Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a yashica Ne jan 18, 2015 8:56 am

Veronika malce pretiravaš, da ceed nima težav z zračnostjo podvozja :)
Če sem žleht bi rekel, da samo traja malce dlje, da se preko škripajočih sedežev, čričkov in glasnega podvozja, dokoplješ do izvora :mrgreen:

Drugače bi bil pa že čas, da se pridružijo konkurenci in dopolnijo ponudbo motorjev z 1.2 turbo bencinarjem.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a darkside Ne jan 18, 2015 9:04 am

Daj Veronika povej koliko ti Kia plačuje za reklamo. To da med avti, ki imajo problem ni Kie je bedarija govorit. Preberi si moj komentar, bil je citiram ravno nad tvojim postom. Pri VSAKI znamki prihaja do problemov in ne glede na to ali je Dacia, Kia, ali Mercedes. To da je na nekaj tisoč izdelanih vozil (ali elektronskih naprav) eden, ki ima probleme je nekaj povsem običajnega.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a srcnik Ne jan 18, 2015 12:41 pm

maius28 je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Ne nisi, ker zidanje pa konstruiranje motorjev pač ni primerljivo. Kot druga stvar je pa tvoj sosed ali pa korporacija, kjer je vsaka konstrukcija in rešitve okoli nje tajna, tudi ni ravno primerljivo.

Mislim kake primerjave imate eni... :roll:



Hvala, vendar primerjava sploh tule ni važna. Tajno ja je do neke mere in če te zanima. Če pa te zanima, boš pa dobil info, če želiš in če to zmoreš. Tako, da je primerjava čisto ok. Očitno nisi razumel, kaj sem napisal.


Sem že razumel, samo tvoje posploševanje je tako otročje, da glava boli.

Obstaja čisto enostaven razlog zakaj niso šli v to: turbo motorji so dražji od zastarelih atmosfercev + strošek komplet novega razvoja motorja, kar pomeni, da bi morali posledično prodajati avtomobile po višji ceni... kar bi pa pomenilo nižjo cenovno konkurenčnost oz. manjše dobičke na prodan avto.

Njem je čisto ravno, če ima avto zastarel motor, samo da ga lahko prodajo... Zdaj so jih pa malce v kot potisnili evropski proizvajalci, ki že vsi imajo te turbo mlinčke in se je razvedelo, da so boljši za vozit in bolj ekonomični, tako da so tudi oni prisiljeni dati to v ponudbo... (drugače bi še 10 let prodajali klasične 1.4 atmosferce...)
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a odprti clio Ne jan 18, 2015 6:14 pm

Kar se Renaulta in težav tiče, prednjači predvsem problem v nesposobnih kupcih. Kjer je kupec prepričan, da prodajalec svojemu izvrstnemu primerku ne zna nastaviti dobre cene in ga bo dal "zastonj" od rok.

No, pa pustimo to. Moji pretekli dve objavi v tej temi sta namenjeni zgolj temu, da vam pokažem naslednje: če je zanič posamezen model Kie, je to zaradi:
- lastnika, ki ne skrbi za avto,
- makedama,
- poljubno.

Ker pa imate z Renaultom težave, ker ste kupili 3x karamboliran "bollock" (pomnimo, ta forum ne dopušča uporabo pojma j***a), ki ima 2x več prevoženih, kot jih je na števcu in z neznano zgodovino servisiranja, je pa cela znamka "bollock". Mimogrede, meni bi moral 1.5 dCi crkniti najmanj 20.000 km nazaj.

Tako kot sem zadnjič poslušal modela, kako je moral na cliu pri 250.000 km menjat amortizerje, njegova Honda je pa pri 400.000 km na prvih. Itak da je, gunca se pa huje kot katra.

To kar pa tebi kolegica pravi, da samo za italijane in francoze obnavlja podvozje je pa lahko vse drugo prej, kot to, kar si ti misliš:
- lastniki korejcev, nič ne date na vozne karakteristike in sploh ne opazite, da se avto gunca kot 2CV,
- lastniki italijanov in francozov skrbijo za svoja vozila,
- lastniki slednjih mogoče tudi izvajajo predelave na podvozjih...?

Bottom line je, da mi je vseeno. Samo mi gre že rahlo na živce tovrstno razmišljanje: če je težava s Kio, Oplom, [vstavi znamko] je to zagotovo zaradi lastnika in načina uporabe. Ampak moja izkušnja, ali celo ne moja - temveč nekega znanca - z enim primerkom* pa velja za celotno paleto vozil.

* le-ta je obvezno kupljen od zobarja za polovico tržne cene, if you know what I mean.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a maius28 Po jan 19, 2015 1:31 pm

srcnik je napisal/-a:
maius28 je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Ne nisi, ker zidanje pa konstruiranje motorjev pač ni primerljivo. Kot druga stvar je pa tvoj sosed ali pa korporacija, kjer je vsaka konstrukcija in rešitve okoli nje tajna, tudi ni ravno primerljivo.

Mislim kake primerjave imate eni... :roll:



Hvala, vendar primerjava sploh tule ni važna. Tajno ja je do neke mere in če te zanima. Če pa te zanima, boš pa dobil info, če želiš in če to zmoreš. Tako, da je primerjava čisto ok. Očitno nisi razumel, kaj sem napisal.


Sem že razumel, samo tvoje posploševanje je tako otročje, da glava boli.

Obstaja čisto enostaven razlog zakaj niso šli v to: turbo motorji so dražji od zastarelih atmosfercev + strošek komplet novega razvoja motorja, kar pomeni, da bi morali posledično prodajati avtomobile po višji ceni... kar bi pa pomenilo nižjo cenovno konkurenčnost oz. manjše dobičke na prodan avto.

Njem je čisto ravno, če ima avto zastarel motor, samo da ga lahko prodajo... Zdaj so jih pa malce v kot potisnili evropski proizvajalci, ki že vsi imajo te turbo mlinčke in se je razvedelo, da so boljši za vozit in bolj ekonomični, tako da so tudi oni prisiljeni dati to v ponudbo... (drugače bi še 10 let prodajali klasične 1.4 atmosferce...)


Po otročje je ok, sam se da razumeti a ne da.... oziroma zakaj se sploh tule "pogovarjava" o tem. Smo različni in prav je tako....

Carpe diem.
Nikoli ni prepozno.
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Gosic Po jan 19, 2015 3:04 pm

odprti clio je napisal/-a:Kar se Renaulta in težav tiče, prednjači predvsem problem v nesposobnih kupcih. Kjer je kupec prepričan, da prodajalec svojemu izvrstnemu primerku ne zna nastaviti dobre cene in ga bo dal "zastonj" od rok.

No, pa pustimo to. Moji pretekli dve objavi v tej temi sta namenjeni zgolj temu, da vam pokažem naslednje: če je zanič posamezen model Kie, je to zaradi:
- lastnika, ki ne skrbi za avto,
- makedama,
- poljubno.

Ker pa imate z Renaultom težave, ker ste kupili 3x karamboliran "bollock" (pomnimo, ta forum ne dopušča uporabo pojma j***a), ki ima 2x več prevoženih, kot jih je na števcu in z neznano zgodovino servisiranja, je pa cela znamka "bollock". Mimogrede, meni bi moral 1.5 dCi crkniti najmanj 20.000 km nazaj.

Tako kot sem zadnjič poslušal modela, kako je moral na cliu pri 250.000 km menjat amortizerje, njegova Honda je pa pri 400.000 km na prvih. Itak da je, gunca se pa huje kot katra.

To kar pa tebi kolegica pravi, da samo za italijane in francoze obnavlja podvozje je pa lahko vse drugo prej, kot to, kar si ti misliš:
- lastniki korejcev, nič ne date na vozne karakteristike in sploh ne opazite, da se avto gunca kot 2CV,
- lastniki italijanov in francozov skrbijo za svoja vozila,
- lastniki slednjih mogoče tudi izvajajo predelave na podvozjih...?

Bottom line je, da mi je vseeno. Samo mi gre že rahlo na živce tovrstno razmišljanje: če je težava s Kio, Oplom, [vstavi znamko] je to zagotovo zaradi lastnika in načina uporabe. Ampak moja izkušnja, ali celo ne moja - temveč nekega znanca - z enim primerkom* pa velja za celotno paleto vozil.

* le-ta je obvezno kupljen od zobarja za polovico tržne cene, if you know what I mean.



Posploševanje je huda reč. Drugače pa vsak po svoje poveličuje svojo ljubljeno znamko. Še ne dolgo nazaj, sem v okvari pri nekem famoznem VW napisal, da kje je sedaj tu ta kvaliteta. Dobil sem odgovor: nobena znamka se ne kvari.
Tvoj sodelavec je pač naletel na slab izdelek, kateri pa ne pomeni, da so sedaj vsi enaki. Poleg tega me tudi zanima, kakšne vozne lastnosti prednjačijo v tvojih mislih? Si opazil, da je tvoj odgovor nekako žaljiv ( še ne dolgo nazaj si me obtoževal, da če ne znam odgovoriti, pa žalim). Dejansko se te vozne lastnosti poznajo pri +150km/h. Vsaj kar se tiče direktnosti volana, ki jih dandanes sploh noben ne opazi. Ne boš pa trdil, da se povprečen Clio pelje odlično napram povprečnemu Riotu, ali Megan vs cee'd ? Pri mojem cee'du me recimo moti le to, da bi bil volan res lahko bolj direkten, ter da bi nekoč našel odkril tisto miš pod volanom, ki se vsake toliko časa oglasi. Glede garancije in reševanja težav pa lahko za moj primer samo rečem, da imam zelo pozitivne izkušnje z Kio.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a pskoda Po jan 19, 2015 4:09 pm

Komunikacija volana je slaba pri kia-h ali hyundaih oz korejcih naprem konkurenci in to povsod po testih pišejo, govorijo. Mogoče res kakšen dedi ne opazi razlike, ampak če se vsaj malenkost spoznaš na avte to opaziš ;)

recimo en test in prvo ko pograja je volan - http://www.volan.si/testi/testi/3901-ki ... lx-family/

hyundai i30 isti problem občutek na volanu - http://www.volan.si/testi/testi/3269-hy ... vvt-ilook/

Meni osebno se povprečen clio bolje pelje kot rio oz megan od ceed-a, ker če imaš slab občutek na volanu mene osebno zelo moti samo ne zdaj narobe razumet ni nujno, da lahko clio hitreje spelje ovinek kot rio oz megan naprem ceedu, ampak problem je drugje
Lp
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Veronika.borghesi Po jan 19, 2015 7:23 pm

Ko to berem, se mi zdi, da je tukaj cel kup super dirkačev, ki frčijo čez ovinke kot dirkači F1. :D Pa kje lahko vse to sprobate, vso to komunikacijo na volanu, pa ostro odzivnost. Jaz sem vozim z avtom normalno, več ali manj po omejitvah. Večina ostalih v prometu prav tako. Res ne vem, kje pridejo do izraza vse tiste zadeve glede natančnosti volana. Pa tudi, kako se izognete kaznim, če res tako divje vrtite volane. 8)
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a maniaxxx Po jan 19, 2015 8:03 pm

Veronika.borghesi je napisal/-a:Ko to berem, se mi zdi, da je tukaj cel kup super dirkačev, ki frčijo čez ovinke kot dirkači F1. :D Pa kje lahko vse to sprobate, vso to komunikacijo na volanu, pa ostro odzivnost. Jaz sem vozim z avtom normalno, več ali manj po omejitvah. Večina ostalih v prometu prav tako. Res ne vem, kje pridejo do izraza vse tiste zadeve glede natančnosti volana. Pa tudi, kako se izognete kaznim, če res tako divje vrtite volane. 8)


Tudi med normalno vožnjo še kako občutiš razlike Veronika, used za enkrat v kakega forda pa nared en krog...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a pskoda Po jan 19, 2015 8:53 pm

maniaxxx je napisal/-a:
Veronika.borghesi je napisal/-a:Ko to berem, se mi zdi, da je tukaj cel kup super dirkačev, ki frčijo čez ovinke kot dirkači F1. :D Pa kje lahko vse to sprobate, vso to komunikacijo na volanu, pa ostro odzivnost. Jaz sem vozim z avtom normalno, več ali manj po omejitvah. Večina ostalih v prometu prav tako. Res ne vem, kje pridejo do izraza vse tiste zadeve glede natančnosti volana. Pa tudi, kako se izognete kaznim, če res tako divje vrtite volane. 8)


Tudi med normalno vožnjo še kako občutiš razlike Veronika, used za enkrat v kakega forda pa nared en krog...


Si me prehitel, ker sem tudi jaz mislil napisati, da ni potrebno divjat, da to občutiš ;)

Nekateri še zmeraj ne razumejo kaj pomeni komunikacija volana in kaj športno podvozje oz mislijo, da je to popolnoma isto.
Lp
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a srcnik Po jan 19, 2015 9:01 pm

Smešno je, da če bi pa prodajal ta veronik forde, pol bi pa govoril kak je komunikativnost volana pomembna... :roll:
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a srcnik Po jan 19, 2015 10:48 pm

Indel je napisal/-a:Včas pa prav pride da volan ni preveč komunikativen. Enkrat vozil tega športnega Megana z 200+ konji na avtocesti, čisto počasi 100 km/h. Sem nekaj iskal v predalu pri sovozniku in ko sem pogledal nazaj na cesto sem bil skoraj v zaščitni ograji, zadnji hip sem ga zravnal. Pa se mi je zdelo da ga imam naravnost, ker sem vmes gledal, samo je bil volan občutljiv na vsak milimeter...
Jaz imam rad direktnost volana do neke mere, če je premalo ni feedbacka in je brezveze, če je preveč direkten je pa skoz treba nekaj popravljat pa še v ograji si hitro če nisi pozoren... ;)


In ka ma to veze s komunikativnostjo oz. feedbackom ki ga dobiš od avta?
 
Uporabniški avatar
StajercS
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Če nov 02, 2006 2:05 am
Kraj: MB

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a StajercS Po jan 19, 2015 11:45 pm

Indel je napisal/-a:Včas pa prav pride da volan ni preveč komunikativen. Enkrat vozil tega športnega Megana z 200+ konji na avtocesti, čisto počasi 100 km/h. Sem nekaj iskal v predalu pri sovozniku in ko sem pogledal nazaj na cesto sem bil skoraj v zaščitni ograji, zadnji hip sem ga zravnal. Pa se mi je zdelo da ga imam naravnost, ker sem vmes gledal, samo je bil volan občutljiv na vsak milimeter...
Jaz imam rad direktnost volana do neke mere, če je premalo ni feedbacka in je brezveze, če je preveč direkten je pa skoz treba nekaj popravljat pa še v ograji si hitro če nisi pozoren... ;)


Potem ti jaz zrihtam enega Fergezona, ko ma za cel obrat mrtvega hoda. :mrgreen: Da boš lahko med vožnjo 15km/h drkal po tistem predalu desno na blatniku. :roll:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a ~toMmy~ To jan 20, 2015 5:18 am

Če imqjo pa Kie toliko manj feedback-a od Renojev, ki ga za moje pojme v standardnih izvedbah praktično nimajo, polj je pa res kriza! :P
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Veronika.borghesi
Novinec
 
Prispevkov: 495
Pridružen: Ne sep 20, 2009 8:13 am
Kraj: Ljubljana in Portorož

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Veronika.borghesi To jan 20, 2015 8:59 am

Pri focusu res zelo, morda celo preveč čutiš cesto na volanu, to, da jo pri kakšnem oplu in renoju bolj kot pri kiji, pa .... :D To sem namreč sprobala. Jaz skratka ob mojem načinu vožnje, ki je verjetno povsem normalen oziroma takšen kot pri 95% voznikov, nisem pogrešala komunikativnosti. Sicer pa, kot pravi France Prešeren: le čevlje sodi naj kopitar. :lol:
Lep in s soncem obsijan dan vam želi

Veronika
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Gosic To jan 20, 2015 11:16 am

Ta komunikativnost volana je mogoče edina reč, ki ji pač nekateri oporekajo. Ko bodo tudi to uredili ( kar bo moralo biti 10krat boljše kot pri Fordu), se bo pa našlo nekaj drugega, kar ni uredu. Saj tako je ponavadi vedno.
Nekateri imajo pa radi udboje, nekateri športni pridih, nekateri kislo repo...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a Polo78 To jan 20, 2015 2:09 pm

Iz mojih izkušenj (imel sem proceed-a 3 leta) imajo korejci še vedno boljši feedback kot večina francoskih avtov, govorim seveda o navadnih izvedenkah in ne raznih RS ipd. Pri mojem konkretno so k temu verjetno pripomogla tudi 17-palčna kolesa. Ampak, ko sem iz KIE zopet presedlal nazaj na Mazdo, sem v prvem odpeljanem zavoju dobil nasmešek do ušes. :D In ne, zato nisem rabil it na Nordschleife, razlika je očitna pri normalni vožnji.

Seveda pa to nekomu lahko ne pomeni nič oz. sem že slišal pripombe v stilu češ, fordi in mazde so trdi. Nekateri pač prisegajo na francosko mehkobo, nasprotno pa drugi ob tršem in komunikativnem volanu uživamo v vožnji. Vsakemu pač svoje, zase vem, da mi francozi glede voznih lastnosti ne ustrezajo, še posebej me pa nekam prime, ko vidim tisto mlahavo prestavno ročico, ki jo ob pospeševanju premika naprej in nazaj... :huh:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a drugmirko To jan 20, 2015 2:57 pm

Polo78 je napisal/-a:Iz mojih izkušenj (imel sem proceed-a 3 leta) imajo korejci še vedno boljši feedback kot večina francoskih avtov, govorim seveda o navadnih izvedenkah in ne raznih RS ipd. Pri mojem konkretno so k temu verjetno pripomogla tudi 17-palčna kolesa. Ampak, ko sem iz KIE zopet presedlal nazaj na Mazdo, sem v prvem odpeljanem zavoju dobil nasmešek do ušes. :D In ne, zato nisem rabil it na Nordschleife, razlika je očitna pri normalni vožnji.

Seveda pa to nekomu lahko ne pomeni nič oz. sem že slišal pripombe v stilu češ, fordi in mazde so trdi. Nekateri pač prisegajo na francosko mehkobo, nasprotno pa drugi ob tršem in komunikativnem volanu uživamo v vožnji. Vsakemu pač svoje, zase vem, da mi francozi glede voznih lastnosti ne ustrezajo, še posebej me pa nekam prime, ko vidim tisto mlahavo prestavno ročico, ki jo ob pospeševanju premika naprej in nazaj... :huh:


seveda so francozi generalno bolj naravnani na ležernost in udobje... vendar pa razni "ponarodeli" predsodki, tako kot pri korejcih, tudi pri francozih ne držijo več toliko, kolikor o tem "poje ljudski glas"... in tudi jaz tu ne mislim na RS-e ali PSA-jve R-e... probej se recimo naokrog zapeljat s kakšnim, DS3 THP... pa tudi v "čisto vsakdanjih" modelih, kot je novi 308 ni več kakšne posebne "mlahavosti", čeprav med vožnjo v njih še zmerej nisi "tepen" zaradi razdrapane podlage ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a odprti clio To jan 20, 2015 4:28 pm

Gosic je napisal/-a:Si opazil, da je tvoj odgovor nekako žaljiv ( še ne dolgo nazaj si me obtoževal, da če ne znam odgovoriti, pa žalim). Dejansko se te vozne lastnosti poznajo pri +150km/h. Vsaj kar se tiče direktnosti volana, ki jih dandanes sploh noben ne opazi. Ne boš pa trdil, da se povprečen Clio pelje odlično napram povprečnemu Riotu, ali Megan vs cee'd ? Pri mojem cee'du me recimo moti le to, da bi bil volan res lahko bolj direkten, ter da bi nekoč našel odkril tisto miš pod volanom, ki se vsake toliko časa oglasi. Glede garancije in reševanja težav pa lahko za moj primer samo rečem, da imam zelo pozitivne izkušnje z Kio.


Ne nisem opazil. Če se kdo najde užaljen, naj ve, da to ni bil moj namen. Če se kdo najde med nesposobnimi kupci, pa tu ne morem pomagat.

Tipičen odgovor, na tem forumu, se pa na komentarje, ki ocenjujejo vozne karakteristike, navadno glasi v duhu "madona, sami rally / F1 dirkači s FIA licenco"... Poglej eno stran nazaj. V Štepcu smo se pač izurili za volanom, še predno bi to smeli. Sodeč po Prešernovem citatu so kompetenti za Kio zgolj Kijini promotorji, prodajalci in ostali v Kijini branži?

EDIT: raje pobrišem, kot da bodo spet maili s citati in print screen-i frčali.
Zadnjič spremenil odprti clio, dne Sr jan 21, 2015 11:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2012 Kia Cee'd

Napisal/-a srcnik To jan 20, 2015 4:48 pm

Veronika.borghesi je napisal/-a:Pri focusu res zelo, morda celo preveč čutiš cesto na volanu, to, da jo pri kakšnem oplu in renoju bolj kot pri kiji, pa .... :D To sem namreč sprobala. Jaz skratka ob mojem načinu vožnje, ki je verjetno povsem normalen oziroma takšen kot pri 95% voznikov, nisem pogrešala komunikativnosti. Sicer pa, kot pravi France Prešeren: le čevlje sodi naj kopitar. :lol:


Prešerna citiraš sama proti sebi? :lol: KMAG FTW :lol:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov