Napisal/-a modri D. Po maj 25, 2009 10:53 am
Ta avto predstavlja vse, kar je narobe z BMW-jem. Recimo, meni je nova sedmica fenomenalen avto, oblika, notranjost, tehnika, vse ... In imela je bolj dodelano notranjost od vseh bmwjev, lepše, čistejše linije, itd. Temu se reče vsaj malo ekskluzive. In kaj zdaj? Notranjost bojo dobili vsi modeli več ali manj enako (dobro, tam od serije 5 dalje), na ta kupček nesreče od GT-ja so šli pa še zadnje luči od sedmice direkt nalimat, sam mal so jih potumbali da gor pašejo ... Pustimo ob strani dejstvo, da je ta avto grd ko smrt, da je neproporcionalen in da zgleda kot facelift tiste Dacie Liberta, k jo je Lignage nalimu za avtomobilsko uganko. Tukaj je pomembno le, da s to kripo sedmica zgubi na ugledu. In to precej. Bmw je ratal ko Audi - en in isti avto, sam mal potumban pa obrezan, da paše komurkoli (zato bi lahko imeli cifre od XS do XXL namesto A3 do Q7). Da me ne boste razumeli, tako Audiji kot Bmwji niso slabi avtomobili, daleč od tega, samo to, kar se dogaja zadnje čase, je pa generika beyond vseh kitajcev, ki jih tako vneto kritizirate. Kako bo nekdo upravičil nakup recimo čez dve leti nove sedmice in se dobro počutil ob tem, če bo nekdo za tretjino cene kupu avto z enakimi lučmi spredaj in zadaj ter isto notranjostjo (novo Bmw 1). Če vzamem za primer recimo Renault - če kupite Clia al pa Meganea al pa Laguno, dobite drugačne števce, drugačne komande za klimo in radio - to je tisto malo, da veš, kateri avto voziš ... Zanimivo, da cenovno dostopnejše znamke vsaj malo vedo, kaj to pomeni ekskluziva ...
Lp!