Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Dauče
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Če feb 24, 2005 10:58 am

Napisal/-a Dauče To apr 25, 2006 12:17 pm

splash je napisal/-a:kolko je pa kaj poraba tega avtomobila? kaj pa turbo luknja? je kje?

ker če bi tole nachipal na 190km bi pa šlo.


do 2000 obratov je auto zlo len, nad 200 že lepo pospešuje, nad 3k pa že trga
poraba je pa 10+ ob težki nogi, ob lahki pa ne vem :lol:
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To apr 25, 2006 4:57 pm

Loopz je napisal/-a:Kaj pa je s prožnostjo?

320 Nm se sliši fino, ampak eno je cifra na gredi, potem pa je treba vse te silne njutnmetre še spraviti na asfalt. Tukaj se pa stvar malce zakomplicira. ;)

Ku si trd :roll: na poglej.... http://www.km77.com/marcas/seat/ibiza_0 ... ciones.asp

Boš vidu da je daleč pred vsemi ;)

@dauce... ja ti verjamem da je poraba 10+, ker ima moj prjatu v golfu IV s takim motorjem 15 porabo ;) :D in lih zaradi tega sem se sprašavu zakaj so dali v ta avto tako star motor... :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Sr apr 26, 2006 10:22 am

Daleč pred vsemi je samo pri pospeševanju od 80-120 v 4. in 5. prestavi. Tukaj pa v primerljivem bencinarju vržeš 2 prestavi dol, pa se odpelješ mimo. Če pa postaviš zraven turbo bencinarja, pa ni potrebno niti šaltati. Toliko o prožnosti. :)


Sploh pa so pri dizlih suhe zmogljivosti še najmanjši problem. Večji problemi so ozek in težko uporabljiv powerband, slaba odzivnost, potem težak motor, ki kvari razporeditev teže, pa še kaj bi se našlo. Imajo pa morda dober potencial za kake vzdržljivostne dirke, kjer tankajo bistveno kasneje in manjkrat kot njihovi bencinski konkurenti. Ampak v vsem, kar ostane pa so bencinarji v prednosti. ;)
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr apr 26, 2006 7:54 pm

:roll: kr neki... jst sm ti dokazal da ima dobre pospeške do 100km/h, da ma odlično prožnost...
in ker nemoreš zgubit zdej umešavah boj benz vs dizl :roll:
uglavnem ta polo nima kaj izkat proti tisti ibizi ;)

In še 1x ti povem, JA dizl je lahko tud športn ;) :P
Slika
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če apr 27, 2006 8:55 am

Cena sploh ni visoka, 4.120.499 SIT.
http://www.volkswagen.si/si/doks/preis_pdf/59.pdf
V serijski opremi se nahaja vse kar potrebuješ.
Drugače so pa avto že testirali v Best Motoringu, z Tsuchiya Keichi-jem za volanom in je na njihovi piramidi kotiral zelo dobro. :)
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Če apr 27, 2006 9:04 am

 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So jul 15, 2006 2:54 pm

Volkswagen Polo GTI Cup Edition:

Slika

Slika

Slika

Slika

1.8T - 180KM - 235Nm.
Končna hitrost: 225 km/h
0 - 100 km/h: 7.5s
Cena: 22.425€
 
Uporabniški avatar
AXioN
Uporabnik
 
Prispevkov: 922
Pridružen: Ne okt 26, 2003 10:29 pm
Kraj: Ko si bogu za hrbtom, se uro voznje.

Napisal/-a AXioN Ne jul 16, 2006 11:00 am

Doc206 je napisal/-a::roll: kr neki... jst sm ti dokazal da ima dobre pospeške do 100km/h, da ma odlično prožnost...
in ker nemoreš zgubit zdej umešavah boj benz vs dizl :roll:
uglavnem ta polo nima kaj izkat proti tisti ibizi ;)

In še 1x ti povem, JA dizl je lahko tud športn ;) :P


Iz ibize Cupre 1.9 tdi so pac stisnili 160km, pa ves kolk je vag stisnil iz 1.8t serijsko? Najbrz ne.. Mogoce je bil tudi kaksen razlog da so dali "samo" 150km v novega Polo-ta.. Zakaj pa potem ce so tdi ze tako sportni, jih ne uporabljajo na rally-u, na wrc-ju?

Enkrat ce bos imel na voljo se pelji z npr A3 2.0 tdi 170km, potem pa najdi kako staro gajbo ala cosworth (2.0t) ali pa S2 (2.3t), pa se pelji se z bencinarjem, in ce bos rekel da si v voznji bol uzival pri 2.0tdi-ju, ja potem ti pa res ni pomoci :jy :]
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne jul 16, 2006 11:16 am

Če hočeš ti plačam vrtec..... :P :lol:

Sploh ti nimam kaj rečt... jst sm sam reku da je lahk tud dizlc športn, ne pa da je boljši ;)

Še zmiri trdim da bi mogli dat 1,4TSI v ta avto in ne ta zastarel 1.8t :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jul 16, 2006 11:24 am

1.8 T ni zastarel motor.

Res je da Vw uporablja TFSI in TSI ampak mislim da 1.8 T še zmeraj ni za odmet.

LP
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne jul 16, 2006 11:26 am

simply je napisal/-a:1.8 T ni zastarel motor.

Res je da Vw uporablja TFSI in TSI ampak mislim da 1.8 T še zmeraj ni za odmet.

LP

O še kako je... poglej samo porabo in onesnaževanje ;)
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne jul 16, 2006 11:28 am

Zakaj nekateri nikakor nočete razumet, da so novejši dizli precej dobri in močni stroji in da so si dizelski in bencinski motorji vedno bolj podobni? Vsaka stvar ima svoje dobre in slabe lastnosti.

O Ibizi lahko napišem to, da jo bo kupil tisti, ki bo delal dosti kilometrov, včasih pa mu bo zapasala hitrejša vožnja. Ob tem bo avto kuril lepih 5 do 6 litrov, ob priganjanju pa tja do 8, mogoce 9. Jasno pa, da ima to tudi svoje slabe strani - ozko uporabno območje moči, turbo lag in luknja in težek motor.

Glede starosti 1.8T motorja pa tudi.. kaj je narobe z njim? Izkazal se je zelo dobro od 150 pa do 225KM serijsko, novejši ustrezajo euro4 normam ob normalni uporabi pa tudi niso požrešni. Razlog, da dajo 1.8T v tak avto je v ceni in v proizvodni liniji. Ne dogajajo se stvari brez razlogov, čeprav so ti včasih čudni.
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jul 16, 2006 12:16 pm

Onesnaževanje je res nmalček veliko :oops: ampak pri porabi si pa malček mimo brcnil.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne jul 16, 2006 12:44 pm

Doc206 je napisal/-a:
simply je napisal/-a:1.8 T ni zastarel motor.

Res je da Vw uporablja TFSI in TSI ampak mislim da 1.8 T še zmeraj ni za odmet.

LP

O še kako je... poglej samo porabo in onesnaževanje ;)


Povej kaj je s porabo narobe? Zelo zanesljiv in vzdržljiv motor z ogromnim tuning potencialom, tak motor se daje v športne različice vozil in tak motor je 1.8T.
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Ne jul 16, 2006 3:16 pm

AXioN je napisal/-a:Zakaj pa potem ce so tdi ze tako sportni, jih ne uporabljajo na rally-u, na wrc-ju?

TDI :?: :o
http://www.rtvslo.si/sport/modload.php? ... c_id=28948
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne jul 16, 2006 5:38 pm

Spyker je napisal/-a:
Doc206 je napisal/-a:
simply je napisal/-a:1.8 T ni zastarel motor.

Res je da Vw uporablja TFSI in TSI ampak mislim da 1.8 T še zmeraj ni za odmet.

LP

O še kako je... poglej samo porabo in onesnaževanje ;)


Povej kaj je s porabo narobe? Zelo zanesljiv in vzdržljiv motor z ogromnim tuning potencialom, tak motor se daje v športne različice vozil in tak motor je 1.8T.

1) ne govorimo o tuning potencjalu
2) ja je zastarel motor ki še v golfu ima 15+ porabe (od kolega gti ;) )
3)da o onesnaženosti ne govorimo....
4) res pa da je vzrdžljiv ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne jul 16, 2006 5:51 pm

1.) Človek ki kupi tak avto ne vozi kot penzionist, sčasoma si marsikdo zaželi tud večjo konjenico in v tem primeru nima nobenih težav, sem pa to omenil le kot + pri tem motorju.

2.) Porabo 15+? Pri kakšni vožnji? Tud na več se jo da spravt. Brez problema. Gre pa tud krepko pod 10, povprašaj kakšnega lastnika S3, ki ima isti motor, le da je še močnejši - 210/225KM. Pač 1.8T motor pri katerem je lahko poraba velika, lahko pa tud presenetljivo majhna, odvisno od teže desne noge.

3.) Od kdaj se pa gre nam uporabnikom tolk za onesnaženost? Itak iz leta v leto sprejemajo nove Euro norme in če greš primerjat emisije izpuščene v zrak izpred 20 let in danes boš videl da so se zelooo zmanjšale in prav je tko ampak nevem kaj ti gre ta onesnaženost tko v nos ker tko slabo pa tud ni, ni pa ravno biser, to je res, odvisno tud od mašine do mašine, da nebi potem primerjal s kakšnim 1.6D?

4.) Vsaj neki ane? :)
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Ne jul 16, 2006 6:02 pm

tvoj prvi in drugi odgovor se ne ujemata :lol: :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Ne jul 16, 2006 7:39 pm

no kdo ej zj reku da se iz 1.9 dizlce stisne samo 160 kon, mal poglej naš rally cup pa boš vidu da je par dizlc nad 200 kon k kr dobr furajo in pobirajo nagrade, sicer oky to je na državni ravni bl, v nekem postu sm prebrav, da je avdi za 24 ur le mans naredu športnga V10 dizla ki je zmagu napram bencinarjem
....sam konc koncv zj to nima veze z to temo,
če v polota GTI dajo dobr dizl, zakaj pa ne?
tud jst bi si želu v kšnm avdiju TT 2.0 170 kon, kar čist zadost, obilo navora itd, sicer obstajajo tud GTD zadeve . no kokrkol pravi športnik GTI sigurn mora met bencinarja da se orng vrti, kjer poraba ni važna oz. primarnga pomena, vsak ma pač svoje veselje in svoj stil vožnje, eni lubijo obrate, drugi pa furamo u 6. prestavi pr 1500 obratih ;)
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne jul 16, 2006 8:35 pm

Doc206 je napisal/-a:tvoj prvi in drugi odgovor se ne ujemata :lol: :lol:


V čem? Ti razjasnim.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov