
Tufy je napisal/-a:Dan, ko ne bo Golf prvi v AutoBild primerjavah je dan, ko bo pekel zmrznil.
Tufy je napisal/-a:Dan, ko ne bo Golf prvi v AutoBild primerjavah je dan, ko bo pekel zmrznil.
King1 je napisal/-a:Tufy je napisal/-a:Dan, ko ne bo Golf prvi v AutoBild primerjavah je dan, ko bo pekel zmrznil.
A ti si pa fouš al kaj?![]()
![]()
lp
Tufy je napisal/-a:Se vidi, da je Golf popolnoma resno vozilo. Malo humorja je očitno nezaželeno...
Tufy je napisal/-a:Se vidi, da je Golf popolnoma resno vozilo. Malo humorja je očitno nezaželeno...
tomzzi je napisal/-a:Kaj so že znane kakšne prve serijske napake? So že kakšni problemi pri TSI motorjih v novem Golfu?
MBtouran je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Kaj so že znane kakšne prve serijske napake? So že kakšni problemi pri TSI motorjih v novem Golfu?
Ja. Tezave z malim radijem. In prvi dizli z dsg so imela probleme z motorjem
belkaena je napisal/-a:Zdaj če gledamo skozi oči hot hatcha je vožnja z avtobusom verjetno bolj zabavna od tega GTIja. Sterilen volan, malo konjev (sicer večji navor), nobene duše. Tale (doplačljiv!) umetni diferencial je pa namenjem samo mladcem za lajdranje po krožnih križiščih, za na pisto ta avto tako ali tako ni. Golf še vedno super krasen avto, samo GTI pa vrečko prosim za bruhat. Megane, Clio, to je to.
Bat_zajla je napisal/-a:belkaena je napisal/-a:Zdaj če gledamo skozi oči hot hatcha je vožnja z avtobusom verjetno bolj zabavna od tega GTIja. Sterilen volan, malo konjev (sicer večji navor), nobene duše. Tale (doplačljiv!) umetni diferencial je pa namenjem samo mladcem za lajdranje po krožnih križiščih, za na pisto ta avto tako ali tako ni. Golf še vedno super krasen avto, samo GTI pa vrečko prosim za bruhat. Megane, Clio, to je to.
GTI naj bi bil dober na vseh področjih in to tudi je, vrjetno celo najbol uravnotežen avto. Po vseh testih nima konkurence, kar se tiče uporabnosti, športnosti, kvalitetete, udobja,... Če hočeš bolj zabavljaško različico počakaj na R izvedbo, ki bo imela več kot 300konjičev.
belkaena je napisal/-a:Zdaj če gledamo skozi oči hot hatcha je vožnja z avtobusom verjetno bolj zabavna od tega GTIja. Sterilen volan, malo konjev (sicer večji navor), nobene duše. Tale (doplačljiv!) umetni diferencial je pa namenjem samo mladcem za lajdranje po krožnih križiščih, za na pisto ta avto tako ali tako ni. Golf še vedno super krasen avto, samo GTI pa vrečko prosim za bruhat. Megane, Clio, to je to.
Third – and this is the bit that counts – it is a quite phenomenally well resolved car to drive. And by that, I don’t just mean that it’s unusually secure or stable near the limit (even though it is exactly that). It’s also razor sharp, dynamically.
The new variable-ratio steering rack is crisp and ultra-incisive but also natural and full of feel. The handling is similarly sweet, the front end feeling as if it has been physically nailed to whichever apex you aim it towards. Even the ride quality has taken a monumental step up in overall quality, which is probably the biggest surprise of all, given what VW has served up in the past: a series of GTIs that have been composed but firm in the extreme, and not exactly bubbling with feel, either.
But there’s really only one thing you need to know about the latest GTI to understand why it’s as peachy to drive as it is. The chap who signed off the chassis of this car used to work for Porsche until VW gave him a new set of overalls with the words ‘Golf GTI’ emblazoned on them. And when he worked for Porsche, his last job was to sign off the 997-generation 911 GT3 RS. So right there, you can see the pedigree that the new GTI contains – because the 997 GT3 RS was one of the best-handling Porsche road cars that there has ever been. Amen.
Do not, however, think that the new GTI is some kind of thinly disguised road racer that has the ride quality of a skateboard and the handling of a nervy competition car. It isn’t like that at all, in fact, but it is a whole lot more agile and communicative than pretty much any GTI since the Mk2 16v.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov