Glej, dejstvo je, da večina testnih avtomobilov ne preživlja ravno zlate čase v tem obdobju. Izživljanje je zelo relativen pojem. Sam takrat s testnim avtom nisem divjal po cestah, sem pa absolutno nekajkrat pritisnil "plin" v poden, poskusil parkrat prehitevat, pognal po avtocesti do 160 ipd.. pa ne zaradi objestnosti, ampak iz preprostega dejstva, da sem hotel ugotoviti, če mi bo mlinček v takih pogojih OK.. če so ti pogoji meni zadoščeni, bom ob vsakodnevni počasnejši vožnji zadovoljen, ko bom rabil malce več, pa vem, da dobim toilko, kot sem takrat sprobal.. Jaz tukaj ne vidim nobenega izživljanja - konec koncev je veliko boljših in hitrejših "testnih" avtomobilov kot P3008 za "izživljanje"
In ko sem na koncu pogledal na porabo, sem lahko samo še ugotovil, da bo moja poraba očitno super... Sistem, kjer bi avto "sparal" in gledal, kolk bo porabil pri moji vožnji, mi ne diši, ker me bo avto potem negativno presenetil s povišano porabo vsakič, ko ga bom pritisnil - in ni nujno, da ne bom negativno presenečen po nakupu, ko ugotovim, da se pri prehitevanju ne obnaša tako, kot sem si zamislil.... Sem pač rajši preveril, kako se obnese poraba in odzivnost pri malce bolj "aktivni" vožnji... Je bilo pa daleč od "izživljanja"..
tvojega stereotipa o poganjanju brisalcev pa ne bom komentiral, sem imel tudi sam včasih takšno šank prepričanje....
saj pravim, vsak po svoje
