Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če avg 04, 2005 6:50 am

nebivedu je napisal/-a:Nemci itak samo svoje povzdigujejo po ostalem pa pljuvajo - sej slovenci pa nismo nč drgačni - še hujši smo, pljuvamo še po tistem, kar ne moremo imet.


Imaš res :D

Mal glejte DSF in boste vidl kolk so nemški avtomobili oh in sploh,pa ja samo Adac dela lose a ne,ma nemoj.Vsaki model testtirajo inženirji predno pride iz tovarne ven,od A klase naprej pa pomoje kr vsi to počnejo,da se nebi blamiral.

Tko ,da je to samo bullshit zame,in če se je Adac res tolk blamiral ga od zdaj naprej preziram .
Slika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če avg 04, 2005 2:25 pm

Ja jest jim pa čist vrjamem. Kokr je avto visok in ozek je to za pričakovat. Za šiht vozim kanguja in sm se pač enkrt obrnu z ročno, se je avto postavil na 2 kolesa in rešilo me je samo to, da tisti dan nisem šel srat in da sem bil malo težji na tisti dvignjeni strani kanguja.

Če mi ga date vam ga pri 50km/h na streho obrnem, greš v ovinek in še malo zaviješ da te v ovink potegne, potem pa samo v drugo stran in tak avto je na strehi.

Kako so kanguja stestiral ? Nemogoče da je prezivel ta test
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če avg 04, 2005 2:58 pm

Jao jst se spomnim pijanega frenda v škodi favorit, če nebi bila takrat mokra trava da je sta gumi bočno drsali bi se ene 3X čez streho skotalili - kriza
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če avg 04, 2005 3:05 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Ja jest jim pa čist vrjamem. Kokr je avto visok in ozek je to za pričakovat. Za šiht vozim kanguja in sm se pač enkrt obrnu z ročno, se je avto postavil na 2 kolesa in rešilo me je samo to, da tisti dan nisem šel srat in da sem bil malo težji na tisti dvignjeni strani kanguja.

Če mi ga date vam ga pri 50km/h na streho obrnem, greš v ovinek in še malo zaviješ da te v ovink potegne, potem pa samo v drugo stran in tak avto je na strehi.

Kako so kanguja stestiral ? Nemogoče da je prezivel ta test


Pa saj Logan ni Dejvu Matiz ali pa Piaggio Porter :roll:
Avto se kr tako na streho NE kipne, lepo te prosim, še vedno bojo najprej gume spustile, razen če delaš čuda(agresivno menjavanje smeri pri bistveno več kot 50kmh), tako kot so jih verjetno švabi na tem testu. Če lahko s kombijem na ročno obračaš, pa da je tebe s kangujem na dva kolesa postavljalo...ja kriza no, al ma zanič blažilnike al si pa spotoma kakšen robnik ali izboklino zadel...skratka splet nesrečnih okoliščin...
Sem s petico počel marsikaj, tudi dosti čez tistih 60 je šlo kdaj krepko počez, pa se niti slučajno avto ni postavljal na 2 kolesi, pa vemo kakšno jogi vzmetenje ima R5. Drugo je če bi avto začelo razmetavati levo desno, ampak še vedno...pri 50 moraš biti že đek da ti na ravni podlagi avto kipne :roll:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če avg 04, 2005 4:12 pm

Se popolnoma strinjam s tabo, Slide, brez dvoma imaš s tem veliko lastnih izkušenj.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če avg 04, 2005 5:41 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Se popolnoma strinjam s tabo, Slide, brez dvoma imaš s tem veliko lastnih izkušenj.

LP,
Joie


Ne vem, ali je tukaj prisotnega malo sarkazma, ampak kolikor imam jaz izkušenj, pa tudi drsenja sem že nekaj skozi dal(se še zdaleč nimam za profija, da ne bo kakih zlobnih pripomb) se avto pri 50 ne more kar tako na streho postavit(pod pogojem da je pod kolesi raven asfalt, ne pa kakšna bankina, kamen, robnik, luknja ipd...)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe avg 05, 2005 12:42 pm

Ne, moja sentenca je bil povsem iskrena, brez skrbi ;) .

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe avg 05, 2005 1:18 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Ja jest jim pa čist vrjamem. Kokr je avto visok in ozek je to za pričakovat. Za šiht vozim kanguja in sm se pač enkrt obrnu z ročno, se je avto postavil na 2 kolesa in rešilo me je samo to, da tisti dan nisem šel srat in da sem bil malo težji na tisti dvignjeni strani kanguja.

Če mi ga date vam ga pri 50km/h na streho obrnem, greš v ovinek in še malo zaviješ da te v ovink potegne, potem pa samo v drugo stran in tak avto je na strehi.

Kako so kanguja stestiral ? Nemogoče da je prezivel ta test


Jst mam terenca, ki je višji kot kangoo, pa mnogop višji od logana. Povišal sem ga še za dodatnih 10cm - prič je kar nekaj, ki ti lahko povejo, da je avto res visok, pa sem ga zvrnil na travniku zarad mnogo prevelike brzine in skale(skor pol metra iz zemlje gledala) ki je bila pod visoko travo in je avto dvignila. Imam gume za po terenu in za po asfaltu( all terrain - tarmac and asphalt), najbrž narezane 10X bolj kot jih je imel tvoj kangoo, in te gume grabijo za vsak košček neravne podlage. Na cesti se izživljam lahko skor koker hočem, lahko driftam, lahko z ročno obračam, pa avto ostane na 4ih kolesih. Pa nimam sprednejga stabilizatorja in je avto v ovinkih kot gugalnica, pa se vseeno da tiščat in noret nad 70km/h v 90 stopinjske ovinke. Na makadamu pa pr 100km/h lahko zategnem ročno, pa se vrtim k vrtavka, sam na bok pa ne gre. Avto je pa dolg samo 3,6 metra in širok 1,6 metra, visok pa skor 1.9 metra. Logan je v primerjavi s tem terencem pravi športnik po merah.

Vozil sem tut že kangooja pa ta avto zelo težko prevrneš, razen če nimaš tovora vsega na eni strani in potem kontra v ovink ročno zategneš - v takem stanju pa lahko prevrneš vsak mal višji avto ali kombi(samo tko nalagajo samo butli, taprav voznik pa tazga avta ne bo šel vozit).
Vozil sem tud že logana(na tesni vožnji), pa lahko z njim delaš mnogo več kot z večino golfov. Tko da ne nalagaj da logana zvrneš pri 50km/h na ravni cesti brez kakršnihkoli robnikov, jam in česarkoli. Če se še nisi peljal z njim se pojdi, pa potem govori. Očitno so se nemci zbali konkurence - kvaliteta armature je skor ista kot v golfih, izdelan je kokertok natančno, performančno je na stopnji golfa(z enakovredno mašino seveda) le da je več kot pol cenejši - to je pa že razlog za strah!!!

Tko da kr verjamem, da so tole naredil načrtno, da bi preprečili prodajo teh vozil in omogočili več prodaje domačim fabrikam, ki jim gre že tko težko.

Čez par let bodo pa te tovarne itak propadle, ker na s bodo vse povozil kitajci z njihovimi fronterami za 17.000 eurov, merivami za 4000 eurov in podobnimi kopijami avtov, ki jih že danes lahko kupiš v evropi - kopija merive v italiji stane 4000 aurov in kopijo frontere lahko kupiš v nemčiji za 17000 eurov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So avg 13, 2005 11:12 pm

evo, corpus delicti fotografsko dokazan... Logan ma spredaj, na strani prek kere se je prekucnu namontirano rezervno kolo, ker je lepo videt železno feltno namesto lite ki so na ostalih treh kolesih. za profil gume ne vem, ko sem prvič slišal za to ,da so ADACovci petlali po kolesih je blo rečeno, da je tudi profil ožji....:

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Ne avg 14, 2005 1:51 pm

aha. zdj jih pa mamo. :P

men se pa ta logan sploh ne zdi slab avto. prav nasprotno. dones sm brau da za 1.9 mio dobiš 1.6 90km, klima,lite feltne,... me zanima ker avto lahko ponudi tolko za tolk dnarja.
ko sem biu en teden nazaj v turčiji na dopustu, sem biu presenečen, saj je bilo loganov zelo veliko, pa tudi kakšnega zrihtanega sem vidu. en je biu prou lep, je meu druge litke, spuščen, spoilerček,...

no, tolk jst menim o loganu.
 
Uporabniški avatar
SuperFly
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: Ne jan 23, 2005 7:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SuperFly Ne avg 14, 2005 2:16 pm

Presenečen, kok si jih vidu v Turčiji? Pejt še mal po vzhodni Evopi, pa boš vidu, kok jih je.... To je super avto za revnejše trge, pa tud za nezahtevne uporabnike drugje. Sam ga sicer ne bi nikol mel, ampak to je že druga zgodba... :)
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne avg 14, 2005 7:16 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:No, kot sem že v mojem prvem postu omenil, menim, da je potrebno najprej dobit link do uradne novice. Tukaj je prevod v angl. z Babelfishem in pripadajoči link:

"cheap fliers" from Romania Estimate with the driving dynamics test Large opinion With a driving dynamics test, with which the General German Automobile Association examines the handling of different cars in the medium range, a Dacia Logan estimated itself. The Romanian cheap car should, as evaded the other test candidates also, with speed 65 to one master. An actually uncritical situation, which places all too large requirements owing to ESP today neither against the chassis nor against the driving arts of the driver. Not so with the Logan. It does not have ESP. The fact that it came to the estimate is in opinion of the General German Automobile Association experts a tuning problem. Also without ESP a vehicle in such a situation may not tilt maximally centrifuges, but under any circumstances. With the Dacia despite correct tire pressure the rim hooked itself in the bitumen, which led to the estimate. More badly still than the estimate the fact is according to opinion of the General German Automobile Association technicians that the A-column in such a way specified (roof prop between windshield and side window) on the driver's side gave way. In case of emergency that would limit the survival area of the passengers dangerously.


http://www.adac.de/mitgliedschaft_leist ... ocation=33

@jakaracman: point mojega pisanja je bil glede pomanjkanja dejanske aktivne varnosti (dobro podvozje, dobre zavore - ne slabe + ABS,...). Glede pasivne varnosti pa sem že poudaril, da je danes že zelo dobra (predvsem zaradi tega, ker se zelo dobro prodaja). Ko sem govoril o tem, da varnost ne mora biti optional, sem mislil predvsem na aktivno varnost.

@vsi, ki opravičujete dogodek z nizko ceno vozila: če se pri avtomobilih ne bi gledalo predvsem na varnost, bi lahko naredili avto za precej manj kot 5000 €.

@vsi, ki trdite, da je losov test brezveze: če zaviraš med spremembo smeri te bo itak obrnilo (izguba lege zadka). V vsaki šoli varne vožnje te bodo naučili, da ne spuščaš plina in da pod nobenim pogojem ne zaviraš. Če imate vi pametnejše predloge, potem z njimi na dan ;)

LP,
don CONSIGLIO


Hmmm,.. Sem ravnokar razmišljal zakaj se ne odpirajo več slike iz prvega posta. Pa poskusite klikniti na zgornji link, kjer je bila objavljena uradna novica.

Ja, BILA, ker strani ni več...in s tem tudi uradne novice ne.

Res sumljivo.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne avg 14, 2005 7:19 pm

Teorija iz suxa: adac se boji, da bi logan ogrozil prodajo clia 3 (!), zato ga pluvajo...

:cry :cry :cry
Mobisux powah... :noro
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Ne avg 14, 2005 7:35 pm

killah bee je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Nemci itak samo svoje povzdigujejo po ostalem pa pljuvajo - sej slovenci pa nismo nč drgačni - še hujši smo, pljuvamo še po tistem, kar ne moremo imet.


Imaš res :D

Mal glejte DSF in boste vidl kolk so nemški avtomobili oh in sploh,pa ja samo Adac dela lose a ne,ma nemoj.Vsaki model testtirajo inženirji predno pride iz tovarne ven,od A klase naprej pa pomoje kr vsi to počnejo,da se nebi blamiral.

Tko ,da je to samo bullshit zame,in če se je Adac res tolk blamiral ga od zdaj naprej preziram .


Oni se vsaj potrudjo in vložijo velik dnarja in truda v to da avto testirajo predn ga dajo v prodajo.. Ni tko k ostali k prvo vn mečejo pol pa popravljajo. Ko je to napako naredu Mercedes je blo takoj vse narobe in se je cel svet zrušu...

Pr Daciji je pa to treba spregledat potem, ker pač ni nemški avto??

Še dobr da so jih nemci mal zašamarili, se bojo vsaj zamislel. :)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne avg 14, 2005 8:08 pm

Ti še kar ne dojameš.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne avg 14, 2005 11:40 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Hmmm,.. Sem ravnokar razmišljal zakaj se ne odpirajo več slike iz prvega posta. Pa poskusite klikniti na zgornji link, kjer je bila objavljena uradna novica.

Ja, BILA, ker strani ni več...in s tem tudi uradne novice ne.

Res sumljivo.

LP,
don CONSIGLIO

Počakaj na četrtkov AM ...
:twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po avg 15, 2005 12:09 am

Samotar je napisal/-a:Ti še kar ne dojameš.


al ne moreš takmu ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po avg 15, 2005 1:34 pm

Očitno je ADAC sam potišal vse skupaj, ker na to temo ni zaslediti nobene afere. Nemški novinarji ga pač sovražijo, važno da ga ima narod rad.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po avg 15, 2005 2:06 pm

jakaracman je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Hmmm,.. Sem ravnokar razmišljal zakaj se ne odpirajo več slike iz prvega posta. Pa poskusite klikniti na zgornji link, kjer je bila objavljena uradna novica.

Ja, BILA, ker strani ni več...in s tem tudi uradne novice ne.

Res sumljivo.

LP,
don CONSIGLIO

Počakaj na četrtkov AM ...
:twisted:

Kaj pa ste napisal noter?
Dej povej, ker je četrtek predaleč... :(
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po avg 15, 2005 2:28 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Očitno je ADAC sam potišal vse skupaj, ker na to temo ni zaslediti nobene afere. Nemški novinarji ga pač sovražijo, važno da ga ima narod rad.

LP,
Joie


Veliko teh noivinarjev ga sovraži po službeni dolžnosti 8)
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov