martk je napisal/-a:1. šolski spis
Ko bom velik, si bom kupil avto za zaletavat. Baje so renoji varni. Ker se rad zaletavam, bi rad imel renoja. Tudi mama ga ima. Se je že večkrat zaletela, pa je še vedno živa. Rad jo imam. Ko bom velik, si bom renoja kupil. Saj ne vem, kaj je tako zelo boljše, ampak v časopisu sem prebral, da imajo renoji zvezdice. In to več kot drugi! Jaz pa imam rad zvezde.
Kaj pa če bi se enkrat za spremembo pogovarjali o argonomiji, voznih lastnostih...mater utrujate
R 26 je napisal/-a:partty boš reku da se sm Renojm to dogaja, drugi avti so pa tako narjeni da zdržijo 20 let brez kakrsnekoli okvare. martk ti k govoris o voznih lastnostih. Si mogoce ze kdaj slisou da ma laguna izrednu dobre vozne lastnosti, koleos pa naj bi meu najboljši ročni menjalnik pr renoju ta hip. k se bos pa z avtm zaletu se pa na to temo spomn pa se po glav uzgi zakaj nisi rajs renoja kupu, k ma 5 zvezdic.
R 26 je napisal/-a:partty boš reku da se sm Renojm to dogaja, drugi avti so pa tako narjeni da zdržijo 20 let brez kakrsnekoli okvare. martk ti k govoris o voznih lastnostih. Si mogoce ze kdaj slisou da ma laguna izrednu dobre vozne lastnosti, koleos pa naj bi meu najboljši ročni menjalnik pr renoju ta hip. k se bos pa z avtm zaletu se pa na to temo spomn pa se po glav uzgi zakaj nisi rajs renoja kupu, k ma 5 zvezdic.
Psepi je napisal/-a:SpeedyRS je napisal/-a:Še en dokaz, da ima Renault najbolj varne avte na tržišču.
Tko je ne...5 zvezdic pri 80 km/h
EuroNCAP razbija avtomobile pri 64 km/h, kjer že praktično vsak drugi zadosti varnostnim zahtevam in dobi pet zvezdic. Kaj pa se zgodi pri višjih hitrostih?
Besedilo: Ožbej Brezovnik Foto: ADAC
Nemški ADAC je izvedel poskusno trčenje pri 80 km/h in dobil presenetljive rezultate. Za uničenje so vzeli kar Renaultovo Laguno in kot so ugotovili, se pri samo 16 km/h več na ogrodje avtomobila prenese 50 % energije več, česar pa cone, predvidene za absorbiranje energije, ne prenesejo več. Test je pokazal, da je prsni del voznika zadel v volan kljub uporabi varnostnih blazin in pasov, zmečkani del pa je potisnil armaturko naravnost v voznikova kolena. Sovoznik jo je odnesel bolje, saj je mehka Renaultova plastika delno absorbirala lutkino glavo, ki je udarila v armaturko kljub pasu in varnostni blazini.
Skupila jo je tudi lutka otroka na zadnjem sedežu, v glavnem zaradi sile, s katero je bila potisnjena ob varnostne pasove. In to vse pri avtomobilu, ki je že drugo generacijo dobil 5 zvezdic. ADAC priporoča, da je treba v čim več vozil namestiti vso aktivno varnost, od ESP do zavornih pripomočkov in s tem zmanjšati hitrost, ko je trk neizbežen. Dodatno ojačevanje karoserije za višje hitrosti ne pride v poštev, saj bi se povečali proizvodni stroški in stroški goriva.
Dr.M3 je napisal/-a:S|icKeR je napisal/-a:naj bo karkoli najboljše ali najbolj vzdržljivo, bla bla bla še vedno je to najgrši suv na trgu. edino ssangyongi so še malo grši. blah
Pozabil si še na Q7 v tem verzu...Al Q7 spada bolj pod kombije, ker na zunaj je težko razločiti.
R 26 je napisal/-a:partty je odvisnu tud od tega kaku trofs. mi mamo ze dost let renoje pa zgleda da mamo veliko sreco, k z njimi nimamo nekih problemov. eni pa govorijo ceu cajt kaku se jim kvarjo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov