Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11204
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 12, 2010 7:48 pm

Saj, kot sem že napisall, je to je stvar osebnih preferenc. Itak ne bodo fiksna ali premikajoča stikala na volanu tisti odločilni dejavnik pri nakupu avta.

Meni je važno, da so čim bolj ergonomsko in funkcionalno razporejena stikala za radio in tempomat. Zaželjeno na zgornjih krakih volana. Vsa druga morebitna stikala (telefon, BC,...) so lahko kjerkoli, ker se redko uporabljajo in ponavadi takrat, ko avto stoji ali se premika naravnost (avtocesta).
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
eld0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To jul 04, 2006 9:31 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a eld0 To jan 12, 2010 11:40 pm

Če ga ponudijo z raznimi ESP in drugimi pripomočki po kar dostopni ceni in z dobrim motorjem ter menjalnikom jim odpustim te oblikovalske napake. :-P
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jan 13, 2010 10:57 am

grizli je napisal/-a:
Jao, ti pa tud kompliciraš ;)

Predvsem pa že iz vidika varnosti ni priporočljivo, da se v ostrih ovinkih ukvarjaš še z radiom.

Sicer pa, jaz imam v mojem avtu obvolanske komande za radio na levi strani in recimo, da imam volan obrnjen za četrtino obrata v desno in ob predpostavki, da ga držim pravilno (tj. 15 do treh)..., no, takrat teh komand ne dosežem, če bi jih imel pa na volanu, pa bi jih. Preverjeno iz drugih avtomobilov.


:D ja.. sej se res sliši komplicirano, če želiš opisat, kaj točno te moti pri določeni zadevi. v bistvu pa je problem uporabe teh knofov zelo banalen, tako kot je banalno samoumevna uporaba obvolanskih ročic za luči, brisalce in žmigavce...
te, kot veš, lahko uporabljaš brez gledanja in razmišljanja kje so, ne glede na zahtevnost ceste po kateri se trenutno voziš in/ali položaj volana! zato, ker so vedno!! na istem mestu. kako "zabavna" misliš, da bi bla njihova uporaba, če bi te ročke opletale naokrog skupaj z volanom, ti pa recimo voziš po ovinkasti cesti, kjer je tu pa tam treba preprijemat volan, nasproti ti pa prpelje avto in moraš skrajšat luči =P ?

kot že rečeno, tudi niso problem knofi, ki so na dosegu placev v območju pravilnega držanja volana. govorim o tistih drugih volanskih knofih za uporabo katerih je treba premaknit roko iz običajnega položaja na volanu (pri tem fokusu 10 komadov na spodnji strani volana). ampak, ker pišeš, da tvoje obvolanske ročice za radio tudi ne dosežeš zmeraj in da moraš za njeno uporabo premikat roko mislim, da me nisi razumel... ni problem v premikanju rok! problem je, da moraš vedet kam jo premaknit! kar pa pri "premikajočem se cilju" ni ne samoumevno ne podzavestno dejanje! in kot tako, med vožnjo dokaj moteče, ker preusmerja pozornost!

sicer pa mam podobno mnenje tudi o vseh tistih velebnih lcd i-drive/mmi&co "televizijah".... tudi na ravni avtocesti smrtno nevarna zadevščina, ker moraš par minut buljit v menije in podmenije, vozit kurzor naokoli in klikat prave izbirnike, da bi recimo spremenu balans in fade zvočnikov, če ti kdo na zadnjem zicu jamra, da mu preveč nabija... včasih si mel za to knof na armaturi, zdej mamo pa farbovite monitorje in "mutirane joystike".... heh... k***, najbrž sem res že star :mrgreen: =P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jan 13, 2010 11:05 am

martin_krpan je napisal/-a:Saj, kot sem že napisall, je to je stvar osebnih preferenc. Itak ne bodo fiksna ali premikajoča stikala na volanu tisti odločilni dejavnik pri nakupu avta.

Meni je važno, da so čim bolj ergonomsko in funkcionalno razporejena stikala za radio in tempomat. Zaželjeno na zgornjih krakih volana. Vsa druga morebitna stikala (telefon, BC,...) so lahko kjerkoli, ker se redko uporabljajo in ponavadi takrat, ko avto stoji ali se premika naravnost (avtocesta).


tako je.... živio govornik!!!

in točno ta ergonomija&funkcionalnost je tisto porit čemur se mogoče že malo preobširno =P pi*dim... torej, če povzamem na kratko... količina knofov na Focusovem volanu se mi zdi absurdno velika! zaradi tega in njihove razporeditve, neergonomična! zaradi vsega skupej, dodatno "začinjenega" z vrtenjem volana pa še nefunkcionalna!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 13, 2010 11:08 am

Tudi meni se bolj dopade obvolanska ročica kot pa komande na volanu. Te so morda bolj estetske, o uporabnosti pa bi se dalo fajn debatirati. Ampak vsakemu svoje...

Tale fikus pa mi je še vedno kitajski. Lahko bi zgolj malo napumpali fiesto, pa jim tega ne bi nihče zameril, prav nasprotno. Nasplošno se mi zdi, da vsaka znamka po dveh generacijah zaide v oblikovalsko krizo. Danes focus, jutri C4 in tako naprej.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Sr jan 13, 2010 12:24 pm

A je kaka možnost, da bo 3V zadaj drugačen od 5V?
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe feb 12, 2010 8:25 am

Nekaj o novi RS-ki:
Ford Focus RS: let's talk it!

February 5, 2010 at 10:49

While we found it less than a month the new generation Ford Focus and despite the denials of the mark in the blue oval, it would seem that Ford has in its board and especially in services R & D a next-generation Focus RS ... Yet Ford had clearly set the tone 18 months ago, the current Ford Focus RS would be the last car of the RS line, but the success of the RS can be done to change the opinion leaders of the mark unless it is a little plaisantain in Ford and we played with words and so the next Focus Sport will not be known but Focus RS Racing Sports, who knows!

http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/car_photo_353329_251.jpg

The high performance version we know and appreciate all should leave room for approximately two years to a new Ford Focus sport but forsake the L5 for the new L4 2.0 L EcoBoost but a hybrid. Thus, according to AutoExpress, the Focus Sport is powered by the block turbo direct injection in combination with an electric motor located at the rear which could be the same as we found in the Peugeot SR1. Thus the association L4 Turbo + electric motor can consider a car again with about 300 horses Tranmer ground via 4 wheel drive. This beautiful combination mechanics would be complemented by a true locking differential, keeping the front axle pivot decoupled, a BVR6 and a Stop and Start. Joli technical program!

http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/car_photo_353326_25.jpg

With such a system, Ford seems to consider fine peformances in all areas since talk of a Vmax of 250 km / h, a 0 100 km / h in less than 5.0 seconds, a consolidated joint should fall below the 6.0 L/100 km with émissioins CO2 below 150 g / km.

But to keep looking forward to the second half of 2012, Ford plans to launch within 18 months about a "light" version which will bring the sweet name of ST and should develop 240 horsepower with 2.0 L EcoBoost definition sports.

I return some time in the current version of RS as if there is more to sell because of success, remember that Ford will propose before the end of the year a RS Clubsport really radical and developing 350 horsepower ... without going through a tuner, or a manipulator of ECU!

http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/car_photo_353323_251.jpg

And now, our Swiss friends may acquire against the modest sum of 55,900 Swiss francs a special version of the RS, produced 50 pieces, called WRC Edition to celebrate the 40th anniversary of the first Escort RS 1600 entered in rally in 1970 . This color version of "Frozen White" (matte painting) is equipped with a beautiful colorful decor. Also found Desja Alu 19 inch OZ brand Superturismo GT painted in black or aluminum. Inside, no changes except that the black dominates and is adorned with a metal plate signed by M. Hirvonen and J. Lehtinen. Under the hood of the Focus RS WRC Edition, and no change is always good and the tuneful L5 of 305 horses who officiates!

One of the skits Ford Focus RS Clubsport.

http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/sketch-ford-focus-rs-clubsport-350_ch.jpg
http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/Ford-Focus-RS-WRC-Edition-11.png

And some other proposals décos ...

http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/Ford-Focus-RS-WRC-Edition-2.jpg
http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/Ford-Focus-RS-WRC-Edition-3.jpg
http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/Ford-Focus-RS-WRC-Edition-6.jpg
http://blogautomobile.fr/wp-content/uploads/2010/02/Ford-Focus-RS-WRC-Edition-5.jpg

Through Ford, AutoExpress.


http://blogautomobile.fr/ford-focus-rs-reparlons-49005

Mnenja :?: ;)

Lp
Zadnjič spremenil CITROENAR ŠT 1, dne Pe feb 12, 2010 8:57 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Pe feb 12, 2010 8:51 am

Novi Focus RS, če bo res tako izgledal, ne seže zdajšnjemu niti do gležnja.
Pa tudi tisti spoiler zadaj, deluje nekako vsiljeno, ne paše gor.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11204
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2265
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Po mar 01, 2010 7:12 pm

Pri novem Focusu me najbolj moti prednji odbijač in pa zadnje luči. Oblikovno mi je ta star model bolj všeč. Tudi karavan kot RS mi nista najbolj všeč. Z mojga vidika je to prej korak nazaj (oblikovno)...
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany Po mar 01, 2010 8:47 pm

:O

meni pa je bombastičen tale karvan (y)
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po mar 01, 2010 11:16 pm

Poleg zaniive barve, ki dosti bolj paše Fiesti, se mi na tem karavanu dopadejo samo feltne in notranjost. Žal mi je 1. generacija še vedno alfa in omega ko govorimo o Fordu Focusu. :roll:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 02, 2010 12:06 am

Žal imata tomzzi in C no.1 prav. Odbijač bi težko bil bolj nagravžen, maska mu pa tesno sledi. Grdo, neskladno in nekonsistentno.
Ni čisto jasno, kako so po dobri Fiesti in vseh prejšnjih Focusih (posebno prvem) spravili ven to. Npr Fluence je precej lepši, čeprav je za Renault manj pomemben kot Fikus (sedaj res realna označba) za Forda, pa še delan je bil bolj na hitro z levo roko.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To mar 02, 2010 12:26 am

stvar okusa, ampak meni nikakor ne sede...

zunanje podoba mi je vsaj pri klasicni limuzini pogojno vsecna, 5v pa mi deluje absolutno genericno

o notranjosti je pa tako ze bilo razlicnih komentarjev...meni se zdi, kot da bi se odgovorni oblikovalec grdo kar s sekiro znesel na bloku gline :? :x
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To mar 02, 2010 7:11 am

a morda kdo ve kdaj pride to na trg in pol v slovenijo ?
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11204
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To mar 02, 2010 7:20 am

Proizvodnja se začne v zadnjih mesecih leta 2010 in se bo postopoma povečevala. K nam baje pride januarja.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe mar 12, 2010 7:07 am

Nekaj bolj športnega 8)

Ford Focus: A ST ... in 2011 pending a RS?

March 10, 2010 at 2:23

Slika

The information comes from the site but AutoExpress appears viable because during an interview at the Geneva Motor Show, the leadership of Ford of Europe seems to have confirmed the idea of a sport that Focus could be on the market during the year 2011.


The Future Focus ST should have the new 2.0 L L4 engine with direct injection EcoBoost turbocharged version in a vitamin that may have an output of 250 horsepower for torque of 350 Nm

This car will be competing natural Megane RS, R or Golf Giulietta Quadrifoglio verde. The future sports version of the Focus range should have all the equipment due to this type of car and hence the image of what we found Focus ST on the current 225 horsepower. Too bad all the same that Focus virulent lose 5-cylinder engine but dowsizing, running the reduction of consumption require a L4 still consume less than L5 have similar characteristics. A case to follow very soon ...

Slika
Via AutoExpress.


http://blogautomobile.fr/ford-focus-une-st-en-2011-en-attendant-une-rs-54353


;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe mar 12, 2010 9:36 am

Tudi meni je karavan zelo všečen, ratal jim je veliko bolje kot petvratni. Slednji bi bil meni osebno lepši, če bi bil takle:

Slika
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Pe mar 12, 2010 9:45 am

Waw, kako uporaben avto! :D
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov