Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Veronika.borghesi Sr jul 30, 2014 9:32 am

Hud model :lol: :lol: :lol:
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Gosic Ne avg 10, 2014 10:18 pm

Marek_ je napisal/-a:
Sicer, pa me zanima, če ima kdo informacijo kdaj pride facelift? In kdaj pride 1.2 T-GDi?



If rumors are to be believed, Kia will also be making some changes to the suspension in hopes of delivering better ride quality. They may also introduce a turbo 4-cylinder engine.

A pair of new engines have been revealed by Kia in the past year: a 1.0L and 1.2L T-GDI, at least one of which should be made available for the updated Rio. Both engines fall into the Kappa family and are about as powerful as it gets in their respective segments.

The 1.05L T-GDI engine cranks out about 105hp, while the more powerful 1.2L turbo is able to produce around 130hp.
- See more at: http://www.kia-world.net/spy-photos-rio ... 6FWVs.dpuf

Glede motorjev ga bo dobil očitno prvi Rio.
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Veronika.borghesi Po avg 11, 2014 4:08 pm

Če bo dobil nov motor Rio, ga bo po mojem kmalu tudi cee'd. :D
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
bucko_99
Novinec
 
Prispevkov: 499
Pridružen: Ne jul 07, 2013 8:00 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a bucko_99 Po avg 11, 2014 7:06 pm

očitno so se Korejci opogumili in bodo šli po evropski poti turbo motorjev. Mogoče pa jim sledijo še Japonci :)
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a LeQuack Po avg 11, 2014 7:43 pm

Mene pa to nič ne veseli, ker mi ni všeč občutek turbo luknje in neodzivnost pri nizkih obratih. Turboti so za moje pojme za močne avte, ne pa male motorje.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a emozul Po avg 11, 2014 9:52 pm

LeQuack je napisal/-a:Mene pa to nič ne veseli, ker mi ni všeč občutek turbo luknje in neodzivnost pri nizkih obratih. Turboti so za moje pojme za močne avte, ne pa male motorje.


Se strinjam. Kje so časi (se spomnim golfa VR6 2.9) kako se je lepo peljal, zvok je pa "ubijal".
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a ~toMmy~ Po avg 11, 2014 10:21 pm

Kot prvo so te turbo luknje le bleda senca tistih iz preteklosti, kot drugo se vsak vsaj malo sposoben šofer lahko navadi kakšno sekundo prej pritisnit po gasu.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a odprti clio To avg 12, 2014 9:57 am

Se sprašujem koliko vas je videlo mogočni turbo v teh avtomobilih? Tisti fenček pospoola kar hitro.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Polo78 To avg 12, 2014 12:16 pm

Pri teh sodobnih malih turbo motorjih ni govora o kakšni turbo luknji. Bolj je problem v vzdržljivosti (pri nekaterih) in visoki porabi ob priganjanju (vsi). Morda se tudi zato določeni proizvajalci (še) ne grejo downsizinga in hočejo zadeve temeljito preizkusit ali pa celo uberejo drugačno pot (npr. Mazda in t.i. rightsizing).
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a LeQuack To avg 12, 2014 2:20 pm

V USA bi tem motorjem rekli: "Back to Slovenia". :D
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a peroRS To avg 12, 2014 2:31 pm

Polo78 je napisal/-a: in visoki porabi ob priganjanju (vsi)


Ker navaden atmosferec pa pije 6 litrov, če ga vrtiš na 6500 obratov a ne? :roll:
Vsak motor (bencinar, dizel, turbo, neturbo) zahteva svoj dnevni obrok, če ga teraš.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a INFINITI To avg 12, 2014 2:47 pm

peroRS je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a: in visoki porabi ob priganjanju (vsi)


Ker navaden atmosferec pa pije 6 litrov, če ga vrtiš na 6500 obratov a ne? :roll:
Vsak motor (bencinar, dizel, turbo, neturbo) zahteva svoj dnevni obrok, če ga teraš.


Jaz pa razumem kaj je želel povedati. Tudi sam sem opazil da je precej večji razkorak med varčno vožnjo in priganjanjem po porabi ko gre za turbo motor. Dokler ga voziš pametno in izrabljaš ves ta navor spodaj je poraba super, ko pa ga odpreš na polno žre ogromno. Pri n/a nisem tega opazil, celo pri večjih kubaturah ne. Obratno pa ima zato tudi n/a precej manjši varčni potencial če ga ujčkaš po gasu.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4378
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a xxl To avg 12, 2014 3:37 pm

Točno tako Infiniti,to trdim cel čas.Imel sem Alfo 145 1.8 144KM,pa je "najraje" pila 9,in ni bila tako drastična razlika v porabi ob spremembi režima v + ali -,kot je to pri zdajšnji TB 170KM,ko se lahko pelješ od 5-12.Vseeno je napredek očiten,več konjev,poraba na enakih relacijah 1-2 litra nižja,normalne vožnje,seveda.Jaz sem za TB motorje,turbo luknjo občutim samo na kakšnem močnem hribu pri speljevanju,ali ko sem v napačni prestavi. :)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Veronika.borghesi Sr avg 13, 2014 7:05 am

Polo78 je napisal/-a:Pri teh sodobnih malih turbo motorjih ni govora o kakšni turbo luknji. Bolj je problem v vzdržljivosti (pri nekaterih) in visoki porabi ob priganjanju (vsi). Morda se tudi zato določeni proizvajalci (še) ne grejo downsizinga in hočejo zadeve temeljito preizkusit ali pa celo uberejo drugačno pot (npr. Mazda in t.i. rightsizing).


Po mojem imaš kar prav. Če bi bilo drugače, bi vsi že izdelovali takšne motorjem. To, da dodaš na majhen motor turbopolnilnik, pač ni neka velika znanost, saj gre za enak ali pa zelo podoben pristop kot pri večjih motorjih in dizlih. Se pa očitno pojavljajo težave, saj ljudje ne vozijo potem takšne motorje kot bi jih morali in je poraba visoka. Po moje se vozi takšen motor kot dizel, se pravi da menjaš do 2000 vrtljajev. Pa tudi sodeč po VW zgodbi o malih turbo mlinčkih in njihovih okvarah, se zdi kar dobro, da niso kar vsi čez noč pobezlali v tej smeri in ponovili napake, zaradi katere ne bo marsikdo nikoli več kupil takšnega motorja. :lol:
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a pskoda Sr avg 13, 2014 8:40 am

xxl je napisal/-a:Točno tako Infiniti,to trdim cel čas.Imel sem Alfo 145 1.8 144KM,pa je "najraje" pila 9,in ni bila tako drastična razlika v porabi ob spremembi režima v + ali -,kot je to pri zdajšnji TB 170KM,ko se lahko pelješ od 5-12.Vseeno je napredek očiten,več konjev,poraba na enakih relacijah 1-2 litra nižja,normalne vožnje,seveda.Jaz sem za TB motorje,turbo luknjo občutim samo na kakšnem močnem hribu pri speljevanju,ali ko sem v napačni prestavi. :)


Jaz sem imel alfo 145 2.0 155km (mislim, da leta 2000) in je pila okrog 10l in res ni bila drastična razlika v porabi ob spremembi režima vožnje kar za današnje sodobne turbo bencinarje sploh ne morem reči.
Lp
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Gosic Sr nov 12, 2014 8:13 pm

V letu 2015 prihaja FL, novi 7-stopenjski DCT menjalnik (..ki bo na voljo tudi v ostalih modelih + Hyundai) ki bo na voljo po novem tudi za dizelski motor ter 1.0 ali 1.2 T-GDI motor.
Več na:

http://www.kia-world.net/kia-vehicles-7 ... rbox-2015/
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a LeQuack Če nov 13, 2014 4:28 pm

Škoda ker ne dobavljajo več klasičnih avtomatikov. Dual clutch so po nepotrebnem komplicirani, poleg tega niso tako smooth pri počasni vožnji. Vse to za tistih nekaj deci bencina manj porabe.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Blinder Če nov 13, 2014 5:05 pm

Pa ne gre se samo za porabo. Zakaj ferrarijev automatik menja prestavo v "60" milisekundah, zaradi porabe?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a srcnik Če nov 13, 2014 7:25 pm

No končno bodo dali v ponudbo turbo motorje, čeprav se že dolgo govori o njih...
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Veronika.borghesi Pe nov 14, 2014 8:36 am

srcnik je napisal/-a:No končno bodo dali v ponudbo turbo motorje, čeprav se že dolgo govori o njih...

Bolje pozno, kot prehitro. Fantje se radi učijo na tujih napakah. :D
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 29 gostov