Mogoče ne bi škodilo še nekaj podatkov o Fluence-u ...
Izdelujejo ga v Bursi v Turčiji, prvi trije trgi, kjer bo na voljo, so turški, ruski in romunski. Kljub spremenjenem nosu je to seveda Megane Sedan. Mere:
dolžina: 4620mm
širina: 1809mm
višina: 1479mm
medosna razdalja: 2702mm
Prtljažnik: 530l
Zanimiv je pomik sedeža: 240mm vzdolžno in 70mm po višini
Motorji so večinoma dizelski - 1.5 dCi v vseh mogočih variantah (85, 90 DPF, 110 DPF, 110 DPF z menjalnikom z dvema sklopkama (DCT) - ter dva bencinska - 1.6 16v 110 (samodejni ali ročni menjalnik) in 2.0 16v 140 (CVT ali ročni menjalnik).
O opremi in notranjosti nima smisla govorit, ker je to pač Megane z vsemi plusi in minusi, ima pa (meni precej lepši) analogni števec hitrosti.
Po mojem mnenju pride kmalu tudi k nam, tedaj pa bo verjetno na voljo tudi z močnejšimi dizli in TCe motorji.
Kot zanimivost (in očitno dejstvo, da bo na voljo tudi drugje, ne samo na omenjenih treh trgih) naj omenim še zapis, da bo od 2011 na voljo kot popolnoma električno gnano vozilo.
Še link na Press Release:
http://www.renault.com/SiteCollectionDocuments/Communiqu%C3%A9%20de%20presse/en-EN/Pieces%20jointes/20518_FLUENCE__-_GB_5119EBF0.pdf
Lp, D.