Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To dec 09, 2008 10:41 pm

a bojo mel svoje prodajalne al bojo rpodajal z kako firmo
Slika
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr dec 10, 2008 1:33 am

elektricnega pa se jaz kupim, ce bo le mel doseg vsaj 100km..
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr mar 04, 2009 6:18 pm

Nano Europa za Evropo. Večjih dimenzij od indijskega izvirnika, močnejši motor, boljša oprema (tudi varnostna- desno vzratno ogledalo, ABS,...). V Ženevi kot prototip, 2011 pride na trg.

Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.auto-news.de/auto/news/anzei ... o_id_23835
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne mar 15, 2009 7:51 am

Tata Nano pride v prodajne salone v Indiji 23. marca. Tukaj so objavljeni vsi tehnični podatki in oprema:

http://www.cubiccapacity.com/world-excl ... -revealed/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po mar 23, 2009 6:49 pm

Danes se je začela proizvodnja Nanoja. Julija ga bodo dobili prvi kupci. Ker Tata zamuja z gradnjo nove tovarne za Nanoje (na prvotno predvideni lokaciji so naleteli na prevelik odpor kmetov, ki so bili nezadovoljni z odkupnimi cenami za svoja zemljišča. Zato so bili primorati graditi tovarno drugod in zamujajo z roki za dokončanje), bo začetna proizvodnja občutno manjša od povpraševanja. Kupci bodo zato izbrani z žrebom.

http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=144687
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 25, 2009 8:49 pm

Prvi neodvisen test, angleški novinar ne more skriti navdušenja:

http://www.youtube.com/watch?v=3sZitve3SUw

Leta 2100 bo Nano definitivno med kandidati za avto stoletja.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr mar 25, 2009 9:25 pm

Ja, če pride tak avto h nam zna ogroziti konkurenco. Vemo, da je avto poceni, revščine pa vse več.

Tale avto zna biti dober protiudarec gospodarski krizi.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr mar 25, 2009 10:02 pm

cena v evropi naj bi bila preko 5000 eur, tako da dvomim, da se bodo kupci v sloveniji ravno tepli zanj. Avto je verjetno odlična rešitev v Indiji, ampak za naše kraje dvomim, da bo "boom"

LP
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr mar 25, 2009 10:24 pm

Za ceno več kot 5000€ pa bo res bolj slaba prodaja.
EU trg je zahteven za drage NO-NAME avte.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
Paris
Uporabnik
 
Prispevkov: 1057
Pridružen: To okt 17, 2006 7:35 pm
Kraj: Somewhere over the rainbow

Napisal/-a Paris Sr mar 25, 2009 10:44 pm

k kak Axiam, čip širip. :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr mar 25, 2009 10:54 pm

Paris je napisal/-a:k kak Axiam, čip širip. :?


Zadrži butaste komentarje zase. Aixam je 5x dražji in vsaj 5x slabši.
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Če mar 26, 2009 9:28 am

Komentar ni daleč od resnice, kvečjemu je malce hudomušen. Konec koncev je enako butasto prerokovat, kaj bo čez sto let.

Tisto kar v EU razumemo kot avto bo posebna, bistveno dražja NANO različica.

Indijskemu trgu pa je dovolj, da se družina iz motorja presede na oz v nekaj kar ima 4 kolesa in potnike ščiti pred dežjem.

Podobno kot je AIXAM namenjen "motoristu" oz nekomu, ki nima B izpita, potrebuje pa nekaj več kot kolo z motorjem, hoče se vozit avtomobilsko, v prtljažnik naložit več kot le čelado, poleg sebe pa še prostor za kolega ali kolegico.

LP
 
BlazR
Novinec
 
Prispevkov: 321
Pridružen: Po dec 15, 2008 4:22 pm

Napisal/-a BlazR Če mar 26, 2009 10:21 am

A nanota se bo dal pr ns vozt brez B kategorije al kaj? Če je to res, potem bo zanimiv nakup za tiste, ki zard kakršnihkol razlogov ne morjo met izpita za avto.
Drgač pa za 5000 evrov mogoče res ne dobiš pr ns nouga avtomobila, ampak bi pa brez pomisleka rajš kupu kšnga rablenga za tak dnar, izbira niti ne bi bla slaba. No druga možnost je pa naprimer clio storia k je res 3000 dražji, je pa več k pou metra dalši in ma uso opremo, ki jo rabš s klimo in cd mp3 predvajalnikom, česar tale nano z osnovno opremo za 5000 evrov sigurno ne bo meu, če se hvaljo že s tem d bo meu desno ogledalo.
Nenazadnje že logan, ki je biu sicer mal dražji, ampak zato bistveno bliže povprečnemu avto, pri nas ni požel veliko uspeha, pa to ni samo posledica limuzinske oblike, ki je pri nas v nižjem razredu nepriljubljena.
Za indijce bo pa verjetno tole supr rešitev pa mogoče še za koga, za evropejce pa mislm d obstajajo bolše alternative za avto okol 5000 evrov.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če mar 26, 2009 11:50 am

Doktor je napisal/-a:Komentar ni daleč od resnice, kvečjemu je malce hudomušen. Konec koncev je enako butasto prerokovat, kaj bo čez sto let.

Tisto kar v EU razumemo kot avto bo posebna, bistveno dražja NANO različica.

Indijskemu trgu pa je dovolj, da se družina iz motorja presede na oz v nekaj kar ima 4 kolesa in potnike ščiti pred dežjem.

Podobno kot je AIXAM namenjen "motoristu" oz nekomu, ki nima B izpita, potrebuje pa nekaj več kot kolo z motorjem, hoče se vozit avtomobilsko, v prtljažnik naložit več kot le čelado, poleg sebe pa še prostor za kolega ali kolegico.

LP


Si si pogledal test? Razumeš angleško? Ta avto ni primerljiv z raznimi aixami, ker je tudi v osnovni indijski različici polnovreden avto, za 5x manj kot aixam. Kot pravi novinar, gre za preskok podoben tistemu pri Fordu T: polnovreden avto za 3x manj denarja kot vse drugo.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če mar 26, 2009 2:31 pm

Mene najbolj fascinira podatek o 4h metrih obračalnega kroga - to pomeni, da ga lahko obrneš na dveh vzporednih parkirnih mestih :D Super za ljudi, nevešče parkiranja (da ne bom spolno diskriminatoren ;) ) Mislim pa, da avto za 5000 eur zagotovo ne bo hit, ker za ta denar dobiš že povsem spodoben (in predvsem večji) rabljen avtomobil. Razen če se slučajno ne zgodi, da bo kot Mini ali 500 ratal neka modna ikona ... Če bi bila cena med 3500 in 4000 evri, bi bil zagotovo bolj smiselen nakup. Aja, kar se opreme tiče - za ceno 5000 eur bo imel zagotovo evropski nano klimo, elektriko, airbage in cd predvajalnik - vsaj po mojem, no ... Meni se še vedno zdi fantastičen avto, moram priznat :)

Lp!
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Če mar 26, 2009 3:21 pm

In to bi naj bil avto? :P
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr apr 08, 2009 9:12 pm

Torej avto ni več najcenejši na našem planetu.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr maj 06, 2009 1:56 pm

Že 203.000 naročil na Nano.

Tata Motors says it has received 203,000 orders for its Nano, the world's cheapest car, which went on sale last month.

India's largest vehicle maker said it received orders worth worth 25bn rupees ($510m; £340m) between 9 and 25 April.

However, production problems mean Tata will only be able to deliver 100,000 cars by the end of 2010.

The basic Nano costs 1 lakh, or 100,000 rupees ($2,025; £1,340), and a 95,000 rupees deposit must be paid up front.

Deliveries of the vehicle will start in July. Tata Motors said it would randomly select the people who would get the first shipment.

Some Indian analysts have said the company had been expecting even higher demand for the vehicle - which received huge publicity when the plans were unveiled last year.

The size of the deposit required, and the lack of a model to test drive, had held back some would-be consumers they said.

'Warm welcome'

Half of the orders were for the most deluxe version of the car, which comes with air conditioning and electric windows, and the remaining 30% for a mid-range model.

Tata said only 20% of customers opted for the cheapest version of the car.

The booking fee, or deposit, required for the deluxe model is 140,000 rupees, which has a full price of 185,000 rupees.

"Tata Motors places on record its gratitude to the people of India for according such a warm welcome to the Tata Nano," the company said.

Applicants have also had to pay up to 300 rupees for an application form.

Tata hopes the low-cost of the car will encourage millions of Indians to trade up from their motorcycles.

Currently, there are about nine cars per 1,000 people in India.


http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/8033113.stm

še nekaj o avtomobilu

Nano will have three versions in India: Standard, CX and LX. Standard, as the name states, will be the entry-level version. It will cost, in Pant Nagar, 112,735 rupees, or US$ 2,232.38, or a little above 1 lakh, or 100,000 rupees, or US$ 1,980.20, as promised. According to Tata, the car will cost 1 lakh when it leaves the factory, what, in our opinion, is not of much help for the final consumer. Anyway, Nano is still very cheap. For this vehicle, reservation price is 95,000 rupees, or US$ 1,881.19.

The Nano Standard offers three colour options, one-tone seats and a foldable rear seat. By the way, all Nano units are 3.1 m long, 1.5 m wide and 1.6 m tall, with a 624 cm³ rear two-cylinder engine mated to a four speed gearbox. The engine generates 35 bhp at 5,250 rpm and 48 Nm at 3,000 rpm, what helps the 600 kg car reach a top speed of 105 km/h and emit only 101 g/km, with a fuel consumption of 23.6 km/l. With its 15 l fuel tank, Nano has a mileage of 354 km.

Nano has no disk brakes, only drums in all four wheels. Considering the car's weigh and top speed, this should be no problem in city traffic, but may cause overheating in highways. This may be a reason for Nano's short warranty period: only 18 months or 24,000 km, whatever comes first.

The intermediary version of Nano, CX, offers five colour options, parcel shelf, heating, ventilation and air-conditioning (HVAC), two-tone seats, a foldable rear seat with nap rest and, surprise, booster-assisted brakes. In other words, anyone missing ABS shoud try to stop a Standard Nano without getting tired very quickly. CX prices go from 139,780 rupees, or US$ 2,767.92, to 160,320 rupees, or US$ 3,174.65. Its reserve price is 120,000 rupees, or US$ 2,376.24.

The top Nano, called LX, offers everything CX does plus fabric seats, central locking, front power windows, body coloured exteriors in three premium colours, probably mettalic ones, fog lamps, electronic trip meter, cup holder in the front console, mobile charger point and a rear spoiler. Prices for LX range from 170,335 rupees to 185,375 rupees, or US$ 3,372.97 to US$ 3,670.79. Its reserve price has been established at 140,000 rupees, or US$ 2,772.28.


http://motortips.blogspot.com/2009/05/t ... irmed.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11197
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jul 17, 2009 4:39 pm

Danes je bil dostavljen prvi Nano. Model LX v srebrni barvi je prevzel Ashok Raghunath Vichare z družino. Ob tej priložnosti je tovarna pripravila slavnostni dogodek.

Slika

http://www.cubiccapacity.com/tata-motor ... in-mumbai/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Napisal/-a nalcoq4 Pe jul 17, 2009 6:21 pm

http://www.youtube.com/watch?v=R1FckXItYbo
Nano je crash test odpravil mnogo bolje kot je večina pričakovala...presenetljivo :D :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 21 gostov