Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po jan 28, 2008 7:54 pm

Tudi pri nas se bo prodajalo čedalje več ABMjev v vseh segmentih (s tem seveda slednji izgubljajo malček na prestižu).
Problem je tudi v tem, ker solidno motoriziran Ford Mondeo z dobro opremo stane toliko kot srednji razred pri ABM (seveda brez opreme, po možnosti še s plastičnim volanom). Tako da verjetno kar nekaj ljudi (glede na nekatere prodane 3er, A4 pri nas -> opremsko gledano) raje "preskoči" kar direkt v premium razred. Za mimoidočega ali sosede itak ni važno ali ima avto tono opreme. Važno je da se vidi znamka. Efekt Tomcatterjev skratka.
(Wannabe premium class, morebiti s plastičnim volanom) > (ne-premium vozila a odlično opremljenega) ;)
Standard pač počasi raste (čeprav so že sedaj avtomobili v slo nadpovprečno dobri) in temu se bo prilagajal tudi vozni park.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po jan 28, 2008 8:16 pm

jaz vidim problem vsega tega da smo se osredotočili preveč na EU območje...kot je povedal @spyker je lexus tudi ena prestižnih znamk v ZDA ne samo ABM
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Po jan 28, 2008 8:16 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
adis je napisal/-a:srednji razred je še kar zanimiv predvsem zaradi novih oblik pri oplu in fordu...ti imajo še kar lepo prihodnost...


Po moje pa tudi oblika ne more več pomagati. Vse Vectre in Mondeoti so bili zelo lepi, ko so prišli na trg, vendar prodajne številke konstantno padajo.


Kaj, ce bi nas ti se razveselil z kakimi konkretnimi stevilkami, ce ze odpiras take teme in z tako ugotavljas o nizkih stevilkah prodaje!

Ker jaz in verjetno marsikdo ni seznanjen z padcem prodaje v srednjem rezredu za te znamke, ki si jih slikovito prikazal. Tako, da ne manipuliraj in izpelji temo tako, da se bo lahko razvila v "kvalitetno" debato.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 28, 2008 8:36 pm

SamoK je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
adis je napisal/-a:srednji razred je še kar zanimiv predvsem zaradi novih oblik pri oplu in fordu...ti imajo še kar lepo prihodnost...


Po moje pa tudi oblika ne more več pomagati. Vse Vectre in Mondeoti so bili zelo lepi, ko so prišli na trg, vendar prodajne številke konstantno padajo.


Kaj, ce bi nas ti se razveselil z kakimi konkretnimi stevilkami, ce ze odpiras take teme in z tako ugotavljas o nizkih stevilkah prodaje!

Ker jaz in verjetno marsikdo ni seznanjen z padcem prodaje v srednjem rezredu za te znamke, ki si jih slikovito prikazal. Tako, da ne manipuliraj in izpelji temo tako, da se bo lahko razvila v "kvalitetno" debato.


Konkretne številke so že bile objavljene v tej temi in se ne mislim ponavljat.

Dejstvo je, da je leta 1986 bila Ascona na 1. mestu po prodaji v Nemčiji, lani pa je bila Vectra na 43. mestu.
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Po jan 28, 2008 8:53 pm

Živim blizu zelo prometne ceste in nekaj let nazaj ko sem biv še manjši sem poleti opazoval avtomobile (včasih po cel dan), pa v tistem letnem času je bilo večina nemških registracij. Bilo je zelo veliko Opel Vectr-er prejšnje generacije, Omeg, Scorpiov ali pa mondeotov prejšnje generacije pa tudi mercedesov se mi zdi da jih je bilo več kot zdaj. Zdaj pa se poleti vozijo sami BMW-ji, ali pa audiji in MB-ji kot že omenjeno manj kot včasih a še vseno veliko. Ne vem sicer kakšne so prodajne številke ampak se mi zdi da naprimer v sloveniji ne vidim novi model Vectre tolikokrat kot prejšnjega. Moram pa tudi priznati da so mi bile oblike prejšnjih generacij avtomobilov veliko lepše. To kar sem napisal ne moram pokazati s številakami ker avtomobilov nisem zapisoval.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po jan 28, 2008 9:50 pm

čas je da se lexus uveljavi tudi v slo, saj so lep čas nazaj odprli svoj prvi salon in sicer v lj-btc ;)

najbolj atraktiven model je LS kateri se z lahkoto kosa tudi z serijo 7, A8 in S-Classe - sodeč po pisanju domačih avtomobilističnih revij
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jan 28, 2008 9:53 pm

Joie je odprl novo poglavje. Klasa niže torej. Mislim da tudi številke potrjujejo da imajo v Evropi v tej klasi ABMi + Passat vedno večji primat in daleč najboljšo prodajo. Vse kaže na to, da ljudje res raje kupujo slabše opremljenega ABMa, kot pa Forda, Opla,...
Te znamke torej imajo izreden imidz.

Vendar bo, vsaj moje mišljenje je tako, čez čas trg postal prenasičen ABMov in tudi Passatov :). Podobno kot voda če vanjo strosimo preveč soli, do neke mere se sol topi in nastane nasičena raztopina, a ko je soli enkrat preveč je voda več ne more raztapljati (predpostavimo da je temp. ves čas enaka :)) in to se bo pomojem tudi čez čas s trgom zgodilo. Enostavno bo preveč ABMov, trg jih več ne bo mogel "vrskovat" in jim bo prodaja začela padat, ali bo prišlo do česar drugega, ne bi vedel. Pomojem je prihodnost (10-15 let) bolj na strani ostalih, ker takšne situacije v zgodovini še ni bilo da bi nemške premium znamke tako zelo prednjačile v prodaji pred vsemi drugimi.

Vsak veliki imperij se enkrat je, od Egipta, Kitajske, antične Grčije pa nenazadnje do najznamenitejšega med njimi - Rimskega imeprija. Torej vsaka velika in mogočna stvar se enkrat sesuje, tudi Amerika se bo in tudi ABMi se najvrejetneje čez čas bojo. Toliko nas uči vsaj zgodovina.

Pa lep večer ;)
Zadnjič spremenil lizard, dne Po jan 28, 2008 9:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Po jan 28, 2008 9:55 pm

Evo ce se malo vrnemo vprašanju teme. Če bo evropski non MBA izumrl: odgovor je DA!
Zakaj? če ima kdor koli v življenju Mercedesa, Bmw-ja ali pa audija, gre nato težko v Citroena, Renaulta, opla, ... Ker avtomobili NISO na isti ravni!! Uporabite malo zdrave pameti!
primer imate Mercedesa E/BMW 5/AUDI A6 in sedaj bos sel iz enega iz teh avtomobilov v Renaulta, Opla, Citroena :? :? :? Dvomim... Seveda pa so izjeme, ki prisegajo samo na eno znamko(renault, citroen(teh je dost), opel, fiat,..) Ampak teh je IZREDNO malo in se enostavno ne splača delati tem proizvajalcem nove modele(prevec kesa-premal oz. nic dobicka)
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jan 29, 2008 12:13 am

adis je napisal/-a:srednji razred je še kar zanimiv predvsem zaradi novih oblik pri oplu in fordu...ti imajo še kar lepo prihodnost...


...če se le ne bodo izpeli tako kot so se pri Scorpiu in Omegi!

lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To jan 29, 2008 1:59 am

lizard je napisal/-a:Vendar bo, vsaj moje mišljenje je tako, čez čas trg postal prenasičen ABMov in tudi Passatov :). Podobno kot voda če vanjo strosimo preveč soli, do neke mere se sol topi in nastane nasičena raztopina, a ko je soli enkrat preveč je voda več ne more raztapljati (predpostavimo da je temp. ves čas enaka :)) in to se bo pomojem tudi čez čas s trgom zgodilo. Enostavno bo preveč ABMov, trg jih več ne bo mogel "vrskovat" in jim bo prodaja začela padat, ali bo prišlo do česar drugega, ne bi vedel.

....vse si lepo napisal, samo ene stvari nisi predvidel: da je med sedanjimi kupci opela, renaulta, forda, citroena, peugeota ipd 50% ljudi, ki si želijo vsaj enkrat "probat" oz. si lastit ABM in od tega jih bo 25% to tudi prej kot slej ustvarilo......mislim, da za te tri "ni zime" vsaj do višjega srednjega razreda (A6, BMW5, MB E) višje, pa tudi jaz mislim, da se bo počasi manjšala prodaja vsem...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To jan 29, 2008 2:40 am

MBA je višje na seznamu želja kot večina znamk ker se smatrajo kot prestižne, višje kot jaguar, lexus... pa je predvsem zaradi veliko prej izdelane servisne mreže- in potem takem tudi zapisano kot boljše
in to je bistveno pri veliki večini- do predkratkim lexusa tako rekoče ni bilo moč kupiti- si mogel biti res velik fan, da si se potrudil in ga pripeljal, poleg tega pa tud uradnega serviserja ni bilo- tako je za večino edina smotrna odločitev ABM
tako tudi če bi imel denar, si nebi lastil recimo morgana- ker pitaj boga kje ga lahko servisiraš- motor morda pri BMWju ostalo pa doma??
lp
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 To jan 29, 2008 4:38 pm

Evo ce se malo vrnemo vprašanju teme. Če bo evropski non MBA izumrl: odgovor je DA!
Zakaj? če ima kdor koli v življenju Mercedesa, Bmw-ja ali pa audija, gre nato težko v Citroena, Renaulta, opla, ... Ker avtomobili NISO na isti ravni!! Uporabite malo zdrave pameti!
primer imate Mercedesa E/BMW 5/AUDI A6 in sedaj bos sel iz enega iz teh avtomobilov v Renaulta, Opla, Citroena :? :? :? Dvomim... Seveda pa so izjeme, ki prisegajo samo na eno znamko(renault, citroen(teh je dost), opel, fiat,..) Ampak teh je IZREDNO malo in se enostavno ne splača delati tem proizvajalcem nove modele(prevec kesa-premal oz. nic dobicka)


Če bo sedel iz S klase v cliota drži. Če bo pa sedel iz povprečne C - klase v npr.povprečno alfo 159 pa nikakor ne!!!
Sem bil v novi MB - C klasi pa me je zelo razočarala glede ambienta za volanom in uporabljenimi materiali.

Glede izumrtja pa bi rekel, da nikakor ne bo izumrl, ima le slabe čase, ker so se nekateri proizvajalci v bližnji preteklostii precej opekli. Izumrl ne bo tudi zato, ker bodo MBA proizvajalci morali začeti ˝šparat˝ na materialih in konjih, da bodo lahko sledili konkurenci (no ja sej je nimajo dost), pa tudi ker posegajo po nižjih razredih in si s tem zbijajo prestiž.
Počakejmo na nekatere non MBA modele pa bomo vidli, morda se motim - moje mnenje.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To jan 29, 2008 6:18 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Tomcatter, Alfa Romeo je premium znamka in pika! Je predmet poželenja in ljudje zanjo plačajo več, čeprav bi za isti denar lahko dobili več avtomobila. Enako velja za ABM. Torej Alfa povsem ustreza definiciji premium.



Je predmet poželenja in ljudje zanjo plačajo več - kolega, če si pogledaš A.R. 166 ni več na ceniku (Italija, Slovenija)

http://www.alfaromeo.it/cgi-bin/pbrand. ... language=5

http://www.alfaromeo.si/Vozila.html


Če greš razred nižje A.R. 159 – cena osnovne izvedenke malenkost (300 EUR) višja kot PASSAT z enako zmogljivim (moč v Kw) agregatom – premium razred z osnovno ceno 25.000 EUR ?

Kje vidiš tisti »plačajo več », ko pa je cena na ravni PASSAT-a – praktično pa nižja, ker ima PASSAT manj opreme za navedeno ceno ? Predmet poželenja – glede na prodajo ali kaj drugega ?

Prosim obrazloži to tvojo definicijo premium razreda – PASSAT kot vsi vemo ne sodi v premium razred, torej po tvoji definiciji »plačajo več« tudi ALFA ne sodi tja

LP
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr jan 30, 2008 7:49 am

Zdej vam bom povedu nekaj kar sem prvic opazil, cist slucajno. Sem odpru prvo stran, neverjetno kvalitetna debata, hotu tud sam komentirat, medtem ko opazim, da je celih 12 strani. Odprem slednjo in vidim tipične prijave 15 letnih mulcev, ki merijo svoje tiče...

Pomoje bi mogl moderatorji, enostavno teme zapirat, ko raven debate pade na stopnjo lemurjev...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 30, 2008 8:45 am

Teme ne bomo zaklepali, ker je preveč zanimiva. Si bom pa vzel čas in pobrisal vse prispevke, ki spadajo v kategorijo "merjenja tiča" :)

EDIT: "Merjenje tičev" sem zbrisal, debata ostaja, govorite prosim čimbolj preudarno in ostanite pri temi!

LP, JdV
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jan 30, 2008 11:24 am

Tema je res zanimiva.

Iz vsega, do sedaj napisanega bi jaz rekel, da so razlogi za uspešnost MBA sledeči:
- Zgodovina znamke. MB velja že od nekdaj za luskuzno znamko. BMW tudi; Audi si piše v zadnjih desetletjih podobno zgodovino.
- Image: vse tri znamke se pojavljajo v filmih, glasbenih spotih in v revijah, kjer jih vozijo slavni in lepi :P
- Trženje. Zagotovo eden izmed ključnih dejavnikov. Vse tri znamke se znajo odlično tržiti. Tudi s pomočjo zgoraj omenjenih dejavnikov.
- Lojalnost kupcev. Kot je že nekdo napisal: tisti, ki enkrat vozi MBA, bo težko šel na Renault, Citroen ali kaj podobnega. Edino prehajanje strank se dogaja med temi tremi znamkami.
- Čeprav je razlog zelo cenen, vseeno pripomore k višji prodaji: MBA veljajo za statusni simbol. V naši kulturi to zelo veliko pomeni.
- Inovativnost.

Našlo bi se še kaj. So pa to po mojem mnenju ključni dejavniki.

Na drugi strani imamo znamke, ki izdelujejo prav tako dobre avtomobile, a jim nekako ne uspe prepričati kupcev. Menim, da k temu veliko pripomore slabo oz. napačno trženje.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 30, 2008 11:52 am

Jaz bi k temu dodal še modne trende. Takih, ki hočejo klasične 4-vratne limuzine je vedno manj, pri tem pa najbolj trpijo ravno Vectra, Mondeo, Laguna, C5 itd. Ta razred je bil nekoč sinonim za družinski avtomobil, danes so to enoprostorci in softroaderji. MBA se to ni dotaknilo v tolikšni meri, vsaj zdi se mi tako.

Vendar se mi zdi, da so med bogatinčki veliko popularnejši razni X5 in Q7 kot pa 7 in A8... Z luksuznimi SUV-i se lahko še bolj izolirajo od nas golazni v ZX-ih in ta občutek jim očitno ugaja.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jan 30, 2008 12:41 pm

Se strinjam.

Pa še nekaj je: MBA velikokrat postavljajo trende in ostali morajo slediti. Slediti je zelo nehvaležna stvar. Da se uspe, je potrebno postati zelo dober posnemovalec (Lexus) ali pa preiti v fazo vodilnega v panogi.
Lep primer slednjega je Audi. Že v 80ih je postavljal smernice na področju štirikolesnega pogona v osebnih avtomobilih (neterenci). V devetdesetih mu je uspelo podobno z ASF (Audi Space Frame) tehnologijo in z oblikovanjem (TT prve generacije je bil mala revolucija).
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 30, 2008 12:41 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:....se lahko še bolj izolirajo od nas golazni v ZX-ih ....


Te lahko poslej namesto z "Vaša gnada" naslavljam z "Vaša gnida"? :P :lol:

Glede trženja - je kdo kdaj zasledil, da bi npr Citroen (ali FIAT z motorji, Renault z varnostjo itd) direktno primerjal/hvalil svojo inovativnost s sodobno toliko hvaljeno uber tehniko? Imel je "različico" zračnega vzmetenja že zdavnaj, imel je smerne žaromete, imel je AFIL (kar ostali šele sedaj uvajajo z nekajletno zamudo, čeprav je verjetno stvar dosti enostavna za naredit). Trženje je res rak rana vseh "neprestižnih" znamk, ki ostajajo neprestižne kljub drugačni osnovi in zgodovini.
Nič ne znajo izkoristit v svoj prid. :evil:
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 30, 2008 12:59 pm

in z oblikovanjem (TT prve generacije je bil mala revolucija).

for god's sake; WHY :?: :-P

ps: sploh voznost je bila revolucija z začetka :P
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov