Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 01, 2006 1:44 am

Poglej TNT, zame ima Lotus s 190 konji več kot dovolj moči. Tukaj gre samo za prestiž, ki pa je daleč stran od številk, specifikacij, pospeškov...


Zato tudi ni smiselno, da gre Audi tekmovat z Ferrariji, Maseratiji, Lamborghniji in ostalo smetano večinoma iz našega zahoda.

Enako nesmisleno kot, da bi Porsche šel v ligo V12 in cen preko 250000€.

Pač vsak ima svoje kupce in svoj tržni prostor in glede tega je R8 zadetek v polno. Za svojo ceno nudi več kot dovolj pa še dovolj poseben je. Če bi pa silil višje, pa tudi če bi imel primerne moči vsekakor ne bi bil tako uspešen, da bi se njegova izdelava izplačala.


V končni fazi je tudi nova Vetta Z06 zelo zelo hiter avtomobil pa še to vedno en pomeni, da bi se lahko prodajala po cenah Ferrarija ali celo Porscheja od katerega je končno po 50tih letih hitrejša. Pa vseeno nikoli ne kotirala tako visoko kot omenjena tekmeca.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne okt 01, 2006 9:08 am

Dejch je napisal/-a:Samo eno stvar bi omenil. Ali se samo meni zdi ali Alfa in Audi ratujeta nekakšna rivala? Modeli so si direktna konkurenca in zelo podobni po zasnovi. Npr. 159 - A4, Brera - TT, 8c - R8 itd. Verjetno bodo 169 in A6 novi spet v zelo podobnem stanju, spider verzije itd.

V bistvu ne smetm teme, me pa nekako zanima, ce ima se kdo podobn obcutek, ker to zna biti zanimivo. Dost ljudi se zmer misli, da sta Alfa in BMW rivala, ampak ce pogledamo glede na izdelke, to ze dolgo ni tko.

P.S.: Ce se bo pa iz tega zacelo pickasto pickenje s strani glupih, pa se nej vse to brise, pa bo problem resen. :)


Rivala AUDI : AR - osebno mislim, da se AUDI predvsem kosa in primerja z znamkama MB in BMW.

Po tem sodeč bolj kot AUDI vidim rivala AR v BMW-ju. Tovarna AR bi s tem, ko bi v prihodnosti razmišljala o pogonu na zadnja kolesa (naslednik 159 in ostali) veliko več pridobila

Res pa je, da glede trenutne zasnove (kar je modelov s pogonom na sprednja kolesa) nekako "pašeta skupaj" AUDI in AR. Vendar ob tem ne gre spregledat dejstva, da zmogljivejše različice pri AUDI-ju večinoma opremijo z 4x4 pogonom.

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 01, 2006 9:30 am

PureTNT je napisal/-a:...Drugače pa bo V10 imel od 510 do 520 KM, saj Audi noče jemati vetra iz jader Lamborghiniju. Zato se tudi poraja vprašanje ali bodo testne mule, ki jih imajo v skladišču, kdaj ugledale luč kot serijski model (350 km/h, 3.5 sekunde do 100 km/h, 10 sekund do 200 km/h).

Lp
Glede na to, da 500+ KM ni več v domeni ekskluzivnega superšportnika, bo po moje Lamborghini v enem letu šel na 600-700 KM, tako da 550 za R 8 V 0, ki itak pride ven čez 1+ leto, ne bo več kanibalizem.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 01, 2006 9:41 am

Audi praznuje stoletnico tovarne v Neckarlsumu tako, da je uradno v njej pognal proizvodnjo R 8.
več

http://www.autoblog.com/2006/09/30/audi ... -build-r8/


Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 01, 2006 9:46 am

PureTNT je napisal/-a:
Kar se tiče prestiža, ne bi podcenjeval Audijeve znamke. Pri nas, ki smo sicer neka zakotna deželica, se to še ni prijelo, vendar Audijev ugled v svetu iz leta v leto raste in ne bi verjel koliko nas vneto pričakuje V10 verzijo (in tu govorimo o rangu lastnikov 911, F599 in Gallardu). Audi ima izjemno dober marketinški oddelek in je R8 spromoviral tako kot je potrebno (o konceptu Le Mans se je brez prestanka govorilo zadnja tri leta, v Parizu pa je bil glavna zvezda - kar precej ljudi iz Porscheja si je stvar prišlo ogledat in so bili zelo impresionirani).
Kar se tiče Porschejevega razpona, bo naslednik 928 z V10 motorjem igral v razredu 599 in tudi za primerno ceno. Ne smeš pozabiti, da je v tem razredu z 928 nekoč že bil in bil pri tem huronsko uspešen (kritiki, ki so govorili o nizkih prodajnih številkah v primerjavi z 911, so pozabili v račun vzeti ceno). Ne dvomim, da jim lahko ponovno uspe. Sam sicer nisem posebno navdušen nad trenutnim stanjem v PAG, vendar je to pač cena obstoja tovarne.
Poročilo o R8 bom oddal spomladi, ko ga bom lahko temeljito preizkusil.

Lp



S prestižom, ki sem ga jaz omenjal sem ciljal ravno an to, da je Porsceh v zadnjih 50tih letih samo enkrat lahko konkuriral velikim Ferrarijem V12. Tudi, če mu bo to v naslednjih letih uspelo še enkrat bo zelo zelo malo v primerjavi z lamborghiniji in Ferrariji.


Dejstvo pač je, da Nemci z izjemo Maybacha, nimamo nobene prestižne znamke v resnično najvišjem razredu.

Je pa res, da v svojim razredih ponujajo za svoj denar zelo veliko, tukaj ciljam ravno na Porsche, ki je izbral dobro taktiko, da dela športne praktične avtomobile. Večina njihovih kupcev jih pač ne bi kupovala, če bi bili muhasti temperamentni športniki, ki zahtevajo res lep dan in lepo voljo, da popeljejo svojega lastnika v nebesa.


Glede prestiža Audija pa je tako, da mlajša generacija, ki ne pomni več DKWjev drajsekserjev, vsekakor ceni Audija, kljub temu, da je imel še 7 let nazaj pol palete avtomobilov s poltogo premo. Nekateri takšni nepoznavalci avtomobilizma kot sme jaz pa še vedno gledamo na Audija kot na vrivača v premium razred.


Številke in zmogljivosti pač pri avtomobilih niso vs. Če bi bile vse potem Morganov že dolgo ne bi več delali, pa starodobniki tudi ne bi bili najdražji avtomobili na svetu.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne okt 01, 2006 11:56 am

Pred parimi meseci sem videl da je Porsche najbolj ugledna znamka nasploh --> ja, bolj kot ferarri. (bom probal najti link do tega)

PureTNT: nisem mislil da ima R8 malo moči, ampak sem samo rekel da jih ima manj od alfe 8c. Res pa upam da V10 ugleda serijsko proizvodnjo. Jst sm si mislil da ga zdaj niso predstavili da bi naredili boljšo reklamo:
R8 z 4.2 --->> isto kot slavni dirkalnik iz Le Mansa

BTW: Nekje sem prebral da so v angliji R8 že razprodali namenjeno količino.
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 01, 2006 1:08 pm

Tomcatter je napisal/-a:Pred parimi meseci sem videl da je Porsche najbolj ugledna znamka nasploh --> ja, bolj kot ferarri. (bom probal najti link do tega)



Ja, zato je praktično enak avto pri Ferarriju cirka 40% dražji. Glede nemški analiz je pa podobno kot z njihovimi testi, samo oni dobijo ene rezultate, povsod drugod po svetu pa drugačne. Seveda, če delaš javnomnensko raziskavo, kateri je najboljši avtomobil na svetu v centru Munchan potem vsekakor dobiš, da je to 911.
;)


Tomcatter je napisal/-a:PureTNT: nisem mislil da ima R8 malo moči, ampak sem samo rekel da jih ima manj od alfe 8c. Res pa upam da V10 ugleda serijsko proizvodnjo. Jst sm si mislil da ga zdaj niso predstavili da bi naredili boljšo reklamo:
R8 z 4.2 --->> isto kot slavni dirkalnik iz Le Mansa

BTW: Nekje sem prebral da so v angliji R8 že razprodali namenjeno količino.


Ni problem v tistih 30 konjih, ki jih ima 8C več, problem je v 300kg, ki jih ima 8C manj kot R8. Sicer pa itak en gre za isti segment avtomobilov, ker je eno 100k€ težek avto, drugi pa 150k€.

Za svoj denar ponuja R8 ogromno.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 01, 2006 1:30 pm

No kakorkoli smo prišli vsi do zaključka, da ne glede ali je umetno ali ne, je Ferarri vedno dražji od konkurentov in zato nima nič manjše prodaje.


Pa seveda, da ima že 599, ki je samo običajen Ferarri, več konjev kot vsi ostali ekskluzivni športniki ranga Carrera Gt. FXX, MC 12, P4 pa so itak rang zase.


In to je vse kar jaz trdim. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne okt 01, 2006 2:13 pm

Tomcatter je napisal/-a:Jst sm si mislil da ga zdaj niso predstavili da bi naredili boljšo reklamo:
R8 z 4.2 --->> isto kot slavni dirkalnik iz Le Mansa

Slavni Audi R8 iz Le Mansa je skozi celotno dirkaško zgodovino poganjal 3.6 literski twin-turbo FSI V8 motor! ;) Dirkalnik tudi nikoli ni imel quattro pogona, kot so to zapisali v Delovi sobotni izdaji Na kolesih, ampak je vseskozi imel pogon na zadnji kolesni par!

In kljub vsem superlativom, ki jih limajo cestni različici R8, Audi z uporabo imena R8 dela grdo krivico legendarnemu dirkalniku iz Le Mansa! :roll: Pač, vse za marketinško prepoznavnost... :jao:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 01, 2006 11:17 pm

Iz tovarne so ušli marketinški interni dokumenti o datumih, barvah, opremi itd., kjer npr piše , da bodo prve primerke kupcem izročili maja/junija 2007
dokumente si oglejte tu:

http://www.r8audi.com/
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po okt 02, 2006 5:47 pm

Evo še slike iz Pariza, taki je meni še najlepši-->all silver :P

Komi čakam da ga vidm :woohoo
Priponke
audi r83.jpg
no ja tale ma črne panele
audi r82.jpg
audi r8.jpg
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 02, 2006 10:35 pm

na spodnji strani je 20 fotk s kratkimi opisi/razlagami takole razrezanega R8

http://www.autoblog.com/2006/10/02/pari ... -cutaways/


Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To okt 03, 2006 10:49 am

Članek:
"Audi's R8 is a direct challenge to Porsche's $100,000 Carerra 911, with more horsepower and a higher price tag than the Carrera, but less than the Turbo Carrera. It has a midmounted V8 engine, permanent four-wheel drive, and Audi's Space-Frame aluminum body from the flagship A8 luxury sedan. The car also shares some components with the Lamborghini Gallardo, such as the automatic mechanical gearbox. Lamborghini belongs to Volkswagen's Audi group, along with Spanish automaker Seat.

Industry analysts said Audi's R8 catches larger Bavarian rival BMW at a moment when BMW has no similar model to defend its turf. Now the global No. 1 premium automaker in terms of vehicle sales, BMW has been pondering a Z10 sports car but has nothing in the R8 segment since it built the limited edition Z8. "BMW has nothing to go up against the R8. That's bad for its sporty brand image," says Christoph Stuermer, senior researcher at Global Insight in Frankfurt.

Audi pioneered new lighting technology for the R8-LED (light-emitting diode) headlights -which are more durable than existing bulbs, add to safety in daylight driving, and give the car's face a new design element. The LED elements look like a string of pearls outlining the artistic three-dimensional headlights. "It's micro-design," says de'Silva. "When the daylight fades, we want people to see the personality of the car. It's in the headlamps and it's an Audi."
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr feb 23, 2005 2:09 pm

Napisal/-a GEISTERFAHRER To okt 03, 2006 11:22 am

Knofe za klimo in postavitev so pa prekopirali od Alfe 156! :roll:

Slika
Alfa-146 BOXER, za dušo in telo!
Slika
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES To okt 03, 2006 12:15 pm

GEISTERFAHRER je napisal/-a:Knofe za klimo in postavitev so pa prekopirali od Alfe 156! :roll:

Slika



Sej če tako pogledaš vsi kopirajo in ne samo audi :roll: Drugače pa je enkraten avto oz. bo :twisted: Tak da brez pripombe sm...full mi je všeč armaturna plošča 8)


Bravo!


Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To okt 03, 2006 2:33 pm

GEISTERFAHRER je napisal/-a:Knofe za klimo in postavitev so pa prekopirali od Alfe 156! :roll:


Ja, nikjer pri sebi niso našli knofov pa so jih mogl za najdražji model kr od Alfe skopirat
Slika
 
Uporabniški avatar
Brouky
Uporabnik
 
Prispevkov: 1161
Pridružen: Sr sep 07, 2005 11:00 pm
Kraj: the biggest street in sevnica

Napisal/-a Brouky To okt 03, 2006 9:31 pm

Tomcatter je napisal/-a:
GEISTERFAHRER je napisal/-a:Knofe za klimo in postavitev so pa prekopirali od Alfe 156! :roll:


Ja, nikjer pri sebi niso našli knofov pa so jih mogl za najdražji model kr od Alfe skopirat

i like to use sarkazem too... :har :pop:
Hyundai accent 1.3LS supercharged with my heavy leg :P
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr okt 04, 2006 5:44 pm

Ko da je važn :bonk
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Hefner
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne okt 15, 2006 3:17 am

Napisal/-a Hefner Ne okt 15, 2006 3:52 am

Avto je vsekakor všečen (morda spredaj malce peveč spominja na TTja ampak pustmo to), zadnji del pa mi deluje zares super.
Vendar je v tem razredu velika gužva (od M6, MB SLu do Porša 911). In nekako dvomim da bo to po voznih lastnostih lahko konkuriralo 911ki.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne okt 15, 2006 11:45 am

Nekam jih moram dat :P :P
Avto zgleda čudovito :shock: :twisted: vsaj meni :D
Priponke
HPIM2094.jpg
HPIM2087.jpg
HPIM2107.jpg
Se oproščam za reflekcijo
HPIM2113.jpg
HPIM2110.jpg
HPIM2145.jpg
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov