Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So jul 01, 2006 10:38 am

HajdukS je napisal/-a:Pateticne izjave mi rece clan tega foruma... Smeh...


Neki me zanima, zakva si tuki, če smo po tvoje sami kekci? :?
A se rad družiš z takimi? :D
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay So jul 01, 2006 10:47 am

 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jul 01, 2006 2:11 pm

metallic je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:Pateticne izjave mi rece clan tega foruma... Smeh...


Neki me zanima, zakva si tuki, če smo po tvoje sami kekci? :?
A se rad družiš z takimi? :D


Sej Haj.S ni mr. Perfect, tud on je sam človek in mu gotovo paše bit toliko nad ostalimi, če ne drugega je dober razgled, ogledalo mu je pa samo nebo.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 12:37 am

metallic je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:Pateticne izjave mi rece clan tega foruma... Smeh...


Neki me zanima, zakva si tuki, če smo po tvoje sami kekci? :?
A se rad družiš z takimi? :D


Kekci ste samo nekateri :D

aja, pa kr neki mi spet postavlate besede v usta nisem reku da je pocasen skozi ovinke... reku sm samo da ni tok uiber avto kot si predstavljete. Vsaj pomoje. Nekateri ga primerjajo z F1 pa se vecini zdi to normalno jst pa recem da je to avto ki ne ve cist dobro kaj je in se mi zdi nesmiselen pa me cist raztrgate.

Argumentirajte kaj je tok nadnaravnega na njem (upostevajoc ceno vozila) da ne bom vec neumnosti govoril.

PureTNT: kdaj me bos zapeljal en krog v svojem lamborghiniju? :D
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 2:53 pm

Lepo sm napisal da napisete kaj je tok neverjetnega UPOSTEVAJOC CENO.

Kot prvo bi rad vedu od kje ti ta podatek o menjalnikih v natunanih suprah, jst te informacije se nisem zasledil... Pa tudi sam si rekel da menjalnik za veyrona stane 75.000 EU za supro bi pa rekel da je okoli 4-5 k EU.

se malo spodbodem: Za tako ceno (kok 1mio eu al kok je ta kanta od avta z zlimanimi motorji?) mislim da je veliko proizvajalcev avtov sposobnih nardit veliko boljsi avto. (aja pa izdal bi ga tut takrat ko bi napovedal da ga bojo ne pa da pride 2 leti po predstavitvi na trg in je prakticno ze zastarel (falus spet moji standardi, samo jst si to tko predstavlam))

Neverjetno stabilen pri visoki hitrosti? zato moras ce hoces it hitro avto ustavljat in menjat rezim in se peljat naprej. Res zelo bugattijevsko. :roll:

edina stvar ki se strinjam s tabo da je glede na sportnost izredno udoben. To se tudi meni zdi lep dosezek, ki pa vsaj pri meni se vedno ne opravici megalomanske cene.

Smisel tega vozila je da je najdrazji. Za ljudi kateri kvalitativno oznacujejo stvari neupostevajoc ceno.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne jul 02, 2006 4:01 pm

Hja v zgornjem postu bi se kar strinjal s tabo, HajdukS.

Dejstvo je, da je point tega avta, da je najdražji. Je pa tuki še eno dejstvo. Jeremy je reku (bi tudi znalo bit res), da če bi želeli dobiti ves vložek bi morala biti cena enega Veyrona kar 5 mio € :shock:

Razlog je predvsem v trmavosti starega šefa Piecha. On je samo naročil svojim inženirjem, da mora met avto tolko konjev, mora bit točno take oblike, mora doseči tako hitrost,... V glavnem, baje so imeli ogromne težave z aerodinamiko (oblika je morala ostati identična prototipu), z zavorami, menjalnikom, hlajenjem (avto ima 10 hladilnikov),... veliko tega je bilo prav zaradi strogih omejitev, ki so jih imeli inženirji, meni je zaradi tega postal toliko bolj zanimiv, čeprav sem bil že prej navdušen nad tem avtom.

Zelo pomenljivo se mi je zdelo tudi Jeremyjevo razmišljanje, da takega avta, s takim poslantvom še ni bilo in ga tudi ne bo. Zaradi časovnih razlogov, zaradi ekonomskihrazlogov in še kakšnih si verjetno res nihče ne bo upal več česa takega. To se mi res nekaj posebnega.

Mislim, da je poslanstvo tega avta jasno in tega je definitivno dosegel. Če se nekomu zdi to poslanstvo brezvezno mu pač je. Je pa to definitivno avto, ki bo ostal za vedno v avtomobilski zgodovini. In če bo ostal, potem bo definitivno držalo, da ima ta avto zelo nadpovprečne lastnosti.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 4:01 pm

tebi se zdi upraviceno da stane isto kot wRC avto meni ne... Nikoli se ne bova strinjala.

Bi se zalimal ene 50-60 filmckov 1000+ konjskih super ki cisto normalno prestavljajo pa se mi zdi da nima smisla...

(aja pa se zanimivost, v enem razredu top fuel dragsterjev uporabljajo pogosto serijski suprin blok motorja tok o neverjetnih materialih in upravicenosti cene)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 4:34 pm

Kdo je reku da mam rad supre? Ti si jih zacel omenjat. So pa dober primer da ne rabis neke vesoljske tehnologije za vzdrzljivost kot so vas nafilali pri veyronu. Toyota je pac mela materiale in znanje (na tem podrocju) vw-na ze pred parimi leti in so to tudi pokazali na nacin ki je veliko bolj smiselen, cenejsi za tovarno in tudi za kupca. Vw tega znanja ni mel in je sel delat nekaj na silo ob tem vrgel stran ogrooooomno denarja in tako je nastal veyron, propagandni izdelek brez smisla.

Pa amuse supre se ne vozijo nad 150kmh pa razni mines skyline-i, mugen nsx-ri, ralliart evolution-i, dalhback golfi, ruf porscheji ipd.? Ne govorit neumnosti ker si eden redkih ki jih cenim na tem forumu.

Pa nevem kaj si se tok obesil na supro k se najbol bolno natunana stane (oz. je stala; ze to je legendarno da jo se vedno omenjamo v takem smislu) manj kot 200k EU. Zakaj raje nisi pokomentiral primerjave z WRC avtom glede tehnologije in materialov?
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Ne jul 02, 2006 4:47 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Ne jul 02, 2006 4:37 pm

Saj ne vem, ce se je smiselno spuščat v debato ampak vseeno. Veyron trenutno predstavlja vrh evolucije avtomobila, kar se tiče hitrosti, pospeškov, zaviranja, hlajenja, uporabljenih materialov itd...Je tehnološki biser trenutnega stanja avtomobilske industrije in je lep dokaz česa je zmožna današnja tehnologija in možgani, vendar pa je še vedno "samo" evolucija, pa čeprav neskončno zahtevna in povezana z ogromnimi stroški v razvoju. Vsak, ki se mu vsaj malo sanja o strojništvu in fiziki ter metalurgiji bo znal ceniti dosežke inžinirjev v Bugattiju. Uglavnem pred inžinirji kapo dol.
Ampak ne morem mimo dejstva, da dejansko ne ponuja ničesar radikalnega v širšem smislu avtomobilizma. V avtomobilski industriji trenutno prevladujejo drugačne prioritete kot jih predstavlja Veyron in verjetno bo zato ostal osamljen na vrhu avtomobilske evolucije.

Lp
Pecho
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 4:43 pm

Pecho ne strinjam se. F1 je vrh avtomobilske evolucije.

PureTNT: ruf porche tut razpade ko ga vozis vec kot minuto nad 300?
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Ne jul 02, 2006 4:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne jul 02, 2006 4:49 pm

No no glede vzdržljivosti lahko pa res omenmo Nissan Skylina, mislm da ni treba posebej poudarjat kakšen tuning potencial ima in na kolk se ga da natunat pa mašina še naprej dela...
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne jul 02, 2006 4:54 pm

Neki me zanima: Kako vsi veste, kolk so dejansko vzdržljivi štirikratno natunani avtomobili?

K sm gledu eno oodajo o neki "dirki" mk1 GT40 in uibr natunanga R33 sta po neverjetno naporni dirki (130km/h v 5/6) takoj avto zadelala na prkolco in ga pokrila z vsemi mogočimi in nemogočimi plahtami... :?
Mislm, že to, da vse take in podobne avtomobile prpelejo na kamionih/prkolcah velik pove o njihovi vzdržljivosti se mi zdi...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne jul 02, 2006 5:02 pm

jst ne vem kaj ma veze kolk zadeva stane?
a ma avto ker je dražji kaj manj pospeškov?
a kej manj leti?
......
a je clio vreden 3mio?
dacia 2mio?
noben avto ni vredn svojga dnarja
je pa res da avto vrednosti 3 luksuznih hiš po ekonomski logiki ne more obstajat
kot tudi ne jahta vredna 15 luksuznih hiš ne ;)
dokler je nekdo pripravljen kupiti tako dragoo stvar se bodo le te izdelovale in prodajale
lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 5:09 pm

Kot1. Seveda ti to samo sklepas ker dejansko mi ne znas dokazat da ob vecmesecnem gonjenju veyron ni pripravljen za servis. Ti to samo ugibas.

Kot2. Jst nisem govoril o USA sistem predelavah narjenih ki so narjeni samo z enim namenom in to je da ga parkrat na teden na semaforju uzalis lambota, corvetto ipd. (za to rabis konje in nic drugega v grobem)

Govoril sem o premium evropskih in japonskih firmah ki iz 3x manjsih prostornin razvijejo isto konjev in so se vedno relativno uporabni v prometu. To se meni zdi dosezek primerljiv z veyronovim, ce pa pogledamo da so taki avti se od 2-3krat cenejsi se mi ne zdi veyron vec nic posebnega niti tehnolosko.

glede tunanja nad 500 konjev se tudi meni zdi nesmiselno da se razumemo (tudi eden od razlogov da se mi zdi veyron nesmisel). Tudi sam bi tam nehal in raje preostali denar vlozil v lajsanje avta. :twisted:
(aja ko si ze omenjal: hiter, zanesljiv, poceni; zate je sigurno EVO9 najbolsi avto na svetu? :D )

Kljukec: ne ampak ce stane njegov razvoj tono denarja je pa recimo samo nadpovprecen ne mores rect da je lih tehnolosko neverjeten (govorim nasplosno ne o veyronu)

en primer: Comanche tehnolosko zelo napreden in neverjetno drag pa se vedno slabsi od hokuma. en kompromis mora bit.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 5:37 pm

1.)Govoris o zanesljivosti veyrona kar je totalna nebuloza ker nimas nobenih podatkov o morebitnih servisih. PA tudi ce servisi so verjemi da ne bo noben od nas zvedel kako pogosti so.

2.) Primerjas 8 litrsko masino z 3 litrsko glede zanesljivosti pri istih konjih. Res zalostno za TEHNOLOSKI BISER CLOVESTVA.

Ma dj zdj sm pa ze zivcen. koncujem debato, vi si ga pa se naprej drkajte na ta nateg VW-na (ni cudno da morajo nemske firme take poteze delat itak je cela industrija in razvoj v kurcu). Nemcija je mela lani eden najmanjsih razvojev v evropi.

(ps:Nisi odgovoril za evota :D , pa se nekaj nisi mi odgovoril kaj dela 10 let star 3 litrski serijski blok motorja v avtih ki imajo po 2-3 k konjev iz avta ki je stal nov okoli 7-8 mio takrat)

Aja pa se nekaj prej si dal cajt z ene najbol ravnih odrptih prog na svetu... Bi rad vidu kasen dirkalnik bi bil veyron od rudnika do bezigrada cez strogi center oz. v normalnem zivljenju

aja se 1x pa k si reku da 2 leti zamude nimata veze v tehnoloskem smislu. Primerjaj letosnjo F1 pa 2 leti starejso (al pa wrc lanski al pa 3 leta nazaj). tok o vesoljski tehnologiji. Pa cudno da renault namesto da je razvijal f1 motor ni kr raje zlepil dva 1,8 renojeva motorja skupaj, a ne vejo da se tko dela tehnolosko cudo.

se za posladek(190konjev proti 1100): http://videos.streetfire.net/search/vey ... 80038F.htm
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jul 02, 2006 6:44 pm

HajdukS je napisal/-a:PA tudi ce servisi so verjemi da ne bo noben od nas zvedel kako pogosti so.
Kaj ti mislis da servisov ni al kaj?
2.) Primerjas 8 litrsko masino z 3 litrsko glede zanesljivosti pri istih konjih. Res zalostno za TEHNOLOSKI BISER CLOVESTVA.

Pa saj ti govoris o teh motorjih. PureTNT ti pa pojasnjuje da se navite supre in ostali pac ne morejo kar tako primerjati po vzdrzljivosti in da tukaj pac igra vlogo cena..
Ma dj zdj sm pa ze zivcen. koncujem debato, vi si ga pa se naprej drkajte na ta nateg VW-na
V cem je nateg? Skoz že pojasnjujes pa nic ne dokazes. Da je drag? Ja ker drug avto pa ma vse to pa da je cenejši?
(ni cudno da morajo nemske firme take poteze delat itak je cela industrija in razvoj v kurcu).

Teb clan foruma ne sme rect pateticna izjava, ti pa smes ocenjevat industrijo in razvoj :EE Se opravičujem če slučajno delaš v avtomobilski industriji in je trenutno stanje del tvoje službe..
pa se nekaj nisi mi odgovoril kaj dela 10 let star 3 litrski serijski blok motorja v avtih ki imajo po 2-3 k konjev iz avta ki je stal nov okoli 7-8 mio takrat)

Ti je razložil...izkoriščaj tistih 2-3000 konjev pa bos videl kaj je vzdržljivost..
Aja pa se nekaj prej si dal cajt z ene najbol ravnih odrptih prog na svetu... Bi rad vidu kasen dirkalnik bi bil veyron od rudnika do bezigrada cez strogi center oz. v normalnem zivljenju
Delno ti to pokaze tudi cas 0-100-0milj/h. Vem da niso to ovinki in ni bocnih sil, ampak lepo pokaze da se dobro drzi ceste, se posebej ce je bil najboljsi.
aja se 1x pa k si reku da 2 leti zamude nimata veze v tehnoloskem smislu.

Veyron ni tehnološko napreden v smislu da je nek poseben del pri njem zelo napreden. Napreden je kot celota.. ;)

Poleg tega so izjave, ki jih imas, kot naprimer "V cem je Db9 dober?" že rahlo smesne no :?

lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 6:55 pm

no comment.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jul 02, 2006 7:03 pm

HajdukS je napisal/-a:no comment.

Ja, nimas komentarja, ce bi kej mislu pametnega, bi vsaj napisu. Sory, sm taki posti so res kr neki. Kao v stilo, o fak, kva je napisu, poves pa nc ne pametnejsega. Ce ze mislis in ves kej drugace vsaj napisi. Ker ene izjave iz prejsnih strani so prov...ne vem da so eni kekci potem ce te en v lambotu zapelje potem da se 3litrski serijski blok primerja z 8litrskim veryronom, medtem ko v prejsnem postu govoris da so taka primerjanja zalostna.. Lahko, da sm kej narobe napisu, sam ni pa cel post "no commet"..
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne jul 02, 2006 7:19 pm

ni se mi dal... ampak ce ravno hoces:
(un zgornji post lahko kdorkoli zbrise, ker je nepomemben, jst ga ne morem)

1. ce ni servisov... to sploh ne razumem kaj si hotu povedat. Ja vem da servisi so. :D
Govoril sm samo o tem da lahko pureTNT o vzdrzljivosti veyrona samo ugiba...

2. Sej jst pravim da je normalno da je 8 literski motor bolj zanesljiv kot 3 literski pri istih konjih. Ne razumem samo zakaj bi moral bit 8 literski bolj napreden al pa parkrat drazji.

3. nateg je zato ker vas z njiim nategujejo. :D (tko kot si sam reku na njem ni nic naprednega razn to da je najbolj napreden avto na svetu po besedah Vw-ja in novinarjev)

4. razvoja in uspesnosti industrije ne ocunjejem jaz. Za to obstajajo statisticni podatki.

5. unih 2-3k konjev kr pridno izkoriscajo :D Motorji nimajo dolge zivljenske dobe ampak so poceni in neverjetno dobro skonstruirani in iz dobrih materialov da lahko taksno moc sploh prenesejo ( pa niso tehnoloski cudez tko kot veyron :D, niti zdaj niti pred vec kot 10 leti ko so bli skonstruirani -veyronov motor recimo za to sploh nebi bil primeren- cudno ane )

6. samo komentiral sem da je veyron postavil soliden krog (soliden glede na vso konkurenco, za 1100 konjski pa cisto nic posebnega) na najbolj odprti progi na svetu prakticno. To samo za pomoc tistim ki te proge ne poznajo in mislijo da bi se isto solidno odrezal na vseh progah (npr. na mobikrogu). (teza.press)

7. se cisto strinjam in se dodajam da je popolnoma nesmiselen.

Bo uredu? ajde...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne jul 02, 2006 7:52 pm

1. Ok, tist je bla bolj fora, da sm se mal obesu na tisto.."tud če so sesrvisi".. :)
2. Ne trdim(o), da je motor tisti, ki tako napreden al pa da je motor kriv za tako ceno. Lahko se naredi tudi motor z 10100KM, problem je vse ostalo prilagodit temu motorju in to tako da se ne pokvari, da zdrži in da udobnost ostane na višku.
3. Ne vem.. Nategujejo v čem? Sej če je najbolj napreden avto po besedah avtomobilističnih novinarjev in raznih poznavalcev..a ni to zadosti?
4. Mal of topic.. teh raznih statistik ne spremnljam toliko.. Odvisno tud v kaksnem smislu je razvoj in uspešnost industrije v kur*u.. Nazadnje ko sem nekje bral so poročal o lepih prodajnih številkah. Ne vse firme, nekatere pač...
5. Mas slucajno ksn link do takih podobnih zadev. Ne zato, da bi dokazal, ampak ker me zanima.. Vseeno sem prepričan, da ne nudijo takšne kvalitete, vzdržljivosti in udobja kot Veyron.
6.Jah, za 1100KM nic posebnega.. Lahko bi pa tudi rekel da je to nekaj posebnega za to udobnost, ki jo imas ob dirkanju in nekaj posebnega za 2 tone pleha na kupu. Ta avto je po mojem bolj narejen za bogataše, ki hočejo kvaliteto in udobje in tiste 2,5sec do 100km/h, ne pa za na dirkališče. (Kot je napisal PureTNT)
7. Strinjas s cim? Da je napreden kot celota in da je nesmiseln? Smiseln je za tiste, ki imajo denar, hočejo biti nekaj posebnega ali pa iščejo tak avto z izrednimi pospeški, ki jim lahko kljub temu nudi gosposko vožjno..

Kul, ajde
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost