
Če sem žleht bi rekel, da samo traja malce dlje, da se preko škripajočih sedežev, čričkov in glasnega podvozja, dokoplješ do izvora

Drugače bi bil pa že čas, da se pridružijo konkurenci in dopolnijo ponudbo motorjev z 1.2 turbo bencinarjem.
maius28 je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Ne nisi, ker zidanje pa konstruiranje motorjev pač ni primerljivo. Kot druga stvar je pa tvoj sosed ali pa korporacija, kjer je vsaka konstrukcija in rešitve okoli nje tajna, tudi ni ravno primerljivo.
Mislim kake primerjave imate eni...
Hvala, vendar primerjava sploh tule ni važna. Tajno ja je do neke mere in če te zanima. Če pa te zanima, boš pa dobil info, če želiš in če to zmoreš. Tako, da je primerjava čisto ok. Očitno nisi razumel, kaj sem napisal.
srcnik je napisal/-a:maius28 je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Ne nisi, ker zidanje pa konstruiranje motorjev pač ni primerljivo. Kot druga stvar je pa tvoj sosed ali pa korporacija, kjer je vsaka konstrukcija in rešitve okoli nje tajna, tudi ni ravno primerljivo.
Mislim kake primerjave imate eni...
Hvala, vendar primerjava sploh tule ni važna. Tajno ja je do neke mere in če te zanima. Če pa te zanima, boš pa dobil info, če želiš in če to zmoreš. Tako, da je primerjava čisto ok. Očitno nisi razumel, kaj sem napisal.
Sem že razumel, samo tvoje posploševanje je tako otročje, da glava boli.
Obstaja čisto enostaven razlog zakaj niso šli v to: turbo motorji so dražji od zastarelih atmosfercev + strošek komplet novega razvoja motorja, kar pomeni, da bi morali posledično prodajati avtomobile po višji ceni... kar bi pa pomenilo nižjo cenovno konkurenčnost oz. manjše dobičke na prodan avto.
Njem je čisto ravno, če ima avto zastarel motor, samo da ga lahko prodajo... Zdaj so jih pa malce v kot potisnili evropski proizvajalci, ki že vsi imajo te turbo mlinčke in se je razvedelo, da so boljši za vozit in bolj ekonomični, tako da so tudi oni prisiljeni dati to v ponudbo... (drugače bi še 10 let prodajali klasične 1.4 atmosferce...)
odprti clio je napisal/-a:Kar se Renaulta in težav tiče, prednjači predvsem problem v nesposobnih kupcih. Kjer je kupec prepričan, da prodajalec svojemu izvrstnemu primerku ne zna nastaviti dobre cene in ga bo dal "zastonj" od rok.
No, pa pustimo to. Moji pretekli dve objavi v tej temi sta namenjeni zgolj temu, da vam pokažem naslednje: če je zanič posamezen model Kie, je to zaradi:
- lastnika, ki ne skrbi za avto,
- makedama,
- poljubno.
Ker pa imate z Renaultom težave, ker ste kupili 3x karamboliran "bollock" (pomnimo, ta forum ne dopušča uporabo pojma j***a), ki ima 2x več prevoženih, kot jih je na števcu in z neznano zgodovino servisiranja, je pa cela znamka "bollock". Mimogrede, meni bi moral 1.5 dCi crkniti najmanj 20.000 km nazaj.
Tako kot sem zadnjič poslušal modela, kako je moral na cliu pri 250.000 km menjat amortizerje, njegova Honda je pa pri 400.000 km na prvih. Itak da je, gunca se pa huje kot katra.
To kar pa tebi kolegica pravi, da samo za italijane in francoze obnavlja podvozje je pa lahko vse drugo prej, kot to, kar si ti misliš:
- lastniki korejcev, nič ne date na vozne karakteristike in sploh ne opazite, da se avto gunca kot 2CV,
- lastniki italijanov in francozov skrbijo za svoja vozila,
- lastniki slednjih mogoče tudi izvajajo predelave na podvozjih...?
Bottom line je, da mi je vseeno. Samo mi gre že rahlo na živce tovrstno razmišljanje: če je težava s Kio, Oplom, [vstavi znamko] je to zagotovo zaradi lastnika in načina uporabe. Ampak moja izkušnja, ali celo ne moja - temveč nekega znanca - z enim primerkom* pa velja za celotno paleto vozil.
* le-ta je obvezno kupljen od zobarja za polovico tržne cene, if you know what I mean.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Ko to berem, se mi zdi, da je tukaj cel kup super dirkačev, ki frčijo čez ovinke kot dirkači F1.Pa kje lahko vse to sprobate, vso to komunikacijo na volanu, pa ostro odzivnost. Jaz sem vozim z avtom normalno, več ali manj po omejitvah. Večina ostalih v prometu prav tako. Res ne vem, kje pridejo do izraza vse tiste zadeve glede natančnosti volana. Pa tudi, kako se izognete kaznim, če res tako divje vrtite volane.
maniaxxx je napisal/-a:Veronika.borghesi je napisal/-a:Ko to berem, se mi zdi, da je tukaj cel kup super dirkačev, ki frčijo čez ovinke kot dirkači F1.Pa kje lahko vse to sprobate, vso to komunikacijo na volanu, pa ostro odzivnost. Jaz sem vozim z avtom normalno, več ali manj po omejitvah. Večina ostalih v prometu prav tako. Res ne vem, kje pridejo do izraza vse tiste zadeve glede natančnosti volana. Pa tudi, kako se izognete kaznim, če res tako divje vrtite volane.
Tudi med normalno vožnjo še kako občutiš razlike Veronika, used za enkrat v kakega forda pa nared en krog...
Indel je napisal/-a:Včas pa prav pride da volan ni preveč komunikativen. Enkrat vozil tega športnega Megana z 200+ konji na avtocesti, čisto počasi 100 km/h. Sem nekaj iskal v predalu pri sovozniku in ko sem pogledal nazaj na cesto sem bil skoraj v zaščitni ograji, zadnji hip sem ga zravnal. Pa se mi je zdelo da ga imam naravnost, ker sem vmes gledal, samo je bil volan občutljiv na vsak milimeter...
Jaz imam rad direktnost volana do neke mere, če je premalo ni feedbacka in je brezveze, če je preveč direkten je pa skoz treba nekaj popravljat pa še v ograji si hitro če nisi pozoren...
Indel je napisal/-a:Včas pa prav pride da volan ni preveč komunikativen. Enkrat vozil tega športnega Megana z 200+ konji na avtocesti, čisto počasi 100 km/h. Sem nekaj iskal v predalu pri sovozniku in ko sem pogledal nazaj na cesto sem bil skoraj v zaščitni ograji, zadnji hip sem ga zravnal. Pa se mi je zdelo da ga imam naravnost, ker sem vmes gledal, samo je bil volan občutljiv na vsak milimeter...
Jaz imam rad direktnost volana do neke mere, če je premalo ni feedbacka in je brezveze, če je preveč direkten je pa skoz treba nekaj popravljat pa še v ograji si hitro če nisi pozoren...
Polo78 je napisal/-a:Iz mojih izkušenj (imel sem proceed-a 3 leta) imajo korejci še vedno boljši feedback kot večina francoskih avtov, govorim seveda o navadnih izvedenkah in ne raznih RS ipd. Pri mojem konkretno so k temu verjetno pripomogla tudi 17-palčna kolesa. Ampak, ko sem iz KIE zopet presedlal nazaj na Mazdo, sem v prvem odpeljanem zavoju dobil nasmešek do ušes.In ne, zato nisem rabil it na Nordschleife, razlika je očitna pri normalni vožnji.
Seveda pa to nekomu lahko ne pomeni nič oz. sem že slišal pripombe v stilu češ, fordi in mazde so trdi. Nekateri pač prisegajo na francosko mehkobo, nasprotno pa drugi ob tršem in komunikativnem volanu uživamo v vožnji. Vsakemu pač svoje, zase vem, da mi francozi glede voznih lastnosti ne ustrezajo, še posebej me pa nekam prime, ko vidim tisto mlahavo prestavno ročico, ki jo ob pospeševanju premika naprej in nazaj...
Gosic je napisal/-a:Si opazil, da je tvoj odgovor nekako žaljiv ( še ne dolgo nazaj si me obtoževal, da če ne znam odgovoriti, pa žalim). Dejansko se te vozne lastnosti poznajo pri +150km/h. Vsaj kar se tiče direktnosti volana, ki jih dandanes sploh noben ne opazi. Ne boš pa trdil, da se povprečen Clio pelje odlično napram povprečnemu Riotu, ali Megan vs cee'd ? Pri mojem cee'du me recimo moti le to, da bi bil volan res lahko bolj direkten, ter da bi nekoč našel odkril tisto miš pod volanom, ki se vsake toliko časa oglasi. Glede garancije in reševanja težav pa lahko za moj primer samo rečem, da imam zelo pozitivne izkušnje z Kio.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Pri focusu res zelo, morda celo preveč čutiš cesto na volanu, to, da jo pri kakšnem oplu in renoju bolj kot pri kiji, pa ....To sem namreč sprobala. Jaz skratka ob mojem načinu vožnje, ki je verjetno povsem normalen oziroma takšen kot pri 95% voznikov, nisem pogrešala komunikativnosti. Sicer pa, kot pravi France Prešeren: le čevlje sodi naj kopitar.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov