carloabarth je napisal/-a: Ja američani počasi dojemajo, da njihov trg ne zadostuje za kakšne hude prodajne številke, zaradi tega so avtomobili vse bolj podobni evropskim.
Ameriška avtomobilska industrija že dolgo časa sprejema vplive ostalega sveta. Morda najznačilnejši vpliv se je zgodil že v začetku 80-ih let prejšnjega stoletja, po naftni krizi, ki je (že!) prizadela avtomobilsko industrijo. Situacijo so najbolj izkoristili Japonci z najmočnejšim možnim napadom na ameriški trg ter kopico ekonomičnejših modelov. Odgovor je bil, poleg močnega vpliva nemškega designa, tudi "kopiranje" japonske zgodbe o uspehu (vir - stran 17: http://books.google.si/books?id=3DE4P7N ... ry&f=false ).
Največji udarec je bil najverjetnje večletni primat Toyotinega modela na ZDA trgu, v obliki Camryja ( http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Camry ), ameriške znamke pa so bolestno želele narediti podobno uspešen model. Primerjave so bile konstantne, kot npr.: "Eric Noble, president of California auto consulting firm The CarLab, said the Malibu has nicer materials inside than a Toyota Camry."