Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jun 24, 2009 2:37 am

drugmirko je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Jao ko bi vsaj ta zadeva imala 4x4, tako pa se mi zdi neuporaben. Za mesto je lahko tudi na tleh. Drugače pa gleda kar OK


ma dej no... kdo za boga milega od vseh teh mestnih pustolovcev pa rabi 4x4? za "plezanje po divjini" pločniških robnikov pred lokalnimi kafiči, kamor se podajajo povprečni vozniki/ce Tiguanov, Kug, Q5tk, Ravov in podobne SUV navlake ni treba met štirikolesnega pogona, vrjemi. če pa rabiš terenca za vsakdanje življenje pa itak ne greš kupit nič od te salonske navlake! takrat greš prej in najmanj po eno orenk plezalno in vzdržljivo Lado Nivo ! :P

torej za "mestna brezpotja" je avto čist v redu! ma kup elektronskih programov za vožnjo po spolzkih površinah, kot so sneg, blato, pesek ipd. in to je vrh glave zadost za vse asfaltne raziskovalce lokalnih kafičev in trgovin! pa še "pol tone" železja od pravega 4x4 pogona ti ni treba konstantno vleč s sabo! ... je ceneje... za kupit, za tankat in za vzdrževat!
praktičen je pa tudi čist zadost! v primerjavi z navadno 308co ma, pri ušivih 8 cm več, veliko več pretljažnika! in v primerjavi s 308SW je prav mestno kompakten! če torej vsak tretji dan me vlačiš s sabo "treh biciklov in psa", je tole ravno pravšnje!
pa še glih prav butasto zgleda :P !

mogoče je pa stvar v tem, da so v zadnjih desetletjih avtomobili v posameznih razredih zrasli za en meter! in tale 3008 je s svojimi 4.35m tako vellik, kot so včasih bli avtomobili srednjega razreda! za tiste, ki se spomnete... 3008 je za današnje razmere "majhen", pa ma samo centimeter manj, kot jih je včasih mel Renault 18! (za tiste rojene po časih prodaje osemnajstice... gre za prednika Lagune ;) !


:rofl :noro , res je.
mihaing: ne skrbi, tudi 4X4 pride, v bistvu hibridni sistem: dizel v nosu, močan elektromotor pa na zadnji osi, bo več režimov delovanja,...
Več o tem na:
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/fonctionnelle/player_hybrid4.php

Uživaj.... ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr jun 24, 2009 11:37 am

Podobno kot "spaček" (4x4-sahara), le da je imel slednji v prtljažniku dodaten motor.

Jaz se ne bi obremenjeval z "izkoriščenostjo" 4x4 - dejstvo je, da tak avto/ponudba trend, ki ga ne gre izpustiti, predvsem zaradi malenkostnega truda dodati tistih nekaj kg "železnine".

OFF :R18 je bil v svojih časih pravi "Mercedes" - lastniku je zavidala vsa žlahta, župnija, pa najmanj ena krajevna skupnost.
LAGUNA v tem pogledu praktično zbledi.

LP
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr jun 24, 2009 5:34 pm

mihaing: ne skrbi, tudi 4X4 pride, v bistvu hibridni sistem: dizel v nosu, močan elektromotor pa na zadnji osi, bo več režimov delovanja,...


To je daleč od kakšnega resnega 4x4, pa še v daljni prihodnosti.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jun 25, 2009 4:27 am

simply je napisal/-a:
mihaing: ne skrbi, tudi 4X4 pride, v bistvu hibridni sistem: dizel v nosu, močan elektromotor pa na zadnji osi, bo več režimov delovanja,...


To je daleč od kakšnega resnega 4x4, pa še v daljni prihodnosti.


Saj mogoče imaš prav, ni reduktorja, zapore diferenciala in ne vem kaj še vse, ampak ni nikoli za podcenjevat novih tehnologij in kako pa veš, da je to daleč od kakšnega resnega 4X4?
Si ga že stestiral, čeprav še niti ni v serijski proizvodnji :?: Daj prosim, ne mi s takimi, saj ne rečem, verjetno imaš prav, sam ne moreš pa vedeti zagotovo, zadeva je še v razvoju in dokler mi tvoja TEZA (in nič večkot le teza oz. mnenje do katerega si upravičen) ni dokazana, sem odprt do možnosti, da bo pa to kar spodoben 4x4. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jun 25, 2009 6:40 am

Nisem ga sprobal - verjetno ga tudi ne bom - priznam. Vem pa kako gredo razni hibridi - Lex. po snegu, oziroma slabem terenu.
 
Uporabniški avatar
maserati
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe apr 15, 2005 9:04 am

Napisal/-a maserati Ne jul 05, 2009 3:03 pm

Sem si v živo ogledal avto in je čisto nasprotje kot sem sklepal iz slik.

Od zunaj avto izgleda skladen, sprednje in zadnje luči lepo izpadejo in celotna podoba je res nekaj posebnega, pravi Peugeot.

V notranjosti pa sem doživel razočaranje. Model ni bil polno opremljen tako kot ti iz press materiala in tako razen nekoliko dvignjene sredinjske konzole razočara. Vse je pobrano iz starih modelov (307) stikala za okna, prestavna ročica, radio, klima, vse že videno in na žalost ne preveč kvalitetno.

Moti me tudi, da v kolikor želiš imeti ksenon, moraš izbrati najbogatejšo opremo z najmočnejšim motorjem.

Pod črto se mi zdi zanimiv avtomobil, vendar ne pod ceno 30.000eur.
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Po jul 06, 2009 3:09 pm

Pred nekaj dnevi sem si avto ogledal v živo. Avto zunaj čisto navduši.Slike so povsem nekaj drugega. Lepe linije, avto v živo deluje sila skladno.

V salonu sta stala dva Peugeota 3008. Prvi s najvišjo možno opremo, drugi malde bolj skop. Tu se je opazla največja razlika.

Peugeot s top opremo navduši, zunaj kot tudi v notranjosti.
Druga zgodba je pri Peugeoto s skromnejšo opremo.Zunaj je avto cool. A notranjost. Skopa, sredinska konzola je prevzeta od ostalih modelov.

3008 me je povsem navdušil, a po drugi strani razočaral.
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin To nov 17, 2009 5:38 pm

In kaksen je tale THP motor?

Sem gledal mal slike. Ja, zal je Confort zelo skop notri. Ze pri premium zgleda tako-tako, ampak pomojm ko vidis v zivo, je zgodba drugacna.
There is no time...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 17, 2009 6:21 pm

3008 se dobro prodaja. Zbrali so že čez 50000 naročil - 15 % več od načrtovanih.
60 % jih je z boljšo opremo (premium pack ali feline), 75 % je dizlov, od tega 80 % 1.6 HDI 110 KM. Bencinarjev je skoraj pol pol (malo več VTi kot THP). Plan za celo 2009 so že dosegli, uvedli so tretjo izmeno, naredijo 530 avtov na dan, na isti lokaciji (Sochaux) delajo tudi 5008 - 360 na dan. V 2010 računajo, da bodo prodali 90000 P 3008.

http://www.autoblog.it/post/23377/peuge ... r-francese

P 3008 je tudi dobil nagrado "Avto Evrope 2010" ki jo podeljuje Združenje avt. novinarjev Italije.

http://www.autoblog.it/post/22802/peuge ... ropa-2010/
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To nov 17, 2009 11:55 pm

Moram reči, da sem presenečen, da se 3008 tako dobro prodaja po Evropi, očitno se folku počasi svita, da niso avti samo nemci,... Presenečen pa sem tudi nad zmago 3008-ke za italjanski avto leta, lepo lepo :clapclap :tomidelej:

Drugače pa to kar si omenil esem se kaže, pa ne samo po zaslugi 3008-ke, da smo si na jasnem, pri celem PSA-ju - zadnje četrtletje:

Press release

12th November 2009

PSA Peugeot Citroën revises its 2009 forecasts significantly upwards


Due to the recent improvement in the automobile market and the ongoing success of new Peugeot and Citroën models, the Group’s production and sales performance is significantly stronger than forecast at the end of the first half.


Output in the fourth-quarter 2009 will be 30% higher than in the prior-year period and 17% higher than in the third-quarter 2009.


Given these developments, PSA Peugeot Citroën has revised its 2009 forecasts significantly upwards:

- Recurring operating income for the second half is expected to break even.

- Full-year free cash flow is expected to be positive.

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_espace/press_releases_details_d1.php?id=1012


Da nadaljujemo z zgodbo - Objavili so plan od 2010-2012 z 3,3 milijarde €!!! in nova identiteta za Peugeot drugo leto januarja (verjetno podobno kot je letos za Citroen - nov znak geslo, prenova storitev,...)
Press release

12th November 2009

PSA Peugeot Citroën presents €3.3 billion Performance Plan for 2010-2012

At today’s Investor Meeting, the Managing Board of PSA Peugeot Citroën presented a Performance Plan that will allow the Group to return to profitable growth.

The objective of the €3.3 billion plan is to enable PSA Peugeot Citroën to catch up with its leading competitors in terms of profitability.

The sales & marketing momentum will account for 45% of the improvement in the Group’s performance, with cost reductions representing the remaining 55%.


• The sales & marketing momentum will be underpinned by :

o Increasing market share in Europe through a product offensive and greater B-to-B segment penetration.
o Enhancing brand perception by developing a new image for each brand: Créative Technologie for Citroën and a new identity for Peugeot to be presented in January 2010.
o An expanded portfolio of customer services.
o Increasing penetration in China, Latin America and Russia thanks to extended market coverage.


• Cost reductions will result from :

o An increase in production capacity utilisation to 105%, compared with 81% in 2008.
o A 20% improvement in manufacturing and development productivity.
o A € 400 million of SG&A savings.
o The roll-out of PSA excellence system across the Group.


Philippe Varin, Chairman of the PSA Peugeot Citroën Managing Board, said:
“We’re faced with new realities in the automotive industry. We’re seeing faster growth in Asian markets, ageing populations in developed countries, growing urbanisation, and increasing concern for the environment. To respond to these emerging trends, PSA Peugeot Citroën has defined three ambitions : to become a global player, to be a step ahead in pioneering products and services and to be an industry benchmark for operational efficiency, these ambitions being based on responsible development.”

Philippe Varin concluded:
“Our stepped-up efforts to enhance productivity and improve performance will enable us to catch up with our best in class competitors and return to growth. With the Group’s much improved financial position in the second-half of 2009, the plan will give us the flexibility needed to achieve our ambitions.”

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_espace/press_releases_details_d1.php?id=1014

Me veseli, da jim gre bolje in bolje. :mrgreen: :vrum

Kakšni komentarji glede 3008 ali pa teh informacij :?: ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr nov 18, 2009 12:08 am

Sem pozabil še dodati, da je tudi 3008 med 7 finalisti za Evropski Avto Leta 2010,
KANDIDATI:
Citroën C3 Picasso
Mercedes-Benz E-razred
Opel/Vauxhall Astra
Peugeot 3008
Škoda Yeti
Toyota IQ
Volkswagen Polo

http://www.caroftheyear.org/nominees/2010_1/coty

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 18, 2009 12:28 am

o zadnjem je posebna tema, kjer lahko tudi glasuješ. Če še nisi, glasuj za C3P! :P :lol:
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr nov 18, 2009 2:45 am

esem je napisal/-a:o zadnjem je posebna tema, kjer lahko tudi glasuješ. Če še nisi, glasuj za C3P! :P :lol:


Aja, to pa nisem vedel. Kje pa, če smem vprašat.

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr nov 18, 2009 7:16 pm

Tudi meni se 3008 dopade, čeprav sem bolj nemško usmerjen. Edini problem je sedaj ker 4007 izgleda dosti slabše in manj prestižno. :D
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Če nov 19, 2009 1:36 am

simply je napisal/-a:Tudi meni se 3008 dopade, čeprav sem bolj nemško usmerjen. Edini problem je sedaj ker 4007 izgleda dosti slabše in manj prestižno. :D

Ah 4007 ma že tako al tako veliko problemov in 3008 ni bistveno spremenila pogleda na to. Fora 4007 je bla, da bi tudi fani od peugeota lahko kupil terenca od peugeota. Ampak ker so outlanderja komaj kaj predelali, ni razn značk na avtu nč spominjalo na peugeot. Potemtakem ni biu 4007 nič bolj peugot kot ostalih 10 terencou v tem razredu. Tako so se peugeotovi terenski navdušenci razdelil med vse te avte in jasno, da je 4007 ostalo manj kupcev kot je peugeot želel.

Kr se tiče pa 3008, sm pa presenečn, da je prodaja nad pričakovanjem. Avtomobil mi še vedno zgleda kot en velik buhtelj, cena pa tudi ni ravno ugodna. Po ostalih kriterijih je sicer avtomobil odličen (domiselna notranjost, prostornost,...), vendar pa zunanja oblika in cena sta vseeno med najpomembnejšimi kriteriji pri nakupu avtomobila.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če nov 19, 2009 1:42 am

simply je napisal/-a:Tudi meni se 3008 dopade, čeprav sem bolj nemško usmerjen. Edini problem je sedaj ker 4007 izgleda dosti slabše in manj prestižno. :D


Če bi se zmenili, da bo PSA oblikoval po svoje zunanjost in notranjost C-Crosserja in 4007 bi bila druga zgodba, saj ne rečem sprednje maske se razlikujejo in pa zadnje luči, pa še ene par detajlov, drugače sta pa oba copy-paste Outlander, s tem , da je pri el. sodelovanju - Ion in C-Zero še slabše. :roll:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr dec 02, 2009 11:26 pm

Še izboljšani motorji in tudi novi menjalniki za določene motorje, so pa vsi Euro 5:

Euro 5 Engines

26 November 2009

Peugeot anticipates new environmental standards: Fitment of Euro 5 engines across the range, launch of a new 1.6 litre HDi FAP diesel engine and a new 6-speed automatic gearbox.

Peugeot will roll out a range of Euro 5 engines across its model line up in the final quarter of 2009, with a twofold objective:
- to anticipate by more than a year the Euro 5 European emission standard, therefore, continuing Peugeot’s commitment to the protection of the environment (pioneers of the diesel particulate emission filter (FAP), a leader in terms of CO2 emissions with more than 24 vehicles already emitting less than 130 g of CO2/km…)
- significantly reduce fuel consumption, CO2 and other emissions.

The Peugeot range will now include the following new engines:
207 CC and SW Euro 5 1.6 VTi 88 kW (120 bhp) petrol engine with an automatic gearbox
308 hatchback and SW Euro 5 2.0 litre HDi FAP 103 kW (140 bhp) diesel engine with a 6-speed
manual gearbox
308 CC > Euro 5 1.6 litre THP 115 kW (156 bhp) petrol engine with a 6-speed manual gearbox. This engine is also available with a new 6-speed automatic gearbox
> New Euro 5 1.6 litre HDi FAP 82 kW (112 bhp) with 6-speed manual gearbox
3008 Euro 5 1.6 litre THP 115 kW (156 bhp) petrol engine with a 6-speed manual
gearbox
407 Euro 5 2.0 litre HDi FAP 120 kW (163 bhp) diesel engine with a 6-speed
automatic gearbox
Partner Introduction of a Euro 5 1.6 litre VTi 88 kW (120 bhp) petrol engine with
5-speed manual gearbox

With these new engines Peugeot continues to develop and optimise its diesel HDi FAP and petrol VTi and THP technologies, both widely acclaimed for their performance and efficiency, positioning the model range very creditably in its respective segments (107 at 106g/km of CO2, 207 at 99 g, 308 at 120 g, 3008 at 130 g).

TWO NEW UNITS
The new Euro 5 1.6 litre HDi FAP 82 kW (112 bhp) diesel engine – DV6C: combining...

Click here to read the entire press kit: [url]http://www.peugeot.com/media/884279/communiqué%20presse%20euro%205-en.pdf[/url]


http://www.peugeot.com/en/news/2009/11/26/euro-5-engines.aspx?count=198&filterBy=1&page=1

Lepo, ni kaj :twisted:

Kakšen komentar :?:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če dec 03, 2009 6:05 pm

Komentar : Ali so avtomatski menjalniki novi ali ostajajo obstoječi?
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne dec 06, 2009 6:27 pm

simply je napisal/-a:Komentar : Ali so avtomatski menjalniki novi ali ostajajo obstoječi?


Novi so, oz. bolje rečeno nov - 6 stopenjski avtomatski menjalnik, si malo površno prebral ta zadnji post, na koncu piše: "Click here to read the entire press kit: [url]http://www.peugeot.com/media/884279/communiqué%20presse%20euro%205-en.pdf[/url]"
O menjalniku samem imaš več na 3. strani. Predlagam pa, da si prebereš vse 3 strani, ni toliko dosti teksta ;) , ker imaš tudi o izboljšavah, ki so jih naredili na motorjih da bi dosegli, kar so dosegli.

Prijetno branje ti želim :bere

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov