Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 8:06 pm

Hvala pojdi tudi ti!!!Preberi si vse poste pa bos vedel o cem govorim!!!Vsi samo pametujejo,to velja,to ne velja,400hp premalo,507 prevec,zakaj stikalo...Jaz sem samo napisal da bo to hud avto in da Alfa Romeo ali kateri drug avto se dolgo nebo imel taksega dosezka,kar je tudi res!Ce bi Alfa Romeo izdelala kaj taksega nebi mogli ostat zivi od nekaterih tu,tako sem pa tudi jaz ponosen na to kar so izdelali!Kljub temu da nimam nobene koristi...Pa brez zamer nisem mislil kaj slabega pa nocem nikogar zaliti samo nekateri pa ocitno prevec vedo in pretiravajo!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 8:24 pm

s_mande je napisal/-a:O gospod vsevednez!!!Ja hvala ni se ti treba zahvaljevati jaz sem odkrit clovek in povem kaj mislim!!!
Tebi so bili namenjeni zgornji posti,saj ti si izjavil da BMW ne zna izdelati motorja-avtomobila!SALJIVEC!Vem za BMW 535i letnik 93. z 600.000 oziroma skoraj 700.000 prevozenih kilimetrov, pa se motor ni bil razdrt!Samo potrosni material,redni servisi...
Spolh nevem kje si prebral da sem primerjal 325i z avtomobilom ki ima polovico konjev manj(ocitno tudi slabo beres)! :con :EE
Glede 530d-ce mi ti nebi povedal da je turbo diezel jaz res nebi vedel,pa kdo ga je sploh primerjal z 330DCi...ocitno nisi dojel kaj sem ti hotel povedati da je ze voznja z 530d tako presentljiva,kaksna potem mora biti z M6?Ocitno nebom nikoli vedel!
BMW je kakovosten avto,trpezen,kvalitetne izdelave in varen,potrebno pa je imeti tolarje za nakup,servis...saj zato ga pa nima vsak,kar je meni sploh vsec!Nevem ni mi do prepiranja s teboj,grem raje nekam ven...Lep vecer ti zelim pa malo se kontroliraj,premisli kaj pises!!!s_mande


Jaz specifično govorim o modelih M. Moj post glede teh motorjev si očitno spregledal. Nikoli nisem rekel, da BMW dela slabe motorje, sem pa navedel pri katerih motorjih so ga polomili in to krepko.
In da se ze BMW 325i kosa z velik avtomobilov,kot na regionalni cesti ,kot na avto cesti!!!

Nisi primerjal z avtomobili, ki imajo polovico manj konjskih moči? S čim pa si potem primerjal? Jaz iz te povedi razberem samo to, da si ga na cesti pohodil in potem ponosno izjavil, da se kosa z veliko avtomobili. Če se motim, me lepo prosim popravi - oz. popravi tako, da bo možno razbrati s čim si 325 primerjal. Nikjer nisem rekel, da si 530d primerjal s 330DCi (???). Si pa izkušnjo z BMWjem opisal tako, kot da je to edini avto s tako porabo, pa čeprav obstajajo tekmeci s tudi boljšimi motorji in udobjem. Naprej iz tega potegniti zaključek, da bo zato, ker je 530d fantastičen avto, tak tudi M6, je malce čudno. Vozi kak 645i, pa se ne bo nihče spotikal ob primerjavo. Dejstvo je, da se bo M6 obnašal in vozil popolnoma drugače, kakor 530d, razumem pa kaj si hotel povedat. Kar se tiče TRENUTNE kakovosti BMWja tukaj ne bom začenjal nove debate, ti pa želim prijeten večer zunaj, pa malce se umiri. To je forum za izmenjavo mnenj, ne bojna cona.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če dec 16, 2004 8:36 pm

Jaz se ne bom vmešaval, ampak meni osebno so argumenti od PureTNT izvrstni, vidi se da "the guy knows his shit", tistio o ojnicah je še posebej dobro povedal, eden glavnih razlogov zakaj je BMW strogo prepovedal lastnikom M3 brisanje blokade - ugotovili so namreč da motor v tako visokih vrtljajih, kljub temu, da v momentu ko pritisneš kuplungo in spustiš gas da bi prešaltal, motor še vedno "pospešuje" za kratek čas, ker zaluta še nekaj goriva, kljub prekinjenemu gorivu v komoro in zadeva zgori - ta moment je dajansko manj kot desetinka, ampak oni so pogruntali da dovolj da se trajno poškoduje motor. In res je da so za M3 delali vpoklic zaradi ojnic in prekomernega habanja, motor je vrhunski sam po sebi, vendar ga ni za pipat in ga je treba super dobro vzdrževat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Če dec 16, 2004 8:37 pm

No mogoce sem res malo pregrobo postopal,oprosti,sam to me pa res dvigne!Sploh pa nismem tu zato da bi se prepiral,ampak si sam navedel da je ta foruma zato da si izmenjujemo podatke-inforamcije!!!

No 325i sem primerjal z Alfa Romeo 155 2.5 V6!!!Ni bilo neke ocitne razlike,sem pa mislil da se bo bolje Alfa odrezala...Ti pa povem tudi iz lastnih izkusenj,smo se peljali z Hondo 1.6VTi pa smo se kar lepo peljali in po nekem casu dohiteli 325-stko in kaj se je zgodilo!!! Bili za riti dokler ne bilo hribcka navzgor,potem ga pa nismo vec dohitel!!!Tako da ne BMW,Honda ali Alfa Romeo ni slab avto,se pa razlikujejo v veliko stvareh in vsak clovek pac ima svoj okus!Jaz naprimer od vseh treh nastetih bi izbral 325i...ker je carski avto(je pa zavarovanje malo predrago).BMW je za moj pojem sporten avto in z njim ni zajebancije,BMW nima spostovanja ce ga neznas peljati ga ne vozi-zadnji pogon!!!SPREDNJEGA ZNA VSAK PELJATI!Jaz sem za pometal po cesti z 325i in z veliko srece se ohranil na cseti!No se bi se dalo kaj povedati o tem!Lep vecer zelim tudi jaz tebi pa brez zamere!!!Srecno!!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če dec 16, 2004 8:48 pm

@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring... :roll:
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem ;)
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 9:14 pm

Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring... :roll:
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem ;)
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no ;)


Saj ravno to je, nisem Horst von Saurma :D . Z voznostjo mislim na to, da ga bom lahko obvladal brez elektronskih pomagal. Sicer ne dvomim, da je precej bolje vodljiv kakor E55 AMG, ki je, milo rečeno, brez pomagal nevozen, vendar me 500 konjskih moči na par gum 285/30 naredi malce živčnega. Upam pa, da bom imel priložnost avto preizkusit, ker me res zanima kako se obnese. Je pa avto trenutno brez dvoma najboljša športna limuzina.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če dec 16, 2004 9:22 pm

Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring... :roll:
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem ;)
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no ;)


Saj vsi vejo da je M5 izvrstno vodlljiv in zagotovo najbolj dinamčina športna limuzina. Sploh doživetje s tem avtomobilom na limitu mora biti izjemna stvar - zato pa lahko vsak plača vsotico EUR in gre skozi Nurbugring z "ring taxijem" - M5. Zadevo fura eno ženšče po imenu Sabine Schmitz - recimo takole; prvič je podrla regord na tej stezi ko je bila stara 18 let, sedaj o plačuje BMW da pokaže kaj je rastur - škoda le da je čakalna doba precej dolga da prideš na vrsto. Vsekakor se bom enkrat oglasil pri njej, ker to moram doživeti 8)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če dec 16, 2004 9:30 pm

PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring... :roll:
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem ;)
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no ;)


Saj ravno to je, nisem Horst von Saurma :D . Z voznostjo mislim na to, da ga bom lahko obvladal brez elektronskih pomagal. Sicer ne dvomim, da je precej bolje vodljiv kakor E55 AMG, ki je, milo rečeno, brez pomagal nevozen, vendar me 500 konjskih moči na par gum 285/30 naredi malce živčnega. Upam pa, da bom imel priložnost avto preizkusit, ker me res zanima kako se obnese. Je pa avto trenutno brez dvoma najboljša športna limuzina.


Aja...pol tebe skrbi praktično "obvladljivost"...ahaaaaaa....no...saj veš kako je to...če nimaš pameti je tudi 100konjev hitro neobvladljivo prehitrih :lol: , če imaš pa po glavi pospravljeno in nimaš trzavice v desni nogi, pa mislim da ne bi smel imeti pretiranih težav...ampak kdo ve, bomo komentirali ko bomo peljali... ;)
Ampak to je tako...mislim da je to čist ql narejeno...praviš da bi ga rad obvladal brez pomagal! Če smatraš da si preslab voznik(NE TI!!!) si pač kupiš 530d ali kaj podobnega, če pa že mora biti M5 pa voziš z vklopljeno elektroniko(sicer si prikrajšan za užitek, ampak tudi z letalom ne greš letet če nimaš izpita zanj, se strinjaš?)
Če pa obvladaš, potem pa Grobnik ali Mobikrog vabi in gas do daske ;)

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 9:39 pm

s_mande je napisal/-a:No mogoce sem res malo pregrobo postopal,oprosti,sam to me pa res dvigne!Sploh pa nismem tu zato da bi se prepiral,ampak si sam navedel da je ta foruma zato da si izmenjujemo podatke-inforamcije!!!

No 325i sem primerjal z Alfa Romeo 155 2.5 V6!!!Ni bilo neke ocitne razlike,sem pa mislil da se bo bolje Alfa odrezala...Ti pa povem tudi iz lastnih izkusenj,smo se peljali z Hondo 1.6VTi pa smo se kar lepo peljali in po nekem casu dohiteli 325-stko in kaj se je zgodilo!!! Bili za riti dokler ne bilo hribcka navzgor,potem ga pa nismo vec dohitel!!!Tako da ne BMW,Honda ali Alfa Romeo ni slab avto,se pa razlikujejo v veliko stvareh in vsak clovek pac ima svoj okus!Jaz naprimer od vseh treh nastetih bi izbral 325i...ker je carski avto(je pa zavarovanje malo predrago).BMW je za moj pojem sporten avto in z njim ni zajebancije,BMW nima spostovanja ce ga neznas peljati ga ne vozi-zadnji pogon!!!SPREDNJEGA ZNA VSAK PELJATI!Jaz sem za pometal po cesti z 325i in z veliko srece se ohranil na cseti!No se bi se dalo kaj povedati o tem!Lep vecer zelim tudi jaz tebi pa brez zamere!!!Srecno!!!


Se strinjam z vsem naštetim. Kar se tiče splošne relativne športne naravnanosti BMWjev tukaj ne morem ugovarjati, vendar potem verjetno lahko razumeš moje pomisleke glede voznosti avtomobila s 500 KM, če je tebe pometalo že s 190 KM. Lep večer.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 9:42 pm

Slide je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring... :roll:
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem ;)
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no ;)


Saj ravno to je, nisem Horst von Saurma :D . Z voznostjo mislim na to, da ga bom lahko obvladal brez elektronskih pomagal. Sicer ne dvomim, da je precej bolje vodljiv kakor E55 AMG, ki je, milo rečeno, brez pomagal nevozen, vendar me 500 konjskih moči na par gum 285/30 naredi malce živčnega. Upam pa, da bom imel priložnost avto preizkusit, ker me res zanima kako se obnese. Je pa avto trenutno brez dvoma najboljša športna limuzina.


Aja...pol tebe skrbi praktično "obvladljivost"...ahaaaaaa....no...saj veš kako je to...če nimaš pameti je tudi 100konjev hitro neobvladljivo prehitrih :lol: , če imaš pa po glavi pospravljeno in nimaš trzavice v desni nogi, pa mislim da ne bi smel imeti pretiranih težav...ampak kdo ve, bomo komentirali ko bomo peljali... ;)
Ampak to je tako...mislim da je to čist ql narejeno...praviš da bi ga rad obvladal brez pomagal! Če smatraš da si preslab voznik(NE TI!!!) si pač kupiš 530d ali kaj podobnega, če pa že mora biti M5 pa voziš z vklopljeno elektroniko(sicer si prikrajšan za užitek, ampak tudi z letalom ne greš letet če nimaš izpita zanj, se strinjaš?)
Če pa obvladaš, potem pa Grobnik ali Mobikrog vabi in gas do daske ;)

LP


Se strinjam 100% ;)
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če dec 16, 2004 9:57 pm

s_mande je napisal/-a:Hvala pojdi tudi ti!!!Preberi si vse poste pa bos vedel o cem govorim!!!Vsi samo pametujejo,to velja,to ne velja,400hp premalo,507 prevec,zakaj stikalo...Jaz sem samo napisal da bo to hud avto in da Alfa Romeo ali kateri drug avto se dolgo nebo imel taksega dosezka,kar je tudi res!Ce bi Alfa Romeo izdelala kaj taksega nebi mogli ostat zivi od nekaterih tu,tako sem pa tudi jaz ponosen na to kar so izdelali!Kljub temu da nimam nobene koristi...Pa brez zamer nisem mislil kaj slabega pa nocem nikogar zaliti samo nekateri pa ocitno prevec vedo in pretiravajo!


No pol pa vzemem nazaj, v zvezi s kurcem. Moj point je bil v tem, da pac zelo ne rad vidim da se pluva po znamkah, sploh pa ce za brezveze. Drgac pa je men ta m6 cist hud in to da ma stikalo, ki zmanjsa konje se ne pomen da je crap. No ja zdej saj vidis, kak se alfisti pocutjo, k jim skoz govorijo da vse crkuje. Zdej se je zacel to se z BMWjem dogajat. Smirite se mal pa bo ;)
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če dec 16, 2004 10:05 pm

veliko vas ve za to stran..tisti, ki pa je še ne poznate pa poglejte. mal več slikic
http://www.rsportscars.com/slo/avto/bmw_m6.asp

zdi se, da mu barva pristaja. pa felge so mi res hude 8). no les je bolj češki :? , bi alu dodatki mal bolje izpadli....vsaj zdi se tako
Zadnjič spremenil menjekul, dne Če dec 16, 2004 10:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če dec 16, 2004 10:06 pm

INFINITI je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring... :roll:
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem ;)
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no ;)


Saj vsi vejo da je M5 izvrstno vodlljiv in zagotovo najbolj dinamčina športna limuzina. Sploh doživetje s tem avtomobilom na limitu mora biti izjemna stvar - zato pa lahko vsak plača vsotico EUR in gre skozi Nurbugring z "ring taxijem" - M5. Zadevo fura eno ženšče po imenu Sabine Schmitz - recimo takole; prvič je podrla regord na tej stezi ko je bila stara 18 let, sedaj o plačuje BMW da pokaže kaj je rastur - škoda le da je čakalna doba precej dolga da prideš na vrsto. Vsekakor se bom enkrat oglasil pri njej, ker to moram doživeti 8)


Sam se peljat s Sabine še nisem imel časti, vendar so vsi, ki so se do zdaj vozili z njo, zadevo opisali kot fantastično. Kakor vem pa je sedaj z zamenjavo modela prišel tudi nov voznik, prav tisti Hans Joachim Stuck, ki je odpeljal čas 8:03.
Slika

Še ena slika "svežega" avtomobila.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Če dec 16, 2004 11:55 pm

Sem prebral celotno temo - in toliko bučk, kot so nekateri skozi to temo skotalili... :oops: Tako da sem se samo za Vas potrudil in zbral navedke ter odgovore (in moje mišlenje - upam, da ne boste preveč užaljeni...). Se že vnaprej opravičujem za dolg post.

In ja, jaz pa sem strojni inžinir :P

PureTNT je napisal/-a:Raje imam Lotus Elise.


Ne moreš mešati hrušk in jabolk! Tudi sam sem velik ljubitelj Lotusov in oboževalec genialnega Chapmana, samo ne moreš primerjati limuzino (M5) ter čistokrvni GT (M6) z popolnoma dirkaškim avtomobilom, katerega uporabnost je v dobršni meri samo za na stezo (Lotus Elise)

Avalon je napisal/-a:Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,...


Ne mi mešati zamaknjenih umetnikov, dizajnerjev z inžinirji :evil: :x

PureTNT je napisal/-a:Btw, BMW M5 je na Nringu dosegel čas 8:13. 997 Carrera S je s športnim vzmetenjem dosegla čas 7:59. Pa da ne bo pomote, na Nordschleife konjske moči igrajo zelo veliko vlogo (ima tudi najdaljšo ravnino od vseh prog na svetu), pa je M5 prigaral 14 sekund zaostanka.S 150 KM več


Spet jabolka in hruške...M5 je limuzina, Carrera superšportnik. Polek tega pa na stezi vseh stez (stari Nürburgring) o času odloča vse kaj drugega, kot pa razlika 150 konj (seveda niso zanemarljiva, vendar niso odločujoča!)

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledicodvig pri višjih hitrostih], saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih.


Hmm...ne vem, kaj točno si mislil ti s temle dvigom :?: Če si iz kakšne angleške revije pobral da avto pri višjih hitrostih generira lift to pomeni vzgon. Polek tega pa ima Porsche 997s količnik zračnega upora 0.28, medtem ko BMW M5 0.33...mislim, da ti je jasno, kaj to pomeni ;)

PureTNT je napisal/-a:M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo.


M6 se spet ne more primerjati z Porsche-ji in Ferrari-ji (kvečjemu z starim 456 ter Scaglietti-jem ki sta prava GT-ja). Carrera in F-575M sta superšportnika...upam, da se zavedaš v čem je catch

PureTNT je napisal/-a:Sicer popolnoma razumem tvoj pogled glede uporabe vseh konj, ampak dejstvo je, da motor po defaultu tečen a 400 KM, ker je vzdržljivost preračunana na to vrednost. Pri stalni moči 500 KM motor ne bi zdržal dolgo.


Verjemi, da je motor (zaradi upoštevanja varnosti) preračunan na več kot 500 konj ;) in to tako, da bi lahko avto deloval celo življensko dobo na teh več kot 500 konj. Iz čisto inžinirskih zahtev je temu tako (pa se ne bom spuščal globlje v teorijo konstruiranja strojnih delov)

PureTNT je napisal/-a:Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...


Sorry, ampak takih bučk pa že dolgo nisem slišal...in taka izjava me kot strojnika več kot le žalijo (ker če ne veš nekih osnovnih principov delovanja avta, bodi raje tiho :evil: ). Če ti še tako močno odpove motor (zaradi mene lahko narediš tudi blow-up, kot se temu reče), volan in zavore bodo še vedno delovale! Volan je fizično povezan (in popolnoma neodvisen od motorja) z kolesi, prav tako pa zavore niso v nobeni povezavi z motorjem (lahko ti odpove servo ojačevalnik, samo zavore bodo vseeno še vedno delovale)!

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče raznesenega Ferrarija mislim da govoriš o temnomodri 456? Ferrari nekaj avtomobilov vsake serije nameni testiranju do limita, se pravi da jim je cilj uničevanje avtomobila, ki jim pokaže kateri deli bodo najhitreje odpovedali. Treba je tudi reči, da je tisti motor na rdečem polju nepretrgano preživel kar nekaj dolgih minut, preden je izdihnil. Če misliš katero drugo situacijo mi prosim podaj link, bi si rad zadevo ogledal.


Zakaj ne poveš celotne zgodbe? Če misliva isti posnetek, avto ni bil namenjen nadziranemu testiranju vzdržljivosti komponent, ampak je motor naredi nenadzorovan blow-up pred celotno ekipo BBC-ja, ki je prišla snemati dokumentarec o testnem vozniku Ferrarija.

Sicer pa M6 je čistokrvni GT in se lahko primerja kvečjemu z Aston Martin DB9, Ferrari Scaglietti (v omejenem pogledu), MB CL 55, 65 AMG (in ja, tudi CL 65 AMG ima '400 KM' gumbek, samo da je ta skrit v traction controlu in drugi elektroniki, ki omejuje 612 KM, da avto sploh lahko spelje. Brez vklopljenega TC-ja avto preprosto ne more prenesti vse moči preko dveh zadnjih gum in samo praska v prazno...).

In raje kot z Sabine bi se po Zelenem peklu Nürburgringa popeljal z dirkaško legendo Hans Joachim Stuckom :twisted:
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Pe dec 17, 2004 1:17 am

PureTNT je napisal:
Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...


Sorry, ampak takih bučk pa že dolgo nisem slišal...in taka izjava me kot strojnika več kot le žalijo (ker če ne veš nekih osnovnih principov delovanja avta, bodi raje tiho Evil or Very Mad ). Če ti še tako močno odpove motor (zaradi mene lahko narediš tudi blow-up, kot se temu reče), volan in zavore bodo še vedno delovale! Volan je fizično povezan (in popolnoma neodvisen od motorja) z kolesi, prav tako pa zavore niso v nobeni povezavi z motorjem (lahko ti odpove servo ojačevalnik, samo zavore bodo vseeno še vedno delovale)!


hm...zavore..če je avto ugasnjen...niti ne delujejo. oz. parkrat prtisneš, pol pa konc..? razn ročne..?...ta pa je tu predvidevam elektronska..alpa kaj takega? :roll:
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe dec 17, 2004 1:20 am

Tattoo- je napisal/-a:Sem prebral celotno temo - in toliko bučk, kot so nekateri skozi to temo skotalili... :oops: Tako da sem se samo za Vas potrudil in zbral navedke ter odgovore (in moje mišlenje - upam, da ne boste preveč užaljeni...). Se že vnaprej opravičujem za dolg post.

In ja, jaz pa sem strojni inžinir :P

PureTNT je napisal/-a:Raje imam Lotus Elise.


Ne moreš mešati hrušk in jabolk! Tudi sam sem velik ljubitelj Lotusov in oboževalec genialnega Chapmana, samo ne moreš primerjati limuzino (M5) ter čistokrvni GT (M6) z popolnoma dirkaškim avtomobilom, katerega uporabnost je v dobršni meri samo za na stezo (Lotus Elise)

Avalon je napisal/-a:Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,...


Ne mi mešati zamaknjenih umetnikov, dizajnerjev z inžinirji :evil: :x

PureTNT je napisal/-a:Btw, BMW M5 je na Nringu dosegel čas 8:13. 997 Carrera S je s športnim vzmetenjem dosegla čas 7:59. Pa da ne bo pomote, na Nordschleife konjske moči igrajo zelo veliko vlogo (ima tudi najdaljšo ravnino od vseh prog na svetu), pa je M5 prigaral 14 sekund zaostanka.S 150 KM več


Spet jabolka in hruške...M5 je limuzina, Carrera superšportnik. Polek tega pa na stezi vseh stez (stari Nürburgring) o času odloča vse kaj drugega, kot pa razlika 150 konj (seveda niso zanemarljiva, vendar niso odločujoča!)

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledicodvig pri višjih hitrostih], saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih.


Hmm...ne vem, kaj točno si mislil ti s temle dvigom :?: Če si iz kakšne angleške revije pobral da avto pri višjih hitrostih generira lift to pomeni vzgon. Polek tega pa ima Porsche 997s količnik zračnega upora 0.28, medtem ko BMW M5 0.33...mislim, da ti je jasno, kaj to pomeni ;)

PureTNT je napisal/-a:M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo.


M6 se spet ne more primerjati z Porsche-ji in Ferrari-ji (kvečjemu z starim 456 ter Scaglietti-jem ki sta prava GT-ja). Carrera in F-575M sta superšportnika...upam, da se zavedaš v čem je catch

PureTNT je napisal/-a:Sicer popolnoma razumem tvoj pogled glede uporabe vseh konj, ampak dejstvo je, da motor po defaultu tečen a 400 KM, ker je vzdržljivost preračunana na to vrednost. Pri stalni moči 500 KM motor ne bi zdržal dolgo.


Verjemi, da je motor (zaradi upoštevanja varnosti) preračunan na več kot 500 konj ;) in to tako, da bi lahko avto deloval celo življensko dobo na teh več kot 500 konj. Iz čisto inžinirskih zahtev je temu tako (pa se ne bom spuščal globlje v teorijo konstruiranja strojnih delov)

PureTNT je napisal/-a:Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...


Sorry, ampak takih bučk pa že dolgo nisem slišal...in taka izjava me kot strojnika več kot le žalijo (ker če ne veš nekih osnovnih principov delovanja avta, bodi raje tiho :evil: ). Če ti še tako močno odpove motor (zaradi mene lahko narediš tudi blow-up, kot se temu reče), volan in zavore bodo še vedno delovale! Volan je fizično povezan (in popolnoma neodvisen od motorja) z kolesi, prav tako pa zavore niso v nobeni povezavi z motorjem (lahko ti odpove servo ojačevalnik, samo zavore bodo vseeno še vedno delovale)!

PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče raznesenega Ferrarija mislim da govoriš o temnomodri 456? Ferrari nekaj avtomobilov vsake serije nameni testiranju do limita, se pravi da jim je cilj uničevanje avtomobila, ki jim pokaže kateri deli bodo najhitreje odpovedali. Treba je tudi reči, da je tisti motor na rdečem polju nepretrgano preživel kar nekaj dolgih minut, preden je izdihnil. Če misliš katero drugo situacijo mi prosim podaj link, bi si rad zadevo ogledal.


Zakaj ne poveš celotne zgodbe? Če misliva isti posnetek, avto ni bil namenjen nadziranemu testiranju vzdržljivosti komponent, ampak je motor naredi nenadzorovan blow-up pred celotno ekipo BBC-ja, ki je prišla snemati dokumentarec o testnem vozniku Ferrarija.

Sicer pa M6 je čistokrvni GT in se lahko primerja kvečjemu z Aston Martin DB9, Ferrari Scaglietti (v omejenem pogledu), MB CL 55, 65 AMG (in ja, tudi CL 65 AMG ima '400 KM' gumbek, samo da je ta skrit v traction controlu in drugi elektroniki, ki omejuje 612 KM, da avto sploh lahko spelje. Brez vklopljenega TC-ja avto preprosto ne more prenesti vse moči preko dveh zadnjih gum in samo praska v prazno...).

In raje kot z Sabine bi se po Zelenem peklu Nürburgringa popeljal z dirkaško legendo Hans Joachim Stuckom :twisted:


Lepo, da si se odločil prispevati k temi.

Kar se tiče Lotusa je šlo za sarkazem, če bi si pogledal kak drug moj post tega ne bi jemal resno.

Kar se tiče Nringa in primerjave 997 in M5 sem ponazoril kako hiter je pravi športni avto napram M5. Če bi res prebral celotno temo, bi videl da nekateri BMWjeve M modele gledajo kot vrhunec razvoja športnih avtomobilov. Reci kar hočeš, vendar konjske moči na Nordschleife še kako odločajo. Vprašaj kateregakoli voznika, ki je redno vozil po tej progi. Seveda štejejo tudi druge stvari, drugače Carrera nikoli ne bi bila uvrščena pred M5, to pa je tudi bil moj point. Kljub precejšnjemu poudarku na moči je Carrera še vedno precej hitrejša od M5. Upam, da sem tokrat bolj jasen.

Kar se tiče zračnega upora se opravičujem, sem se zmotil. Carrera ima res 0.28, M5 pa nima 0.33, ampak 0.29. Z besedo "dvig" sem mislil vzgon, vendar te besede iz navade ne uporabljam.

Kar se tiče primerjave s Porschejem in Ferrarijem je bil to moj cilj; avto ne tekmuje neposredno s tema dvema znamkama. Mislim, da sem bil že prvič dovolj razumljiv. Tu seveda govorim o najbolj prodajanih modelih, kot sta 911 in 360 (+F430). Z F575 se bo M6, če bodo inženirji svoje delo opravili korektno, lahko kosal.

Kar se tiče konstrukcije motorja se s tabo kot inženirjem ne bom prerekal, imam pa še vedno dvome glede motorja, predvsem če bo trdo vožen. Pa mislim na specifične dele, ki so pri takem motorju pod hudim stresom. Sam veš, kaj se je pripetilo z motorji S45.

Kar se tiče mojih bučk glede zavor in motorja: ko avtomobilu sredi ceste pri hitrosti močno nad 200 km/h odpove servo na volanu in zavorah je to zame nedelujoče. Pa lahko desetkrat rečeš, da mehansko še funkcionira.

Kar se tiče razgnanega 456 ne govorim o oddaji na BBC. Bilo je lepo omenjeno, da ima ta voznik nalogo avto stestirat do maksimuma. Konstantnemu tiščanju na rdečem polju in nenadzorovanemu radiranju gum, ter posledični eksploziji bi jaz rekel načrtno. Razen seveda, če si Britney Spears, ki ji je v prvem tednu uspelo v zrak vreči motor od Modene.

To, da je M6 GT sva že ugotovila. To sem se tudi trudil pokazati skozi n-to število postov v tej temi. Zelo osvežilno, da je nekdo še bolj zagnan, da mi to dokaže, kot jaz sam ;)

Pa hvala za argumentiran odgovor.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe dec 17, 2004 1:49 am

Da mal uskocm v tole debato k se zlo zanimivo razvija.....Tuki je link do filmcka k raznese motor ferrariju....

http://www.rsportscars.net/media/ferrari_456.mpeg
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe dec 17, 2004 8:09 am

Caterham je napisal/-a:Da mal uskocm v tole debato k se zlo zanimivo razvija.....Tuki je link do filmcka k raznese motor ferrariju....

http://www.rsportscars.net/media/ferrari_456.mpeg


Ta model k je vozu ferrarija je to naredu zanalašč, upam da nisi hotu s tem filmčkom povedat da ferrarijem hitr crkujejo motorji :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Pe dec 17, 2004 9:45 am

Demo je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Da mal uskocm v tole debato k se zlo zanimivo razvija.....Tuki je link do filmcka k raznese motor ferrariju....

http://www.rsportscars.net/media/ferrari_456.mpeg


Ta model k je vozu ferrarija je to naredu zanalašč, upam da nisi hotu s tem filmčkom povedat da ferrarijem hitr crkujejo motorji :)


:vc :vc
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe dec 17, 2004 10:49 am

Uf končno sem se prebil do konca teme.

Ja, mislil sem temnomoder 456. Ferrari.

Me veseli da je tema, kljub vmesnim izpadom, na kolikortoliko vredu nivoju. NE SE BREZVEZE KREGAT. Dovoljeno postat samo unim k se ne misljo kregat. :twisted:

Glede ojnic na E46 M3 motorju nisem vedel, ampak mislim da je pri vseh modelih tako, da se tekom življenjske dobe avta pokažejo slabosti in konstrukcijske napake. Mislim da je z vsemi avti tako. Greš kdaj v delavnico pooblaščenega servisa in vidiš kako majstri novih modelov ne znajo zrihtat. Na izkušnjah se učimo. Žalostno a resnično.

Jaz vedno pravim, da kupi se rahlo rabljen avto ali novga, potem ko je že ene 2 leti v proizvodnji. Čeprav če bi meu zdele dnar za novga M6 ga grem direkt nabavt. :lol:

Anyway, keep 'em coming. Se beremo BMW fani :P
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov