Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Miholl84
Novinec
 
Prispevkov: 482
Pridružen: Pe jul 25, 2008 10:46 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Miholl84 To apr 28, 2009 5:25 pm

Doktor je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:No, očitno pa to o prevzemu Opla s strani Fiata le ni bila ena tistih vrst novic, ki smo jih naslednji dan že pozabili...

Italijanski avtomobilski proizvajalec Fiat je tik pred prevzemom nemškega proizvajalca Opla, ki je v hudih finančnih težavah, je pretekli teden potrdil predsednik upravnega odbora Opla Klaus Franz.

Franz je sicer kritičen do prevzema, saj meni, da si Fiat želi s prevzemom samo zagotoviti jamstva za svoje dolgove in likvidnostne težave. Zaradi tega naj bi bila ogrožena številna delovna mesta v Nemčiji.
Vir: (www.rtvslo.si)

Ko bodo stari ati, ki na veliko čislajo Ople - jih imajo praktično za Mercedese (beri: popoln nemški proizvod brez najmanjše napake), na Fiate so pa vedno gledali kot da to sploh ni avto, izvedeli to novico, bo to za njih težak dan. Nenadoma bodo ugotovili, da oni bolj cenijo znamko Opel, kot se Opel ceni sam. Sočustvujem z njimi :lol:


V "njihovih" časih je bilo to preprosto dejstvo ... predvsem z vidika zanesljivosti, neproblematičnosti ...

Jaz jih povsem razumem.

LP


Seveda, Opel je prej razpadel zaradi rje, preden se je uspelo kaj pokvarit :)

No šalo na stran, ne razumem popolnoma tega stavka "v njihovih časih". Fiat je bil v njihovih časih zelo cenjena znamka, definitivno precej bolj kot danes.
C u O r E S p O r T i V o
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To apr 28, 2009 5:32 pm

Da fiat prevzame opela, je zame ena boljših stvari, ki naj bi se (če se bo) zgodila v avtomobilski industriji zadnjih nekaj let....držim pesti za ta prevzem(združitev)...

P.S starih atekov, ki so častili olimpije in rekorde, ter kaddete ni več, ali pa že zdavnaj ne vozijo več.....
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11187
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 29, 2009 9:41 am

Bom tukaj nadaljeval zgodbo iz Pontiaca.
Dokaj logično mi je, da Fiat želi Opla. Prednosti bi bile ekonomija obsega in večja pogajalska moč nasproti dobaviteljem. Kaj drugega pa niti ne. Opel ne ponuja nič, česar Fiat že ne bi imel - ponudba se jim konča v srednjem razredu (Antara je Daewoojeva), nimajo DSG, pri sodobnih motorjih precej zaostajajo, edino če si Fiat tako močno ne želi Opel Eye in inteligentnih žarometov. Tako da če pride do združitve, bomo dobili nov VAG. Tehnološko popolnoma identične avtomobile, ki se bodo razlikovali samo po obliki.

Za Opla pa zna biti stvar malce slabša. Vse dobre ideje, nišni avtomobili, česar konkurenca še nima, se bo najprej pojavilo v Fiatih. Razen kakšne tvegane ideje, takrat bo Opel verjetno poskusni zajček. Če bo Fiat moral sprejeti kakšno odločitev, ki bi škodovala eni od znamk, jo bo verjetno sprejel v svojo korist, tudi glede zapiranja tovarn in odpuščanja.

Jaz možnost vidim samo v tem, da bi novi lastniki precej dvignili kakovost Oplom in jih cenovno izenačili z VW. Takrat bi lahko tudi ukinili Lancio, ki bi itak že morala biti zakopana, ker noben nov avto ne more povečati prodajnih številkl (in dvomim, da jih bo s svojim dizajnom tudi Delta). S tem bi imel Fiat dosegel večjo raznolikost med Fiatom, Alfo in Oplom.

Če pa Magna kupi Opla, se pa postavi vprašanje, kje bodo zbrali milijone EUR za samostojen razvoj novih avtomobilov. Tudi v tem primeru bo treba sodelovat s kakšnim drugim proizvajalcem pri skupnem razvoju.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr apr 29, 2009 9:50 am

Ah, lancia je zgodba zase in je ne moreš primerjat z oplom...

...in še odgovor na prej, fiat ni bil nikoli čislan kot nevemkakšen avto. Vedno se je vedelo, kje je njegovo mesto- avto za "rajo". Maserati za uber-klaso, lancia za višji sloj, alfa za tiste ki so imeli radi športnejše ritme.

Vprašajte stare starše (če so vozili avte)
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr apr 29, 2009 11:54 am

Tisti, ki skrbijo za prihodnost FIAT-a dobro vedo, da je dosedanja (tržno uspešna) prodajna paleta (odločno) premajhna.

S spojitvijo znamk OPEL in FIAT dobiš povezavo, ki skupaj pomeni sam vrh EU. Večji bi ostal pred njimi le VW oz njegova skupina. Tudi prodana paleta OPLA je odlična, tržno uspešna - ASTRA in CORSA sta med najbolje prodanimi, ISIGNIA dobro obeta. Za povrh se s FIAT-ovimi modeli ne "križa" v tej smeri, da bi eden drugemu bistveno/opazno "odžirali" kruh oz potencialne kupce.

Problem je, ker FIAT-u računica z denarnega vidika "ne štima".

Tudi Nemška javnost, s sindikalisti v prvi vrsti, ki dobro vedo, da taki odkupi pomenijo "posrkati med" (den. pomoč, kow-how ... ), "balast" (zaposleni, obveznosti ... ) pa pustiti (najraje na ramenih "domačih" davkoplačevalcev) po vsej verjetnosti ni pretirano navdušena.

In ker FIAT takšnega prevzema, brez stranskih učinkov/negativnih posledic ne more izpeljati, je na mestu vprašanje o smiselnosti, posebno ob dejstvu, da ima "doma" potencial (znamke, know-how), ki ga je treba "zgolj" izkoristit.
Investicija v te znamke dolgoročno prinaša več koristi. Kratkoročno pa več korisit prinaša nakup OPLA.

LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 30, 2009 5:44 pm

Chrysler gre jutri v stečaj, nato sledi "koruza" s Fiatom:

http://jalopnik.com/5234341/chrysler-of ... -with-fiat
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če apr 30, 2009 7:25 pm

Sam sicer dvomim, da bodo ta sodelovanja s Fiatom prinesla kakšne uspehe. Mogoče se pa tudi motim in bo ob koncu krize Fiat največji zmagovalec. Možnosti za to obstajajo, bomo videli kako bodo to Italijani znali izkoristit.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 30, 2009 8:21 pm

Jaz ne verjamem v ugoden razplet zgodbe, lahko pa se zgodi čudež, kaj veš... Z badge-engineeringom Fiatovih modelov jim definitivno ne bo uspelo:

Chrysler 100C??...
Slika

Jeep Pandokee??...
Slika

Dodge Grand Pandavan??...
Slika
 
Uporabniški avatar
mstk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če sep 06, 2007 1:02 am
Kraj: zamostec

Napisal/-a mstk Če apr 30, 2009 8:28 pm

:rofl :bonk dobre slikce, kaj šele imena. sem se prou dobro nasmejal
BOMO VIDLI JE REKU TA SLEPI!!! :D
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Če apr 30, 2009 8:41 pm

martin_krpan je napisal/-a:Bom tukaj nadaljeval zgodbo iz Pontiaca.
Dokaj logično mi je, da Fiat želi Opla. Prednosti bi bile ekonomija obsega in večja pogajalska moč nasproti dobaviteljem. Kaj drugega pa niti ne. Opel ne ponuja nič, česar Fiat že ne bi imel - ponudba se jim konča v srednjem razredu (Antara je Daewoojeva), nimajo DSG, pri sodobnih motorjih precej zaostajajo, edino če si Fiat tako močno ne želi Opel Eye in inteligentnih žarometov. Tako da če pride do združitve, bomo dobili nov VAG. Tehnološko popolnoma identične avtomobile, ki se bodo razlikovali samo po obliki.

Za Opla pa zna biti stvar malce slabša. Vse dobre ideje, nišni avtomobili, česar konkurenca še nima, se bo najprej pojavilo v Fiatih. Razen kakšne tvegane ideje, takrat bo Opel verjetno poskusni zajček. Če bo Fiat moral sprejeti kakšno odločitev, ki bi škodovala eni od znamk, jo bo verjetno sprejel v svojo korist, tudi glede zapiranja tovarn in odpuščanja.

Jaz možnost vidim samo v tem, da bi novi lastniki precej dvignili kakovost Oplom in jih cenovno izenačili z VW. Takrat bi lahko tudi ukinili Lancio, ki bi itak že morala biti zakopana, ker noben nov avto ne more povečati prodajnih številkl (in dvomim, da jih bo s svojim dizajnom tudi Delta). S tem bi imel Fiat dosegel večjo raznolikost med Fiatom, Alfo in Oplom.

Če pa Magna kupi Opla, se pa postavi vprašanje, kje bodo zbrali milijone EUR za samostojen razvoj novih avtomobilov. Tudi v tem primeru bo treba sodelovat s kakšnim drugim proizvajalcem pri skupnem razvoju.


zelo dober komentar. Ekonomija obsega in tudi ekonomija razpona bi bile tukaj zelo dobri. Se pa ne strinjam s tem, da bi morali lancio ukiniti, abosultno ne, lancii je treba z dobrim marketingom povrniti ugled in prestiž.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če apr 30, 2009 9:46 pm

Ah, Lancia vegetira odkar je šla Delta iz proizvodnje. Dober poiskus je bila Y10, ki je bil dejansko zabaven avto, Kappa in ostalo pa so bile praktično ''kr-neki''. Mogoče so bile komu zanimive, ampak kaj ti pomaga nekaj tisoč fanov, če pa nimaš spodobne baze kupcev od katerih priteka denar za razvoj.
Thesis je krasen avto, ki je tudi brez kupcev. Nova Delta je meni lepa, ampak povej to 2 miljonoma ljudem na leto v Evropi, ki kupujejo avto v nižjem srednjem razredu.

Ugled se ne pridobiva z marketingom, pač pa z dobrimi izdelki, ki se prodajajo. Teh zadnjih 15 let ni bilo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe maj 01, 2009 12:29 am

lenivec je napisal/-a:predvsem pa upam da se uresničijo načrti z fulvio


Nisem vedel, da imajo sploh še načrte z njo?
Fulvia je res lep avto in bi bilo škoda, da je ne bi začeli nikoli proizvajat.

Drugače pa, kakorkoli obrneš, italjanski avti imajo slab sloves. Predvsem veliki. In to je v ljudeh nekako zakoreninjeno in to je težko spremenit. Poleg tega se mi zdi, da je sam FIAT tudi v Italiji vedno manj priljubljen. Zanimivo bi bilo videti kakšno statistiko prodaje Fiatov na domačem (italjanskem) trgu zadnjih dvajsetih let in sem skoraj prepričan da se je odstotek prodaje vsa ta leta zniževal?

lenivec je napisal/-a:kdo pa ve kaj je to lancia? 90% folka receš lancia in jo povezejo s sranjem italjanskim...


Ni čudno, da je tako. Tudi mediji so krivi, tole spodaj je en bolj očiten primer:

V slovenski reviji AvtoFokus, (št. 100, december 2007), je bila tema z naslovom 50 največjih spodrsljajev vseh časov in je predvsem zanimivo kakšen nizkoten način pisanja so si novinarji privoščili. Manj argumentirano je napisano, kot si mi dovolimo to na našem forumu. In seveda, ljudje to radi preberejo, ker jim samo potrjuje še njihovo prepričanje, da pa so italjanski avti res navaden drek.

V celotni temi v AF je bilo objavljenih 50 primerkov, sam sem jih preskeniral ven 11, "made in Italy", pri katerih je nesramno natolcevanje res prekomerno in zelo očitno.
Priponke
avtofokus dec. 2007.JPG
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe maj 01, 2009 9:11 am

lenivec je napisal/-a:lancie nima problema da nebi mela dobrih izdelkov, ker za ypsilon, delto, thesis, prej lybro in kapo nemoreš reč da niso dobri...

lancio j**e marketing in prepoznavnost. kdo pa ve kaj je to lancia? 90% folka receš lancia in jo povezejo s sranjem italjanskim, 99% folka ki jim omeniš thesis pa nimajo pojma kaj je. če bi se thesis bolje reklamiral itd bi jih blo doooosti več. ker je avto več kot konkurečen vsem "premium" nemškim modelom.

predvsem pa upam da se uresničijo načrti z fulvio


x2
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe maj 01, 2009 10:31 am

lenivec je napisal/-a:glede tega pisanja v tem članku pa je edini primern komentar :rofl
in da urednik to spusti skozi je več kot žalostno.

res je mal oštro zapisan- in izpade kot da italjani še niso naredili dobrega avtomobila, vendar je kanček resnice tudi v temu članku
lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe maj 01, 2009 11:38 am

lenivec je napisal/-a:ja kanček....
a članek je tak kot da je največji kriminal da so ti avti bli kdaj na cesti....

drugače mi ap res ni jasno kaj delata kapa kupe in thesis tukaj not. ker ne eden ne drugi nista spodrsljaj ampak sta nora avta, ki ju j**e značka na havbi. če bi bil avto nespremenjen in imel nekaj iz nemške trojice bi bla pordaja nora. to grem stavit obe jajci

kapo coupe res mal j**e značka ker je avto res nobl- pri nas so uvozniki en k. pa zato ni praktično nobene- v ita se jih nekaj vidi, thesis pa je nobl avto, vendar napačno oblikovan (sprednji del)
v tej klasi ljudje hočejo klasiko- zato so nemci tako prodajani- vemo kako se je opekrl reno, ki je tudi nekaj expirimentiral
lp
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Napisal/-a sviz2000 Pe maj 01, 2009 7:37 pm

najbolj žalostno je, da razen z par izjemami, se je treba strinjat z večino napisanega. Pa še nekaj, kaj ni avtofokus podružnica italijanskega quatroruoteja? Se pravi da o teh avtih tako mislijo italijani sami
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe maj 01, 2009 7:51 pm

Kaj ni čudno, da znamka ki je z vseh strani popljuvana in skritizerana, kupi firmo (ki propada), ki je priljubljena že desetletja.
Upam da jim bo uspelo.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov