Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 08, 2013 7:57 am

J.McLane je napisal/-a:Sicer je to zanimivo, da pri bencinarju DSG nima vpliva na porabo pri dizlu pa, kaj bi bil vzrok?

6-st. DSG (2.0 TDI) vs. 7-st. DSG (1.4 TSI ACT)

6-st. DSG ima sklopke potopljene v oljno kopelj in zaradi tega večje izgube, kot 7-st. DSG, ki ima suhe sklopke.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a INFINITI Sr maj 08, 2013 8:21 am

sašo5 je napisal/-a:vse lepo in prav, ampak 2.0 tdi je daleč najboljša izbira, tako iz ekonomskega vidika (primerljiv bencinar stane enako) kot tudi nadaljne prodaje(čez čas) Pa neverjetno hiter si tudi z dizlom, tudi sam sem bil več kot dve desetletji goreč zagovornik bencinarjev, zadnjih nekaj let se je trend obrnil, tudi v moji glavi.

Poraba cca 6 litrov pri tem motorju je normalna zadeva, primerljiv bencinar je med 2-3 litre potratnejši, če pa si nepremičnina na cesti(zadnje čase videvam take tudi na AC) potem pa dizel lahko rabi cca 4 litrre, bencinc pa cca 5,5 tako, da rezlika le je_ni pa zanemarljiva tudi razlika nafta/bencin(vsi VW-jevi bencinci naj bi se itak vozili na "stotko" ki je še malce dražja)



Hehe kako to misliš "neverjetno hiter" - dej no dej :)

Lej iskreno zame "hiter" dizel ima najmanj 3 litra prostornine pa vsaj 1 turbino. Moj bivši 530d se mi je zdel sprejemljiv po performansah kot dizlaš. Tole zdaj 2.0 TDI se mi zdi ok kvečjemu zaradi navora, ko mu je praktično vseeno ali je do konca naložen ali ne - enako spodobno se bo fural.


Tudi poraba ni tako veliko večja pri bencincu - v AM je v eni številki bil močan TDI, potem pa še test octavie RS - poraba ni bila ravno gromozansko drugačna. Drugače pa definitivno občutek vožnje bencinar ali dizel - mi je bolj všeč bencinar in iskreno če nebi takrat ravno bil na zalogi tale moj superb pa s takšnim popustom bi vzel TSI-ja... ipak. Uglajenost bo vedno v prid bencinarja, to da zahodiš kot je treba brez turbo lukenj - precej raje imam top end pa višje vrtljaje.
Kolega je recimo imel 150km golfa TDI in ko ga je zahodil je res poskočil, ampak sem ga vedno prehitel s coupejem, ker ga je hitro zmanjkalo na obratih in začel šaltat, med tem ko sem jaz še kar nabiral mimo njega.

Podobno kot pri motorju, ki se je vrtel do 11K-12K obratov - to mi je bil feeling.

Najbolj všeč pa mi je bil katerikoli N/A bencinar ala BMW 3.0 motorji
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Sr maj 08, 2013 8:27 am

Zanimivo, vzrok je verjetno v tem da mora pri dizlu menjalnik prenašati večji navor (320 vs 250). A niso bile vseeno ene porodne težave z 2.0 TDI in DSG, je to zdaj rešeno?

P.S. sem podobnega mnenja kot INFINITI, samo konjenica mora biti pač primerna če se že primerja.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 08, 2013 9:26 am

J.McLane je napisal/-a:Zanimivo, vzrok je verjetno v tem da mora pri dizlu menjalnik prenašati večji navor (320 vs 250).
Tako je...

7-st. DSG (suhe sklopke) lahko prenaša do 250 Nm navora
6-st. DSG (mokre sklopke) lahko prenaša do 350 Nm navora
7-st. DSG (mokre sklopke) lahko prenaša do 650 Nm navora (Tiguan)

J.McLane je napisal/-a:A niso bile vseeno ene porodne težave z 2.0 TDI in DSG, je to zdaj rešeno?

Na tujih forumih je bilo nekaj poročil o težavah med res prvimi dobavljenimi avtomobili...da pa bi bili s to kombinacijo motorja+menjalnika kakšni generalni problemi pa meni ni poznano.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sonic Sr maj 08, 2013 11:05 am

INFINITI je napisal/-a:Tudi poraba ni tako veliko večja pri bencincu - v AM je v eni številki bil močan TDI, potem pa še test octavie RS - poraba ni bila ravno gromozansko drugačna. Drugače pa definitivno občutek vožnje bencinar ali dizel - mi je bolj všeč bencinar in iskreno če nebi takrat ravno bil na zalogi tale moj superb pa s takšnim popustom bi vzel TSI-ja... ipak. Uglajenost bo vedno v prid bencinarja, to da zahodiš kot je treba brez turbo lukenj - precej raje imam top end pa višje vrtljaje.
Kolega je recimo imel 150km golfa TDI in ko ga je zahodil je res poskočil, ampak sem ga vedno prehitel s coupejem, ker ga je hitro zmanjkalo na obratih in začel šaltat, med tem ko sem jaz še kar nabiral mimo njega.

Podobno kot pri motorju, ki se je vrtel do 11K-12K obratov - to mi je bil feeling.

Najbolj všeč pa mi je bil katerikoli N/A bencinar ala BMW 3.0 motorji
Ja, N/A bencinarji so fajn, če so primerne prostornine.
Pri malih mlinčkih tam okoli 1.6 pa je bolj žalost, če ni turbine.

Ampak, kakorkoli, se s tabo zelo strinjam. Gledam uradne cenike in je 2.0 TDI (150 KM) pri enaki opremi itd, dražji od 1.4 TSI (140 KM) za cca 1800 EUR - to pri ročnem menjalniku, če vzameš DSG pa je TDI skoraj 2 jurja dražji.
Sem vozil vse te motorje (no, njihove prejšnje verzije izpred cca 3 let) in pri teh cenah zame sploh ne bi bilo druge variante kot TSI. Sicer bi bil najbrž povsem dovolj ne 140 KM, temveč že 122 KM 1.4 TSI, ki je celo od 1.6 TDIja cenejši za dobrega jurja (s tem da je po performansah 1.6 TDIju verjetno skorajda kos tudi še cenejši 1.2 TSI, ki BTW verjetno že zadošča za večino potreb, vsaj meni se je tako zdelo ko sem vozil Gofa VI 1.2 TSI..)
O TDIju bi začel razmišljati šele morda če bi delal vsaj 40-50.000 km letno...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a mm46 Sr maj 08, 2013 11:52 am

sašo5 je napisal/-a:Poraba cca 6 litrov pri tem motorju je normalna zadeva, primerljiv bencinar je med 2-3 litre potratnejši, če pa si nepremičnina na cesti(zadnje čase videvam take tudi na AC) potem pa dizel lahko rabi cca 4 litrre, bencinc pa cca 5,5 tako, da rezlika le je_ni pa zanemarljiva tudi razlika nafta/bencin(vsi VW-jevi bencinci naj bi se itak vozili na "stotko" ki je še malce dražja)

Ja seveda, pol bi meni 1.4 tsi pil 9 :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sašo5 Sr maj 08, 2013 10:31 pm

mm46 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:Poraba cca 6 litrov pri tem motorju je normalna zadeva, primerljiv bencinar je med 2-3 litre potratnejši, če pa si nepremičnina na cesti(zadnje čase videvam take tudi na AC) potem pa dizel lahko rabi cca 4 litrre, bencinc pa cca 5,5 tako, da rezlika le je_ni pa zanemarljiva tudi razlika nafta/bencin(vsi VW-jevi bencinci naj bi se itak vozili na "stotko" ki je še malce dražja)

Ja seveda, pol bi meni 1.4 tsi pil 9 :lol: :lol:

kaj hočeš povedat :?: :idea: :arrow: že leta 2004 sem vozil enega med prvimi primerki v slo 1.4 prva izvedba 170KM - dokaj normalne vožnje je pil 8.7 lit, moj takratni A4 1.8t 180KM pa pri popolnoma enaki vožnji 8,5, razlika se je naredila pri fullu (golf več kot 220 po števcu ni šel) je kazal BC takrat 20,5 Audi pa pri tej hitrosti 23,5.....

INFINITI je napisal/-a:Hehe kako to misliš "neverjetno hiter" - dej no dej :)


mislim predvsem to, da z mojim dizelskim 143 konji se držim branika bilokaterega bencinca (zopet rećem primerljivega) tud če ma ta kakšnega konjička več....
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a mm46 Če maj 09, 2013 8:08 am

V 75k km imam povprečje 7 (zadnjih 20k nikoli nad) in z 2.0 tdi ne bi pri taki vožnji nikoli in nikdar imel 5 ali celo manj...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a J.McLane Če maj 09, 2013 9:55 am

Sašo, govora je o Golfu VII, ne o Golfu GT 1.4 TSI iz leta 2004, ki je BTW neprimerljivo zmogljivejši od 2.0 TDI.
To da se držiš blatnika bilokaterega bencinarja je pa res verodostojen podatek, pri prehitevanju se jaz držim blatnika bilokaterega dizlarja, ki prehiteva pred mano z 1.4 Puntom, samo malo predvidevanja v naprej rabiš, pa voznika pred sabo, ki misli da ga bo navor pri prehitevanju v 6. prestavi rešil, pa jasno ne bom trdil, da je tak Punto zmogljiv. Pa naliman biti na blatnik pomeni izdatno manjši zračni upor, tako da tako ugotavljanje v praksi je tako čez palec da bolj ne more biti.

Zato še enkrat, novi 1.4 TSI ACT je varčnejši od starejših primerkov, zmogljivosti so pa kljub 140 konjem enake(boljše) kot pri 2.0 TDI s 150 konjem (teža). Ekonomičnost je pa jasno na strani dizla, ampak bolj kot ne samo zaradi razlike v ceni goriv in razlike v energijski vrednosti goriv. Cenovna razlika kot je že bilo omenjeno je pa 1.800 - 2.000 €.

Sam izkoristek je pa v praksi zelo podoben oz. če hočeš benicar ima:
- nekih 4 % nižji izkoristek (6l vs 7l)
- 16 % višjo porabo v litrih
- 28 % višje stroške za gorivo

Kaj se komu splača oz. komu je kaj všeč naj pa presodi vsak sam.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sonic Če maj 09, 2013 2:03 pm

J.McLane je napisal/-a:Zato še enkrat, novi 1.4 TSI ACT je varčnejši od starejših primerkov, zmogljivosti so pa kljub 140 konjem enake(boljše) kot pri 2.0 TDI s 150 konjem (teža). Ekonomičnost je pa jasno na strani dizla, ampak bolj kot ne samo zaradi razlike v ceni goriv in razlike v energijski vrednosti goriv. Cenovna razlika kot je že bilo omenjeno je pa 1.800 - 2.000 €.


Meni se pa ne zdi da je ekonomičnost tako zelo na strani dizla oziroma je to odvisno od situacije.
2000 EUR je veliko denarja. Celo pri današnjh visokih cenah, za 2 jurja dobiš 1360 litrov 100-oktanskega bencina, kar pri povprečni porabi na spritmonitor.de (kjer so zajete tudi prejšnje verzije 1.4 TSI, ACT verjetno porabi še malenkost manj) pomeni da se s 1360 litri prepelješ cca 20.000 km. Marsikdo ne prevozi toliko v enem letu, mnogi celo niti v dveh...

Kdaj se splača TDI, si mora vsak sam preračunat, ampak povprečna poraba na spritmonitor.de med novejšimi Golfi (2012-2013) je za 2.0 TDI samo 1 liter (!) nižja kot 140KM 1.4 TSI.
Pri izračunu pa ne pozabit, da je za 2.0 TDI cca 50 EUR dodatnih stroškov registracije vsako leto, pa pri 2 jurja dražjemu avtu to pomeni ustrezno večjo premijo kasko zavarovanja, več stroškov financiranja (če je bil najet kredit).. se nabere počasi...

poraba Golf 2012-2013, TSI 140 KM: povprečje 7,02 l/100
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=2&constyear_s=2012&constyear_e=2013&power_s=140&power_e=150&powerunit=2

poraba Golf 2012-2013, TDI 140-150 KM: 6,02 l/100
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=1&constyear_s=2012&constyear_e=2013&power_s=140&power_e=150&powerunit=2
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
ALENKA89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe maj 10, 2013 5:55 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ALENKA89 Pe maj 10, 2013 6:03 pm

Živijo,

sama vozim GOLFA 7 in sicer verzijo 1.4. TSI, 122KM Z DSG menjalnikom in glede porabe lahko rečem, da glede na to da je bencinar sem zadovoljna z porabo, kajti ko sem ga naročila so me vsi strašili,da bo poraba večja od 8 litrov. Na kratke relacije cca. 2-5km imam porabo 7.0 - 7.2l na 100km. Sem šla pa zadnjič na izletek v Vrhniko in sem naredila 250km mi je poraba padla na 6.0l. (od tega je bilo nekaj tudi mestne vožnje po LJ)
Glede na to, da je za mano šele dobrih 2.000km, predvidevam da bo poraba še nakaj padla, pa tudi če ne bo, sem sama zadovoljna :-P

In če seštejemo, da delam relativno malo km (10-12.000 letno), da je sam avto v osnovi cenejši, da ni potrebnega takšnega vzdrževanja kot pri dizelskih motorjih, sama menim, da je ta izbira preprosto boljša :)
 
Uporabniški avatar
mate2020
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Sr feb 18, 2009 7:15 pm
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sašo5 So maj 11, 2013 7:31 pm

ALENKA89 je napisal/-a:
da ni potrebnega takšnega vzdrževanja kot pri dizelskih motorjih, sama menim, da je ta izbira preprosto boljša :)

kašnega neki potrebnega vzdrževanja :eyes :eyes :eyes
edina, ampak dejansko edina zadeva je ta, da gre v dizla 1 liter več olja kot v bencinca_to je do 150.000 t. km 10 litrov, kar znese 170eur, če kupiš na pooblaščencu.......i :!:

PS. če ti še kaj ni jasno, vprašaj_zato smo tu....
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2264
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a tomzzi So maj 11, 2013 8:16 pm

sašo5 je napisal/-a:
ALENKA89 je napisal/-a:
da ni potrebnega takšnega vzdrževanja kot pri dizelskih motorjih, sama menim, da je ta izbira preprosto boljša :)

kašnega neki potrebnega vzdrževanja :eyes :eyes :eyes
edina, ampak dejansko edina zadeva je ta, da gre v dizla 1 liter več olja kot v bencinca_to je do 150.000 t. km 10 litrov, kar znese 170eur, če kupiš na pooblaščencu.......i :!:

PS. če ti še kaj ni jasno, vprašaj_zato smo tu....


So pa še kakšni drugi večji stroški kot pri bencinarju... Oziroma rado kaj prej vrag vzame. Dizli so pač dizli.
Zato jaz nekak nimam več zaupanja v nove dizle. Vsaj trenutno ne bi več vzel dizla. Vsaj po mojih izkušnjah. Dizel se mi je pač "zameril".
Pa tukaj so raznorazni dpf, fap filtri itd...
Poraba novih bencinarjev pa ni več toliko višja od primerljivih dizlov. S tem, da ga je še vedno lepše vozit.
Sedaj raje "požrem" tist liter, liter in pol višjo porabo in dejansko uživam v vožnji...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a yashica So maj 11, 2013 9:18 pm

TSI ima ravno tako turbino, dvomasni vztrajnik in eno kopico komponent, ki lahko odpovejo. Poleg tega ima ravno tako visokotlačno pumpo, ki je vse prej kot poceni, če odpove izven garancije. Pri novem 1,4 tsiju so recimo dvignili pritisk vbrizga iz 150 na 200barov.

Ima @sašo5 kar prav. V samem vzdrževanju sodobnega turbobencinarja in dizla ni posebne razlike, ob izrednih okvarah so stroški lahko pri obeh podobno visoki.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ So maj 11, 2013 10:37 pm

Lahko v nedogled debatiramo, kaj je boljše za koga in zakaj, itak ima vsak po svoje prav. Jaz recimo imam enostavno "rad" dizle in me v "navadnem" avtu sploh ne mika imet turbo bencinarja. Pasal bi mi v kakšnem hot hatchu, pa še tu bi skoraj raje imel npr. GTD-ja, drugače me pa sploh ne mikajo. Bencinarji mi postanejo zanimivi ob malo večji kubikaži :twisted:

Ta Design Vision GTI Concept je pa hud za popi****, lahko bi jih naredili kakšno manjšo serijo za foro :twisted:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a INFINITI Sr jun 26, 2013 8:43 pm

Legenda Chris Harris o novemu GTI
http://www.youtube.com/watch?v=2kl8AP6CoyI
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Ne jun 30, 2013 2:02 am

INFINITI je napisal/-a:Legenda Chris Harris o novemu GTI
http://www.youtube.com/watch?v=2kl8AP6CoyI


Definitivno ta GTI spada med eno (naj)boljših generacij. Performance verzija je itak hvaljena iz vseh strani, zdaj pa tudi konkretna pohvala osnovni veziji. Tradicionalno ni izrazito zabaven, gre pa očitno za izredno zmogljiv in odlično nastavljen avto, v katerega je vloženega ogromno truda. Če misli Renault Sport še Megana v naslednji generaciji "pomehkužit" tako kot Cliota, bi znal GTI res kraljevat v tem rangu.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a yashica Po jul 01, 2013 2:54 pm

Točno tak GTI MK7 bo moj naslednji avto... Bo in pika. Sem se zapiču vanj kot pubertetnik v kiklo oziroma tisto kar je pod njo :mrgreen:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Tattoo- Po jul 01, 2013 2:58 pm

yashica je napisal/-a:Točno tak GTI MK7 bo moj naslednji avto... Bo in pika. Sem se zapiču vanj kot pubertetnik v kiklo oziroma tisto kar je pod njo :mrgreen:

Če že jemlješ GTI-ja, potem obvezno vzemi Performance Pack, ker je vreden vsakega EUR-a...preverjeno iz prve roke! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov