Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe jan 05, 2007 9:48 am

martin_krpan je napisal/-a:Prva fotografija., ki naj bi pomotoma dospela na internet.
Slika

Motor: 5.0 V8, moč > 400 KM.


Mene tale bolj spominja na model ES.... oz recimo da malo predrugačen Camry z Lexus značko...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jan 08, 2007 5:20 pm

Lexus IS-F!
Slika
Slika
Slika

Trenutno še kot koncept a po uradih virih 99% podoben serijskemu.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 08, 2007 5:58 pm

Vsi elementi ''športnosti'' se zdijo nekako vsiljeni, sploh tista napihnjena havba, tudi odbijač mi nekako ne gre v ''lajšto''. Zračnik za sprednjim kolesom pa povzroča mešane občutke, izgleda divje, no moral bi videt od zadaj, ampak nekako ni to to.

Motor je potem 5.0 V8 in nekako čez 400KM? 8gang menjalnik?

Hej Hajduk: končno Lexus stopil v klaso M3 in RS4, C AMG. Kaj sedaj rečeš na ta avto? Je to športen avto ali ne'Čez RS4 si imel vedno precej za povedat, tudi M3 si mislim da označil za auto bahn racerja.Kaj pa je potem tole?

P.S.če že zadnji pogon v takšni klasi, potem vsekakor raje M3ja.
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 08, 2007 6:18 pm

Tudi jaz bi v taki klasi raje Nemca.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jan 08, 2007 6:30 pm

Škoda da mu niso tudi tatoojev gor nalepli
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jan 08, 2007 6:37 pm

Navadn is mi je uibr hud, mogoče najlepši v tej klasi, sam tole je pa kr neki. :-P Sej je še kr lep, sam mogoče preveč podobn tuning sceni, kot je omenil tomcater, še tatu manka. :D
Od teh avtov bi mel edin rs4ko. 8)
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po jan 08, 2007 8:53 pm

Prevec plastike, drgac pa podatki dobri. :)
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 08, 2007 11:31 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Vsi elementi ''športnosti'' se zdijo nekako vsiljeni, sploh tista napihnjena havba, tudi odbijač mi nekako ne gre v ''lajšto''. Zračnik za sprednjim kolesom pa povzroča mešane občutke, izgleda divje, no moral bi videt od zadaj, ampak nekako ni to to.

Motor je potem 5.0 V8 in nekako čez 400KM? 8gang menjalnik?

Hej Hajduk: končno Lexus stopil v klaso M3 in RS4, C AMG. Kaj sedaj rečeš na ta avto? Je to športen avto ali ne'Čez RS4 si imel vedno precej za povedat, tudi M3 si mislim da označil za auto bahn racerja.Kaj pa je potem tole?

P.S.če že zadnji pogon v takšni klasi, potem vsekakor raje M3ja.


Raje mam to kadarkoli. Ima bolj prefinjen image. Ob bmwju m3 in RS4 vedno pomislim na preprodajalca mamil in nadobudne poklicne sinove. Tudi skrbi s servisi je manj, razlika v hitrosti pa je pomoje bol majhna. Sploh pa ce bi hotu res sporten avto nebi hotu m3 al rs4.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 08, 2007 11:39 pm

Čaki mal image ?Kaj je to image? Ti si vedno govoril v tej smeri da je image tako ali tako umetno ustvarjen in kot tak plod marketinga in neumnosti ljudi ki kupujejo MB, BMW, Audi. Ha?

Hitrost? Upam stavit da bo novi M3 hitrejši. Zakaj? Lexus ima težji motor(5.0) in večji menjalnik, ki je povrh vsega še navaden avtomatik, torej pretvornik navora.
Well well, to pa ni več kr tko.
Tut tale Lexus bo krepko dražji od EVOta ali STI. Ali pač ne?
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 08, 2007 11:46 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Čaki mal image ?Kaj je to image? Ti si vedno govoril v tej smeri da je image tako ali tako umetno ustvarjen in kot tak plod marketinga in neumnosti ljudi ki kupujejo MB, BMW, Audi. Ha?

Hitrost? Upam stavit da bo novi M3 hitrejši. Zakaj? Lexus ima težji motor(5.0) in večji menjalnik, ki je povrh vsega še navaden avtomatik, torej pretvornik navora.
Well well, to pa ni več kr tko.
Tut tale Lexus bo krepko dražji od EVOta ali STI. Ali pač ne?


TOcno to, sej enkrat me bos celo razumel. Cenim samo image ki ga naredi avto sam ne pa marketing oz govorice folka ki nima pojma. Leksus se je na tem podrocju izkazal.

Sej, ne skrbi mick jerry, za nekatere ki nimajo zilice da bi odkrili kaj dober ali slab image resnicno je, za tiste je sveta trojica. Sej ves: "drago je dobro" ;)

glede m3, meni se po stilu ne more primerjat, verjamem pa da bo kancek hitrejsi ampak tudi manj uporaben. Tudi bolj spartanski bo ce gledamo dosedanje m3ke ki razen da grejo relativno hitro niso nic posebnega.

RAvno menjalnik naj bi bil v tem lexusu dober. Nevem kaj sanjas ti. 5s 0-100 se mi ne zdi slabo za tak avto. Povsem dovolj.

Seveda da bo drazji od evota in sti ne sprasuj neumnosti.

Aja pa se nekaj stal naj b po predvidevanjih v US 50.000$, kolikor stane sedanji Audi S4 (ne RS!!), ki bo pa sigurno pocasnejsi. Da se o drugih stvareh nebi sporekli.
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne To jan 09, 2007 12:02 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Po jan 08, 2007 11:57 pm

Navadn je vlik lepši. V notrnjosti še kanček športnosti ni. Avtomatik v športnike :lol:
to je za pičke.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To jan 09, 2007 1:51 am

Jz bi pa najraje vzel RS4ko definitivno... Ce bi Alfa izdala GTA verzijo v tem rangu bi pa pac to uzel, ker po zunanjosti definitivno men najlepsi. Sicer pa BMW, Audi in MB majo image samo v evropi po teh preprodajalcih, mislm da je v ameriki Lexus tud znan po tem, vsaj kar se tiče komentarjev raznih raprjev, pa ne mislm 50 cent. :)

Mi ta lexus sploh ni slab, sam vsa ta plastika ga nardi rizastga, orginal je res velik bol prvlacn, medtem ko BMW mi odpade ze v naprej, ker je enostavno grd in dolgocasn neglede na motor in zmogljivosti je tole dokaj zalostno. Avto bo mel 400+ konjev zgleda pa kot da bo z njim en kmet krompir dam pelu.

Govorimo sevede o tem ČE bi lahko to kupili zato tudi izbiranje, ce bi pa tko kokr vecina teh avtov pristane, da nam fotr to kup, bi mi blo v bistvu vseen kater, ker tuki nima kej bit slabo ali pac?
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Ne jan 14, 2007 11:54 pm

Hehe...jao Slovenčki :lol:

The speculation and hearsay is finally over. Lexus, having failed to match the basic BMW 3-series with the IS, is going straight for the big dog M3 with its new IS-F. Under the massively bulged hood you see here is a 5.0-liter beast of a V-8 engine putting out over 400 horsepower and 350 lb-ft of torque. Behind big nineteen-inch BBS front wheels lie six-pot aluminum Brembo calipers--the first ever with "Lexus" written across them--squeezing down on 14.2-inch perforated discs that hope to also clamp down on the lips of Lexus-doubters.

The IS-F borrows its far-beyond-necessity eight-speed transmission from the LS, but unlike in the LS, gearbox can be controlled via wheel-mounted paddles. Lexus claims that upshifts are popped off in a tenth of a second, and downshifts are met with automated blips of the throttle to match engine revs.

The IS-F rides up to an inch lower than other IS models, and is wider overall thanks to flared wheel surrounds and ridiculous brake vents behind the front wheels. At the rear, the IS-F is distinguished by unique, stacked quad exhaust outlets. Aluminum trim and sport seats--finished in black or white leather--define the interior, along with a special button for a new three-mode version of VDIM, Lexus's stability control system. Like similar systems from BMW and Cadillac, the driver can chose from a full-on stability mode, a sport mode that allows for some hoonery, and a full off mode that opens the flood gate for full drift action.
And full-on drifts won't be a problem with all that power. Lexus estimates a 0-60 mph time of less than 4.9 seconds for the IS-F, which is the first Lexus "F" cars. "F" will be the designation for sporty Lexus cars, much like "M" is to BMW, "AMG" to Mercedes, and "S" and "RS" are to Audi.
Lexus general manager Bob Carter says that "the intent of creating the IS-F was not to be a competitor to other performance-sport sedans. Rather, the goal was to create a true performance sedan in a uniquely Lexus way-one that is totally authentic with a unique interpretation of raw driving thrill at all speeds and provides a whole new definition of 'usable power.'" We hope that this unique interpretation is something brand new, because the Lexus experience we think of leans toward the numb, soulless side of the scale. With the debut of the IS-F, the task of creating a real performer appears to be complete for Lexus engineers. But now the real test begins. Can the fusing of the words "Lexus" and "performance" capture the hearts of the enthusiasts who matter? We'll find out when the IS-F arrives at dealerships in early 2008.

Mene osebno moti samo postavitev izpuhov...a tako in tako nebi bili dolgo stock :lol:
Kje vidite odvečno plastiko?
 
Uporabniški avatar
gepard
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Če sep 02, 2004 10:17 am
Kraj: celje

Napisal/-a gepard Po jan 15, 2007 8:31 am

:lol: Men je pa tole eden izmed najlepših avtov ;)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Po jan 15, 2007 9:08 am

Zakon avo! Mam raje kot pa kakšnega nemca, ki ,ih je že kar dosti na cestah, IS-ov pa zelo malo ;)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jan 15, 2007 10:15 am

RR je napisal/-a:Mene osebno moti samo postavitev izpuhov...

Meni zgleda kot da so jih z RSa skopiral, pa niso hotli da je tako opazno in so jih podvojili :lol: ne me res jemat mal izzivam :P

Sicer mi pa deluje da so si nekaj placa pustili... 400KM iz 5.0 ni nek dosežek in 5s do 100, proti konkurenci tudi ne, tko da a se pričakuje še kaj bolj navitega :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po jan 15, 2007 11:15 am

RR je napisal/-a:Kje vidite odvečno plastiko?


Avto izgleda predebel, ker so odbijače toliko podaljšali. Predvsem je to opazno v stranskem pogledu, predvsem zadnji odbijač. Namesto da bi bil v liniji spodnjega dela avtomobila, izgleda kot da je nižji. Kot kaki grdi slovenski styling projekti. Na sliki je avto v kajlo, pa vseeno zadnji odbijač na isti višini od tal ko sprednji, ali pragovi.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 15, 2007 11:26 am

Martina Navratilova je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Čaki mal image ?Kaj je to image? Ti si vedno govoril v tej smeri da je image tako ali tako umetno ustvarjen in kot tak plod marketinga in neumnosti ljudi ki kupujejo MB, BMW, Audi. Ha?

Hitrost? Upam stavit da bo novi M3 hitrejši. Zakaj? Lexus ima težji motor(5.0) in večji menjalnik, ki je povrh vsega še navaden avtomatik, torej pretvornik navora.
Well well, to pa ni več kr tko.
Tut tale Lexus bo krepko dražji od EVOta ali STI. Ali pač ne?


TOcno to, sej enkrat me bos celo razumel. Cenim samo image ki ga naredi avto sam ne pa marketing oz govorice folka ki nima pojma. Leksus se je na tem podrocju izkazal.

Sej, ne skrbi mick jerry, za nekatere ki nimajo zilice da bi odkrili kaj dober ali slab image resnicno je, za tiste je sveta trojica. Sej ves: "drago je dobro" ;)

glede m3, meni se po stilu ne more primerjat, verjamem pa da bo kancek hitrejsi ampak tudi manj uporaben. Tudi bolj spartanski bo ce gledamo dosedanje m3ke ki razen da grejo relativno hitro niso nic posebnega.

RAvno menjalnik naj bi bil v tem lexusu dober. Nevem kaj sanjas ti. 5s 0-100 se mi ne zdi slabo za tak avto. Povsem dovolj.

Seveda da bo drazji od evota in sti ne sprasuj neumnosti.

Aja pa se nekaj stal naj b po predvidevanjih v US 50.000$, kolikor stane sedanji Audi S4 (ne RS!!), ki bo pa sigurno pocasnejsi. Da se o drugih stvareh nebi sporekli.


Pri čem se je lexus izkazal?Pri hitrosti svojih še nerojenih športnih izvedenk?Hm?
M3 ni naredu vtisa? Svašta sliši človek...

M3 ni nič posebnega, razen to da gre hitro?Ja a ni to njegov osnovni namen? Tut EVO ni nič posebnega potematkem.Samo hitro gre, notranjost pa itak vemo kok je oluplena.

Menjalnik.Menjalnik bo proti novemu M3jevemu izgledal kot stari ata, ko bo M3 dobil DSG.

Ah potem pa Lexus ni dober če bo dražji od evota.Dobiš počasnejši avto, povrh avtomatik in še precej dražji je od evota.Stinks ane...

O tistih 50.000 dolarjih bom ostal skeptičen,ker ne poznam US trga.Koliko tam stane IS350, če mogoče veš?

Te ''argumente'' ki sem jih naštel si vseskozi uporablal za govorjenje čez M3 in RS4. Takrat sta bla oba zanč, ko pa Lexus predstavi tak avto, je pa dobr in oh in sploh. Sliši se mi znano: vidš svojo priljubleno značko in avto postane dobr, tut če je slabši od direktne konkurence.Hmmm?
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Po jan 15, 2007 11:51 am

No comment....pa smo spet pri dokazovanju, kdo ima daljšega :lol:
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 15, 2007 12:04 pm

Točno tako.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov