Napisal/-a chan Če dec 16, 2010 2:28 pm
VENGA CON VENGA*
* Pridi z Vengo…besedna igra se najbrž v španščini tako sliši, kot pri nas "Poskus kuskus". Hkrati pa bi lahko bil tudi posrečen oglasni slogan v špansko govorečih deželah, nagovarjajoč mlado, sproščeno družbo.
Nekaj ne - posrečenosti se je proizvajalcem avtomobilskih modelov že zalomilo z ne - umestnostjo poimenovanja. Špansko govorečim se še vedno kolca ob pederastičnem Pajeru, če pa se osredotočimo samo na slovensko govorno podalpsko kneževino, verjamem da ima marsikdo pomisleke ob imenu Fordovega modela Kuga – dolenjska oblika vprašalnice je izvzeta. Neposrečenosti so še v raznih oblikah, ki jih je že zapisati težko, kaj šele izgovoriti: Kaškaj, Sangjong, siiiiid,…poglavje zase, galski petelin-čki, pa če že ne uporabljajo raznih številčnic ali kratic, Me že skoraj gane-jo s kakšnimi leporečnimi Vel Satis-fied, čakam samo še na Renault Croissant…
Če kličejo Finci NoKia, kličemo (nemško: schreien) ostali na ves glas: KIA…s Schreyerjem! Prebeg slednjega čez Berlinski zid, se pozna že pri vsakem novejšem produktu. Kia s tigrovo masko postaja čedalje prepoznavnejša v svetu bolj ali manj konfekcijskih designov. Če smo pri prvih predpotopnih primerkih Kie primerjali s ponesrečeno izvedbo Gorenjevega sesalca ali celo s šolsko salamoreznico, so bili kasnejši produkti že menda blizu prevoznim sredstvom oziroma avtomobilom. Če je v nadaljevanju Kia z naskokom ML na Lexusovo rit uspešno ejakuirala Sorenta, smo kasneje že onanirali nad…kako že…siiiidom ter se čudili, kako se kaj takega ni spomnila že velecenjena Toyota z lansiranjem Au…Corolle. Ob Vengi pa nam že…skoraj…prihaja…(tudi to bil lahko reklamni slogan, no ja…).
Najino druženje je bilo sicer kratkotrajnega značaja, pa zategatelj bolj sladkega, croissantskega. Prvič sva se srečala ob razkritju njenega nedrja in bederc v deželi nemški, tedaj pa sem ji direkt povedal, da njene notranje plastike ne bi uporabil niti za dodaten facelift Urške Čepin! Ob drugem srečanju me je potolažila s preglednostjo komandnega stolpa ter prilagajanju notranjosti, kakršne ne najdeš niti pri body builderju z napetim gluteusom, ki ga vržejo v težko varovan mehiški zapor. Starejšim cosmodisk uporabnikom godi primerna višinskost sedenja ter preglednost, primerna komandnega stolpa…ok, sicer po vseh možnih novinarskih testih, menda vsi bentijo nad preglednostjo čez A, B in C stebričke, zato se pri faceliftu že pripravljajo na lansiranje prozornih stebričkov iz pleksi stekla...
Varnost pri Kiji jemljejo zelo resno. Ko so ga prvič poslali v zid, je test crash dummie videl 4 zvezdice v svoji plastični glavi, zato so ga naslednjič porinili še bolj, dokler ni videl vseh 5!!! Dobro obveščeni krogi pravijo, da bi ob morebitnem vnovičnem fiasku, v zid poslali samega Schreyerja, v avtu pa bi mu družbo delal tiger brez maske…
»Eppur si muove!«. Francu iz Podvolovljeka, nevajenega hipoteze, da znajo Japonci / Korejci delati menda tudi, poleg Nemcev, spodobne avtomobile, bi se najbrž čudil, da lahko z omenjenim avtomobilom prepelješ kar nekaj zlatorogov, brez da bi vmes menjal gefufne in razpihoval kontradize. V danem primeru se je iz slabih treh zlatorogovih steklenic motorske prostornine slišalo sicer zelo spodobnih 90 konjičev, za katere pa si imel občutek, da so se izgubili nekam proti Veliki planini, pa ne znajo nazaj. Trpljenje mladega Schreyerja se ob takšni motorizaciji še posebej poglobi na daljših avtocestnih klancih ter v mestu porazgubi ob najbolj nemogoči nalogi, lovljenju zelenega vala (prej bi ulovil zelenega zmaja na Zmajskem mostu).
Zaradi mene se lahko imenuje tudi Kia Štenga, omenjeni model kaže na zdrav razvoj ter odlično alternativo raznim Polotom, Klijotom, Cetrojčkom, katere pa "šiša" v notranji prilagodljivosti, boljši prtljažnosti ter opremskosti. Če je bilo zaradi cene na začetku potrebno pogoltniti cKMAG v grlu, vlečejo jokerji danes ase iz rokava in kličejo: TRULPAGAT!
Zaradi suhoparnosti tiskano-testnih besedi, nadaljevanje opisov sledi, takoj ko mi kakšna avtohiša avto posodi…
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."