AudiRSboy je napisal/-a:najbrz zato k niso tok reklamo delal za njega...pa golf ma le neko tradicijo s tem
Tud jest tko mislm, čeprav ko vidiš Polota GTI v živo se (vsaj) men razlika od navadnega vidi zelo očitno, ga ne moreš zgrešit.
Drgač pa ja no, opcija z 200-konjsko mašino kljub vsemu tud nebi bla slaba ideja, je pa pomojem tud tko kot je že Polooo reku, bi bla stvar dost draga, že ta s 150KM mašino se marsikomu zdi predrag. Govort je lahko da bi ceno spustil sam to narest je pa drugo, če se bi dobr prodajal bi to lahko nardil, če pa bi hotl z njim mal več zaslužt bi bli pa pomojem celo prisiljeni to narest, vsi namreč vemo kakšna zgodba se je odvijala v primeru Golfa V. Se mi pa vseen zdi da v tej različici nebi blo nekak logično da bi mel (tud če) nabrit polo gti 200KM ker tok jih ma že pri VW en razred višji GTI (Golf)

. Mogoče kakšna jubilejna izdaja na kakšno letnico, tko kot je blo pri Golfu IV s 180KM mašino, tam je bla to zlo dobra poteza, saj je štirka najbolj podhranjen gti, jubilejna serija je to spremenila (kljub manjšemu številu izdelanih takih priemerkov). Na srečo je 1.8T ena izmed najbolj potenicalnih mašin kar se tiče tuninga tko da že sam s čipom se da dost pridobit, to lahko vzamemo v zakup tud pri novem polotu gti, saj se z malo tuninga doseže tistih 200KM, ki bi si jih mogoče dost folka želel. Vprašanje je sicer spet kako bi blo pol s porabo in vodljivostjo, predvsem pa z vrtenjem gum v prazno (tko majhen in lahek avto ter 200 žrebcev pod haubo).
Če je ravno, ni zabavno.