Blinder je napisal/-a:Pa ne gre se samo za porabo. Zakaj ferrarijev automatik menja prestavo v "60" milisekundah, zaradi porabe?
In kaj to pomaga povprečnemu uporabniku? Pospešek do 100 bo še vedno v največji meri odvisen od moči motorja.
Blinder je napisal/-a:Pa ne gre se samo za porabo. Zakaj ferrarijev automatik menja prestavo v "60" milisekundah, zaradi porabe?
LeQuack je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Pa ne gre se samo za porabo. Zakaj ferrarijev automatik menja prestavo v "60" milisekundah, zaradi porabe?
In kaj to pomaga povprečnemu uporabniku? Pospešek do 100 bo še vedno v največji meri odvisen od moči motorja.
LeQuack je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Pa ne gre se samo za porabo. Zakaj ferrarijev automatik menja prestavo v "60" milisekundah, zaradi porabe?
In kaj to pomaga povprečnemu uporabniku? Pospešek do 100 bo še vedno v največji meri odvisen od moči motorja.
Veronika.borghesi je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:No končno bodo dali v ponudbo turbo motorje, čeprav se že dolgo govori o njih...
Bolje pozno, kot prehitro. Fantje se radi učijo na tujih napakah.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Hočeš reči, da niso imeli tisti najbolj hitri ogromnih težav s torstnimi motorji? A se hecaš.
odprti clio je napisal/-a:Malo off topic, a vseeno. Do sedaj sem imel bolj ko ne izkušnje z novimi vozili Kia, ki so imela na števcu kvečjemu kakih 10.000 km. Ta teden sem pa hodil v Savinjsko delat na tečaje Excela in smo se peljali s sodelavčevim Cee'd-om. Torej prejšnji model, letnik 2008, pree-facelift, Je prvi lastnik in avto ima 130.000 km. Aha, do sedaj je bil rahlo poškodovan sprednji odbijač, sicer nekaramboliran.
Kakšen je avtomobil? Spredaj je armatura na vrhu, kjer je stik, odstopila. V armaturi je nekaj čričkov. Spredaj levo, nekje pri voznikovem delu, pri hitrostih 100 km/h in več nekaj konstantno žvižga in pri zadnjih desnih vratih je moteč šum vetra.
Sorry, ampak moj Megane II, avto ki je splošno znan po čričkih, je s 50.000 km in enim letom starosti več neprimerno tišji. Zdaj čakam, da spoznam koga z novim Cee'd-om in spodobno kilometrino. Kot pravim, izkušnje imam samo s testnimi/službenimi vozili (pri KMAG-u je to eno in isto).
srcnik je napisal/-a:Veronika.borghesi je napisal/-a:Hočeš reči, da niso imeli tisti najbolj hitri ogromnih težav s torstnimi motorji? A se hecaš.
Kakšne težave je imel Renault z 1.2 TCE motorjem? pa je bil zunaj 2007Torej 8 let pred korejci.
Druga stvar je pa izjava, da se v konstrukterstvu učiš na tujih napakah... Dvomim da korejci sploh vejo kaj so bile težave ecoboost motorjev in tsi-jev s stališča konstrukcije le teh, druga stvar je pa kaj jim to rabi, ker verjetno ne bodo direktno kopirali, kar pomeni da tudi niso te napake prenosljive na njihove motorje.
Na napakah so se učili le tisti ki so imeli probleme, kar pomeni, da so korejci neizkušeni v tem, torej je za nov nakup avtomobila bolj primeren ford, vw koncern ali pa renault/nissan, ki že imajo več izkušenj in že drugo generacijo motorjev zunaj.
srcnik je napisal/-a:Ne nisi, ker zidanje pa konstruiranje motorjev pač ni primerljivo. Kot druga stvar je pa tvoj sosed ali pa korporacija, kjer je vsaka konstrukcija in rešitve okoli nje tajna, tudi ni ravno primerljivo.
Mislim kake primerjave imate eni...
darkside je napisal/-a:@maius28: strinjam se. Na podlagi enega avta ne moreš določati kvaliteto. Sam sem vozil cliota pa bi ga zabrisal na dinos da kar joj, teta ima kolikor vem že tretjega renaulta po vrsti in z vsakim problemi. Tako da lahko jaz rečem da je korejec 100% boljši od francoza. Ne moreš na podlagi več 10.000 izdelanih vozil ki ima mogoče vsak tisoči ali še redkeje kakšno napako soditi kar celo paleto modelov ali kar celo znamko.
in ps: za novim renaultom espace tudi sam gledam ampak če me tokrat renault razočara kot me je že gre na dinos pa ta kanta nikol več pred ali v garažo
tudi nemci so veljali oz. jih nekateri še kar imajo za nepokvarljive. ko pa je kaj narobe pa je težko priznat. pri vsakem avtu se najde eden na nekaj izdelanih pač kakšen slab. jeb** ga, tehnika je nepredvidljiva (saj enako je pri telefonih, tvjih, raznih aparatih itd....) pa če je to nemec, italijan, francoz, američan, korejec ali pa japonc.
Sorry, ampak moj Megane II, avto ki je splošno znan po čričkih, je s 50.000 km in enim letom starosti več neprimerno tišji. Zdaj čakam, da spoznam koga z novim Cee'd-om in spodobno kilometrino. Kot pravim, izkušnje imam samo s testnimi/službenimi vozili (pri KMAG-u je to eno in isto).
[i]Sorry. Sam tole je pa mimo. Jaz bi tudi lahko rekel... pred KIO sem imel megana 1 facefilt 2001. Ta je šele skoz neki čričkal, usnje na volanu se je lepilo, piš vetra pa sem odpravil šele s prodajo le tega. Sedaj imam KIO, letnik 2008, kot ti praviš in z 125.000 in glej ga zlomka; nič čričkov, nič zabijanja. Edino kar je, da je danes umazan in da ga moram oprati. Ker res ni lep - umazan...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov