism
The new Impreza showcases a redesigned chassis, body construction and drivetrain, as well as substantially improved overall performance, under the theme "Only Subaru can deliver such attractive performance and values."1 It also provides a pleasant ride with ease of handling and integrates performance with advanced safety and environmental considerations.
1) FHI recently set forth a new theme for Subaru cars that stipulates Subaru's goal: Subaru offers a comfortable, pleasant drive for the driver and passengers; provides peace of mind and reliability; and extends convenience, utility and functionality.

[Chassis]
• The newly designed double-wishbone rear suspension effectively absorbs shocks from road surfaces, ensuring high levels of ride comfort and agile handling.
• The lower center of gravity, enabled by the Boxer engine, has been enhanced by mounting the engine slightly lower in the chassis, thereby further improving stability.
• Vehicle Dynamics Control (VDC), available on a wider grade range of the Impreza lineup, increases active safety.

[Body construction]
• Additional use of high tension steel and reinforced joints has greatly improved rigidity.
• Streamlined body construction, while ensuring safety, makes weight reduction possible, which in turn improves fuel economy and maneuverability.

[Engines and transmissions]
• The 2.5-liter Boxer engine features ideal power output characteristics under a practical range of driving speeds through improved mid- to low-end torque. The engine has also been modified to improve emissions and fuel efficiency.
• The 2.5-liter SOHC normally aspirated engine adopts a new intake port and other design changes that make improved low-end torque and fuel efficiency possible. Improved emissions were realized by a new catalyst system that optimizes catalyst efficiency.
• Incorporating a newly designed intake manifold, intercooler and turbocharger, the 2.5-liter DOHC turbocharged engine delivers improved mid to low-end torque and fuel efficiency.
• Transmissions, both manual and automatic, were modified for faster, more responsive shifting and better maneuverability.

[Safety]
• Advancing the Ring-Shaped Reinforcement Frame Body Structure with front and rear crumple zones, the new Impreza has realized high levels of safety and crash worthiness.
• All models are equipped with dual SRS airbags, side SRS airbags, and curtain airbags.
• A collapsible safety pedal is available on all models to reduce the risk to feet in accidents.

2. Refined styling and elegant interior design
The new Impreza combines sporty styling with ample interior space and integrates functionality with elegance.
[Exterior design]
Refined styling is highlighted by a perfectly proportioned body, well calculated panel curves that reflect light and shadow in harmony, and quality details.
• Sweeping character lines on both sides express a sense of speed and individuality.
• A sporty image is underscored by projecting front fenders and rear quarters.
• Projector lamps, used in the headlights, give a dynamic three-dimensional appearance.
5-door model
• A clean and elegant line flows continuously from the front grille, up the A-pillar, across the roof down to the rear gate.
• An aerodynamic rear spoiler, standard on all models, heightens the car's sporty image.
4-door model
• The rear overhang is 165 mm longer than on the 5-door model, which gives the car a more elegant sedan look.
[Interior design]
• Spacious and open interior provides comfort and improves visibility.
• Aluminum-look insets in the center panels and door trim add a sporty feel and airiness.
• The navigation screen, as well as the vehicle information and audio displays are placed at the top of the dashboard for improved visibility and functionality.
• High-grade, double-stitched seat fabrics provide a feeling of quality.

3. Packaging and utility
• The new Impreza rides on a 95-mm-longer wheelbase than its predecessor, which enables expanded interior space.
• The all-new double-wishbone rear suspension makes room for a wider and deeper luggage compartment, enhancing the utility of the car.
• On the 5-door model, the rear seats feature a 60/40 split folding mechanism that allows various seating arrangements and increases cargo capacity. The wide and flat load floor can accommodate two Tour-size golf bags, or five carry-on bags.
• The 4-door model provides a larger trunk that can accommodate three Tour-size golf bags. The rear seats feature standard 60/40 split backs, giving pass-through access to the trunk.
• Larger door openings, which are enabled through new sash construction, afford improved ingress and egress, and the rear doors open 75 degrees to allow for better rear seat access.
• The door panels house molded recesses that can hold 720-mL PET bottles.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To apr 10, 2007 9:58 am

V naravnem okolju (park na gričih okoli LA-ja) se zdijo zadnje luči (in tudi ostalo) bolj sprejemljive.
Video http://www.autoblog.com/2007/04/09/vide ... -the-park/
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To apr 10, 2007 10:05 am

Jz ne morem pomagat, mene so te luči očitno zaznamovale za celo življenje :P
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr apr 11, 2007 12:21 am

Subaru bo moj nasledni avto. 4wd+boxer ni bolsga, dizajn razn Legacya ni za nikamor, sam se mi kratkomalo j**e.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: paničar in 6 gostov