s_mande je napisal/-a:O gospod vsevednez!!!Ja hvala ni se ti treba zahvaljevati jaz sem odkrit clovek in povem kaj mislim!!!
Tebi so bili namenjeni zgornji posti,saj ti si izjavil da BMW ne zna izdelati motorja-avtomobila!SALJIVEC!Vem za BMW 535i letnik 93. z 600.000 oziroma skoraj 700.000 prevozenih kilimetrov, pa se motor ni bil razdrt!Samo potrosni material,redni servisi...
Spolh nevem kje si prebral da sem primerjal 325i z avtomobilom ki ima polovico konjev manj(ocitno tudi slabo beres)!![]()
![]()
Glede 530d-ce mi ti nebi povedal da je turbo diezel jaz res nebi vedel,pa kdo ga je sploh primerjal z 330DCi...ocitno nisi dojel kaj sem ti hotel povedati da je ze voznja z 530d tako presentljiva,kaksna potem mora biti z M6?Ocitno nebom nikoli vedel!
BMW je kakovosten avto,trpezen,kvalitetne izdelave in varen,potrebno pa je imeti tolarje za nakup,servis...saj zato ga pa nima vsak,kar je meni sploh vsec!Nevem ni mi do prepiranja s teboj,grem raje nekam ven...Lep vecer ti zelim pa malo se kontroliraj,premisli kaj pises!!!s_mande
In da se ze BMW 325i kosa z velik avtomobilov,kot na regionalni cesti ,kot na avto cesti!!!
Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring...![]()
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem![]()
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no
Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring...![]()
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem![]()
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no
PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring...![]()
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem![]()
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no
Saj ravno to je, nisem Horst von Saurma. Z voznostjo mislim na to, da ga bom lahko obvladal brez elektronskih pomagal. Sicer ne dvomim, da je precej bolje vodljiv kakor E55 AMG, ki je, milo rečeno, brez pomagal nevozen, vendar me 500 konjskih moči na par gum 285/30 naredi malce živčnega. Upam pa, da bom imel priložnost avto preizkusit, ker me res zanima kako se obnese. Je pa avto trenutno brez dvoma najboljša športna limuzina.
s_mande je napisal/-a:No mogoce sem res malo pregrobo postopal,oprosti,sam to me pa res dvigne!Sploh pa nismem tu zato da bi se prepiral,ampak si sam navedel da je ta foruma zato da si izmenjujemo podatke-inforamcije!!!
No 325i sem primerjal z Alfa Romeo 155 2.5 V6!!!Ni bilo neke ocitne razlike,sem pa mislil da se bo bolje Alfa odrezala...Ti pa povem tudi iz lastnih izkusenj,smo se peljali z Hondo 1.6VTi pa smo se kar lepo peljali in po nekem casu dohiteli 325-stko in kaj se je zgodilo!!! Bili za riti dokler ne bilo hribcka navzgor,potem ga pa nismo vec dohitel!!!Tako da ne BMW,Honda ali Alfa Romeo ni slab avto,se pa razlikujejo v veliko stvareh in vsak clovek pac ima svoj okus!Jaz naprimer od vseh treh nastetih bi izbral 325i...ker je carski avto(je pa zavarovanje malo predrago).BMW je za moj pojem sporten avto in z njim ni zajebancije,BMW nima spostovanja ce ga neznas peljati ga ne vozi-zadnji pogon!!!SPREDNJEGA ZNA VSAK PELJATI!Jaz sem za pometal po cesti z 325i in z veliko srece se ohranil na cseti!No se bi se dalo kaj povedati o tem!Lep vecer zelim tudi jaz tebi pa brez zamere!!!Srecno!!!
Slide je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring...![]()
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem![]()
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no
Saj ravno to je, nisem Horst von Saurma. Z voznostjo mislim na to, da ga bom lahko obvladal brez elektronskih pomagal. Sicer ne dvomim, da je precej bolje vodljiv kakor E55 AMG, ki je, milo rečeno, brez pomagal nevozen, vendar me 500 konjskih moči na par gum 285/30 naredi malce živčnega. Upam pa, da bom imel priložnost avto preizkusit, ker me res zanima kako se obnese. Je pa avto trenutno brez dvoma najboljša športna limuzina.
Aja...pol tebe skrbi praktično "obvladljivost"...ahaaaaaa....no...saj veš kako je to...če nimaš pameti je tudi 100konjev hitro neobvladljivo prehitrih, če imaš pa po glavi pospravljeno in nimaš trzavice v desni nogi, pa mislim da ne bi smel imeti pretiranih težav...ampak kdo ve, bomo komentirali ko bomo peljali...
Ampak to je tako...mislim da je to čist ql narejeno...praviš da bi ga rad obvladal brez pomagal! Če smatraš da si preslab voznik(NE TI!!!) si pač kupiš 530d ali kaj podobnega, če pa že mora biti M5 pa voziš z vklopljeno elektroniko(sicer si prikrajšan za užitek, ampak tudi z letalom ne greš letet če nimaš izpita zanj, se strinjaš?)
Če pa obvladaš, potem pa Grobnik ali Mobikrog vabi in gas do daske
LP
s_mande je napisal/-a:Hvala pojdi tudi ti!!!Preberi si vse poste pa bos vedel o cem govorim!!!Vsi samo pametujejo,to velja,to ne velja,400hp premalo,507 prevec,zakaj stikalo...Jaz sem samo napisal da bo to hud avto in da Alfa Romeo ali kateri drug avto se dolgo nebo imel taksega dosezka,kar je tudi res!Ce bi Alfa Romeo izdelala kaj taksega nebi mogli ostat zivi od nekaterih tu,tako sem pa tudi jaz ponosen na to kar so izdelali!Kljub temu da nimam nobene koristi...Pa brez zamer nisem mislil kaj slabega pa nocem nikogar zaliti samo nekateri pa ocitno prevec vedo in pretiravajo!
INFINITI je napisal/-a:Slide je napisal/-a:@PureTNT, dvomim, da imaš standarde o voznosti višje kot Horst von Saurma, ki je testni voznik pri Sport Auto in večkratni rekorder na progi Nurburgring...![]()
Jaz še nisem vozil M5, in dovolj jasno sem napisal, da testni vozniki hvalijo voznost!
Je pa res, da ne vem kaj smatraš pod voznost in vodljivost...Ampak M5 je po besedah profesionalnih testnikov odlično vodljiv, stabilen in zelo dober tudi v mokrem![]()
Drugače so mi pa všeč tvoji argumentirani posti...ampak včasih pa malo pretiravaš no
Saj vsi vejo da je M5 izvrstno vodlljiv in zagotovo najbolj dinamčina športna limuzina. Sploh doživetje s tem avtomobilom na limitu mora biti izjemna stvar - zato pa lahko vsak plača vsotico EUR in gre skozi Nurbugring z "ring taxijem" - M5. Zadevo fura eno ženšče po imenu Sabine Schmitz - recimo takole; prvič je podrla regord na tej stezi ko je bila stara 18 let, sedaj o plačuje BMW da pokaže kaj je rastur - škoda le da je čakalna doba precej dolga da prideš na vrsto. Vsekakor se bom enkrat oglasil pri njej, ker to moram doživeti
PureTNT je napisal/-a:Raje imam Lotus Elise.
Avalon je napisal/-a:Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,...
PureTNT je napisal/-a:Btw, BMW M5 je na Nringu dosegel čas 8:13. 997 Carrera S je s športnim vzmetenjem dosegla čas 7:59. Pa da ne bo pomote, na Nordschleife konjske moči igrajo zelo veliko vlogo (ima tudi najdaljšo ravnino od vseh prog na svetu), pa je M5 prigaral 14 sekund zaostanka.S 150 KM več
PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledicodvig pri višjih hitrostih], saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih.
PureTNT je napisal/-a:M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo.
PureTNT je napisal/-a:Sicer popolnoma razumem tvoj pogled glede uporabe vseh konj, ampak dejstvo je, da motor po defaultu tečen a 400 KM, ker je vzdržljivost preračunana na to vrednost. Pri stalni moči 500 KM motor ne bi zdržal dolgo.
PureTNT je napisal/-a:Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...
PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče raznesenega Ferrarija mislim da govoriš o temnomodri 456? Ferrari nekaj avtomobilov vsake serije nameni testiranju do limita, se pravi da jim je cilj uničevanje avtomobila, ki jim pokaže kateri deli bodo najhitreje odpovedali. Treba je tudi reči, da je tisti motor na rdečem polju nepretrgano preživel kar nekaj dolgih minut, preden je izdihnil. Če misliš katero drugo situacijo mi prosim podaj link, bi si rad zadevo ogledal.
PureTNT je napisal:
Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...
Sorry, ampak takih bučk pa že dolgo nisem slišal...in taka izjava me kot strojnika več kot le žalijo (ker če ne veš nekih osnovnih principov delovanja avta, bodi raje tiho Evil or Very Mad ). Če ti še tako močno odpove motor (zaradi mene lahko narediš tudi blow-up, kot se temu reče), volan in zavore bodo še vedno delovale! Volan je fizično povezan (in popolnoma neodvisen od motorja) z kolesi, prav tako pa zavore niso v nobeni povezavi z motorjem (lahko ti odpove servo ojačevalnik, samo zavore bodo vseeno še vedno delovale)!
Tattoo- je napisal/-a:Sem prebral celotno temo - in toliko bučk, kot so nekateri skozi to temo skotalili...ops: Tako da sem se samo za Vas potrudil in zbral navedke ter odgovore (in moje mišlenje - upam, da ne boste preveč užaljeni...). Se že vnaprej opravičujem za dolg post.
In ja, jaz pa sem strojni inžinir :PPureTNT je napisal/-a:Raje imam Lotus Elise.
Ne moreš mešati hrušk in jabolk! Tudi sam sem velik ljubitelj Lotusov in oboževalec genialnega Chapmana, samo ne moreš primerjati limuzino (M5) ter čistokrvni GT (M6) z popolnoma dirkaškim avtomobilom, katerega uporabnost je v dobršni meri samo za na stezo (Lotus Elise)Avalon je napisal/-a:Ne se kregat fantje. Sicer pa ko že vsi nekaj pluvate ta in oni avto me zanima nekaj glede vas, jaz osebno nisem noben strojni inžiner ali diplomirani arhitekt,...
Ne mi mešati zamaknjenih umetnikov, dizajnerjev z inžinirji![]()
PureTNT je napisal/-a:Btw, BMW M5 je na Nringu dosegel čas 8:13. 997 Carrera S je s športnim vzmetenjem dosegla čas 7:59. Pa da ne bo pomote, na Nordschleife konjske moči igrajo zelo veliko vlogo (ima tudi najdaljšo ravnino od vseh prog na svetu), pa je M5 prigaral 14 sekund zaostanka.S 150 KM več
Spet jabolka in hruške...M5 je limuzina, Carrera superšportnik. Polek tega pa na stezi vseh stez (stari Nürburgring) o času odloča vse kaj drugega, kot pa razlika 150 konj (seveda niso zanemarljiva, vendar niso odločujoča!)PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče nurburgringa je BMW M5 bolj aerodinamičen od Porscheja 997, kar ima za posledicodvig pri višjih hitrostih], saj ne uporablja površin za omejevanje dviga, pomeni pa hitrejše pospeševanje pri visokih hitrostih.
Hmm...ne vem, kaj točno si mislil ti s temle dvigomČe si iz kakšne angleške revije pobral da avto pri višjih hitrostih generira lift to pomeni vzgon. Polek tega pa ima Porsche 997s količnik zračnega upora 0.28, medtem ko BMW M5 0.33...mislim, da ti je jasno, kaj to pomeni
PureTNT je napisal/-a:M6 bo vsekakor hiter in dokaj športen kupe, vendar konkurenca Porscheju in Ferrariju kar se tiče vodenja avtomobila pač ne bo.
M6 se spet ne more primerjati z Porsche-ji in Ferrari-ji (kvečjemu z starim 456 ter Scaglietti-jem ki sta prava GT-ja). Carrera in F-575M sta superšportnika...upam, da se zavedaš v čem je catchPureTNT je napisal/-a:Sicer popolnoma razumem tvoj pogled glede uporabe vseh konj, ampak dejstvo je, da motor po defaultu tečen a 400 KM, ker je vzdržljivost preračunana na to vrednost. Pri stalni moči 500 KM motor ne bi zdržal dolgo.
Verjemi, da je motor (zaradi upoštevanja varnosti) preračunan na več kot 500 konjin to tako, da bi lahko avto deloval celo življensko dobo na teh več kot 500 konj. Iz čisto inžinirskih zahtev je temu tako (pa se ne bom spuščal globlje v teorijo konstruiranja strojnih delov)
PureTNT je napisal/-a:Novi BMWji imajo hude probleme z elektroniko, tako da to ni osamljen primer. Najhuje kar sem slišal do sedaj je bil izklop motorja pri nekaj nad 200 km/h v BMW 545. Seveda si lahko zamisliš, kako izgleda ustavitev avtomobila brez delujočega volana in zavor pri tej hitrosti...
Sorry, ampak takih bučk pa že dolgo nisem slišal...in taka izjava me kot strojnika več kot le žalijo (ker če ne veš nekih osnovnih principov delovanja avta, bodi raje tiho). Če ti še tako močno odpove motor (zaradi mene lahko narediš tudi blow-up, kot se temu reče), volan in zavore bodo še vedno delovale! Volan je fizično povezan (in popolnoma neodvisen od motorja) z kolesi, prav tako pa zavore niso v nobeni povezavi z motorjem (lahko ti odpove servo ojačevalnik, samo zavore bodo vseeno še vedno delovale)!
PureTNT je napisal/-a:Kar se tiče raznesenega Ferrarija mislim da govoriš o temnomodri 456? Ferrari nekaj avtomobilov vsake serije nameni testiranju do limita, se pravi da jim je cilj uničevanje avtomobila, ki jim pokaže kateri deli bodo najhitreje odpovedali. Treba je tudi reči, da je tisti motor na rdečem polju nepretrgano preživel kar nekaj dolgih minut, preden je izdihnil. Če misliš katero drugo situacijo mi prosim podaj link, bi si rad zadevo ogledal.
Zakaj ne poveš celotne zgodbe? Če misliva isti posnetek, avto ni bil namenjen nadziranemu testiranju vzdržljivosti komponent, ampak je motor naredi nenadzorovan blow-up pred celotno ekipo BBC-ja, ki je prišla snemati dokumentarec o testnem vozniku Ferrarija.
Sicer pa M6 je čistokrvni GT in se lahko primerja kvečjemu z Aston Martin DB9, Ferrari Scaglietti (v omejenem pogledu), MB CL 55, 65 AMG (in ja, tudi CL 65 AMG ima '400 KM' gumbek, samo da je ta skrit v traction controlu in drugi elektroniki, ki omejuje 612 KM, da avto sploh lahko spelje. Brez vklopljenega TC-ja avto preprosto ne more prenesti vse moči preko dveh zadnjih gum in samo praska v prazno...).
In raje kot z Sabine bi se po Zelenem peklu Nürburgringa popeljal z dirkaško legendo Hans Joachim Stuckom
Caterham je napisal/-a:Da mal uskocm v tole debato k se zlo zanimivo razvija.....Tuki je link do filmcka k raznese motor ferrariju....
http://www.rsportscars.net/media/ferrari_456.mpeg
Demo je napisal/-a:Caterham je napisal/-a:Da mal uskocm v tole debato k se zlo zanimivo razvija.....Tuki je link do filmcka k raznese motor ferrariju....
http://www.rsportscars.net/media/ferrari_456.mpeg
Ta model k je vozu ferrarija je to naredu zanalašč, upam da nisi hotu s tem filmčkom povedat da ferrarijem hitr crkujejo motorji
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov