Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jan 11, 2010 5:11 pm

modri D. je napisal/-a:Meni je noter lep zato, ker so mi je všeč oblika notrajosti američanov ter osvetlitev (dobro, kazalke števcev so res žive).
Lp!

evo, to je v bistvu edini tehten argument! tebi osebno se dopade in objektivnost je v tem primeru sekundarna! spoštujem.

objektivno gledano, pa je Ford velika in stara znamka s tradicijo... zato sem pač pričakoval, da bo styling njihovih produktov bolj konsistenten in mel svojo hišno "rdečo nit". tej notranjosti (ne govorim o kvaliteti izdelave ali materialih) pa bi reku uau, če bi se pojavla v vozilu kake znamke brez pretirane tradicije. recimo v Kiji... za Ceedovo armaturo sem pač reku uaaau zato, ker je bila enormen preskok glede na recimo... tisto v Riu! in pri njej se sploh nisem spuščal v ergonomijo in probleme s knofi na volanu ali pozicijo klime, ki jo omenjaš ti. od Forda pa pač pričakujem več in če tega "več" ni, sem pač razočaran.

drugmirko je napisal/-a:
eld0 je napisal/-a:Ste mi pa smešni vi Citroenarčki in Hyundaički, kje je pa sedaj ostro oko da razločite da je dosti stvari uporabljenih iz aktualnega focusa.

Dodatek: Če bojo obvolanske komande tako kot pri odstoječem, bojo zelo praktične.

...in še zmeraj trdim, da je 19 knofkov, ki potujejo nakrog skupaj z volanom popolnoma neuprabna zadevščina! zato mislim in upam, da je tistih deset naspodnji strani volana fiksnih...


ja... kot je videt, niso fiksni... se kar lepo vozijo nakrog, skupaj z volanom:

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... itlive.jpg
živeo drugmirkooooo!!!!
 
SuperK
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So sep 11, 2004 10:30 am

Napisal/-a SuperK Po jan 11, 2010 5:50 pm

Coup je lep
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Po jan 11, 2010 6:02 pm

Mene je tut čis razočarou. Fiesta je res 1a, najlepši mali avtomobil sploh, pol pa za focusa, mislm da najpomembnejši model, nrdijo tako skrpucalo.
Sj mal je blo to možno sklepat že iz c-maxa, ki je nakazu, da ford ne zna več nadrgradit oblike fieste. Zadne luči so mi čis mem, tist spredn del s trodelnimi režami pa tut ni ne vem kako elegantn. Stranska linija je pa čisti dougčas. No tok o petvratnem. Limuzinski mi je pa skor kopija fluencea. Sj ni neskladno, lih posebi všeč mi pa tut ni.
Notranjost mi je pa za razliko od zunanjosti čis ušeč. Očitno sm fan "nepreglednih" notranjosti, ker mi je tut astrina ena lepših.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Po jan 11, 2010 6:12 pm

jaz pa bolj in bolj gledam slike od uradne predstavitve, bolj mi je avto všeč. zame trenutno najlepši avto svojega razreda. (oblike megana, golfa, mazde3, so mi tako povprečne. Oblika nove astre je lepa, vendar preveč preprosta in nezanimiva in ne izstopa z ničemer posebnim). Kot pa sem opazil v enem videu bo sredinska konzula(predel radia....), v osnovnejših verzijah enak fiesti, torej telefonska oblika. :D

V bistvu, avto mi je tako po zunanjosti kot notranjosti top v razredu.
Priponke
633988135471308180_ford_focus_12.jpg
11_focus2010detroitlive.jpg
07_focus2010detroitlive.jpg
02_focus2010detroitlive.jpg
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj Po jan 11, 2010 6:17 pm

Ok, moram reči da kot pristaš forda sem bil na prvi pogled razočaran. Zdaj, ko že cel dan gledam po raznih forumih slike in komentarje moram reči, da mi je že malo bolj všeč. Predvsem zato, ker se mi zdi drugačen in po svoje zanimiv. Notranjost mi je zanimiva, moram reči da kar všeč, moti me malo postavitev ročne zavore-hvala bogu da ni že serijsko elektronska in pa tipka za izklop tempomata, ki če se ne motim je na desnem delu pod klimo??? Glede nato, da so ostali gumbi za tempomat na volanu? Ali je tist gumb za kaj drugega in se motim? Kar se tiče gumbov na volanu, bodo itak kot opcija-za radio so mi osebno brezveze, ker jih tudi sedaj ne uporabljam prav dosti-pač nekako boljši filing vrtet gumb za glasnost, kokr pa stiskat tiste knofe, kar se tiče tempomata, ki je tudi nameščen spodaj, se mi ne zdi moteče, da ni fiksno nameščen, saj ga še nikoli nisem vklapljal v ovinku, ampak ponavadi na ravnem-predvsem na avtocesti. To je seveda moje subjektivno mnenje, da ne bo slučajno kregarije.
Bi pa rad rekel še to, da mi je recimo fiesta v živo zgledala veliko bolje, kot na slikah, in da počakajmo, kakšen bo videti na cesti in tudi v manj opremljenih različicah, ki bodo najbolj pogoste. Kar se pa materialov tiče, pa me plastika ne moti, če je kvalitetna, tako da upajmo na najboljše.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Po jan 11, 2010 6:20 pm

noj je napisal/-a:Ok, moram reči da kot pristaš forda sem bil na prvi pogled razočaran. Zdaj, ko že cel dan gledam po raznih forumih slike in komentarje moram reči, da mi je že malo bolj všeč. Predvsem zato, ker se mi zdi drugačen in po svoje zanimiv. Notranjost mi je zanimiva, moram reči da kar všeč, moti me malo postavitev ročne zavore-hvala bogu da ni že serijsko elektronska in pa tipka za izklop tempomata, ki če se ne motim je na desnem delu pod klimo??? Glede nato, da so ostali gumbi za tempomat na volanu? Ali je tist gumb za kaj drugega in se motim? Kar se tiče gumbov na volanu, bodo itak kot opcija-za radio so mi osebno brezveze, ker jih tudi sedaj ne uporabljam prav dosti-pač nekako boljši filing vrtet gumb za glasnost, kokr pa stiskat tiste knofe, kar se tiče tempomata, ki je tudi nameščen spodaj, se mi ne zdi moteče, da ni fiksno nameščen, saj ga še nikoli nisem vklapljal v ovinku, ampak ponavadi na ravnem-predvsem na avtocesti. To je seveda moje subjektivno mnenje, da ne bo slučajno kregarije.
Bi pa rad rekel še to, da mi je recimo fiesta v živo zgledala veliko bolje, kot na slikah, in da počakajmo, kakšen bo videti na cesti in tudi v manj opremljenih različicah, ki bodo najbolj pogoste. Kar se pa materialov tiče, pa me plastika ne moti, če je kvalitetna, tako da upajmo na najboljše.


se popolnoma strinjam s tabo. ob prvem pogledu na slike sem bil razočaran. a vedno bol ko gledam, bolj mi je avto všeč. zanima me kako bo avto izpadel v drugih barvah, ter osnovnejši opremi.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6427
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po jan 11, 2010 6:27 pm

Kar se zunanjosti tiče, mi je nikakva. Neko neposrečeno kopiranje Fieste (katera zunanjost je 1A). Zadnje luči pr 5V so mi res čudno oblikovane, 4V pa res deluje ko Samsung SM5. Po zunanjosti mi je trenutni model (facelift, tist pred faceliftom mi je čudn) lepši.

Kar se pa notrankosti tiče pa - lepša mi je, kot v aktualnem modelu (katere nekak ne morm prebavljat), ni pa neki, da bi zdj dol padu (da bi bla tok lepa).
Mogoče "toasterji ( :lol: :lol: :lol: ) ob vratih mal izstopajo preveč. Potem mi je butasto postavljena ročna!?!?!? Bi potem vsaj elektronsko dal (če jim je že na klasičnem mestu zmanjkal placa zanjo). Volan se mi pa tud zdi mal preveč napolnjen z gumbi - tisti taspodnji so odveč - bi jih lahko premestil kam drugam (npr. na obvolanske ročke).

Po zunanjosti bi mi bilo tole veliko bolj všeč:

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2241
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Po jan 11, 2010 7:11 pm

+1 na IcEm4n-nov post. Tudi sam sem pričakoval več oziroma lepšo obliko. Zadnje luči so prevelke, čudno oblikovane... Pa tudi sprednji konc mi ne odgovarja. Pričakoval sem resnično lepše oblikovan avtomobil. Notranjost mi pa ni nikoli bila nekaj posebnega pri focusu. V novem še manj. Žal. Bolj gledam slike bolj se mi vidi korak nazaj v oblikovanju in res ne vem kako so do tega pri fordu prišli.
V tehnologijo pa ne dvomim. Žal pa se tukaj ustavi. Vsaj za moje oči in okus.

Ampak to je samo moje mnenje.
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 Po jan 11, 2010 7:20 pm

drugmirko je napisal/-a:
eld0 je napisal/-a:Ste mi pa smešni vi Citroenarčki in Hyundaički, kje je pa sedaj ostro oko da razločite da je dosti stvari uporabljenih iz aktualnega focusa.

Dodatek: Če bojo obvolanske komande tako kot pri odstoječem, bojo zelo praktične.

...in še zmeraj trdim, da je 19 knofkov, ki potujejo nakrog skupaj z volanom popolnoma neuprabna zadevščina! zato mislim in upam, da je tistih deset naspodnji strani volana fiksnih...


ja... kot je videt, niso fiksni... se kar lepo vozijo nakrog, skupaj z volanom:
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... itlive.jpg[/quote]

Iz prejšnjega so pobrali klimo, zunanja ogledala, plastika na A stebričku je popolnoma ista in tisti gumbi za krmiliti zunanja ogledala.
Na tisti sliki ko si prilepil notranjost starega Focusa, vidiš komande za radijo pod volanom. Tako bi morali tudi nove postaviti, ker tiste so res praktične za uporabljati.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 11, 2010 8:36 pm

Ameriška 4-vratna izvedba je super, 5-vratna pa je obup.

Sem pa presenečen ob tej premieri, sicer se spomnim, da so govorili o januarju 2010, pozabil pa sem, da je januar 2010 že tukaj:)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Po jan 11, 2010 8:43 pm

Njabolj pič..st avto v svojem razredu. Zadaj obupen, niti nimam pojma kako se naj izrazim ker mi je tolko grd in smešen :( :( :( :( :(
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po jan 11, 2010 9:43 pm

že pri insigniji sem videl da so trend večja kolesa


en bmw 5 z majhnimi kolesi zgleda 20 let starejša škatla poleg novega opla :roll: ne morš verjet !
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 11, 2010 10:14 pm

Meni pa ni slab, ...se mi pa tudi 4-vratni bolj dopade. V primerjavi z novo Astro je veliko veliko bolj zanimiv!

modri D. je napisal/-a:Noter je zelo lep (vendar, če se ne motim, je dizajn precej pobran iz ameriških Fordov), zunaj je pa 5-vratni katastrofa (predvsem zadaj), 4-vratni pa izgleda zadaj kot Samsung SM5. Jst bi tud raj vidu (sj ne morm verjet, da bom tole napisu), da bi se zgledoval po Golfu in nardil evolucijo aktualnega modela, ki mu nič ne manjka.

:jao:

Lp, D.


Ta zdajšnji Focus je zame pravi polom. Čisto brezoseben in prazen avto. Nevem kako jim je to uspel!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jan 11, 2010 10:26 pm

a4 je napisal/-a:že pri insigniji sem videl da so trend večja kolesa


en bmw 5 z majhnimi kolesi zgleda 20 let starejša škatla poleg novega opla :roll: ne morš verjet !

no... jaz sem to vedu že v konc sedemdesetih, ko je Citroenov GS mel 15 colska kolesa, preostala "prometala" so se pa naokrog kotalila na 13 colskih "kotalkicah"... ne zapopadem pa čist točno, na kaj v tem threadu leti tvoj post =P :D ;)

eld0 je napisal/-a:
Iz prejšnjega so pobrali klimo, zunanja ogledala, plastika na A stebričku je popolnoma ista in tisti gumbi za krmiliti zunanja ogledala.
Na tisti sliki ko si prilepil notranjost starega Focusa, vidiš komande za radijo pod volanom. Tako bi morali tudi nove postaviti, ker tiste so res praktične za uporabljati.


ok... ampak to se takorekoč tehnikalije... tudi audiji majo enake knofe za luči pržigat in citroeni identične obvolanske ročice... pa to še ne pomeni, da je notranjost C4ke zarad tega podobna notranjosti Xsare... armaturi sedanjega in prihajajočega Focusa si pač nista preveč "v žlahti"...

kar se pa komand za radijo tiče... vem da bi jih morali postavit tako in vem, da so tako montirane, zelo uporabne! jih mam v svojem avtu montirane tako... še več, izza volana se jih sploh ne vidi, pa jih sploh ni problem uporabljat, ker so fiksno prbite na obvolansko ročko! novi Focus jih ma pa prpete na volan... in če ga obrneš, se premaknejo! no big dil, če so na volanu kai štirje knofi... če jih je pa 19, je pa vseskupej neuporabno!

drugač pa... hvalabogu, počasi so začele kapat slike, na kterih je ta rdeči, nesrečni one videt boljše... slikan direkt od zadaj je ob prižganih lučeh celo videt kot Fiesta in na kaki sliki ali dveh, je videt prav šlank...

:D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po jan 11, 2010 11:03 pm

drugmirko je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Meni je noter lep zato, ker so mi je všeč oblika notrajosti američanov ter osvetlitev (dobro, kazalke števcev so res žive).
Lp!

evo, to je v bistvu edini tehten argument! tebi osebno se dopade in objektivnost je v tem primeru sekundarna! spoštujem.

objektivno gledano, pa je Ford velika in stara znamka s tradicijo... zato sem pač pričakoval, da bo styling njihovih produktov bolj konsistenten in mel svojo hišno "rdečo nit". tej notranjosti (ne govorim o kvaliteti izdelave ali materialih) pa bi reku uau, če bi se pojavla v vozilu kake znamke brez pretirane tradicije. recimo v Kiji... za Ceedovo armaturo sem pač reku uaaau zato, ker je bila enormen preskok glede na recimo... tisto v Riu! in pri njej se sploh nisem spuščal v ergonomijo in probleme s knofi na volanu ali pozicijo klime, ki jo omenjaš ti. od Forda pa pač pričakujem več in če tega "več" ni, sem pač razočaran.


Mogoče pa Ford noče take betonske tradicije kot nekatere znamke, da se držijo neke oblike zunaj in znotraj (in očitno ergonomije) kot pijanec plota pač pa hočejo več dinamike. Lahko da se seveda motim, ampak poglej npr. Citroen, ni ravno najstarejša avtomobilska znamka na svetu, vendar pa dovolj stara, da lahko rečemo, da ima tradicijo. OK. Pa kljub temu, da niso ravno nedavno nastali, je kar se tiče zunanje in notranje oblike skozi dinamično, se spreminja iz generacije v generacijo. Res je seveda tudi, da ima svojo filozofijo, prav tako ima Ford svojo, ki je spet drugačna od Citroenove,... vendar pa je v svojem bistvu še vedno Ford, ampak hočejo večje spremembe, vsaj oblikovno ergonomske kot npr. ne vem, si zmišljujem Audi npr., s malce pretiravanja bi lahko rekel, če si videl enega si videl vse. Ford je hvalabogu bolj odprt,....
Skratka, kar hočem povedat je, da se gre za filozofijo, ki ni toliko konzervativna kot bi nekdo morebiti pričakoval za toliko staro znamko, dokaz če drugo ne nova oblika, začeta s S-Maxom, zares pa s Mondeom,...
Upam, da nisem totalno nerazumljivo napisal. :roll: I`m I making any sense :?:

Drugače pa moj subjektiven vtis o novem Fokusu: kot sem se bal včeraj, sprednje luči so res žal take kot so, tudi preostali del maske ni ravno bogve kaj, zadnji del - luči pri 5 vratnem so sicer zanimivo oblikovane in bi jih težko zamenjal za kako drugo znamko in so recimo domiselne, ampak žal mi niso ravno všeč, sploh se mi zdi pri 5 vratnem zadek malo predimenzioniran, edino kar so pa lepo zadeli je pa stranska linija.
Notranjost pa moram reči, da mi je pa neglede na ergonomijo in tiste gumbe na volanu všeč in je niti slučajno ne bi zamenjal za kako notranjost npr. Ceeda ali pa i30, če drugo ne, zaradi boljših materialov, več opreme in detajli tudi naredijo svoje. Želel bi si le več različnih barv notrajosti, drugače mi je pa zelo lepa. kar se pa tistih knofov tiče in njihovega sledenja volanu za razliko od C4 je pa kot sem zasledil v temi od C4 očitno stvar okusa in enim se dopade, da knofi sledijo obračanju volana, eni imajo rajši fiksne kot v C4, C4 Picasso in C5. Poleg tega pa verjetno ne bodo te volanske komande serijske tako, da je tudi to verjetno rešeno.

Vendar pa so me razočarali s obliko, spredaj in zadaj, to, da so neke amaterske skice in fotošopi lepši od serijskega izdelka se mi zdi nedopustno :nae :jao: , v mislih imam:
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/02/ford-focus-render.jpg
http://www.fordeurope.net/plugins/p17_image_gallery/images/6311.jpg

Najdeno na: http://www.fomoconews.com/forums/showthread.php?t=1800
E, no to bi pa bila carska oblika. :tomidelej: :twisted: :vrum

Ampak so si sami krivi.

Ko pa pogledam Focusa s strani in se fokusiram na zadnji del s lučmi (seveda 5 vratni ;) ) me pa malce spomni na tegale:

Slika
Slika

Lp
Zadnjič spremenil CITROENAR ŠT 1, dne To jan 12, 2010 1:10 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 12, 2010 12:06 am

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Mogoče pa Ford noče take betonske tradicije kot nekatere znamke, da se držijo neke oblike zunaj in znotraj (in očitno ergonomije) kot pijanec plota pač pa hočejo več dinamike. Lahko da se seveda motim, ampak poglej npr. Citroen, ni ravno najstarejša avtomobilska znamka na svetu, vendar pa dovolj stara, da lahko rečemo, da ima tradicijo. OK. Pa kljub temu, da niso ravno nedavno nastali, je kar se tiče zunanje in notranje oblike skozi dinamično, se spreminja iz generacije v generacijo. Res je seveda tudi, da ima svojo filozofijo, prav tako ima Ford svojo, ki je spet drugačna od Citroenove,...

...Skratka, kar hočem povedat je, da se gre za filozofijo, ki ni toliko konzervativna kot bi nekdo morebiti pričakoval za toliko staro znamko, dokaz če drugo ne nova oblika, začeta s S-Maxom, zares pa s Mondeom,...
Upam, da nisem totalno nerazumljivo napisal. :roll: I`m I making any sense :?:


hja... sej nisem mislu, da se morajo kot pijanc plota držat enega "muštra" do pamtiveka!
... citroen praviš... da se dinamično spreminja iz generacije v generacijo... seveda se! in čisto vsak citroen ma v sebi potezo al pa dve, ki je sledljiva tam nazaj vse do DSa la pa Tractiona in Spaka! enkart par let nazaj, ob predsavitvi C6 al pa C4, se ne spomnem več, sem mislim da na enem citroen forumu naredu celo ekspertizo o "generični liniji citroenov skozi čas" s slikicami in vse =P... dobek je umrl od smeha :mrgreen:...hmm... dobek... mogoče je blo pa tu?!


CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Notranjost pa moram reči, da mi je pa neglede na ergonomijo in tiste gumbe na volanu všeč in je niti slučajno ne bi zamenjal za kako notranjost npr. Ceeda ali pa i30, če drugo ne, zaradi boljših materialov, več opreme in detajli tudi naredijo svoje. Želel bi si le več različnih barv notrajosti, drugače mi je pa zelo lepa.


ampak pri "pizdenju" čez armaturo nisem mislil na to vrsto identitete. Ford itak povprečno na vsake dve- tri generacije vozil "zbezlja" kr nekam, v eno x smer. recimo... smo meli škatlaste forde iz cajtov zadnjih taunusov, pa tiste "buljave" forde iz cajtov sierre in scorpia, pa new edge dizajn, pa kinetični dizajn, pa zdej tole... so pač vihravi... problem armature zame je preprosto v tem, da je... nedoločljiva! lahko bi jo našu v kateremkoli avtu, še posebej pa v korejskem =P. lahko bi obdržali kak detalj (oblikovni detalj, ne mislim knofe kontrol), ki bi jo povezal z ostalimi fordi...

praviš, da je nebi pomešal z Ceedom al pa z i30... verjamem. dej mi pa tak odkrito povej... ti s temi farbami in zračniki res niti malo ne vleče :mrgreen: :

Slika
Slika
Slika

al ti je bolj podobna... recimo... tejle:

Slika

:mrgreen:... sej nečem bit žleht al pa kej posebej pameten... želim samo pokazat o čem govorim ;)

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a: kar se pa tistih knofov tiče in njihovega sledenja volanu za razliko od C4 je pa kot sem zasledil v temi od C4 očitno stvar okusa in enim se dopade, da knofi sledijo obračanju volana, eni imajo rajši fiksne kot v C4, C4 Picasso in C5. Poleg tega pa verjetno ne bodo te volanske komande serijske tako, da je tudi to verjetno rešeno.

probej tisti moj prej omenjeni "test" z mobitelom... in da bo bolj realno... ni ti treba odtipkat svoje cifre, sam probej se javit! brez gledanja, medem, ko se mobitel počasi obrača =P. ti bo takoj jasno zakaj mislim, da je veliko premikajočih se knofov slabo ;).

edit: ... e j*bi ga... dej malo zmanjšej slikico Fokija, da se bo dalo brat =P :mrgreen:
uporabi tole: http://www.autoweek.nl/images/800/3/302 ... 9ca7a3.jpg
se bo enako dobro vidla podobnost ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11184
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 12, 2010 6:07 pm

Premikajoča se stikala na volanu je subjektivna stvar. Meni je priročneje, da se premikajo z volanom. Recimo sem v ovinku in se vključi prometno obvestilo. Ker imam naštimano, da so ta obvestila glasnejša od glasbe iz CD-ja, je včasih celo preglasno. In samo iztegnem palec in stišam radio. Ne rabim niti iskat stikala s pogledom (ker na pamet vem, kje se nahaja glede na položaj rok), niti ne rabim umikat roke z volana.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To jan 12, 2010 6:38 pm

Meni je pa avtomobil všečen. No, saj vemo da je na sliki popolno opremljena različica.

Le ročka menjalnika - avt. je ogromna - kot jambor.

Upajmo na kakšen dober turbo bencinec - 1.4 ter tišje dizle.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 12, 2010 7:08 pm

martin_krpan je napisal/-a:Premikajoča se stikala na volanu je subjektivna stvar. Meni je priročneje, da se premikajo z volanom. Recimo sem v ovinku in se vključi prometno obvestilo. Ker imam naštimano, da so ta obvestila glasnejša od glasbe iz CD-ja, je včasih celo preglasno. In samo iztegnem palec in stišam radio. Ne rabim niti iskat stikala s pogledom (ker na pamet vem, kje se nahaja glede na položaj rok), niti ne rabim umikat roke z volana.


jep... drži. ampak samo, če so knofi na dosegu palca in če jih ni preveč na kupu. torej, če so namontirani ob običajnem položaju rok na volanu (v polju 15-3 oz. 10-2). tale Fokus jih ma pa deset komadov na spodnji strani volana! kar pomeni, da moraš premaknit roko in jih poiskat. tudi to ni problem, dokler voziš naravnost. če so pa ovinki pa zadevščina ni več tam, kjer misliš da je, ampak je v enem trenutku 30 stopinj bolj levo, v naslednjem pa že 45 stopinj v kontra strani...
zato recimo komand radija na obvolanskih ročicah tudi sred noči ni problem najt. brez razmišljanja (kaj šele gledanja), ker so vedno pribita na isto mesto. "možganski eprom" pač ve kje so "prbite" in preprosto sežeš po njih... če pa je za uporabo "potujočih" komandah treba premikat roke iz njihove običajne pozicije na volanu, moraš pa najprej razmislit kje, v določenem trenutku, te komande sploh so... oziroma avtomatsko s pogledom iščeš, kje so. to je pa med vožnjo zoprno počet...
fiksni volanski pesto pri citroenih je v bistvu "obvolanska ročica" premaknjena iz "dosega kazalca in sredinca" na "doseg palcev". in tudi njihova uporaba je enako enostavna! za uporabo teh fiksnih volanskih knofov "na slepo" mi je blo zadost 15-20 min poskusne vožnje s C5. plejado premikajočih se gumbov na volanu našega A4 pa je tudi po par letih vožnje tako zoprno uporabljat (recimo na cesti čez gorjance), da raje uporabljam knofe na centralni konzoli...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
grizli
Novinec
 
Prispevkov: 337
Pridružen: So dec 26, 2009 1:47 pm

Napisal/-a grizli To jan 12, 2010 7:45 pm

drugmirko je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Premikajoča se stikala na volanu je subjektivna stvar. Meni je priročneje, da se premikajo z volanom. Recimo sem v ovinku in se vključi prometno obvestilo. Ker imam naštimano, da so ta obvestila glasnejša od glasbe iz CD-ja, je včasih celo preglasno. In samo iztegnem palec in stišam radio. Ne rabim niti iskat stikala s pogledom (ker na pamet vem, kje se nahaja glede na položaj rok), niti ne rabim umikat roke z volana.


jep... drži. ampak samo, če so knofi na dosegu palca in če jih ni preveč na kupu. torej, če so namontirani ob običajnem položaju rok na volanu (v polju 15-3 oz. 10-2). tale Fokus jih ma pa deset komadov na spodnji strani volana! kar pomeni, da moraš premaknit roko in jih poiskat. tudi to ni problem, dokler voziš naravnost. če so pa ovinki pa zadevščina ni več tam, kjer misliš da je, ampak je v enem trenutku 30 stopinj bolj levo, v naslednjem pa že 45 stopinj v kontra strani...
zato recimo komand radija na obvolanskih ročicah tudi sred noči ni problem najt. brez razmišljanja (kaj šele gledanja), ker so vedno pribita na isto mesto. "možganski eprom" pač ve kje so "prbite" in preprosto sežeš po njih... če pa je za uporabo "potujočih" komandah treba premikat roke iz njihove običajne pozicije na volanu, moraš pa najprej razmislit kje, v tem trenutku, te komande sploh so... oziroma avtomatsko pogledaš, kje so. to je pa med vožnjo zoprno počet...
fiksni volanski pesto pri citroenih je v bistvu "obvolanska ročica" premaknjena iz "dosega kazalca in sredinca" na "doseg palcev". in tudi njihova uporaba je enako enostavna! za uporabo teh fiksnih volanskih knofov "na slepo" mi je blo zadost 15-20 min poskusne vožnje s C5. plejado premikajočih se gumbov na volanu našega A4 pa je tudi po par letih vožnje tako zoprno uporabljat (recimo na cesti čez gorjance), da raje uporabljam knofe na centralni konzoli...


Jao, ti pa tud kompliciraš ;)
Po mojih izkušnjah se da s komandami na volanu čisto normalno upravljat dokler voziš naravnost ali skozi blage ovinke. Ko pa enkrat voziš po zelo zaviti cesti
v enem trenutku 30 stopinj bolj levo, v naslednjem pa že 45 stopinj v kontra strani...
takrat je pa to bistveno težje, ne glede kje so komande, na ali ob volanu. Predvsem pa že iz vidika varnosti ni priporočljivo, da se v ostrih ovinkih ukvarjaš še z radiom.

Sicer pa, jaz imam v mojem avtu obvolanske komande za radio na levi strani in recimo, da imam volan obrnjen za četrtino obrata v desno in ob predpostavki, da ga držim pravilno (tj. 15 do treh)..., no, takrat teh komand ne dosežem, če bi jih imel pa na volanu, pa bi jih. Preverjeno iz drugih avtomobilov.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov