Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če sep 07, 2006 11:34 am

Ma citroen je zakon. Domišljije neomejeno, upam da se nau pri kvaliteti zataknl.
Slika
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki Če sep 07, 2006 11:49 am

Tudi meni se dopade.
Drugace pa so tu linki kjer si lahko preberete kaj o avtomobilu.

C4 Picasso DE

C4 Picasso EN
Lp, Gorki
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 07, 2006 11:55 am

To pa je VSE o avtu:

Citroënov nov kompaktni enoprostorec, ki je bil prvič predstavljen na letošnjem svetovnem avtomobilskem salonu v Parizu, bo še letos prišel v trgovine, in sicer oktobra v Franciji ter v zadnjem trimesečju v večini drugih evropskih držav.

Citroën z avtomobiloma C4 Picasso in Xsara Picasso, ki nadaljuje svojo uspešno kariero, ponuja dva stilsko in funkcijsko povsem različna avtomobila na trgu kompaktnih enoprostorcev.

C4 Picasso je z združitvijo velikih zastekljenih površin in velikega prilagodljivega potniškega prostora prvi “vizioprostorec” na trgu.

V tem novem enoprostorcu, v katerem se lahko udobno vozi 7 oseb, je vse zasnovano tako, da je vožnja enostavna, prijetna in varna za vse potnike.

Vidljivost in osvetljenost sta izjemni predvsem po zaslugi panoramskega vetrobranskega stekla s širokim vidnim poljem.

Spredaj je veliko prostora po zaslugi inovativnega voznikovega mesta z novim 6-stopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom.

Potniški prostor in prtljažnik sta posebej prostorna in zgled ostalim vozilom v tem razredu.

Notranjost lahko hitro in enostavno prilagodimo zahvaljujoč domiselno zasnovanim sedežem.

V vozilu se dobro počutijo vsi potniki, tako z vidika prostornosti kot temperaturnega in zvočnega udobja, svoje pa prispevajo tudi prijetne vonjave.

Vzmetenje je izjemno udobno predvsem po zaslugi zadnjega pnevmatskega vzmetenja.

Za varno in enostavno vožnjo poskrbijo sistemi za pomoč pri vožnji, ki so redki ali povsem novi v razredu kompaktnih enoprostorcev.

Že osnovna izvedenka avtomobila C4 Picasso vsebuje bogato opremo za prijetno počutje, pomoč pri vožnji in varnost. Posebna pozornost je bila posvečena tudi vtisu kakovosti v potniškem prostoru, zato so uporabljeni kakovostni in na otip prijetni materiali (krom in svetleča črna barva, na otip mehki laki, drobnozrnati material za armaturno ploščo in obloge vrat …).

Na začetku prodaje bodo na voljo štirje prožni in zmogljivi motorji: bencinska motorja 1.8i 16V in 2.0i 16V z močjo 127 KM in 143 KM DIN ter dizelska motorja HDi 110 FAP in HDi 138 FAP. Vsi motorji ustrezajo normam Euro IV, dizelski motorji pa so serijsko opremljeni s filtrom sajastih delcev. Ti motorji so – glede na posamezne trge – vgrajeni s širokim izborov menjalnikov: ročnim, avtomatskim ali novim šeststopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom.

C4 Picasso s svojim močnim značajem, dimenzijami (dolžina 4,59 m, širina 1,83 m in višina 1,66 m) in storitvami logično dopolnjuje izbor Citroënovih enoprostorcev, ki ga odslej sestavljajo tri zelo različna, a dopolnjujoča se vozila: kompaktna enoprostorca Xsara Picasso in C4 Picasso ter velik enoprostorec C8.

C4 Picasso izdelujejo v španskem mestu Vigo.





VSEBINA


NOVA HARMONIČNA IN DINAMIČNA OBLIKA KAROSERIJE


IZJEMNI VIDLJIVOST IN OSVETLJENOST

Izjemna vidljivost brez mrtvih kotov
Panoramsko vetrobransko steklo z dvakrat večjim prednjim vidnim poljem
Najboljša prednja vogalna vidljivost v tej kategoriji vozil
Najboljša bočna vidljivost
Najboljša zadnja vogalna vidljivost

Potniški prostor poln svetlobe
Največja zastekljena površina v tem razredu vozil
Največja zastekljena panoramska streha, odprta v nebo, v tem razredu vozil

Nove rešitve za osvetlitev, toplo vzdušje in enostavnejše življenje
Topla notranja osvetlitev
Izviren osrednji zaslon z možno nastavitvijo barv in prikazanih informacij
Nove lučke za vsakdanjo uporabo


UDOBJE POTNIŠKEGA PROSTORA,
KI JE ZA ZGLED OSTALIM VOZILOM

Odprt prostor v prednjem delu

Inovativno voznikovo mesto
Namestitev stikal menjalnika na volan (šeststopenjski krmiljeni ročni menjalnik in avtomatski menjalnik)
Volan s fiksnim srednjim upravljalnim delom

Električna avtomatska parkirna zavora

Stikala klimatske naprave na obeh straneh armaturne plošče

Izjemne notranje dimenzije za udoben prevoz do 7 potnikov


DOMISELNA UREDITEV POTNIŠKEGA PROSTORA

Hitra in enostavna prilagoditev notranjosti

Posebno velik in premišljeno zasnovan prtljažni prostor

Največji prtljažnik v tem razredu vozil
Zelo praktična uporaba

Številna uporabna odlagalna mesta


IZVIRNE REŠITVE ZA DOBRO POČUTJE VSEH POTNIKOV

Zgledno udobje vzmetenja

Pnevmatsko zadnje vzmetenje: prvič v tem razredu vozil
Prednosti
Delovanje

Optimalno temperaturno udobje

Avtomatska klimatska naprava s štiripodročno regulacijo
Funkcija prezračevanja pri izključenem motorju (funkcija “rest”)
Dodatna klimatska naprava
Nov sistem dodatnega gretja

Boljše zvočno udobje

Izvirna uporaba strukturnih vložkov
Novi hidravlični blažilniki ležajev na zadnji premi
Večplastna bočna stekla: novost v tem razredu vozil

Ohranjena kakovost zraka in prijetne dišave

Tipalo kakovosti zraka
Integriran osvežilec zraka

Učinkovita in izvirna zaščita pred soncem

Novi senčniki
Platneni senčnik z električnim sekvenčnim upravljanjem na zastekljeni panoramski strehi
Dodatno zatemnjena zadnja stekla in zavese

Paket s Hi-Fi sistemom in video opremo


OPREMA ZA LAŽJE VSAKDANJE ŽIVLJENJE

Sistemi za pomoč pri vožnji, ki so redki ali novi v tem razredu vozil

Avtomatska električna parkirna zavora (serijsko)
Sistem za pomoč pri speljevanju na klancu (serijsko)
Sistem merjenja razpoložljivega prostora
Sistem za pomoč pri parkiranju s tipali na prednjem in zadnjem delu
Opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu (AFIL)
Dvofunkcijski ksenonski smerni žarometi
Omejevalnik in regulator hitrosti (serijsko)
Sistem za zaznavanje premalo napolnjenih pnevmatik.

Telefoniranje s prostoročnim sistemom Bluetooth

Navigacijski sistem NaviDrive za še večjo brezskrbnost

Vratca posode za gorivo s samodejnim odpiranjem za zelo enostavno dolivanje goriva


UŽITEK V VOŽNJI

Štirje zmogljivi, varčni in okolju prijazni motorji

Bencinski motorji
Motor 1.8i 16 V 127 KM DIN pri osnovni izvedenki
Motor 2.0i 16V 143 KM DIN

Dizelski motorji
Motor HDi 110 FAP: kompaktnost in zmogljivost
Motor HDi 138 FAP

Ugodje med vožnjo in nižja poraba goriva z novim šeststopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom (BMP6)

Vgradnja s tremi motorji

Užitek v vožnji v ročnem in samodejnem načinu delovanja
Vsa stikala za upravljanje menjalnika ob volanu
Izbira med dvema načinoma vožnje
Ročni način
Samodejni način

6 prestav za večjo prožnost in obvladano porabo goriva

Tekoče in hitro prestavljanje po zaslugi elektro-hidravličnega upravljanja menjalnika

Zgledna lega avtomobila na cesti

Učinkovito podvozje
Zmogljiv zavorni sistem


ZAŠČITA POTNIKOV

Celovita in zanesljiva oprema za zaščito potnikov

Sedem varnostnih blazin
Varnostna blazina za zaščito voznikovih kolen
Dve čelni varnostni blazini, od katerih ima voznikova izpopolnjeno obliko
Dve bočni varnostni blazini in dve varnostni zavesi

Premišljena varnost otrok

Štirje sedeži s pritrditvami Isofix
Opozorilna lučka in opozorilni signal za nepripete varnostne pasove spredaj in zadaj
Ogledalo za nadzor otrok
Blokada električnih stikal za varnost otrok

Ojačana zgradba

Zaščita pred krajo in vlomom



NOVA HARMONIČNA IN DINAMIČNA OBLIKA KAROSERIJE



Tekoče in dinamične linije ter velike zastekljene površine dajejo avtomobilu C4 Picasso edinstven in močan značaj. Skladni zaobljeni deli odražajo moč avtomobila, ki jo poudarjajo zelo preproste poteze karoserije. Tekoče linije prispevajo k izjemni aerodinamiki za ta razred vozil (koeficient zračnega upora (Cx) = 0,31 in največji presek (Scx) = 0,82).

C4 Picasso se že na prvi pogled razlikuje od ostalih vozil s svojim naprej pomaknjenim panoramskim vetrobranskim steklom s širokim vidnim poljem in velikima trikotnima prednjima stekloma, ki mu dajejo izviren videz novega tako imenovanega “vizioprostorskega” avtomobila. Premišljeno oblikovana žarometa, ki ju po vsej širini zaključujeta smerokaza, dajeta avtomobilu poseben značaj. Odločnost prednjega dela poudarja široka dvojna puščica na okrasni maski, ki se s kromiranimi letvami na obeh straneh nadaljuje vse do žarometov. Ta estetsko oblikovani simbol potrjuje pripadnost avtomobila znamki Citroën v istem duhu kot pri avtomobilih C4, C5 in C6.

Velike bočne zastekljene površine so, gledano s profila, poudarjene z dinamičnimi potezami karoserijskega oboda in padajočo linijo zadnjega vogalnega stekla. Odsotnost zadnjih stebričkov v barvi karoserije daje občutek neprekinjene zasteklitve. Streha, ki se povsem naravno nadaljuje iz vetrobranskega stekla, se v zelo čisti liniji razteza do zadnjega deflektorja.

C4 Picasso se od ostalih vozil razlikuje tudi po izvirnih zadnjih lučeh, ki s svojo obliko in razgibanostjo svetlobnih linij, dajejo edinstven vizualni pečat avtomobilu.



IZJEMNI VIDLJIVOST IN OSVETLJENOST



Kot se spodobi, “vizioprostorec” C4 Picasso razpolaga z izjemnimi zastekljenimi površinami, ki zagotavljajo izredno široko zunanje vidno polje za vse potnike v vozilu. Takšna vidljivost pripomore k ugodju med vožnjo in je dragocen prispevek k varnosti zahvaljujoč močno zmanjšanemu prednjemu vogalnemu mrtvemu kotu, dvakrat večjemu prednjemu vidnemu polju ter najboljši bočni ter zadnji vogalni vidljivosti v tem razredu vozil.

Izjemna vidljivost brez mrtvih kotov

Panoramsko vetrobransko steklo z dvakrat večjim prednjim vidnim poljem

C4 Picasso je prvi avtomobil, ki je serijsko opremljen s panoramskim vetrobranskim steklom z dvakrat večjim vidnim poljem kot pri ostalih avtomobilih. Vertikalni vidni kot (od spodnje do zgornje točke vetrobranskega stekla) meri 70° in ne 35° kot pri običajnih enoprostorcih. Za večje vidno polje je prečni nosilec strehe pomaknjen nazaj za več kot 30 cm glede na povprečje pri kompaktnih enoprostorcih, kar pa ne vpliva na trdnost karoserijske zgradbe. Panoramsko vetrobransko steklo s širokim vidnim poljem je opremljeno z izvirnimi drsnimi senčniki.

Najboljša prednja vogalna vidljivost v tej kategoriji vozil

C4 Picasso se ponaša tudi z najboljšo prednjo vogalno vidljivostjo v svojem razredu, k čemur pripomorejo največji prednji vogalni stekli, kar smo ju kdaj videli pri kompaktnih enoprostorcih (površina posameznega stekla 12 dm²), in tanka stebrička okvirja vetrobranskega stekla. Takšne rešitve na področju vidljivosti pripomorejo k večjemu ugodju med vožnjo in so dragocen prispevek k varnosti, saj močno zmanjšajo prednji vogalni mrtvi kot.

Najboljša bočna vidljivost

C4 Picasso razvaja potnike v vseh vrstah z najboljšo bočno vidljivostjo v razredu kompaktnih enoprostorcev: vidni kot 65° v 1. vrsti, 78° v. 2. vrsti in 38° v 3. vrsti. Dobra bočna vidljivost poveča občutek prostornosti in odprtosti navzven.

Najboljša zadnja vogalna vidljivost

C4 Picasso ima največje zadnje vogalno steklo v svojem razredu. To steklo zagotavlja zelo dobro bočno vidljivost potniku v 3. vrsti. Površina vogalnega stekla meri več kot 20 dm2 in pripomore k največji bočni vzvratni vidljivosti v tem razredu vozil, kar je resnična prednost pri vzvratni vožnji.


Potniški prostor poln svetlobe

Največja zastekljena površina v tem razredu vozil

C4 Picasso ima največjo zastekljeno površino (5,2 m2 brez zastekljene panoramske strehe in 6,4 m2 z zastekljeno panoramsko streho) na trgu kompaktnih enoprostorcev.
Panoramsko vetrobransko steklo s širokim vidnim poljem, posebno velika prednja vogalna in bočna stekla zagotavljajo dobro vidljivost vsem potnikom, obenem pa omogočajo vstop svetlobe v potniški prostor.

Največja zastekljena panoramska streha, odprta v nebo, v tem razredu vozil

C4 Picasso je lahko opremljen z dodatno zatemnjeno zastekljeno panoramsko streho – največjo v tem razredu vozil (1,04 m). V tem primeru so vsi potniki deležni resnično izjemne vidljivosti in osvetljenosti.


Nove rešitve za osvetlitev, toplo vzdušje in enostavnejše življenje

C4 Picasso se ponaša z 32 možnimi svetlobnimi viri, ki ustvarjajo toplo vzdušje v potniškem prostoru in olajšajo vsakdanje življenje.

Topla notranja osvetlitev

Svetloba, tako naravna kot umetna, je sestavni del avtomobila C4 Picasso. Nočna osvetlitev je bila deležna prav posebne pozornosti.
Številni novi svetlobni viri pripomorejo k toplemu notranjemu ozračju. Tako svetlobni vodniki pod osrednjo letvijo armaturne plošče, v oblogah vrat in na stropu oddajajo mehko neposredno svetlobo, ki jo lahko uravnavamo s stikalom na spodnjem delu armaturne plošče. Te vodnike dopolnjujejo majhne svetleče diode v ročicah za odpiranje vrat in v prednji stropni lučki.

Izviren osrednji zaslon z možno nastavitvijo barv in prikazanih informacij

Informacije o vožnji in udobju so zbrane na enem samem zaslonu na sredini armaturne plošče, s čimer se zmanjša število območij prikaza. Pri nekaterih izvedenkah avtomobila lahko voznik in sopotniki izberejo barvo ozadja in vrsto prikazanih informacij. Vrsto informacij izberemo s stikalom ob zaslonu ali s tipko za nastavitve na volanu s fiksnim srednjim upravljalnim delom. Ozadje tega zaslona je rumeno ali dvobarvno, pri nekaterih izvedenkah, pri čemer lahko izbiramo med petimi barvnimi nastavitvami. Stopnjo osvetlitve lahko ponoči in podnevi (kar je novost) prilagajamo vsem razmeram osvetlitve z dvema ločenima nastavitvenima območjema za optimalno čitljivost informacij.

Nove lučke za vsakdanjo uporabo

Za lažje življenje v avtomobilu so običajnim svetlobnim virom dodani novi.

- Potniki razpolagajo z bralnimi lučkami na hrbtni strani prednjih sedežev. Vključimo jih tako, da raztegnemo mizico na sedežu in pritisnemo stikalo lučke.

- Za enostavnejše iskanje predmetov se odlagalna mesta v oblogah prednjih vrat samodejno osvetlijo, ko uporabnik vanje seže z roko.

- Še ena novost je prenosna svetilka, spravljena v prtljažniku, ki jo je mogoče polniti. Deluje kot žepna svetilka in kot lučka za osvetlitev prtljažnika. Kot žepna svetilka lahko samostojno deluje približno 45 minut. Polni se na svojem nosilcu pri delujočem motorju.

- Zunanje bočne lučke s samodejnim delovanjem pod zunanjimi ogledali olajšajo vstop v in izstop iz vozila ponoči. Delujejo tako pri preklopljenih kot pri iztegnjenih zunanjih ogledalih in osvetljujejo precejšnje območje. Močneje osvetljujejo območji voznikovih in sovoznikovih vrat, nekoliko bolj razpršeno pa celoten bok vozila. Te bočne lučke so lahko del samodejne spremljevalne osvetlitve in se vključijo (ter izključijo) prek potovalnega računalnika, lahko pa sodelujejo tudi pri daljinski lokalizaciji vozila.


UDOBJE POTNIŠKEGA PROSTORA,
KI JE ZA ZGLED OSTALIM VOZILOM


Kot popolni “vizioprostorec” je C4 Picasso še posebej radodaren na področju udobja v potniškem prostoru. Po zaslugi svoje zgradbe in dimenzij (4,59 m dolžine, 1,83 m širine in 1,66 m višine) razpolaga z optimalno velikim potniškim prostorom.


Odprt prostor v prednjem delu

Nova ureditev voznikovega mesta in prečiščena armaturna plošča še povečata občutek ugodja in notranje prostornosti.

Inovativno voznikovo mesto

Stikala za upravljanje menjalnika so nameščena na volanu (pri šeststopenjskemu ročnemu krmiljenemu menjalniku in avtomatskemu menjalniku), zato je spredaj več prostora. Tradicionalne osrednje konzole, na kateri je bila nameščena prestavna ročica, namreč ni več. Stikala za prestavljanje so vgrajena ob volanu v obliki izbirnega stikala za način vožnje in stranskih ročic za ročno menjavanje prestav. Ta stikala so pritrjena na volanski drog, zato se premikajo skupaj z volanom pri nastavitvi slednjega po višini in globini. Takšna ureditev omogoča vgradnjo velikega osrednjega predala s hlajenjem.

C4 Picasso je tako kot avtomobil C4 serijsko opremljen s po višini in po globini nastavljivim volanom s fiksnim srednjim upravljalnim delom. Na sredini volana in na neposrednem dosegu voznikovih rok so nameščena glavna stikala za upravljanje sistemov za udobje in pomoč pri vožnji. Takšna ergonomska namestitev prepreči razpršenost upravljalnih stikal po celem voznikovem mestu in poenostavlja njihovo uporabo.

Električna avtomatska parkirna zavora

Nova avtomatska električna parkirna zavora, katere ročica je nameščena na armaturni plošči, pripomore tudi k ukinitvi ročice ročne zavore med prednjima sedežema.

Stikala klimatske naprave na obeh straneh armaturne plošče

Sklop klimatske naprave je kompaktnejši po zaslugi vgradnje novih izmenjevalnikov, upravljalna stikala pa so premeščena na obe strani armaturne plošče, kjer so lahko dostopne za potnike, obenem pa ni več potrebe po osrednji konzoli.


Izjemne notranje dimenzije za udoben prevoz do 7 potnikov

V avtomobilu C4 Picasso se lahko v treh vrstah sedežev udobno prevaža do sedem potnikov.

- Ta avtomobil ima največjo širino v višini komolcev v svojem razredu. Ta širina je tudi najbolj enotna v vseh treh vrstah sedežev (1,51 m v prvi vrsti, 1,49 m v drugi vrsti in 1,35 m v tretji vrsti).

- Največji prostor med prednjima sedežema v tem razredu vozil spodbuja druženje med potniki v prednjem in zadnjem delu vozila in povečuje vidljivost za potnika na srednjem sedežu v drugi vrsti, ki lahko tako polno uživa v pogledu skozi panoramsko vetrobransko steklo.

- Prednja sedeža lahko pomikamo po dolžini (na razdalji 21 cm), oba pa sta opremljena tudi z dvižnim mehanizmom (hod 50 mm).
Nastavitev višine sedišča omogoča vozniku prehod z limuzinskega položaja za vožnjo (višina 32,5 cm) na višji položaj (do 37,5 cm).

- C4 Picasso povzema eno od posebnosti in glavnih prednosti avtomobila Xsara Picasso: tri enako široke sedeže (45 cm) v 2. vrsti. Tako se potnik na srednjem sedežu ne stiska na preozkem sedežu med potnikoma na stranskih sedežih. Dodatna prednost je tudi ta, da lahko namestimo otroški sedež na srednji sedež. Vsi trije sedeži v drugi vrsti razpolagajo z vzdolžno nastavitvijo na razdalji 13 cm in z udobnim položajem z nastavitvijo sedišča in naslonjala.

- Od Xsare Picasso je povzel tudi raven pod v 2. vrsti, ki olajša premikanje in pripomore k večjemu udobju vseh treh potnikov, še posebej pa potnika na srednjem sedežu.

- Potniki v 2. vrsti imajo največji prostor za noge v tem razredu vozil (od 70 do 95 cm glede na položaj prednjega sedeža).

- Na sedežih v tretji vrsti lahko udobno sedita dva dodatna odrasla potnika, ki imata po zaslugi poglobljenega poda dovolj prostora za noge in splošno udobje.



DOMISELNA UREDITEV POTNIŠKEGA PROSTORA


Hitra in enostavna prilagoditev notranjosti

Prilagodljivost notranjosti avtomobila C4 Picasso je bila še posebej natančno dodelana in premišljena, tako da je potniški prostor mogoče hitro in na zelo lahek način preurediti brez odstranjevanja sedežev iz vozila. Številne konfiguracije z največ 7 sedeži omogočajo zadovoljitev vseh želja potnikov.

- Sedeže v 2. vrsti zložimo z eno samo potezo, tako da potegnemo za pas na stranskem delu naslonjala, pri čemer ni treba odstraniti vzglavnikov.

- Sedeže v 3. vrsti prav tako zelo enostavno zložimo, tako da potegnemo za pas na spodnjem delu naslonjala, pri čemer ni treba odstraniti vzglavnikov.

- Pri zloženih sedežih je pod prtljažnika neprekinjen, povsem raven in prost vse do 1. vrste sedežev.

- Dostop do tretje vrste sedežev je še posebej enostaven po zaslugi izvirnega mehanizma za pomik sedežev. Ko potegnete ročico na zgornjem delu naslonjala, se sedišče stranskega sedeža v drugi vrsti samodejno dvigne proti naslonjalu (kot pri sedežih v kinu), nakar ga z eno samo potezo pomaknete za sedež v 1. vrsti. S tem dobite veliko prostora za enostaven dostop do sedežev v 3. vrsti.


Posebno velik in premišljeno zasnovan prtljažni prostor

Izjemno udobje potniškega prostora avtomobila C4 Picasso pa nima negativnih posledic za prostornino prtljažnika. Glede na konfiguracijo notranjosti ima prtljažnik lahko različno prostornino.

Največji prtljažnik v tem razredu vozil

- Pri najpogostejši konfiguraciji, to se pravi pri 5 sedežih (zložena sedeža v 3. vrsti in do konca nazaj pomaknjeni sedeži v 2. vrsti) je prostornina prtljažnika pod zložljivo zadnjo polico največja v tem razredu vozil in znaša 576 litrov VDA. Ko so zloženi vsi sedeži, znaša največja prostornina 1951 litrov po normi VDA.

- C4 Picasso ima tudi največjo širino med blatniškima košema pri vozilih tega razreda (1,17 m). Ta širina je enaka po celi dolžini prtljažnika, zato olajša prevoz velikih in pravokotnih predmetov.

- Dolžino prtljažnega prostora 1,03 m lahko povečamo na 2,06 m, če pomaknemo sovoznikov sedež do konca naprej.

- Največja višina prostora pod zložljivo polico (55 cm) pri vozilih tega razreda omogoča prevoz večjega tovora, ki je skrit pred pogledi od zunaj.

Zelo praktična uporaba

Prtljažnik je zelo praktičen zahvaljujoč domiselni zasnovi.

- C4 Picasso je lahko opremljen z dvižnim zadnjim steklom, ki olajša nalaganje do stropa ter dostop do prtljažnika, ko je avtomobil parkiran na še tako omejenem prostoru.

- Mreža za zadržanje visokega tovora omogoča maksimalen izkoristek prostornine prtljažnega prostora brez nevarnosti za potnike. Namestimo jo lahko za sedeže v 2. ali 1. vrsti po celotni višini med zloženimi sedeži in stropom.

- Pri konfiguraciji s sedmimi sedeži je v prtljažniku več praktičnih odlagalnih mest, med katerimi sta globoka zaprta predala prostornine 80 litrov pod sedežema v 3. vrsti. Če dvignemo poda, ki prekrivata ti dve mesti, lahko povečamo višino prtljažnika, poda pa lahko služita za zadrževanje prtljage.

- Mrežasti predal lahko uporabljamo pri različnih konfiguracijah po zaslugi osmih kaveljčkov, nameščenih v prtljažniku (lahko ga namestimo plosko na tla, pod zložljivo polico itd.).

- Pri konfiguraciji s 7 sedeži lahko navijalni boben zložljive police spravimo za sedeža v 3. vrsti. Poleg tega lahko polico navpično raztegnemo, da izoliramo prtljažnik od potniškega prostora in radovednih pogledov mimoidočih.


Številna uporabna odlagalna mesta

Poleg običajnih odlagalnih mest, kakršna so v oblogah vrat, so po celem potniškem prostoru razporejena številna druga uporabna in domiselna odlagalna mesta.

Izvedenke s šeststopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom in avtomatskim menjalnikom, ki se ponašajo z inovativnim voznikovim mestom, imajo štiri prostorne zaprte predale na armaturni plošči. Osrednji spodnji del armaturne plošče vsebuje hlajen predal, kamor lahko na hladno spravimo različne izdelke, in to tudi takrat, ko klimatska naprava vpihava topel zrak v potniški prostor. V ta velik predal (5,4 l) lahko spravimo, na primer, eno 1,5-litrsko steklenico ali dve 0,5-litrski steklenici. Vratca tega predala so opremljena z dvema vdolbinama za kozarce in manjšo polico.

Na hrbtni strani sedežev v 1. vrsti sta nameščeni novi mizici, ki sta zelo uporabni za potnike na zadnjih sedežih, saj lahko nanju odložijo različne predmete (računalnik, pijačo, igrače …). Ujemata se z obliko naslonjala sedeža in ne zmanjšujeta prostora za noge potnikov v 2. vrsti, saj se raztegneta navzdol in sta vgrajeni v vdolbino v višini kolen.
Na hrbtni strani prednjih sedežev je na voljo tudi mrežast žep.

Na voljo so tudi dodatna odlagalna mesta (odvisno od izvedenke vozila in opreme): nizka konzola med prednjima sedežema, odlagalna mesta pod prednjima sedežema, pod podom v 2. vrsti sedežev, na zadnji strani sedežev v 2. in 3. vrsti, pod naslonom za roke v 3. vrsti sedežev, v stebričkih odprtine prtljažnih vrat itd.


IZVIRNE REŠITVE ZA DOBRO POČUTJE
VSEH POTNIKOV


Udobje nekega vozila je odvisno od mnogih dejavnikov. Pri avtomobilu C4 Picasso so bili vsi ti dejavniki skrbno premišljeni in poskrbljeno je bilo za udobje vseh potnikov. Posebno velika pozornost je bila posvečena udobju vzmetenja in notranjemu udobju z vidika vseh čutov (zvočno in temperaturno udobje, vonjave ali dotik).


Zgledno udobje vzmetenja

Udobno vzmetenje je zelo priljubljena tema pri Citroënu in pri avtomobilu C4 Picasso dosega najvišjo stopnjo ne glede na izvedenko. Kovinsko vzmetenje se lahko pri nekaterih izvedenkah zamenja s pnevmatskim vzmetenjem na zadnji premi.

Pnevmatsko zadnje vzmetenje: prvič v tem razredu vozil

Prednosti

Pnevmatsko vzmetenje, s katerim je lahko pri nekaterih izvedenkah opremljena zadnja prema, ima več dodatnih prednosti.

Predvsem prinaša večje udobje za vse potnike z boljšim blaženjem in filtriranjem nepravilnosti na cestišču.

Omogoča ohranjanje stalne višine podvozja ne glede na obremenitev vozila. Posledično se ohranijo tudi udobje, ugodje med vožnjo in varnost.

Pnevmatsko zadnje vzmetenje omogoča tudi znižanje ali zvišanje praga prtljažnika pri mirujočem vozilu za lažje natovarjanje. To zelo enostavno izvedemo z dolgim pritiskom na stikalo v prtljažniku. Ves čas dviganja ali spuščanja praga se oddaja zvočni signal. Prag je tako lahko od tal oddaljen od 50 do 64 cm. Po končanem natovarjanju se vozilo vrne na prvotno višino na dva načina: samodejno po zagonu motorja, ko vozilo preseže hitrost 10 km/h, ali ročno s ponovnim pritiskom na stikalo. V prtljažniku je tudi stikalo za blokiranje funkcije, s katerim lahko blokiramo vzmetenje pri menjavi kolesa, na primer.

Delovanje

Sistem pnevmatskega vzmetenja zajema:
računalnik,
enota za oskrbo z zrakom, ki vključuje kompresor in tri elektroventile,
dve tipali višine,
dve pnevmatski blazini.

Tipali višine merita razdaljo glede na naslon. Če zaznata spremembo te razdalje, se pravi spremembo višine podvozja vozila, obvestita računalnik. Slednji sproži delovanje kompresorja, da se popravi ta razlika in vzpostavi pravilna višina podvozja.
Pri znižanju podvozja se odprejo elektroventili, ki omogočajo dovod zraka do pnevmatskih blazin. Slednje se napihnejo in podvozje se nastavi
na pravilno višino (vzpostavi se potrebna razdalja glede na naslon).
Sistem lahko poskrbi tudi za “izpuščanje” zraka, ko ne gre za znižanje zadnjega dela vozila, ampak za zmanjšanje obremenitve. V tem primeru informacije potujejo po enaki poti, le da elektroventil odstrani zrak iz pnevmatskih blazin.

Tipali višine posamično merita višino na obeh straneh vozila, pa tudi elektroventili se ločeno upravljajo, da se doseže natančno uravnavanje višine podvozja na obeh straneh vozila.
Iz varnostnih razlogov se samodejno uravnavanje višine podvozja izključi ob odprtju enih od vrat.


Optimalno temperaturno udobje

Razvit je bil nov sistem klimatiziranja, ki upošteva posebnosti avtomobila C4 Picasso (prostorna notranjost in velika zastekljena površina).

Avtomatska klimatska naprava s štiripodročno regulacijo

C4 Picasso je lahko opremljen z avtomatsko klimatsko napravo s štiripodročno regulacijo, ki omogoča individualno nastavitev količine zraka z izhodi zraka na sredini levega in desnega stebrička v drugi vrsti sedežev.

Funkcija prezračevanja pri izključenem motorju (funkcija “rest”)

Funkcija “rest” omogoča ohranitev prezračevanja pri izključenem motorju med krajšimi postanki (največ 8 minut glede na stanje napolnjenosti akumulatorja). Funkcija je na voljo pri avtomatski klimatski napravi in jo vključimo s potisnim gumbom na voznikovi upravljani plošči klimatske naprave. Deluje ob vključitvi kontakta in izključitvi motorja (še 30 sekund po izključitvi motorja).

Dodatna klimatska naprava

C4 Picasso je tudi edini kompaktni enoprostorec z dodatno klimatsko napravo (za nekatere trge), ki zagotavlja porazdelitev zraka v drugi in tretji vrsti sedežev ter v prtljažniku. Za razliko od sistema s štiripodročno regulacijo lahko potniki v drugi vrsti nastavljajo tudi temperaturo s pomočjo majhne upravljalne plošče z zaslonom. Zrak se nato po ceveh dovaja do zračnikov v tretji vrsti sedežev in v prtljažnik.

Nov sistem dodatnega gretja

Za premagovanje mraza je lahko C4 Picasso na nekaterih trgih opremljen tudi z novim sistem dodatnega gretja, ki izkorišča toploto na izpuhu pri izvedenkah z dizelskim motorjem. Namen dodatnega gretja je hitrejše segrevanje potniškega prostora in odmrzovanje stekel v posebej hladnih podnebnih pogojih. Ta inovativen sistem je prijazen do okolja, saj s pomočjo cevi vodnega krogotoka, speljanih okoli izpušnega sistema, izkorišča toploto, ki jo slednji oddaja.


Boljše zvočno udobje

Že od same zasnove vozila dalje je bilo poskrbljeno za to, da ima C4 Picasso najvišjo stopnjo udobja z vidika izolacije zvoka in vibracij.

Premišljena zgradba zmanjša resonanco plošč, ki je glavni vir hrupa v avtomobilu, na minimum. Tako so bile vse plošče obdelane tako, da se čim manj deformirajo, nekatere pa so bile deležne tudi obdelave z blažilnimi vložki, predvsem v votlih delih. Tudi večplastno vetrobransko steklo je pri vseh izvedenkah akustično obdelano.

Izvirna uporaba strukturnih vložkov

Izvirna namestitev strukturnih vložkov (iz poliamida in strukturne pene) v glavne votle dele karoserije vozila preprečuje njihovo deformacijo, zmanjša tresljaje in prispeva k večji trdnosti karoserije.

Novi hidravlični blažilniki ležajev na zadnji premi

Novi hidravlični blažilniki prednjih ležajev na zadnji premi zmanjšajo hrup, ki nastaja med vožnjo, in hrup udarcev pri vožnji čez ovire.

Tudi motorni prostor je bil deležen posebej skrbno zasnovane zvočne izolacije, predvsem v predelu pregradne stene.

Večplastna bočna stekla: novost v tem razredu vozil

C4 Picasso ponuja, poleg serijsko vgrajenega akustičnega vetrobranskega stekla, tudi večplastna akustična bočna stekla (za doplačilo), ki so novost v tem razredu vozil. Večplastna stekla občutno zmanjšujejo aerodinamični in zunanji hrup ter zagotavljajo izjemno zvočno udobje.

Aerodinamični hrup je bil zmanjšan na minimum tudi s pomočjo tekočih linij vozila in dvojnim tesnjenjem vrat in vetrobranskega stekla.


Ohranjena kakovost zraka in prijetne dišave

Tudi udobje z vidika vonjav je bilo natančno preučeno za ohranitev kakovostnega zraka v potniškem prostoru in prijetno dišečo notranjost.

Tipalo kakovosti zraka

Tipalo onesnaženega zraka, nameščeno pred vhodom zraka v potniški prostor, pri vožnji skozi onesnaženo območje, samodejno sproži reciklažo zraka in zapre loputo za dovajanje zunanjega zraka. Ta sistem, ki je serijsko na voljo pri nekaterih izvedenkah, preprečuje vstop onesnaženega zraka v potniški prostor, ko zazna preveliko stopnjo škodljivih snovi v zunanjem zraku.

Integriran osvežilec zraka

Tako kot pri avtomobilu C4, integriran osvežilec zraka, ki je vgrajen serijsko pri nekaterih izvedenkah in se stilsko povsem ujema z notranjostjo avtomobila, enakomerno oddaja nežen in prijeten vonj v potniški prostor prek osrednjih dveh zračnikov. Upravljamo ga z vrtljivim gumbom, s katerim lahko natančno nastavimo količino oddajanega odišavljenega zraka ali pa zapremo osvežilec.

Na izbiro so različne dišave, med katerimi bo vsakdo našel tisto ali tiste, ki mu ustreza(jo). Posebej za C4 Picasso sta bili izdelani dve novi dišavi: Mangue des Iles in parfum, ki odstrani neprijeten vonj po tobaku in druge neprijetne vonjave.


Učinkovita in izvirna zaščita pred soncem

Novi senčniki

Zaradi pomika prečnega strešnega nosilca nad glave potnikov na prednjih sedežih je bilo treba povsem nanovo zasnovati sistem senčnikov, pri čemer so bili za navdih sistemi, ki jih običajno najdemo pri letalih in hitrih vlakih.

Povsem ločena drsna senčnika za voznika in sovoznika sta sestavljena iz zavese, ki se zaključuje s trdim delom (senčnikom). Omogočata individualno namestitev senčnika v najustreznejši položaj. Zavesi sta naviti ob prečnem strešnem nosilcu in ju z roko potegnemo vzdolž osrednjega (ločeno od vetrobranskega stekla) in stranskega vodila (povsem vgrajeno v strop).

Zavesi sta neprosojni in ne prepuščata nobene svetlobe, tako da nudita enako učinkovito zaščito kot pločevinasta streha. Pri do konca iztegnjenih zavesah sta velikost vetrobranskega stekla in vidljivost enaki kot pri običajnem enoprostorcu.

Na koncu obeh zaves je nameščen klasičen senčnik, ki dopolnjuje zaščito. Senčnik se preklopi na klasičen način (naprej in vstran) in vsebuje ogledalce in držalo za kartice.

Pri nekaterih izvedenkah avtomobila za večjo toplotno izolacijo in zaščito pred sončnimi žarki poskrbi atermično vetrobransko steklo.

Platneni senčnik z električnim sekvenčnim upravljanjem na zastekljeni panoramski strehi

C4 Picasso je tudi edini kompaktni enoprostorec, ki je opremljen z električnim platnenim senčnikom za zastekljeno panoramsko streho. Ta senčnik zagotavlja podobno toplotno izolacijo kot klasična streha. Električno sekvenčno upravljanje s sprednjega dela olajša premikanje senčnika in namestitev slednjega v devet različnih položajev. Sistem vsebuje tudi zaščito proti priščipanju. Ko je vozilo parkirano na soncu, lahko z dolgim pritiskom na daljinski upravljalnik pri zaklepanju vozila samodejno zaprete senčnik.

Dodatno zatemnjena zadnja stekla in zavese

Poleg dodatno zatemnjenega stekla prtljažnih vrat v serijski opremi so na voljo tudi dodatno zatemnjena stekla vrat v drugi vrsti sedežev in zadnja vogalna stekla. V primerjavi s klasičnimi zatemnjenimi stekli ta dodatno zatemnjena stekla pripomorejo k manjšemu segrevanju v zadnjem delu potniškega prostora in ščitijo pred bleščanjem. C4 Picasso je lahko pri obeh vrstah stekel opremljen tudi z zložljivimi zavesami, ki so na voljo serijsko ali za doplačilo, odvisno od izvedenke in trga. Navijalni bobni zaves, ki se povsem ujemajo z notranjim stilom, so vgrajeni v oblogo vrat v drugi vrsti sedežev, obloge plošč v tretji vrsti sedežev in v oblogo prtljažnih vrat. Te delno prosojne zavese omogočajo vidljivost navzven in občutno povečajo udobje potnikov, tako da jih zaščitijo pred soncem.


Paket s Hi-Fi sistemom in video opremo

Hi-fi sistem in video oprema sta na voljo za doplačilo in prav tako prispevata k prijetnejšemu potovanju.

Hi-fi sistem

C4 Picasso je edini kompaktni enoprostorec s popolnim Hi-fi sistemom Philips, ki nudi potnikom visokokakovosten zvok. Zvočne nastavitve so bile preučene in skonfigurirane posebej za potniški prostor tega avtomobila.
Hi-fi sistem vključuje 8 posebnih zvočnikov, razporejenih po potniškem prostoru, močan digitalni ojačevalnik ter nizkotonski zvočnik. Sistem lahko predvaja tudi MP3 formate.

Video oprema

Paket video opreme vsebuje dva ločena zaslona in DVD predvajalnik z dvojno priključno ploščo, ki je vgrajen v posebno nizko konzolo. Zložljiva zaslona sta nameščena na zgornjem delu naslonjal prednjih sedežev in ju lahko nastavljamo po naklonu. Skrita sta za mizicama na hrbtnem delu naslonjal. Tako sta povsem nevidna z zunanje strani in zaščitena, ko nista v uporabi. Obe priključni plošči imata tri vhode (dva za avdio in enega za video opremo) za priključitev zunanjih naprav (igralna konzola, digitalna videokamera ...). Dvojne brezžične slušalke s preklopnikom kanalov omogočata preklapljanje z enega zaslona na drugega.


OPREMA ZA LAŽJE VSAKDANJE ŽIVLJENJE


Sistemi za pomoč pri vožnji, ki so redki ali novi v tem razredu vozil

C4 Picasso ponuja opremo, ki je redka ali sploh novost v tem razredu vozil in ki vozniku olajša vožnjo ter jo naredi varnejšo in bolj brezskrbno.

Avtomatska električna parkirna zavora (serijsko)

Za večje udobje in varnost je C4 Picasso opremljen z avtomatsko električno parkirno zavoro. Z njo so serijsko opremljene vse izvedenke, ne glede na to, kakšen menjalnik imajo. Zavora se samodejno zategne ob izključitvi motorja. Računalnik, ki deluje v povezavi s sistemom za nadzor stabilnosti vozila (ESP), določa, kako močno mora biti zavora zategnjena glede na naklon cestišča, da bo avtomobil pri miru. Nadzorni sistem omogoča popravek zavorne moči po potrebi (natovarjanje avtomobila na klancu ali velika sprememba temperature, na primer). Parkirna zavora se samodejno sprosti, ko je dosežen zadosten navor za premik pogonskih koles.

Voznik je obveščen o zategnitvi ali sprostitvi zavore prek sporočila na večfunkcijskem zaslonu in z začasno osvetlitvijo simbola P (30 sekund) na instrumentni plošči in na ročici zavore.

Po potrebi vse funkcije klasične parkirne zavore zagotavlja električna ročica, nameščena na sredini armaturne plošče in na dosegu voznikove roke. Če na primer voznik ustavi avtomobil brez prekinitve kontakta, lahko imobilizira avtomobil tako, da potegne za upravljalno ročico zavore. Zavora se kljub temu samodejno sprosti in s tem močno olajša speljevanje in vožnjo na klancu.

Funkciji samodejne zategnitve in sprostitve zavore je mogoče izključiti prek menija na večfunkcijskem zaslonu, pri čemer se ohrani funkcija za pomoč pri speljevanju na klancu. Voznika o izklopu obvesti stalno prižgana rumena lučka na instrumenti plošči pri vključenem kontaktu. Funkcija izklopa samodejne zategnitve in sprostitve parkirne zavore omogoča kljubovanje vremenskim razmeram v določenih hladnih področjih, kjer bi zategnitev zavore v zimskem času lahko onemogočila ponovno sprostitev zaradi zamrznitve vode, ki je ostala na zavornih sedlih.
Iz varnostnih razlogov je ročna sprostitev električne parkirne zavore možna samo pri pritisnjenem zavornem pedalu.

Sistem za pomoč pri speljevanju na klancu (serijsko)

Za lažje speljevanje na klancu je C4 Picasso opremljen s funkcijo pomoči pri speljevanju na klancu, ki dopolnjuje avtomatsko parkirno zavoro. S tem sistemom so serijsko opremljene vse izvedenke, ne glede na to, kakšen menjalnik imajo. Sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP) samodejno kratek čas zadržuje avtomobil na klancu (največ 2 sekundi po odmiku noge z zavornega pedala), da ima voznik dovolj časa, da mirno prestavi nogo z zavornega pedala na pedal plina, ne da bi se avto premaknil naprej ali nazaj po klancu. Sistem za pomoč pri speljevanju se vključi že pri klancu z naklonom 3 % (pri vzpenjanju v prestavi za vožnjo naprej ali spuščanju v vzvratni prestavi).

Sistem merjenja razpoložljivega prostora

C4 Picasso je prvi avtomobil, ki pri nekaterih izvedenkah ponuja sistem merjenja razpoložljivega prostora. Sistem pomaga vozniku pri iskanju parkirnega mesta, tako da ga obvesti, ko velikost prostega mesta ustreza dimenzijam njegovega vozila, pri čemer določi tudi stopnjo težavnosti parkiranja. Ultrazvočni tipali, dodeljeni tej funkciji, sta nameščeni na obeh koncih prednjega odbijača.
- Za merjenje razpoložljivega prostora mora voznik pritisniti gumb (P) na volanu s fiksnim srednjim upravljalnim delom.
- Nato mora pokazati sistemu, na kateri strani naj meri, kar stori tako, da vključi levi ali desni smerokaz.
- Nato se zapelje vzdolž že parkiranih avtomobilov s hitrostjo, ki ne sme presegati 20 km/h. Merjenje se konča, ko prednji del avtomobila sega čez morebitno parkirno mesto (mesta, manjša od 4 m in večja od 7 m, niso upoštevana). V tem primeru se nemudoma oglasi zvočni signal in na večfunkcijskem zaslonu se prikaže sporočilo, ki voznika obvesti o rezultatu: možno, težavno ali nepriporočljivo parkiranje.

Funkcija se izključi bodisi:
ročno s ponovnim pritiskom na gumb za merjenje razpoložljivega prostora na volanu,
samodejno ob vključitvi vzvratne prestave,
po 5 minutah, če ni zahtevana nobena meritev,
če hitrost eno minuto presega 70 km/h,
ob izključitvi kontakta.
Če voznik nekaj časa vozi s hitrostjo nad 20 km/h, se funkcija ne izključi. Ko voznik znova vozi s hitrostjo pod 20 km/h, je merjenje znova možno.


Sistem za pomoč pri parkiranju s tipali na prednjem in zadnjem delu

Sistem merjenja razpoložljivega prostora dopolnjuje sistem za pomoč pri parkiranju s tipali na prednjem in zadnjem delu avtomobila, ki je še posebej uporaben pripomoček pri vožnji.
Tipala v prednjem in zadnjem odbijaču zaznavajo ovire v bližini vozila. Zvočni signali, ki jih oddaja več zvočnikov, ter prikaz premikanja avtomobila na osrednjem zaslonu na armaturni plošči obveščajo voznika o natančnem položaju ovire v območju zaznavanja tipal in njeni oddaljenosti od avtomobila.

Opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu (AFIL)

C4 Picasso je tako kot avtomobili C4, C5 in C6 lahko opremljen z opozorilnikom nenamerne spremembe voznega pasu (AFIL), ki spada med prve naprave na svetu, ki skušajo preprečiti posledice pomanjkanja voznikove pozornosti za volanom.
Ta sistem za pomoč pri vožnji zazna nenamerno menjavo voznega pasu, če ni vključen smerokaz (prekoračitev bele črte na cesti), na avtocesti ali hitri cesti pri hitrosti nad 80 km/h.
Nepazljivega voznika opozorijo vibracije v sedišču, in sicer na tisti strani, kjer je bila prekoračena črta voznega pasu. Voznik lahko tedaj ustrezno ukrepa.

Dvofunkcijski ksenonski smerni žarometi

C4 Picasso ima lahko dvofunkcijske ksenonske smerne žaromete, ki zagotavljajo optimalno osvetlitev pri zavijanju.
Ti “inteligentni” žarometi vsebujejo elipsast dvofunkcijski ksenonski smerni modul, ki je vključen v položaju za kratke in dolge luči, ter zagotavljajo izjemno vidljivost ponoči in v slabem vremenu. Vozniku omogočajo dober pregled nad površino cestišča in hitrejše opažanje ostalih udeležencev v prometu ter morebitnih ovir na cesti, kar je izredna prednost z vidika varnosti, saj vozilo pri hitrosti 110 km/h v sekundi prevozi več kot 30 metrov.

Omejevalnik in regulator hitrosti (serijsko)

Omejevalnik in regulator hitrosti, ki ju najdemo skoraj pri vseh avtomobilih Citroën, dopolnjujeta tudi opremo za varnost in udobje avtomobila C4 Picasso.
Regulator hitrosti omogoča ohranitev sprogramirane hitrosti vozila, ne da bi voznik pritiskal na pedal za plin.
Z omejevalnikom hitrosti voznik določi največjo hitrost vožnje. Če želi v nekem trenutku preseči izbrano hitrost, mora do konca pritisniti pedal za plin, preko stikala konca hoda pod pedalom za plin.
Pri avtomobilu C4 Picasso voznik zelo enostavno spreminja nastavljeno hitrost tako za regulator kot omejevalnik hitrosti prek upravljalnega stikala na volanu s fiksnim srednjim upravljalnim delom. Na osrednjem zaslonu na armaturni plošči sta prikazana programirana hitrost in stanje (vključeno/izključeno) obeh sistemov.

Sistem za zaznavanje premalo napolnjenih pnevmatik.

Opozorilnik za prenizek tlak v pnevmatikah, ki je vgrajen že v vozila C4, C5, C6 in C8, izboljšuje aktivno varnost avtomobila C4 Picasso. Sistem meri tlak v vseh štirih pnevmatikah. Vsaka pnevmatika ima oddajnik s tlačnim tipalom, ki posreduje informacije o tlaku osrednjemu računalniku.
Ko se tlak v eni izmed pnevmatik zniža pod predhodno določeno vrednost, voznika na to nemudoma opozorita sporočilo na osrednjem zaslonu ter zvočni signal (v primeru predrte pnevmatike se poleg tega vklopi tudi opozorilna lučka “Stop”). Sistem torej omogoča odkrivanje premalo napolnjene pnevmatike, ki bi lahko ogrozila stabilnost vozila in varnost potnikov.

Stalen nadzor zagotavlja pravilno napolnjenost pnevmatik in pripomore k večji varnosti, zmanjšanju hrupa med vožnjo, manjši porabi goriva ter manjši obrabi pnevmatik.


Telefoniranje s prostoročnim sistemom Bluetooth

C4 Picasso je lahko opremljen s sistemom za prostoročno telefoniranje Bluetooth, ki vozniku omogoča telefoniranje v avtomobilu, ne da bi mu bilo treba odvrniti pogled s ceste ali izpustiti volan.

Z brezžično tehnologijo, ki je vgrajena v potniški prostor, lahko voznik telefonira iz avtomobila, pri čemer pusti svoj telefon v žepu. Uporablja namreč lahko ergonomsko stikalo na volanu in mikrofon v stropu. Pogovori potekajo prek avdio sistema avtomobila C4 Picasso. Voznik lahko prek upravljalnih stikal na volanu izbere ime sogovornika, ki je shranjeno v telefonskem imeniku prenosnega telefona. Za sprožitev klica lahko uporabi tudi funkcijo glasovnega prepoznavanja. Telefonski imenik in ime sogovornika se prikažeta na večfunkcijskem zaslonu vozila.

Navigacijski sistem NaviDrive za še večjo brezskrbnost

Navigacijski sistem NaviDrive je opremljen s 7-palčnim barvnim zaslonom formata 16/9 in vključuje poleg vgrajenega GSM telefona (ni združljiv s sistemom Bluetooth) še avdio funkcije (avtoradio, CD in MP3-predvajalnik, izmenjevalnik za 5 CD plošč) in navigacijo GPS. Osnovne funkcije so hitro dostopne prek stikal na volanu, ki omogočajo tudi vključitev sistema za glasovno prepoznavanje in govorilne naprave. Sistem se lahko upravlja tudi neposredno prek upravljalne plošče sistema NaviDrive, ki je vgrajena v armaturno ploščo pod zložljivim pokrovom avtoradia. V predalu za rokavice je na voljo vtičnica za priključitev prenosnih avdio/video naprav.
Sistem NaviDrive je bil zasnovan tudi zaradi ponudbe dodatnih storitev: Citroën Urgence, Citroën pomoč na cesti in Citroën On Line. Funkcije sistema GPS in telefona omogočajo službi Citroën Urgence, da (odvisno od države) v primeru nesreče ali voznikovega slabega počutja določi kraj, kjer se nahaja vozilo, ter dostop do storitev klicnega centra.


Vratca posode za gorivo s samodejnim odpiranjem za zelo enostavno dolivanje goriva

Za lažji vsakdan in v izogib neprijetnostim, povezanim s prijemanjem pokrovčka posode za gorivo, je C4 Picasso opremljen z novimi vratci s samodejnim odpiranjem brez pokrovčka. Ta vratca se povsem odprejo ob pritisku na stikalo v potniškem prostoru, levo pod volanom. Ko voznik vstavi pištolo v nalivno grlo, se odmakne pokrovček, ki nadomešča klasični pokrovček in zagotavlja tesnjenje sistema. Ko voznik konča z nalivanjem, enostavno potisne vratca, da se zaprejo. Da se vratca ne bi odprla med vožnjo, stikalo za odpiranje vratc ne deluje pri vožnji s hitrostjo nad 10 km/h.













UŽITEK V VOŽNJI


Štirje zmogljivi, varčni in okolju prijazni motorji

C4 Picasso je že na začetku prodaje na voljo s štirimi prožnimi in zmogljivimi motorji, ki ustrezajo normi Euro IV. Ta izbor sestavljajo:
dva bencinska motorja:
1.8i 16V 127 KM DIN in 2.0i 16V 143 KM DIN,
dva dizelska motorja HDi, ki sta serijsko opremljena s filtrom sajastih delcev (FAP):
1.6 HDi FAP 110 KM DIN in 2.0 HDi FAP 138 KM DIN.

Ti motorji so, odvisno od končnega trga, lahko vgrajeni z ročnim ali avtomatskim menjalnikom ali novim šeststopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom (BMP6), ki zadovoljijo želje vsakega voznika.

Bencinski motorji

Motor 1.8i 16 V z močjo 127 KM DIN pri osnovni izvedenki

Osnovne bencinske izvedenke avtomobila C4 Picasso so opremljene z motorjem 1.8i 16V, s katerim je opremljen tudi Citroën C5. Razvije največjo moč 92 kW po normi CEE (127 KM DIN) in doseže navor 170 Nm pri 3750 vrt/min.

Motor se odlikuje s prožnostjo že pri zelo nizkih vrtljajih in je vgrajen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Prestavna ročica ročnega menjalnika je nameščena na armaturni plošči na enak način kot pri avtomobilu Xsara Picasso.

Motor 2.0i 16V z močjo 143 KM DIN

Drugi bencinski motor, ki je na voljo pri C4 Picasso, je bil prvič vgrajen v avtomobil C5 septembra 2004. Ta 2-litrski motor s 16 ventili razvije moč 103 kW po normi CEE (143 KM DIN) in doseže največji navor 200 Nm pri 4000 vrt/min. Ponaša se s sistemom variabilnega krmiljenja ventilov (VVT), ki omogoča optimalno polnjenje zgorevalne komore ne glede na število vrtljajev motorja.

Ta motor je lahko vgrajen z novim 6-stopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom, na nekaterih trgih pa tudi s 4-stopenjskim avtomatskim menjalnikom.



Dizelski motorji

Motor HDi 110 FAP: kompaktnost in zmogljivost

Motor HDi 110 je serijsko opremljen s filtrom sajastih delcev (FAP), ima prostornino 1560 cm3 in glavo s 16 ventili. Razvije
moč 80 kW CEE (110 KM DIN) in navor 240 Nm že pri 1750 vrt/min. Ta navor se lahko poveča na 260 Nm s pomočjo funkcije “overboost”, ki omogoča začasno povečanje tlaka kompresijskega polnjenja.

Motor HDi 110 FAP je lahko vgrajen, glede na izvedenko avtomobila, s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom ali novim 6-stopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom.

Motor HDi 138 KM FAP

Motor HDi 138 s serijsko vgrajenim filtrom sajastih delcev (FAP) razvije moč 100 kW CEE (138 KM DIN) pri 4000 vrt/min. Z novim 6-stopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom doseže največji navor 270 Nm pri 2000 vrt/min.
Motor HDi 138 FAP se, tako kot motor HDi 110 FAP, odlikuje s sistemom vbrizgavanja druge generacije in kompresijskim polnjenjem prek turbokompresorja z variabilno geometrijo.


Ugodje med vožnjo in nižja poraba goriva z novim šeststopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom (BMP6)

Vgradnja s tremi motorji

C4 Picasso je že od začetka prodaje dalje na voljo z novim šeststopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom (BMP6), ki je bil prvič vgrajen v izvedenki limuzina in kupe avtomobila C4 HDi 110 junija 2006. Pri avtomobilu C4 Picasso je ta novi menjalnik vgrajen z bencinskim motorjem 2.0i 16V z močjo 143 KM
DIN in dizelskima motorjema HDi 110 FAP in HDi 138 FAP.

6- stopenjski robotizirani ročni menjalnik je torej učinkovita alternativa klasičnim ročnim in avtomatskim menjalnikom, kar se tiče užitka pri vožnji, porabe goriva in privlačne cene.

Tehnologijo robotiziranega ročnega menjalnika predstavlja sklop, sestavljen iz 6-stopenjskega ročnega menjalnika in sistema za krmiljenje elektro-hidravličnih aktivatorjev. Ta sistem pripomore h krajšemu odzivnemu času in obvladljivejšemu krmiljenju, kar posledično zagotavlja hitrejše in bolj tekoče prestavljanje.



Užitek v vožnji v ročnem in samodejnem načinu delovanja

Vsa stikala za upravljanje menjalnika ob volanu

Izvedenke avtomobila C4 Picasso s 6-stopenjskim krmiljenim ročnim menjalnikom so opremljene z ročicama za menjavanje prestav ob volanu in izbirnim stikalom za način vožnje na volanskem drogu. S to ergonomsko namestitvijo so vsa stikala na neposrednem dosegu voznikovih rok ne glede na njegov položaj za vožnjo. Celoten volan s stikali pa je nastavljiv po višini in globini. Izbirno stikalo menjalnika omogoča izbiro načina za vožnjo naprej, prazen tek ali vzvratno vožnjo.

Izbira med dvema načinoma vožnje

Z robotiziranim ročnim menjalnikom lahko voznik izbira med dvema načinoma vožnje: ročnim in samodejnim načinom. Voznik lahko poljubno preklaplja iz enega načina v drugi glede na situacijo: vožnja po cesti ali avtocesti, mestna vožnja, zastoji.

Ročni način
Pri ročnem upravljanju voznik ohrani nadzor nad menjavanjem prestav, vendar pa to počne z ročicama za volanom, pri čemer mu ni treba pritiskati na pedal sklopke. S pomočjo informacij, ki so prikazane na instrumentni plošči, je stalno obveščen o izbrani prestavi.

Za ohranitev pravega ročnega načina upravljanja menjalnik ne prestavi samodejno v višjo prestavo, če voznik ne menja prestave, ampak počaka, da motor doseže največje dovoljeno število vrtljajev.

Pri upočasnjevanju in ustavitvi (na primer ob približevanju stop znaku ali semaforju) lahko menjalnik samodejno preklopi v nižjo prestavo, in sicer do prve prestave pri majhni hitrosti, za udobnejšo vožnjo. Samodejni preklop v nižjo prestavo je odvisen od več kriterijev, ki jih upravlja računalnik (prenizko število vrtljajev, naklon, športna vožnja …).

Samodejni način
V samodejnem načinu delovanja je spreminjanje prestavnih razmerij elektronsko vodeno za optimalno udobje in manjšo porabo goriva. Če se voznik odloči za ta način vožnje, se na instrumentni plošči prikaže črka A skupaj z vključeno prestavo.
V tem načinu računalnik menjalnika izbira najprimernejše prestavno razmerje po samoprilagodljivem načinu prestavljanja, pri čemer upošteva voznikovo vedenje, vrsto poti, vrtljaje motorja, hitrost vozila in oprijem pnevmatik s cestiščem.
Samodejni način tako prepreči previsoko ali prenizko število vrtljajev in poskrbi za optimalno porabo goriva. V primerjavi z ročnim menjalnikom lahko optimalno upravljanje prestavljanja zagotavlja za 3 do 5 % nižjo porabo goriva glede na vrsto vožnje (mestna, zunaj mesta).
Če želi voznik začasno prevzeti nadzor nad prestavljanjem (v nujnem primeru ali pri prehitevanju), to lahko stori v trenutku, tako da pritisne na eno od obvolanskih ročic. Menjalnik takoj upošteva njegovo zahtevo. Po krajšem času (približno 20 s) se ponovno vključi samodejno upravljanje, če voznik ne deluje več na ročici.

6 prestav za večjo prožnost in obvladano porabo goriva

Prisotnost šestih prestav pri krmiljenem ročnem menjalniku omogoča boljše izkoriščanje sposobnosti motorja in zagotavlja, bodisi v ročnem ali avtomatskem načinu, odlično odzivnost, uglajeno in tišje delovanje menjalnika ter manjšo porabo goriva.

Tekoče in hitro prestavljanje po zaslugi elektro-hidravličnega upravljanja menjalnika

Zahvaljujoč novim elektro-hidravličnim aktivatorjem se 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik odlikuje z mehkimi in tekočimi prehodi prestavnih razmerij tako v ročnem kot v samodejnem načinu.

Mehko prestavljanje (obvladovanje sunkov) pa ne pomeni slabše odzivnosti, saj 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik združuje oboje in se odlikuje s hitrim spreminjanjem prestavnih razmerij. Odzivni čas je namreč:
- 650 tisočink sekunde za menjavo prestavnega razmerja v ročnem načinu upravljanja,
- 750 tisočink sekunde za menjavo prestavnega razmerja v avtomatskem načinu.

Poleg tega 6-stopenjski krmiljeni ročni menjalnik zagotavlja natančno in tekoče delovanje ter pospeševanje brez sunkov, kar se še posebej občuti pri vzvratni vožnji.

Zgledna lega avtomobila na cesti

Užitek v vožnji in brezskrbnost za volanom sta seveda odvisna tudi od lege vozila na cesti. Voznik avtomobila C4 Picasso se lahko zanese na učinkovito podvozje ter zmogljiv in varen zavorni sistem.

Izvrsten oprijem s cestiščem

Podvozje avtomobila C4 Picasso zagotavlja slednjemu brezhibno obnašanje na cesti in ima odločilno vlogo pri aktivni varnosti.

Prednja prema je tipa pseudo-McPherson s trikotnimi spodnjimi vodili in stabilizacijskim drogom. Narejena je na osnovi preme avtomobila C4, vendar ima ojačane trikotna vodila, krmilnih mehanizem in nosilni okvir, da lahko prenese večjo težo enoprostorca.
Zadnja prema je povsem nova. Njena zgradba, ki sloni na gibljivem prečnem drogu in stabilizacijskem drogu, se odlikuje po postrani vgrajenih blažilnikih, ki zavzamejo manj prostora v prtljažniku. Dimenzije in velika trdnost zadnje preme zagotavljajo visokokakovostne vozne zmogljivosti.
Zasnova te preme omogoča tudi zelo enostavno vgradnjo klasičnih ali pnevmatskih vzmeti.

Vzmetenje je bil prilagojeno tako, da zagotavlja visoko stopnjo udobja in odlično obnašanje avtomobila na cesti. C4 Picasso je glede na izvedenko in motor lahko opremljen s 15-palčnimi kolesi s pnevmatikami 205/65R15, 16-palčnimi kolesi s pnevmatikami 215/55R16, za doplačilo so na voljo tudi 17-palčna kolesa s pnevmatikami 215/50R17 in 18-palčna kolesa s pnevmatikami 215/45R18. C4 Picasso ima serijsko vgrajeno garnituro za polnjenje pnevmatik, na nekaterih trgih pa razpolaga tudi z rezervnim kolesom, ki je manjših dimenzij od ostalih štirih koles.
C4 Picasso je serijsko opremljen tudi z variabilnim servovolanom z novo elektročrpalko, ki je močnejša kot pri avtomobilu C4 zaradi večje teže na prednji premi. Stopnja servopomoči je odvisna od hitrosti vožnje in kota zasuka volana, tako da je prilagojena pogojem uporabe. Volan je trši pri visoki hitrosti za večjo varnost in mehkejši pri nizki hitrosti, da ga lažje obračamo.

Zmogljiv zavorni sistem

C4 Picasso ima spredaj vgrajene velike hlajene kolutne zavore (302 mm), zadaj pa ojačane kolutne zavore (v primerjavi z zavorami pri avtomobilu C4). Zavore so povezane s sistemom proti blokiranju koles ABS z elektronskim razdelilnikom zavorne moči (REF). Sistem za nadzor stabilnosti vozila (ESP) je tudi del serijske opreme. Pri hitrosti pod 30 km/h ga lahko izključimo z gumbom na armaturni plošči (sistem se samodejno ponovno vključi pri hitrosti nad 30 km/h in ob ponovnem zagonu motorja). Povezan je s sistemom za krmiljenje spodrsavanja pogonskih koles (ASR), ki se vklopi v primeru zdrsa koles. Zavorne zmogljivosti avtomobila C4 Picasso so med najboljšimi v tem razredu vozil, pridružuje pa se jim tudi zelo natančna regulacija ABS/ESP.
Za še večjo varnost pri zaviranju so avtomobili C4 Picasso serijsko opremljeni s sistemom za pomoč pri zaviranju v sili (AFU) in samodejnim vklopom varnostnih utripalk.


ZAŠČITA POTNIKOV


C4 Picasso vsebuje bogato opremo za zaščito svojih potnikov v primeru trka (sedem serijsko vgrajenih varnostnih blazin, ojačana zgradba ...). Še posebej je poskrbljeno za varnost otrok, saj so kar štirje sedeži opremljeni s pritrditvami Isofix s tritočkovnimi pritrdišči (Top Tether).
C4 Picasso je dobro zaščiten tudi pred krajo in vlomom.

Celovita in zanesljiva oprema za zaščito potnikov

Sedem serijsko vgrajenih varnostnih blazin

Varnostna blazina za zaščito voznikovih kolen
C4 Picasso je opremljen z varnostno blazino, vgrajeno pri volanskem drogu, ki ščiti voznikova kolena in goleni pri trku.

Dve čelni varnostni blazini, od katerih ima voznikova izpopolnjeno obliko
Voznika in sovoznika varujeta čelni varnostni blazini, pri katerih sta tlak in prostornina razpiranja odvisna od silovitosti trčenja. Zahvaljujoč volanu s fiksnim srednjim upravljalnim delom ima voznikova varnostna blazina novo, izpopolnjeno obliko.

Dve bočni varnostni blazini in dve varnostni zavesi
Bočni varnostni blazini, vgrajeni v prednja sedeža, varujeta prsni koš, varnostni zavesi pa glave potnikov v 1. in 2. vrsti sedežev.

Premišljena varnost otrok

Štirje sedeži s pritrditvami Isofix

C4 Picasso je edini kompaktni enoprostorec s štirimi sedeži s pritrditvami Isofix, od katerih so trije v 2. vrsti. To omogoča namestitev otroškega sedeža na zadnji srednji sedež, ki je najlaže dostopen iz 1. vrste, obenem pa to ne ovira dostopa do sedežev v 3. vrsti, saj sta stranska sedeža prosta. Pritrditve Isofix imajo poleg dveh še tretje pritrdišče (Top Tether). Otroški sedež Isofix zlahka pripnete na izbrano mesto.

Opozorilna lučka in opozorilni signal za nepripete varnostne pasove spredaj in zadaj

C4 Picasso je opremljen z opozorilnimi lučkami in zvočnimi signali, ki opozarjajo na to, da je treba zapeti varnostni pas, in obvestijo voznika o odpetju varnostnega pasu na zadnjih sedežih (2. in 3. vrsta) med vožnjo. Izdelana je bila posebna ikona vozila in vseh sedmih sedežev, ki se nahaja v sklopu kontrolnih lučk na osrednjem zaslonu na armaturni plošči.

Vsi sedeži so opremljeni s tritočkovnimi varnostnimi pasovi. Osrednji varnostni pas v 2. vrsti ima dve zaponki, ki se lahko zapneta na obeh straneh osrednjega sedeža. Pasova v 3. vrsti se lahko navijeta nad zložljivo polico za prtljago, da ne ovirata njene uporabe. Varnostna pasova na prednjih sedežih pa sta opremljena z dvojnim pirotehničnim zategovalnikom z omejevalnikom zatezne sile in sta nastavljiva po višini.

Ogledalo za nadzor otrok

To ogledalo omogoča vozniku in sovozniku, da nadzorujeta otroke, ne da bi se jima bilo treba obrniti nazaj ali spremeniti položaj glavnega vzvratnega ogledala. Ogledalo je nameščeno nad notranjim vzvratnim ogledalom.

Blokada električnih stikal za varnost otrok

Električno varnostno blokado za otroke lahko vključite z voznikovega mesta ali na daljavo prek daljinskega upravljalnika. S tem preprečite delovanje mehanizma za odpiranje vrat in zadnjih stekel z električnim upravljanjem.

Poleg tega zaščita proti priščipanju varuje pred poškodbami pri električnem zapiranju stekel ali senčnika zastekljene strehe.


Ojačana zgradba

Zgradba je ojačana, da bi ustrezala najstrožjim standardom na področju pasivne varnosti in absorbirala kar največ energije, ki nastane ob udarcu. Območja s programiranim deformiranjem spredaj in zadaj zagotavljajo absorpcijo te energije in zaščito potniškega prostora.

Pri avtomobilu C4 Picasso je bil potek absorpcije čelnih udarcev nanovo določen zaradi tanjših stebričkov vetrobranskega stekla. Tako se energija udarcev absorbira prek podvozja in vrat.

- Optimalne dimenzije prednjih prem med drugim omogočajo prenos energije na podvozje pri čelnem trku.

- Spodnja prenosna linija energije udarca je bila ojačana (ojačani most motorja in pritrditve, dodatna spona). Poleg tega je C4 Picasso, tako kot avtomobil C4, spredaj opremljen z dodatno spodnjo prenosno linijo sil udarca na spodnjem delu prednjega sklopa za boljšo porazdelitev prenosa energije pri čelnem trku. Sila udarca se tako na spodnjem delu prenese na spodnji nosilec prednjega odbijača in podaljške mosta motorja.

- Prednja vrata so ojačana (cevi iz jekla z zelo visoko mejo elastičnosti in blažilniki udarcev s postopno deformacijo) za večjo trdnost celotnega sklopa.

Posebne študije so bile namenjene premiku nestisljivih trdih delov v motornem prostoru in omejitvi njihovega vdora v potniški prostor.

- Veliki strukturni vložki v spodnjem delu prednjega stebrička, spodnjem in zgornjem delu srednjega stebrička in prečnem nosilcu nad zadnjo premo, povečajo trdnost karoserije. Vložki iz poliamida in strukturne pene se sprimejo na sosednje pločevinaste stene ob potopitvi v bazene za kataforezo. Tako utrdijo te strateške točke karoserije za njeno večjo trdnost. Ti vložki nadomeščajo težke ojačitve, ki se uporabljajo pri klasični zasnovi.

Za manjše stroške popravila poškodb, ki nastanejo pri manjših trkih, in manjšo težo avtomobila ima C4 Picasso plastična prednja blatnika in aluminijaste nosilce spredaj in zadaj. Pri čelnem trku se zgornji nosilec in blažilniki deformirajo, strešni nosilci pa ostanejo nepoškodovani. Isto velja za spodnji nosilec prednjega odbijača, ki se stisne, zato da most motorja ali njegovi podaljški ostanejo nepoškodovani.

Zaščita pred krajo in vlomom

Avtomobil C4 Picasso je izvrstno zavarovan pred krajo in vlomu tudi po zaslugi naslednje opreme:

• večplastna bočna stekla in vetrobransko steklo ščitijo potnike in njihovo imetje;

• selektivni način odpiranja vrat: voznik lahko s pomočjo potovalnega računalnika izbere omejen način dostopa v vozilo (odklepanje samo voznikovih vrat);

• dodatno zaklepanje onemogoči odpiranje vrat iz notranjosti, na primer pri poskusu vloma z razbitjem stekla;

• alarm za varovanje zunanjih površin vozila zazna odpiranje odpiralnih delov brez osrednjega upravljanja, alarm za prostorsko zaščito pa zazna premikanje v potniškem prostoru. Alarmno zaščito proti vdoru v notranjost lahko izključimo z gumbom levo pod volanom. Tako lahko v avtomobilu, na primer, pustimo žival, pri čemer še vedno lahko deluje alarm za varovanje zunanjih površin vozila;

• elektronska blokada vžiga prek transponderja;

• električna protivlomna ključavnica prtljažnika;

• varnostna matica na vseh aluminijastih platiščih;

• samodejno zaklepanje avtomobila 30 sekund po odklepanju, če medtem niso bila odprta nobena vrata;

• samodejno zaklepanje vrat in prtljažnika, ko se avtomobil začne premikati.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če sep 07, 2006 12:28 pm

Pa ti res pričakuješ da bo nekdo vsa ta čreva v celoti prebral. :P
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če sep 07, 2006 12:51 pm

Tukaj so podatki ki jih imam če pa kdo prebera ali ne pa je stvar vsakega posameznika... ;)
 
monocit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Če okt 21, 2004 8:45 pm

Napisal/-a monocit Po sep 11, 2006 10:10 am

Prebrano ;)
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po sep 11, 2006 9:29 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Kaj pa osvetlitev v notranjosti, to je serijsko??


Bojim se, da bo tale osvetlitev notranjosti za nas stvar, ki jo bomo videli le v prospektu.... Exclusive, pač.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
JaNi|86
Novinec
 
Prispevkov: 221
Pridružen: Sr okt 13, 2004 8:17 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a JaNi|86 Po sep 11, 2006 11:14 pm

Hm...kr zanimiv bo ta picasso ja, samo glede na to da bi naj kr kmalu prišel na evropske ceste, kak to da še nobena okvirna cena ni znana ?
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna To sep 12, 2006 12:07 am

esem je napisal/-a:mogoče je pa mislil, da oba uporabljata olje Total :lol:


Si totalno zabluzil.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 12, 2006 1:59 am

kromfelna je napisal/-a:
esem je napisal/-a:mogoče je pa mislil, da oba uporabljata olje Total :lol:


Si totalno zabluzil.

hote ali nehote?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So sep 16, 2006 8:58 pm

Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So sep 16, 2006 9:23 pm

JaNi|86 je napisal/-a:Hm...kr zanimiv bo ta picasso ja, samo glede na to da bi naj kr kmalu prišel na evropske ceste, kak to da še nobena okvirna cena ni znana ?

Če ti to kaj pomaga, bo osnovni model v Španiji 22.280 eu. To je 1.8 16v 125 KM. Od opreme bo imel:

LX Plus
* 7 airbagov, vključno kolenskega za voznika
* ABS
* ESP
* TCS
* EBD
* Klima
* Sprednje šipe električne
* daljinsko centralno
* potovalni rač.
* tempomat
* električna ročna
* avtoradio+

Najdražji (za zdaj) v Španiji bo HDI 2.0 16v 138 KM z opremo exclusive za 28.800 eu. Vmes je še SX oprema.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So sep 16, 2006 11:41 pm

 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr sep 27, 2006 9:44 pm

Res je zanimivo, da je Citroën pohitel najprej s sedemsedežno verzijo Picassoja in ga povrhu vsega naredil prepoznavnega in privlačnega. Verjetno prav zato, ker Renaultov sedemsedežni scenic izgleda kot karavanski enoprostorec in roko na srce v primerjavi z navadnim scenicom izgleda grd.

Ravno tam so se pri Citroënu najbolj potrudili, kjer so pri Renaultu popustili...

Slika

Verjetno se tudi največji Renaultov navdušenec sedaj nebi šel prepirat z mano, da je grand Scenic lepši...

Pa ne izzivam kakšnega prepira, da ne bi kdo slučajno na to pomislil ;)

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr sep 27, 2006 9:49 pm

Meni osebno je grand scenic lepši od navadnega, sam ta citroen je pa res en lep izdelek. Malo jih je lepših :?
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če sep 28, 2006 7:28 am

men je tut Gscenic grši od navadnga...
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če sep 28, 2006 8:06 am

Zanimiv avto

7 sedežev v tem segmentu je zanimiva tema

ZAFIRA, ki jih je prva nudila serijsko je tudi na račun slednjih doživela dober tržni odziv in je bila odlična konkurenca SCENIC-u.

Čeprav so s praktičnega vidika bili bolj ali manj "pomožni" sedeži za povrh pa so "požrli" lep del prtljažnega prostora. Ampak očitno je dilema pred nakupom marsikoga premamila in se je odločil za OPLA, pa čeprav sta bila tista dva sedeža zelo redko uporabljena

Svojo pomembnost ali če želite težo je imela ta dilema "7 : 5 sedežev" tudi pri konkuenci - svoj izdelek, ki je bil tik pred serijsko proizvodnjo, morali dodatno namestiti manjkajoča sedeža. In to v času, ko je SCENIC (5 sedežev) žel lep tržni uspeh.

Francozi so na povpraševanje "7 sedežev" odgovorili s podaljšano karoserijsko različico, in jo bodo očitno tudi nadaljevali - OPEL vztraja na lastnem sistemu - zanimivo bo videti in spremljat, kako se bo bodo konkurenti v tem segmenut odzvali na "7 sedežev". CITROEN kot kaže ostaja zvest "francoski" inačici "7 sedežev"

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 02, 2006 12:14 pm

na ncap testu je dobil 5 zvezdic. Je kdo pričakoval kaj drugega?

http://www.euroncap.com/images/results/ ... asheet.pdf

Slika
Priponke
C4 Picasso kreš test2.JPG
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

"Kratki" C4 Picasso

Napisal/-a esem Po okt 02, 2006 1:14 pm

5 in 7 sedežna picassoja sta toliko različna, da zaslužita vsak svojo temo, še posebno, ker ne prideta hkrati ven. Zato sem tudi odprl novo temo v vozilih prihodnosti.

spyshot končne (?) verzije


http://img149.imageshack.us/img149/5121 ... 057pw2.jpg
http://img125.imageshack.us/img125/6731 ... 058hb3.jpg
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 02, 2006 1:23 pm

za info pa še par fotošopov, skopiranih iz (prej skupne) teme.

Slika

Slika

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov