roko na srce:
z loganom in njemu podobnimi dobiš nov avto z vsem potrebnim, tudi klimo, za kok tok normalen denar. in imaš prevozno sredstvo.
vsi mi (z menoj vred), ki prevozna sredstva fetiširamo, poveličujemo, preplačujemo, o njih vnedogled razmišljamo (vsaj jaz najmanj eno polno uro na dan - raje več - visim na tem forumu

ops: ), oziroma vsi tisti, ki za avtomobile izdaja(m)o po 6, 7 ali celo 10-15 miljonov, (al pa 300-350 jurjev, saj je vseeno, samo da gre vse do zadnjega fičnika) smo v bistvu nategnjeni. preplačali smo nekaj, kar se nam zdi nujno, potrebno, samo po sebi umevno...
da je logan zastarel, da je to in to, da se podvozje obnaša bolj tak, da je not podn... v kar nas prepričujejo testi po cajtngih, je v bistvu voda na mlin avto industrije.
da smo pripravljeni zadnje fičnike vlagati v pleh, je umetno ustvarjena potreba - že pred - mislim da tremi leti, je na vsak prodan avto v sloveniji delež sredstev za reklame bil kar okrog 800 takratnih DM. kdo bi pa drugače dajal vedno nove in nove miljone za dodatke kot so razni senzorji za dež (mater, kaj sem čorav, da ne vidim, kdaj dežuje

), erbeg za vsako koleno posebej, pa razni DVD, LCD, ESP, ŽMNJ.........
torej, ko se bomo naslednjič peljali mimo modela v loganu, se dajmo za spremembo ne počutit vzviženi nad njim, ampak pomislimo, koga zdaj potrošniški sistem bolj vleče za nos
