eee... ja.... do neke mere se s tabo absolutno strinjam, kar je videt tudi iz mojih prvih reakcij na DS5, pa tudi iz neprikritega ciničnega sikanja čez njegov kromolajšnasti prednji konec, kasneje, ko mi je avto kot celota že ratal všeč

. bom pa s svojo končno sodbo o pretiranosti in mejah dobrega okusa raje počakal, da ga vidim in nekaj časa gledam na cesti... sem se z leti naučil, da znajo stvari v živo in v realnem svetu zgledat presenetljivo drugače, kot na slikah...

za DS4, ki sem si ga v živo v salonu (in na cesti) že ogledal, ti moram reč, da si v rahli zmoti... ne gre za "športni kupe" a'la VW Scirocco in podobni. tudi ne gre za kak hot hatch a'la Megane RS ali Astra OPC... in to kljub temu, da vsi kredibilni avtocajetngi kot so Top Gear, Car Magazine, EVO in podobni, pravijo, da je presentljivo in dokaj nepričakovano zabaven za vozit!
če naredim kakšno primerjavo... avto ni nič bolj/manj "kupe", kot je to recimo BMWjev X6 in nič bolj/manj SUV, kot dvokolesno gnani Nissan Kašika ali pJuke! je pa veliko bolj ekstravaganten od njiju

...
torej, gre za precej posrečen hibrid trenutnih modnih zapovedi! zato so "skrivali" zadnja vrata in "tiščali" streho v "kupejevsko linijo" (tudi zato, ker avto "glumi" nadomestek za prejšnji C4 coupe) in zato so ga tudi "nasadili" par centimetrov višje, kot standardni C4... moda, torej!
lahko pa povem, da sem si ga ogledal v salonu, vsporedno parkiranega slabega pol metra stran od novega C4 in da se ta "nasajenost" pri višini strehe komajda opazi! opazi pa se pri večji odprtini nad zadnjimi kolesi in pri višjem pragu... tudi sedi se višje kot v C4... vendar občutek niti najmanj ni slab. prej obratno! tudi za ostale dizajnerske elemente njegovih zadnjih bokov, za katere praviš, da te motijo, moram reč, da mu odlično pristojijo.... mene osebno pa moti nekaj drugega... moti me njegova cena

!
ne me narobe razumet... avto res ni slab in v vsakem pogledu JE velik napredek naspram standardnem C4! deluje veliko bolj pedantno narejen, materiali so lepši, razkošnejši, temeljiteje obdelani, opreme je več/veliko, predvsem pa vsaj z boka in od zadaj zgleda veliko bolje od C4!
vendar... osnovni DS4 Chic je enako motoriziran kot srednje opremljeni C4 Tendance ima enak menjalnik, spiska opreme pa sta si tudi dokaj blizu. DS jo ima sicer več ampak... osnovni DS4 stane 19 jurjev in pol, C4 pa 16 jurjev 600 evrov... torej dobra 2.8 jurja evrov razlike. čeprav je sprva kazalo, da cenovna razlika ne bo tako velika, je za moj okus vendarle mećken prevelika. problem pa ni v tem... problem je v tem, da za C4 1.6 VTi120 dobiš nekaj čez dva jurja popusta!!!! in ker popustov za DS linijo vsaj za zdaj ne planirajo, to dvigne razliko proti C4 na 5k evrov !!!! ...kar je pa absolutno preveč!
sicer sem se "razpisal"

in za na povrh še v "napačni" temi, zato naj na hitro "povzamem":
ker sem na cesti videl in si dodobra ogledal tudi najdražjo THP 200 verzijo, lahko mirno rečem, da zgleda DS4 V VSAKEM POGLEDU boljši avto od C4! ne zgleda pa "za 30 jurjev dobro"!
.... škoda, z malo več pameti bi lahko imeli še en absolutni prodajni hit!
no... da pa ne bom flancal samo o "nepravem avtu v fovš temi", se dejmo vrnit na DS5 in debato o njegovem kičastem nosu

:P... mislim, da bi takole "zatemnjena" šargopirgasta navlaka po njegovem nosu bila že presneto sprejemljiva

:

