Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Ne jul 13, 2008 11:21 am

dobek je napisal/-a:CEO v EU s ponarejenimi COC papirji?

http://www.autobild.de/artikel/bmw-x5-k ... 38772.html


sumnjam ,jer auto na sebi ima E oznaku za type aproval koju su mu dali ti isti europejci! također da je fake...sumnjam da bi talijani samo tako prodali 1000 vozila i više, nego se sad traži sve šta bi zaustavilo prodaju

po meni bi shanghuan rađe trebao napraviit neki redizajn i to je to, jednostavnije je zamjeniti lim nego potrošiti vrijeme na ovo svađanje
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Ne jul 13, 2008 11:37 am

ghandaed je napisal/-a:testdriver udobje je eno. Kaj pa ostala področja.

Če primerjaš ceota in recimo tucsona je lahko primerjat udobje samo potem bodi fer in povej še okoli terenskih zmogljivosti, lege na asfaltni cesti, motornih zmogljivosti (pospešek 0-100 in končna hitrost) in nenazadnje VARNOSTI! Tukaj pa je za moje pojme edini merodajni kriterij EuroNCAP in njeni avstralska in japonska podružnica pa mogoče še ameriški IIHS. Tale Cncap je bolj mešanje tople vode 50kmh pa 100% prekrivnost... dobro za kitajce verjetno ok ma za EU standarde je to nesprejemljivo.

Menim da ko daš vse skupaj na kup vidiš da kitajci zaenkrat nudijo mnogo premalo za svoj denar. Ceo za 14-15k eur bi bil dober nakup po kakšni ceni se pa prodaja pri nas pa... :)


za mene euroncap nikada neće biti mjerilo sigurnosti, jer takva situacija i šanse da ti se tako nešto dogodi u prometu su zaista mizerne, neki dan je bila debata o tome u hr autoklubu, kao fiat 500 ima 5 zvijezdica a neki usporedni terenac 4, i čitatelj je pitao...dal je fiat sigurniji?

auto klub je dao zaista racionalan odgovor, kad bi se gledao udar kakav simulira euroncap i da se takav udar dogodi u stvarnosti bolje bi prošao u fiatu(isto tako naveli su i šanse za takav udar, zaista mizerne)...a za sve ostalo, terenac je sigurniji, šta se tiće europe ti nigdje nisi zakonski dužan napraviti euroncap test, imaš ECE normu R94 koju moraš ispuniti i to je to,na front impact, side impact i pedesetrian test

onda cncap institut u kini, ja sam bio tamo i vidio ga osobno, vjeruj mi nije to tako šalabajzerski kako misliš, i taj test je vertifiran i od euroncap-a, i od američkog istituta i on australskog, metode i mjerenja su također jako rigozorna, iznenadio bi se koliko sam vidio reklama u kini raznih poznatih proizvođača, prije svega toyote i honde kako se ponose tim rezultatima postignutim tamo, u svakoj reklami to stoji rezultat za cnap-a, cnap je prilagođen zahtjevima tamošnjeg tržišta..isto kako je američki prilagođen njima ili australiski zbog volana s desne strane

sad usporedba cea i tucsona :roll: , ceo je puno veči i teži 500 kg tako da sigurno ne spadaju i isti rang vozila i nije ih realno uspođevivati, sa tucsonom bi usporedio rađe tigga,po meni plus kod cea je komfor i dodatna oprema, vozne osobine su na strani tucsona sigurno, a 4x4 pogon...za mene je uvijek bolji auto koji ima šasiju, a šta se sigurnosti tiče...ne znam šta da mislim, možda mi ceo djeluje jače jer je masivniji :roll: (tu se sjetim landwinda) i jer sam vidio slike nekih testova a prije svega jer ima šasiju, opet tucson je puno bolji u unutrašnjim komponentama potrebnih za sigurnost, ne znam...dvojebno pitanje :D :D :D, za hovera i tucosna...hover sigurno jer ga vozim i znam šta je to za auto, ali za cea i tucsona...ne znam,tucsona sam probao voziti par puta i u vožnji sam se sigurnije osjećao nego u ceu..prije svega zbog boljeg upravljačnog sistema kod tucsona
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jul 16, 2008 5:51 pm

Istočasno kot v Evropi bo Ford pričel s proizvodnjo kombilimuzinske Fieste na Kitajskem:
Slika
Slika

Kar je manjše presenečenje. Da bodo izdelovali limuzino se je vedelo, hatchbacka pa najprej niso omenjali. Sicer kakšnih oblikovnih sprememb ni opaziti.

Drugače se tudi tam pozna gospodarska kriza. Skoraj noben proizvajalec ne bo dosegel načrtovanih prodajnih številk. Še bolj pa jih skrbijo vse dražje surovine (jeklo se je recimo precej podražalo), kar ustvarja velik pritisk na zvišanje cen avtomobilov.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jul 16, 2008 8:50 pm

 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Sr jul 16, 2008 9:39 pm

Lignage je napisal/-a:BYD tudi v Sloveniji...?

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4118

Slika


a to je jedna holandska grupa koja već 3 godine pokušava uvesti BYD u europi, ja sam vozio te aute, mogu reči da su po kvaliteti ok, pogotovo model f3(baziran na toyoti corroli) i novi f6
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Če jul 17, 2008 5:41 pm

Po Ljubljani se vozi LPP-jev rumen bus Kitajskega porekla King Long. Ima pa Podgoriško registracijo. Kdo ve kaj več o tem? Ali jih preizkušajo?
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Pe jul 18, 2008 5:26 pm

sorento je napisal/-a:Po Ljubljani se vozi LPP-jev rumen bus Kitajskega porekla King Long. Ima pa Podgoriško registracijo. Kdo ve kaj več o tem? Ali jih preizkušajo?


prodaju se po europi, ima ih dosta s bugarskim i rumunjskim registracijama, šta se tiče crne gore tamo je jako puno buseva JAC, KING LONG I HIGER, ovako su dosta dobri busevi cumminsovi motori, također mogu ugraditi po licenci man ili scaniu, dosta popularni u kini i zemljama emirata
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jul 21, 2008 7:46 pm

Osveženi Zhongxing Landmark, sedaj s pripono V3.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver To jul 22, 2008 2:40 pm

sorento je napisal/-a:Po Ljubljani se vozi LPP-jev rumen bus Kitajskega porekla King Long. Ima pa Podgoriško registracijo. Kdo ve kaj več o tem? Ali jih preizkušajo?


evo ako imaš prilike kupi hrvatske novine transport...ima test tog autobusa na 5 stranica

ovaj landmark je dobar auto, jedino bi unutrašnjost mogli malo promijeniti, bio bi bolji da stave kako im ima pick up grandtiger,malo modernije nego ovo
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jul 22, 2008 5:48 pm

Eden pomembnejših kitajskih proizvajalcev in tamkajšnji Suzukijev partner (poleg ChangAn) - Jiangxi Changhe Automobile Co - se zaradi slabih poslovnih rezultatov umika iz avtomobilske industrije. Od sedaj naprej se bodo ukvarjali z letalstvom. Kaj bo z njihovim proizvodnim programom (ki ni bil preveč atraktiven), še ni znano.

July 22,2008 - Loss-making automaker Jiangxi Changhe Automobile Co has said it will transform itself into an aerospace company by acquiring two aerospace units worth up to 920 million yuan ($134 million) from China Aviation Industry Corp, reported China Business News yesterday. As a result, the joint venture Changhe Suzuki Auto Co comes to an end.

Changhe Auto, controlled by AviChina Industry & Technology Co, will transfer all of its assets and liabilities and issue up to 90 million new shares to China Aviation in exchange for the two subsidiaries (in Shanghai and Lanzhou), whose combined value is estimated at 800 million to 920 million yuan. Analysts also said that the auto-making facilities of Changhe Auto would be partly transferred to its sister company Hafei Auto under China Aviation.

China Aviation Industry Corp is a state-controlled holding company by merging the country's two state-run aircraft makers, China Aviation Industry Corporation I (AVIC I) and China Aviation Industry Corporation II (AVIC II). According to the restructuring plan, Changhe Auto will shift to the aerospace industry, perhaps making aircraft parts such as aircraft electromechanical components.

Changhe Auto has 41% stake in its joint venture with Suzuki Motor -- Changhe Suzuki Auto Company. Now that Changhe Auto will withdraw from the auto-making operation, it is not a bad thing for Suzuki to end their loss-making partnership. China's industry regulator will decide later who will take over Changhe Auto's shares in the venture and partner with Suzuki.

In its latest five-year plan, Changhe Suzuki vows to reverse its years of losses to profits in 2008, and to raise its vehicle sales from last year's 107,700 units to 400,000 units by 2010. The automaker would also build an independent network for its Changhe brand so as to sell Suzuki and Changhe vehicles through separate channels. But now these ambitions have to be aborted.

Changhe Suzuki has an annual capacity of 100,000 units. Its product portfolio includes the Ideal / Ideal II subcompact cars, the Friend (called the Fuga in Mexico) tiny mini-van, the Freedom mini-van / mini-truck, plus the Wagon R, Landy and Liana mini-vans.

In a local car show earlier this month, the Suzuki Wagon R, Landy and Liana mini-vans made by Changhe Suzuki were named "the most popular fuel-saving, personal and compact vehicle models" in Jiangxi province, where the venture is based.


Nekaj njihovih avtomobilov (na Suzukijevi tehnologiji).

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jul 23, 2008 8:05 pm

2008 Geely MK (King Kong)

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jul 24, 2008 10:04 am

Nekje sem bral, da je italijansko sodišče prepovedalo prodajo GWM perija (plagiat pande) v Italiji. Le tako naprej, vse dokler se Kitajci ne začnejo iti poštene igre.

Še glede BYD-a, ta v Evropi najbrž nima šans, če ne bo vsaj 2000€ cenejši od Dacie...
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če jul 24, 2008 4:28 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Nekje sem bral, da je italijansko sodišče prepovedalo prodajo GWM perija (plagiat pande) v Italiji. Le tako naprej, vse dokler se Kitajci ne začnejo iti poštene igre.

Še glede BYD-a, ta v Evropi najbrž nima šans, če ne bo vsaj 2000€ cenejši od Dacie...


ma nema ništa od toga...kao napisali su da će gwm morati platiti 15000 eura sa svako prodano vozilo, negdje sam pročitao i 50000 eura....hoće sigurno :D , isto tako na nijedno ročiste u kini se nisu pojavili i konstantno odugovlače sa susretom

isto tako dosta vozila je već distribuirano u svijet, rusiju, ukarajinu,bjelorusiju, tursku, afričke zemlje, južnu afriku itd...a sada kada dođu kod nas u bosnu, dolaze i u hrvatsku, zvanično peri još nije homologiran za europu, ali je u završnoj fazi, prije peri-a homologiran je wingle, pa hover s novim motorima, cowry i tek onda peri
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jul 30, 2008 7:26 pm

BYD-jev klon Aygoja se po novem imenuje F0 in je prišel v prodajne salone.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Stal bo med 45,800 in 55,800 yuanov. Tovarna ga namerava prodajati po vsem svetu, tudi v Evropi (če ga ne bo doletela usoda CEO in Perija, seveda).
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če jul 31, 2008 4:07 pm

a kakva je sudbina peri-a? :?

hajdemo redom, prvo peri još uvijek nije homologiran nego je u postupku, kod modela CEO situacija je drugačija jer je model već homologiran došao u europu...i ista ta europa koja mu je dopustila prodaju mu je kasnije to zabranila, mada je postupak žalbe china automobilesa deutchland u toku (uvoznika za njemačku), isto tako zabrana vrijedi samo u njemačkoj...a u italiji, sloveniji, i brojnim ostalim eu državama ceo se prodaje i dalje

dalje za peri, 3 suda su bila u toku, jedan u britaniji, jedan u italiji, jedan u kini, britanski sud je bio zbog toga jer se radi homologacija u institutu VCA, prvo britanski sud je odbio tužbu fiata

kineski sud je isto odbio tužbu fiata, a fiat se niti nije pojavio na ročistima i vječno su odgađali to suđenje

a šta se tiće talijanskog suda, prvo je sud donio sada citiram NEPRAVOMOČNO RJEŠNENJE...za izvoz peri-a u Italiju, ne u Europu, jer oni za to nisu nadležni, naravno gwm se žalio i i talijanski sud je donio ovo:
Turin court had hired a group of car experts to investigate into the case in advance, and the experts concluded that Great Wall's Peri has its own feature and doesn't violate the property rights of Fiat's Panda
evo i te 3d simulacije koja to to potvrđuje:
Slika
ovo naranđaste boje označuje sličnost pande i peri-a, možda 5% vozila
onda javna vijest gwm-a za sud u kini:
Slika
gdje se vidi odbijenica fiatove tužbe

dakle oko pere se vodi dosta još sudova...i vidjet ćemo kako će to biti, interesantno da se fiat nigdje nije žalio na interijer gdje se vidi najviše sličnosti...nego na vanjski dio vozila, gdje auto ima zaista mizerne sličnosti sa fiat pandom
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jul 31, 2008 5:13 pm

Daj Testdriver ne s***... od tebe bi pričakoval več treznosti, očitno te je poslovno sodelovanje s Kitajci povsem zaslepilo...

GWM Peri je praktično v vsem identičen Pandi, razen nekaterih manjših karoserijskih sprememb in dodatkov:

-osnova školjke je do milimetra identična Pandi, tako kot je chery QQ identičen matizu, spremenili so le C stebriček, za malenkost zadnja vrata, zadnji in prednji konec. Vse ostalo je do mm isto, še strešni nosilci...

Slika

-notranjost je razen par detajlov do mm enaka:
Slika
Slika

Ne vem kakšni so pravni kriteriji za to, kaj je in kaj ni kopija, mogoče Fiat res nima šans na sodiščih, vendar vendar za vsakega zdravega in razumnega človeka je to čista nesramna kitajska kurčeva kopija in nič drugega.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jul 31, 2008 7:13 pm

Odločitev nemškega sodišča o prepovedi prodaje CEO sem sprejel s precej neodobravanja, Italijane pa v celoti podpiram. Peri je kopija Pande in kakršne koli drugačne trditve Kitajcev so žalitev naše inteligence. Pika.
Da bo pa Fiat s tožbo pogorel na kitajskih sodiščih, sem vedel. Čeprav se tam Panda tako ali tako ne prodaja, zato kakšne gospodarske škode ne bodo imeli.

Če pa je Peri tako soroden Pandi zaradi sodelovanja med firmama v preteklosti, kot je napisal Testdriver, pa naj GWM to zagovarja na sodišču in naj dokaže z ustreznimi dokumenti. Naj pa ne tvezi s tem, da so podobnosti med avtomobiloma povsem naključne in za običajne ljudi težko opazne :roll:
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če jul 31, 2008 7:38 pm

joie de vivre...pa prvo pa izađemo na čisto, ova izjava tipa daj ne s*** ti je zaista "na nivou" :? :? :? , razlika između mojih kometara i tvojih je u tome što sam ja peri vozio i vidio u živo...a ti ga znaš samo sa slika, isto tako meni nije sada cilj ovdje tebe ili bilo koga drugoga uvjeriti..alo ljudi ovo nije kopija pande, ja to gledam drukačije, prije svega gledam komfor i vozne osobine vozila...a to kako izgleda itd...mene osobno, nije previše niti briga, tako je bilo kad sam imao chraysler 300m, ma svi koji su ga vidjeli...joj kako ružan auto, kako glupi zadnji kraj ima, niski je..ovakav onakav, ali unutra je bio super sređeni, imao je 260 konja i ja sam bio prezadovoljan njime, ni meni vanjski dizajn nije bio najljepši na svijetu...ali unutra je bio zaista odličan, puno ljepši nego 300c...ali opet 300c mi je ljepši vanjski od modela 300m

idemo redom, dimenzije pande i perija su malo drukčije
peri:3548×1580×1544
panda:3538x1589x1578

ni ja nisam čorav da ne vidim da peri ima skoro identičan interijer kao fiat panda, ja bi najrađe da to kompletno promijene i naprave svoje,ustvari fiat pandu imam kod kuče, moj deda se vozi sa njom, tako da sam vozio oba automobila i najvažnije vidio u živo...a opet druga je priča o toj suradnji između fiata i gwm-a, probali su...nije išlo i auto je ostao takav kakav je,gwm je već sve pripremio za motor 1.3 jtd...i kada je to trebalo relaizirat talijanima nije pasalo, također po mojem mišljenju cilj fiata je bio da unovči staru pandu prije dolaska novog modela kako rade i ostali europski proizvođači u kini, prije svega mislim na citroen, volkswagen, peugeot itd.., jer je fiat u kini na nikakvom rangu,a propali su im već 2 ugovora s drugim kompanijama, a evo sa gwm-om je i treći

ali po čemu je prednji kraj sličan pandi?? peri je zaobljeniji i totalno drukčiji s prednje strane,meni izgleda ko stari mitsubishi outlander
zadnji kraj,opet tu je više na nissan note nego na pandu
bočna linija...slična ali nije baš identična, zadnja vrata od pere su malo drukčija i taj zadnji dio vozila di je ovaj mali prozor je drugačiji i malo praktičnije riješen nego kod fiata

kad si već usporedio qq i matiz...znaš kako je general motor dobio sud protiv cherrya?doslovno su vrata sa qq modela namontirali na matiz i kraj,a ovo nemožeš napraviti s pandom i peri-em, ako si čuo kada je propao daewoo par ljudi iz te kompanije je otišlo u cherry i tamo napravili model qq, i to sa svim nacrtima od general motorsa

ja sam dobio dosta podataka o tome...i bit u svemu je to što se talijani uopće nisu žalili na interijer vozila....koji je po mojem mišljenju skoro 90% sličan pandi, pravnim putem gledano...kompletan auto mora ličiti 75% na drugo vozila da se može proglasiti kopijom, peri i panda to nisu, a to su dokazali ovom 3d simulacijom

šta onda reći na npr hyudai i10 ili stariji model getz? po tome i on je kopija pande jer je isto tako kutijast ko panda
Zadnjič spremenil testdriver, dne Če jul 31, 2008 8:03 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če jul 31, 2008 7:44 pm

martin_krpan je napisal/-a:Če pa je Peri tako soroden Pandi zaradi sodelovanja med firmama v preteklosti, kot je napisal Testdriver, pa naj GWM to zagovarja na sodišču in naj dokaže z ustreznimi dokumenti. Naj pa ne tvezi s tem, da so podobnosti med avtomobiloma povsem naključne in za običajne ljudi težko opazne :roll:


već je GWM to napravio, i mene sad zanima pogotovo poslje toga kada je sud tražio 3 inžinjera da ispitaju sličnosti među vozilima kako će sve ovo završiti...i taj peri se ulupalo preko 180 milijona dolara...sumnjam da će to sve samo tako proči
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver Če jul 31, 2008 7:55 pm

vendar vendar za vsakega zdravega in razumnega človeka je to čista nesramna kitajska kurčeva kopija in nič drugega.

i ovo bi samo komentirao...znaš koliko ljudi u hrvatskoj zna kako unutra izgleda fiat panda??? 0,000005%,znaš koliko će nekom čovjeku koji se vozi svaki dan 20 kilometara od posla i natrag itd...ovo biti važno??? ljudima je važno da dobiju auto za male pare i da imaju jeftino održavanje

ja sam imao jednu situaciju s hoverom, gospodin je već bio zakapario jeep grand cherokke koji je bar 3 puta skuplji od našeg hovera, kada je vidio hovera, usporedio dodatnu opremu, cijene rezervih djelova...umjesto jeep-a kupio je 2 hovera, za sebe i ženu...i što je meni drago gospodin je zadovoljan s autima

tako će biti i ovo, dosta ljudi prilikom kupnje vozila gleda i na najmanju sitnicu, dal auto ima radio, servo, branike u boji....dal je dostupan u XY boji, dal može voziti dječije sjedalice, koliki gepek ima itd....sve tu so sitnice na koji dosta ljudi gleda, največi utjecaj ne naravno cijena...kad vidiš ne znam hyundai i30 za 13000 eura s full opremom, i golf v za 170000 bez opreme...ja bi se sigurno odlučio za hyundai, a isto tako i dosta prosječnih kupaca

slično je i sa x5 i ovim CEOm, x5 košta 60000 eura...djelovi su skupi do đavo i svaka sitnica se doplačuje...tko ga kupuje? onaj tko ima para i koja nije briga za to....a tko će kupiti ceo? onaj tko želi veliki đžip, da dobije full opremu i ima jeftine troškove održavanja...i to je to, sumnjam da je tim kupcima cilj frajerisat se...hahaha..ja imam kopiju bmw-a x5 :? ja sam vozio i ceo i x5 koji sam imao prije, pa razlika kada sjedneš u x5 i i ceo je nebo i zemlja
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov