Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po dec 11, 2006 2:13 pm

No skratka, objavi spisek da bomo tiho, impresioniraj nas.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 2:16 pm

Lignage...kot smo že zdavnaj ugotovili, je primarni trg Subaruja Amerika. Nič čudnega, da so opustili malčka, ker ta za njihov trg ni zanimiv. Kar se dizajna tiče, so novi in novi poskusi z vsakim modelom. Samo poglej generacije legacijev, vsaka ima čisto svojo podobo, Kakšna, je stvar okusa, meni osebno je novi legi ena najlepšhi limuzin, da o karavanu sploh neizgubljam besed, je pa to čist subjektivno. Oblikovno različnih imprez poznamo 4, od tega vsako po dve varianti (limo in karavan). Forester, jah no, to je pač hadilnik na 4 kolesih... In potem je tu še Tribeca (grda k smrt greh, ampak je čist nov pristop). Leta 2008 prav tako pričakujemo čist novo Imprezo hatchback... Ja, ni lih vsako leto nov dizajn, sam Subaru ma en drug problem. Preveč vzdržljive avte dela in se mu računica ne izide... Zakaj bi vzela novga, če moj stari dela BP? Drugi problem so močni motorji. Z izjemo Impreze, je najamnjši motor 2.0. Kaj to pomeni za bencin (ki ga gre malce tudi več zaradi stalnega štirikolesnega pogona) in regstracijo v Evropi pa vsi vemo.... Ter nenazadnje cena samih avtov, ki je višja (treba je upoštevat, da je to ipak 100% japonski avto in zaradi tega tudi toliko višja cena...če bi imel tovarne kjer je tudi cenejša delovna sila....vendar potem ne bi bil to več čisti japonec).

Kar se pa kreš testov tiče, vsekakor s nujno potrebni in je prav da so. Vendar se mi zdi trapasto govorit o ne vem kakem razvoju, če ima 5 zvezdic. Da, o razvoju glede varnostnega segmenta, to 100%, kar se pa ostalih segmentov tiče pa ne. In potem zradi tega očitat eni znamki, da je zaspala, ker znaš na razvoj gledat samo s tega stališča... Malce več razlgedanosti bi človek vseeno pričakoval.

Kar se pa impresoniranja tiče, začni se vozit. Ti bo hitro jasno. Mene žal xm ni takrat tako zelo prepričal, čeprav je bil varianta.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 11, 2006 2:18 pm

Na enih začetnih kreš testih je bil Citroen najboljši predvsem zaradi onokrakega volana, ki je reševal glavo.

Visa je prva imela elektronsko nadzorovan vžig .

Prvi so uvedli v velikoserijsko proizvodnjo nov način ožičenja (ne spomnem se, kako se imenuje)

Citroen je pred VW predstavil avto, ki sam parkira.

SM -u so se že začetek 70-ih let kolesa sama obračala.

Glede zadnjega na spisku iz leta 1991. Vsaka inovacija rabi čas, da se dokaže. Citroen je trenutno usmerjen predvsem v inovacije, namenjene varnosti in bivalnosti. C4 Picassojev SpaceVision se šele mora dokazati, sem prepričan, da bo čez 15 let vsaj 70% MPV-jev takih. Seveda je pa to za nekatere samo dizajn (verjetno, ker jim počutje potnikov malo pomeni, važna je tehnika)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po dec 11, 2006 2:31 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Drugace pa ne pozabi da mitsubishi se vedno vec avtov proda kot citroen. Da ne bo pomote.


Citroën pač proda več v Evropi, Mitsubishi pa v Afriki. Afriški kupci so glede na razvitost trgov verjetno zelo zahtevni in tem je kos lahko samo Mitsubishi, ki tam prodaja še starega Galanta.

http://www.falcon-motors.com/catalogue/galant/galant_dec.htm

To je uspeh Mitsubishija ;)

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po dec 11, 2006 2:34 pm

No, ne bodimo fantki prosim...

Jorgeus, ti se še zdaleč ne moreš pohvaliti s toliko razgledanosti kot je premore Lignage.

Me je pa zbodla primerjava XM-a in Subaruja. Ti si se po vožnji z obema odločila za Subaruja? Jaz sem Xm-a vozil dvakrat in to je bil edini avto, kjer sem se počutil kot v kavču. Po stotinah kilometrov niti enega znaka utrujenosti. Da bi bil Legacy tako udoben močno dvomim, navsezadnje nadpovprečno udobje priznavajo še celo nemški novinarji...
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 2:34 pm

esem je napisal/-a:Na enih začetnih kreš testih je bil Citroen najboljši predvsem zaradi onokrakega volana, ki je reševal glavo.

Visa je prva imela elektronsko nadzorovan vžig .

Prvi so uvedli v velikoserijsko proizvodnjo nov način ožičenja (ne spomnem se, kako se imenuje)

Citroen je pred VW predstavil avto, ki sam parkira.

SM -u so se že začetek 70-ih let kolesa sama obračala.

Glede zadnjega na spisku iz leta 1991. Vsaka inovacija rabi čas, da se dokaže. Citroen je trenutno usmerjen predvsem v inovacije, namenjene varnosti in bivalnosti. C4 Picassojev SpaceVision se šele mora dokazati, sem prepričan, da bo čez 15 let vsaj 70% MPV-jev takih. Seveda je pa to za nekatere samo dizajn (verjetno, ker jim počutje potnikov malo pomeni, važna je tehnika)


Seveda da je vazna tehnika. Pocutje je pa v citroenu res fenomenalno. Dokler nisi lastnik.

Joie: Spiska ne bom pisal ker ga nimam popolnega in nebi rad pisal nepopolno in nepravilno tako kot vi citroenovci stalno. Gremo malo po temi pa zacnemo iskat napake in dezinformacije??? Drugace pa vem da je mitsubishi pred kratkim naredil prvi 4x4 elektricni avto kot protiutez "kolesom ji sama zavijajo" iz leta 91. Glede tehnologije sm vam itak reku da si malo oglejte kaksen sistem je mel mitsubishi 3000gt in ga primerjajte z najbolj naprednim citroenov iz tistih casov(pac zadnja vecja inovacija citroena)pa primerjajte najbolso citroenovo stvar; podvozje, motor pogon prenose in drugo raje ne glejte hehe. Tudi avta na vodik (gorivna celica) kakor vem citroen nima. Ma ze ce vzames EVO-ta je za pol takega spiska. Mislim da v tehniki citroen res nima nic v primerjavi z mitsubishijem. Vsaj zadnjih 20 let ne.


VISA res ni bila prva ;) :

http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_fuel_injection

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 2:39 pm

Lignage je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:Drugace pa ne pozabi da mitsubishi se vedno vec avtov proda kot citroen. Da ne bo pomote.


Citroën pač proda več v Evropi, Mitsubishi pa v Afriki. Afriški kupci so glede na razvitost trgov verjetno zelo zahtevni in tem je kos lahko samo Mitsubishi, ki tam prodaja še starega Galanta.

http://www.falcon-motors.com/catalogue/galant/galant_dec.htm

To je uspeh Mitsubishija ;)

lp, mm


Tolazi se s cemer hoces. Isto bi lahko jst napisal za citroena in kitajsko pred 10imi leti juzno ameriko danes, spacka ki so ga delali 50 let ipd.

Zanimivo da glede na vso tehnologijo ki jo ima citroen ne zna nardit enga kvalitetnega avta. Tudi sportnega ne. Hm, cudno. Medtem ko ma mitsubishi tako predimenzionirane bloke da lahko iz 2l masine nardi 400 konjev in da na to se 3letno garancijo na motoe in na pogon ki je dalec najbolj napreden med serijskimi avtomobili. Res ščiš, za v afriko. ;)

Drugace pa esem, ce bi bil jst vodja citroena bi bolj kot za "bivalnost" (haha, se nove izraze si boste izmislili) bi poskrbel predvsem da menjalniki nebi bili na nivoju mitsubishijevih iz 70ih.

Kaj mi pomaga nizek zracni upor, bivalnost, notranja integrirana disava in volan katerega center se ne vrti, ce mam pa menjalnik kot v jugotu. Moral bos razumet da bi se blo treba pred bivalnostjo lotit bolj pomembnih stvari kot so pogon, prenos ipd. Se ti ne zdi?
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne Po dec 11, 2006 3:27 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 11, 2006 2:44 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
VISA res ni bila prva ;) :

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)


Xandrej je verjetno mislil elektronski (el. nadzorovan) vžig in tu je bila Visa prva
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 2:46 pm

esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
VISA res ni bila prva ;) :

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)


Xandrej je verjetno mislil elektronski (el. nadzorovan) vžig in tu je bila Visa prva


Vidis ko noces prebrati. :roll: Prvi mehanski vbrizgi so bli ze v zgodnjih 50ih.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 11, 2006 2:49 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
.... Tudi sportnega ne. Hm, cudno. ;)


Tu pa se motiš! Citroen je pravkar direkt izpod riti reli zmagovalca Loeba ponudil ostalim C 24 by Loeb. :P

Na, pa smo spet tam :roll:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po dec 11, 2006 2:50 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
VISA res ni bila prva ;) :

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)


Xandrej je verjetno mislil elektronski (el. nadzorovan) vžig in tu je bila Visa prva


Vidis ko noces prebrati. :roll: Prvi mehanski vbrizgi so bli ze v zgodnjih 50ih.


VŽIG, ne vbrizg!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 3:14 pm

esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
VISA res ni bila prva ;) :

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)


Xandrej je verjetno mislil elektronski (el. nadzorovan) vžig in tu je bila Visa prva


Vidis ko noces prebrati. :roll: Prvi mehanski vbrizgi so bli ze v zgodnjih 50ih.


VŽIG, ne vbrizg!

Uh tok sm zivcen da kr povrsno berem. Se posipam s pepelom in sproti preverim. :P
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Po dec 11, 2006 3:44 pm

[quote="nebivedu"]
Očitne ste zelo dobri gospodarji in lastniki avtomobilov, da vam je 5 let star avto zarjavel.
Vsak avto zgnije, če z njim delaš ko svinja z mehom, izjeme sta trabant in C4, ker sta plastična - mata pa zato druge probleme, enga so nehal delat, drug je pa stalno na servisu.[/quote]

Loool nebivedu, citroen ima novo kolekcijo plastik fantastik :lol: :lol:

sorry ma govoriš bedarije

tista z požarno steno je bla tudi dobra, mamogrede če je to res a si slišal že za negorljivo plastiko s katere so narejeni rezervoarji (nekateri)

Martina Navratilova neki te bi uprašu kolko benzina borabi tisti gt3000? po mojem prow malo lih ne ;)
Zadnjič spremenil djoti, dne Po dec 11, 2006 4:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po dec 11, 2006 3:46 pm

Spet se primerja celine dion z iron maiden...
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po dec 11, 2006 3:59 pm

xandrej je napisal/-a:Spet se primerja celine dion z iron maiden...


TOcno tko vidis da se strinjava. Ce bi bli avti muzika bi bil citroen celine dion. :lol:

Djoti: tipicno vprasanje za zagovornika znamke brez sportne tradicije serijskih vozil. A je vazno? :)
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne Po dec 11, 2006 4:37 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Po dec 11, 2006 4:07 pm

[quote="xandrej"]Spet se primerja celine dion z iron maiden...[/quote]

je blo to meni namenjeno? :D
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po dec 11, 2006 4:53 pm

Ne nasplošno... Glede zadnjih postov... 8) 8) 8)
 
Uporabniški avatar
RasTa
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: Sr apr 14, 2004 5:28 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a RasTa Po dec 11, 2006 5:11 pm

Men sploh ni jasn kako lahko na tem forumu zmeri totalen offtopic nastane... :roll: Lahko rečem samo to, da je kakršnakoli primerjava med Citroenom, Subarujem in Mitsubishijem je totalno brezvezna! Vsaka znamka ima svoj krog kupcev, ki vedo zakaj so jo kupili. Še posebej neumno pa se mi zdi kvazi merjenje moči na nivoju petletnikov, katera znamka je boljša in bolj napredna! Vedno sem mislil, da so samo lastniki nemških znamk tako arogantni in prepričani v svoj prav pa vidim, da se motim.
P.S.
Doma imamo tako Citroena kot Subaruja in avta sta si po karakterju kot noč in dan! Vsak je po svoje dober avto!

Howgh govoril sem. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Po dec 11, 2006 6:01 pm

Naj še enkrat poudarim, da ne zavzemam stališča, da je Subaru superioren in da je Citroen drek... Ne. Sam težko pa berem debate, kjer nekdo prijavi, da je Subaru zaspal in da nič ne dela na razvoju... Mimo tega pa ne morem. Če pač neka znamka primarno dela za neevropski trg, še ne pomeni, da spi...

@joie de vivre: Kar se pa XM-a tiče, ja, Legacy me je bolj prepričal. In tudi s slednjim ni prav nobenih problemov, kar se udobja tiče, še več, je izredno hvaleđen voz še posebej za dolga potovanja. Joj, sej res, sem pozabila, sam kaj ko nima duše, kajne ;)

Lignange je mogoče zelo razgledan človek, samo ne na področju Subarujev. ;) In če ste pozorno prebral,vam nič ne očitam glede razvoja Citroena, zgolj kar se subijev tiče in dejstev, ki ste jih ali pozabili navesti ali pa (ne)namerno spregledali. Tko da ko boste naslednjič hoteli primerjate hruške in jabolka, se o slednjih vsaj malo pozanimajte. ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po dec 11, 2006 6:15 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
VISA res ni bila prva ;) :

Ne bom postal texta kr berite, se boste malo naucili. ;)


Xandrej je verjetno mislil elektronski (el. nadzorovan) vžig in tu je bila Visa prva


Vidis ko noces prebrati. :roll: Prvi mehanski vbrizgi so bli ze v zgodnjih 50ih.


VŽIG, ne vbrizg!

Uh tok sm zivcen da kr povrsno berem. Se posipam s pepelom in sproti preverim. :P


Zame si popušil na celi črti... Da ne razbereš razlike med vžigom in vbrizgom pomeni da o avtih pojma nimaš in nekaj v prazno lapaš. S teboj je pri meni konec.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: paničar in 3 gostov