CERES je napisal/-a:Sam meni ta ideja da naj bi imel 1,4 tsi s 150 in 170 KM prav nič všeč.

Okey čeprav naj bi bil biser mašine gor in dol sam mislim da bi morala biti kubatura malo večja. No un z 200 konj bo pravi. Sam tale tsi a niso nekje novice da naj bi ukinili 1,4 tsi s 170 KM? Disel s 140 in 170 KM to se že bolje sliši ampak kakega V6 pa bi tudi lahko ponudili?
Cena naj bi začela malo pod 6 miljoni (25.000 E). To je solidna cena če primerjaš konkurenco (x3) sam mislim da se bo tudi to nekje opazilo...
Lp
V GOLF-u si ta agregat (1,4 - 170) spada med zmogljivejše - pospešek, prožnost, navor, končna hitrost - z ugodno nizko porabo (glede na zmogljivosti)
Če računamo s težo X3 lahko pričakujemo prirastek teže okrog pol tone - gre pričakovat, da bo motor, kljub prirastku teže, za osnovne potrebe več kot dovolj zmogljiv.
Glede 1,4 TSI : V6 - se strinjam, da bi bolj "pasal" - osebno, če imam izbiro takšnih zmogljivosti kot jih ima GOLF 1,4 TSI veliko raje izbrem BMW ali ALFO s 2,5 l "šestakom" - predvsem zvok je boljši tudi ostale lastnosti mi bolj "dišijo".
Pa čeprav ima GOLF pri enakih zmogljivostih eno veliko prednost - občutno manjšo porabo, pa tudi glede registracije je ugodnejši (1,4 l - 125 kW). Pač - odlična izbira za nekoga, ki ima rad GT zmogljivosti s porabo, ki je blizu TDI-ja.
Sicer pa: kmalu bo na voljo tudi 1,4 l - 120 (90 kW), ki bo v kombinaciji z dobro porcijo navora ( 200 Nm) ter novim 7 - stopenjskim DSG-jem "pometal" s konkurenco - vendar najverjetneje v GOLF-u.
LP