Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 30, 2008 4:39 pm

Eden od razlogov dobre prodaje zna biti tudi lizing in podobne zadeve.
Namreč; recimo, da imamo nepremium avto za ceno 25.000€ in premium avto iste klase za 30.000€, v nekaj letih in plačevenjau po obrokih je razlika na mesec relativno mala, a se voziš v ABMu, kar ljudeim v sedanju družbeni ureditvi zelo zelo dosti pomeni.
Torej to omogoči, da se vsak ki se je nekoč vozil v Vectri, Monedu, Laguni dandanes vozi v 3jki, A4ki, C-klasi.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr jan 30, 2008 4:52 pm

To je že res - ljudje dajo veliko na imidž. Vendar osebno ne bi nikoli kupil novega ABMja za 30k €. Zakaj? Če pogledamo motorizacijo za ta denar je bolj boga, da pa opreme raje sploh ne omenjamo. Osnovna oprema je skoraj enaka kot v Cliotu :roll:

Osebno imam željo, da bi si enkrat v prihodnosti lastil enega od ABMjev, vendar ne za ceno švoh motorja ter nikakve opreme. Ko bo, če bo, bo prav motor in prava oprema. Pa ABMja ne bi imel zaradi sosedov ampak zaradi SEBE.

Pa kot sem že malo nazaj napisal - za 25k € raje kupim Octavio RS. Imel bi 'le' Škodo, ki pa zadaj pusti 95% vseh A4 na cesti
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 30, 2008 5:28 pm

Se strinjam s Sh3bO!
Ljudje kupujejo praktično gole (za ta razred) vozila in v veliki večini izberejo enega izmed šibkejših motorjev. To je nič drugega kot "kazati se" navzven. ;)
Prava izbira ABM pomeni tudi solidno motorizacijo in pa seveda zadovoljujoč raven opreme (kar pri klasi A4,3er in podobno znese okrog 10k EUR samo za solidno opremo, da se lahko reče "dobro opremljen avto").
Ravno kostumizacija doda v tem klasu tisto piko na i!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr jan 30, 2008 7:06 pm

Zakaj pa rabiš pri ABM močan motor??? Nič več ga ne rabiš kot v kateremkoli drugem avtu. Toliko da se normalno voziš. 150-250 KM je čist dost za vse če se seveda ne gre preseravat. Oprema: klimo maš, el. pomik stekel maš, airbagov je dost, če si pameten vzameš še xeonke, pdc pa kakšen bluetooth pa maš sept vse kar rabiš.

A je avto kaj manj premium če nima navigacije not?? Uporabljeni materiali so isti, plješ se isto samo malo manj igračk maš. Edino sedeže si še lahko kakšne boljše privoščiš.

Samo to ne pomeni da zagovarjam res čist golih avtov ker to je pa bedarija. Pa glede tega so pa pomoje narslabši Audiji ki jih res kupujejo tudi bivši lastniki VW-ja in podobni. Najraja bi ga še na ročno odpiranje šip vzel če bi blo možno samo da je Audi pa da je nov. Pa seveda za čimmanj denarja. :bonk :bonk
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr jan 30, 2008 7:48 pm

Eno je vprašanje kaj rabiš, drugo pa kar hočeš ;)

150 - 250 konjev je dovolj za normalno in bolj športno/dinamično vožnjo. Tukaj se strinjam.

Sicer če gledaš golo osnovo, je opreme dovolj. Ampak to ni to, če me razumeš. Osnovne opreme z raznimi nagravžnimi plastičnimi volani ter podobno osebno ne mislim v svojem avtomobilu gledat. Za mene je solidno opremljen avto, ki ima PDC (vsaj zadaj), xenonke, vsaj 17'' felge, trikrak usnjen volan, športne sedeže, športno podvozje, radio mp3 z malo boljšim ozvočenjem (tiste osnove z 2x25W je tak bruh...), pa kakšne aluminij notranje lajštne, pa recimo še modrezobe. Airbagov pa raznih kratic imajo pa že serijsko dovolj...

Velika večina Slovencev bo videla sosedov A4 1,9TDI (105 KM) brez opreme pa bo rekla 'Poglej Jože, sosedov Francelj pa ima novega Audija'. Jaz si bom pa mislil 'Osel, kupil Audija brez opreme'. Pa da ne bo kdo mislil da sem komu fauš..

Po drugi strani sta mi pa še manj logična dva primera iz Posavja. Imamo eno črno Q7 3.0 TDI, 22'' pa brez xenona... Isto je ena nova X5, srebrne barve brez xenona - edino leder pa ma :P
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr jan 30, 2008 7:57 pm

Oprema: klimo maš, el. pomik stekel maš, airbagov je dost, če si pameten vzameš še xeonke, pdc pa kakšen bluetooth pa maš sept vse kar rabiš.

:-P
Poglejmo A4ko in nekaj komfortne opreme (ker je najnovejši):
- multifunkcijski usnjen volan (v osnovi je plastičen)
- sredinski naslon za roko (obvezno)
- tempomat (zelo priporočljivo)
- PDC zadaj (ne škodi - bolej da kot ne)
- alarmna naprava (če ne drugega nekaj popusta pri kasku, če še :P )
- servotronic
- xenon
- 17" platišča
- morda boljši avtoradio in malce manj zanikrni zvočniki
- športni sedeži z ledveno oporo
- kovinska barva (kot se povečini kupuje)
- v takem avtomobilu se spodobi "preklopna" zadnja sedežna klop z "luknjo" za smuči"
...
In si na vsaj 8k EUR opreme. In vsaj to kar je zgoraj našteto se lahko reče spodobna opremljenost.
Kakšno bolj sofisticirano opremo raje ne omenjajmo (usnje/alkantara/kombinacija obojega, navi (če potuješ kdaj v tujino nujna oprema), aluminij/les ki pridoda nekaj premium občutka)... še dodatnih 6-7k EUR

Zakaj pa rabiš pri ABM močan motor???

Ne rabiš močan motor ampak spodoben motor. Ko smo že pri Audiju. Dobi se A6 s 140km dizlom. V cestni križarki višjega razreda in hudi obtežitvi?? (idealno za "samo da se pokaže pred sosedi") Tako da zagovarjam to, da v tovrstne avtomobile sodijo spodobni motorji. Raje en klas nižje, če ni sredstev za spodobno motorizacijo s spodobno opremo.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr jan 30, 2008 8:27 pm

@Dr.M3: Se popolnoma strinjam s tabo...
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Sr jan 30, 2008 8:43 pm

Sh3bO je napisal/-a:@Dr.M3: Se popolnoma strinjam s tabo...


Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr jan 30, 2008 10:05 pm

Boljši avtoradio z manj zanikrnimi zvočniki?

Si ti že pobliže spoznal novo A4 mogoče? Po tem napisanem sklepam da ne :)

Imaš pa v osnovi kar prav. Jebat ga, dodatna oprema pri premium znamkah stane, pa že v osnovi dostkrat niso najbolj radodarni. Vsaj če se pogovarjamo o ABM. Pri Lexusu je malo drugače.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr jan 30, 2008 10:23 pm

No za Audije ne vem ampak vem da sem videl še največ oskubljenih. BMW ponuja dva paketa Advantage in Dynamic ali oba skupaj. Za recimo eno trico prideta oba skupaj sigurno manj kot 8keur. Sem len pa se mi ne da iskat cene pa lahko kod drug pove. In če kupiš ta paket avtu ne manjka več ni. Tam notr je vse od PDC do xenon do avt klime, radio, tempomat, drug volan.....
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jan 30, 2008 11:11 pm

sicer za c nisem našel osnovne opreme- sm pa za c sport coupe:
ima ams, bas, el stekla, esp, asr, športne sedeže, gretje šob za spiranje stekel, lesene obloge, meglenke, nastavljiv volon po višini in globini, naslon za roko, odbijače v barvi vozila, potovalni računalnik, samodejna klimatska naprava, multifunkcijski volan, vse možne airbage, električna barvana ogledala, zračenje/hlajenje zadnjega dela vozila posebej, servo, 6 stopenjski menjalnik, atermično steklo

ubistvu mu manjka le še radio, volan v usnju, ter xenonke, pa je avto nadpovprečno opremljen za Slo razmere- torej cca 1500 eur več kot je osnovna oprema

res je, da če se odločiš za tak avto- da si po vsej verjetnosti kupiš sport pack, usnje... vendar to ni nek standard v tem razredu

po mojem je že v osnovi popolnoma zadovoljivo opremljen
lp
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr jan 30, 2008 11:38 pm

Dr.M3 je napisal/-a:
Zakaj pa rabiš pri ABM močan motor???

Ne rabiš močan motor ampak spodoben motor. Ko smo že pri Audiju. Dobi se A6 s 140km dizlom. V cestni križarki višjega razreda in hudi obtežitvi?? (idealno za "samo da se pokaže pred sosedi") Tako da zagovarjam to, da v tovrstne avtomobile sodijo spodobni motorji. Raje en klas nižje, če ni sredstev za spodobno motorizacijo s spodobno opremo.

Je kdo pomislil na porabo?? glede na to da si lahko vse več ljudi privošči ABMa na tak ali drugač način, kdo pravi da si lahko privoščijo vzdrževanje?
Poleg tega pa tudi 140 konjev v 2 tonah je dovolj za 200+, ampak z omejitvami še tega ne moreš izkoristit. Potem pa so samo divjaki opevani... med tem pa se norčujete iz normalnih ljudi ki si kupijo avto (ABM) ki jim je všeč, ampak vozijo na desnem traku po omejitvah. Dandanes nisi več boginbatina z ABMom, in nisi nič drugačen od ostalih nonABM voznikov
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jan 31, 2008 12:28 am

Pravim splošno za ljudi:
Ne kupuj avta v tej klasi če nimaš za vzdrževanje; moje osebno mnenje pač. Kupcem v tej klasi pa bi morala biti poraba daleč od primarnega argumenta za nakup.
Ta 2.0TDI imajo pri Audiju glih zato v ponudbi, da ga kupijo tisti, ki si neizmerno želijo samo da imajo Audija A6. Skratka avti v tej klasi so veliki že skoraj 5 metrov, so že konkretne limuzine, zato si jih naj kupujejo tisti, ki imajo za njih dovolj denarja (ne samo za nakup, ampak za vse kar sodi zraven, saj recimo vsi rezervni deli stanejo klasi primerno, črepav je ogledalo na A3jki in A6ki isto vredno) in jim avto paše po vseh merilih in normah.

Kako recimo zgleda da se nekdo vozi v A6ki, pa je nek običajen delavec in je avto skoraj brez spodobne opreme. Že iz spoštovanja do znamke to ne pride v poštev. Kupi avto v tej klasi, ko imaš denar za dobro opremo in spodoben motor, drugače se pa sem ne sili.

Sprejemljivo je že nekako, da si želiš popolnoma opremljeno A6ko a ti ni do divjanja in pač vzames 2.0TDI. Ampak neumno pa je da kupujejo ljudje 2.0TDIje brez opreme, samo da imajo Audija A6. Skratka ljudje bi morali kupovati avte ki jim pašejo k njihovemu družbenemu stanu in pika. Ampak tako recimo v Sloveniji nikoli ne bo, kjer se že vsak "kmet" vozi v BMW5kah, A6kah in E-klasah. V Nemčiji imajo ljudje recimo boljši odnos in spoštovanje do avtov in je bolj v galvah zakopičeno, kaj se spodobi da voziš glede na svoj položaj v družbi ali firmi.

LP
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če jan 31, 2008 2:52 am

Tomcatter je napisal/-a:
Dr.M3 je napisal/-a:
Zakaj pa rabiš pri ABM močan motor???

Ne rabiš močan motor ampak spodoben motor. Ko smo že pri Audiju. Dobi se A6 s 140km dizlom. V cestni križarki višjega razreda in hudi obtežitvi?? (idealno za "samo da se pokaže pred sosedi") Tako da zagovarjam to, da v tovrstne avtomobile sodijo spodobni motorji. Raje en klas nižje, če ni sredstev za spodobno motorizacijo s spodobno opremo.

Je kdo pomislil na porabo?? glede na to da si lahko vse več ljudi privošči ABMa na tak ali drugač način, kdo pravi da si lahko privoščijo vzdrževanje?
Poleg tega pa tudi 140 konjev v 2 tonah je dovolj za 200+, ampak z omejitvami še tega ne moreš izkoristit. Potem pa so samo divjaki opevani... med tem pa se norčujete iz normalnih ljudi ki si kupijo avto (ABM) ki jim je všeč, ampak vozijo na desnem traku po omejitvah. Dandanes nisi več boginbatina z ABMom, in nisi nič drugačen od ostalih nonABM voznikov

Gospod Tomcatter: je pa res hudo ko se pri avtih za 45k in > eur menimo za vzdrževanje in težavo napraskat za 1 liter goriva, 400 eur večjo registracijo zaradi kubature in konjev ter malce več pri servisih ter malenkost pri kasku :roll: . :-P V Sloveniji je itak tako da je važno, da je pred bajto čimboljši avto. Recimo nemška družina s cca 4k eur prihodki na mesec izbere BMW 3er, pri nas bi pa pred bajto stal MB S class ali kakšna 911a. :-P Za optimizacijo stroškov se tudi v ABM taboru najde kaj drugega, bolj cenovno privlačnega..če je poraba na prvem mestu.
Imeti močnejši motor ne pomeni divjaštva Tomcatter. Pravzaprav je v veliko situacijah bolje imeti boljši kot slabši motor. Varnost pri prehitevanjih (šlepar, ...) ... kar poskrbi tudi za samo varnost, ki se v tem razredu tudi pričakuje! Z močnejšim motorjem je avto bolj varen. V grobem rečeno.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če jan 31, 2008 8:30 am

Ko razpredate o podhranjenosti, spodobnem motorju v A4 - ste sploh vozili akutalno A4 z osnovnim agregatom (1,8 TFSI – 118 Kw) ?

Močno dvomim !

Ljudi, ki po opravljeni vožnji še vedno govorijo o podhranjenosti se lahko v grobem razvrsti v dve skupini :

1) lastniki "911" ali podobnih »zverin«
2) ljudje, ki imajo hude težave z razumevanjem pojma zmogljivosti.

Ne gre dvomit, da je več zadnjih.



LP
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 31, 2008 8:58 am

Pri novem A4 : Xsenon 1160, barva 920, športni sedeži 700, športni trikraki volan 320, concert radio MP3(sredina ponudbe)420, tempomat 310, preklopni sedži zadaj 340, sjaj paket 160, ogrevana ogledala in šobe za šipe 190.....to znese 4520 + 29900= 34420 eu in na to 9% popusta (dobre 3 jurje ) in sem na 31.000 - poštena cena, konkurenca bistveno dražja......čakalna doba, skoraj 3 mesece....
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če jan 31, 2008 9:21 am

sašo5 je napisal/-a:Pri novem A4 : Xsenon 1160, barva 920, športni sedeži 700, športni trikraki volan 320, concert radio MP3(sredina ponudbe)420, tempomat 310, preklopni sedži zadaj 340, sjaj paket 160, ogrevana ogledala in šobe za šipe 190.....to znese 4520 + 29900= 34420 eu in na to 9% popusta (dobre 3 jurje ) in sem na 31.000 - poštena cena, konkurenca bistveno dražja......čakalna doba, skoraj 3 mesece....


Čaki sicer ne vem za A4 ampak pri A5 ne dobis skoraj nic serijske opreme.
serijska oprema:
-"fullsize" čelni zračni blazini za voznika in sovoznika
-6,5-colski monokromatski zaslon v armaturni plošči, za prikaz ure in funkcij radijskega aparata, klimatske naprave in menija Car
-dekorativni elementi iz microkovine platinasta
-(ESP)
-komfortna avtomatska klimatska naprava (brez CFC);
-lahka kovana aluminijasta platišča s 6-krakim designom, dimenzija 7,5 J x 17, s pnevmatikami 225/50 R17
-zunanji ogledali, v barvi vozila, z integriranim smernikom v tehniki LED, električno nastavljiva, levo asferično,desno konveksno
- in radio, ki ni zmogljiv(pač radio kot radio)

^
|
vem da se tega ne da nobenmu brat ampak, če potegnemo črto nima nič od opreme razen volana in EPS-ja vse ospalo je za doplačat. Osnovni model A5 3.0TDI stane 50000€, če pa hočeš opremo ki je dandanes samoumnevna (usnje, el. pomikanje, 18", gretje sedežov, navigacijo (mejhno ne veliko,...) pa cena takoj poskoči na 70000€, full options je pa 85000€ <- za ta dnar dobiš že tak rabljen avto da glav peče
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 31, 2008 10:31 am

Včeraj sem videl dva Thesisa, enega v Šk. Loki in drugega v Ljubljani... Je še kdo bolj pozoren na ne-MBA avtomobile, odkar imamo tole temo?
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Če jan 31, 2008 10:45 am

Sej thesisov ja pa taku mau da si ga moraš zapomnit če ga vidš. Jaz sem ga dosedaj videl samo 1x v ljubljani, pa samo 1x enga C6.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če jan 31, 2008 10:52 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Včeraj sem videl dva Thesisa, enega v Šk. Loki in drugega v Ljubljani... Je še kdo bolj pozoren na ne-MBA avtomobile, odkar imamo tole temo?

Odkar je tale tema nisem nič več pozoren kot prej... Že od malih nog sem bil mahnjen na avtomobile vseh rangov. Iz tega razloga mi je zanimivo pogledat kakšnega Vel Satisa, C6, Thesisko ipd.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov