Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Pe avg 06, 2010 6:06 pm

Verjamem da je dober avto. Samo jaz ga ne bi nikoli kupil ... še posebej po taki reklami ... pač nimajo tega imiđa kot nemške znamke in nikoli ga he bodo imeli... :) dam raje še enkrat več denarja za caymana, vsaj vem zakaj sem ga dal ... meni tu ni primerjave... ista zgodba mi je GT-R in 997 Turbo... če bi imel denar dam raje še enkrat več denarja za Turbaka kot pa za Nissana. Poznam zgodovino Porscheja in zame je to prestižna znamka, imidž, zgodovina, dizajn, performanse, užitek vožnje in lastništva dolga leta... to je to... Spoštovanje Nissanu, ampak zame ne, nikoli... :)
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe avg 06, 2010 7:32 pm

GT-R pa Z da nimata image :roll: - A se ti hecaš? :lol:
-Samo zato ker v tej zakotni državi niso vozili njihovi predhodniki od par desetletij nazaj pa do danes še ne pomeni da avto nima image. Z je legenda; Paul Newman je z njim dominiral Porsche-je na dirkalnih stezah v ZDA. Če postaviš Caymana poleg njega ; zgleda Cayman kot nežni babji avto, ki ga moraš gladiti s peresom da nebi zajokal. Lahko si brez skrbi, da Z ima image in zgodovino pod havbo pa motor VQ serije ki skozi dodelave pobira že leta nagrade, šasijo pa so zamislili isti stručkoti, ki dominirajo JGTC dirkalno serijo z njegovo dirkalno inkarnacijo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Z-car

Sploh GT-R je lep primer tega - superavto, ki so ga japončki ljubosumno držali zase desetletja, vse dokler ni prišel g. Ghosn in rekel da je čas da tudi preostanek levo ležečih volanov spozna ta biser japonske perfekcije, katerega vsak primerek pride ven ročno sestavljen iz brezprašne komore. Pravo čudo je da se prodaja za tak kusur v primerjavi z drugimi avtomobili te klase; Lexus je precej precej bolj kapitaliziral svoj know-how na LFA; cca 5X bolj in bil takoj razporodan kljub temu.

tako da moj odgovor glede Z na tvoj "dam raje še enkrat več denarja za caymana, vsaj vem zakaj sem ga dal ..." je:
Veš da si dal 20.000 eur več za 50c vredno značko na nosu in slabše performanse. To te sicer ne bo prepričalo za nakup pa nič hudega - Z pa GT-R sta itak za poznavalce ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe avg 06, 2010 7:34 pm

dav911 je napisal/-a:dam raje še enkrat več denarja za caymana, vsaj vem zakaj sem ga dal ...

Jaz bi rekel, da je ravno obratno. Pri nissanu daš X € in dobiš performance in veš za kaj si dal.
Pri porscheju pa daš X € za performance (kot pri nissanu) in potem še enkrat toliko € zraven, k v bistvu ne veš točno za kaj si dal, razen pač za image in tradicijo, ki pa itak ne pomenijo nič, ko si enkrat na progi..

Sej drugače se strinjam s tabo, sem tudi sam bolj pristaš nemcev, kot pa japoncev in tudi sam bi imel raje poršeja, kot enakovrednega nissana (če bi imel dovolj denarja da bi mi blo vsaj mal vseeno za cenovno razliko), sam pač pri tem izrazu se mi zdi, da ni najbolj posrečen..
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe avg 06, 2010 7:38 pm

Znamka ki ima v ponudbi micro ne more glih konkurirat po prestižu znamki, ki ima v ceniku carrero gt in 911. Za imidž porsche, za price/performance nissan. Kupci pa različno, enim se gre za imidž, enim za performanse, poleg tega so nekaterim všeč nemci, nekaterim japonci.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Pe avg 06, 2010 8:31 pm

Ali pa kupiš starega, rabljenega, ohranjenega Caymana "S" iz Nemčije za isti denar kot nov 370Z...
Tu ni računice za moje pojme...

Ponavadi so testi priznanih revij enakega mnjenja:

"So did the Cayman win this battle? According to our ratings and test numbers, it sent the 370Z back home. But is the Cayman worth nearly twice the price of a 370Z? Based purely on performance, no. The lap times are pretty close and the handling and acceleration numbers relatively comparable. If you had to pinch pennies to afford one of these cars, the Z makes by far more sense. But if you're well-off, and put an intangible value on overall refinement, powerplant/chassis harmony and an illustrious motorsports legacy, well, the choice is easy."

Vse povedano, LP
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Pe avg 06, 2010 8:49 pm

Dobra 370-ka, ta je pa zakon :shock:
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Pe avg 06, 2010 9:06 pm

Kot je že INFINITI napisal.
Nissani Z in GT-R so za poznavalce ... za tiste, ki vedo kaj hočejo in jim ni mar, če ima sosed ''Porša'' ... moje osebno mnenje: če vidim nekoga v Porsche-ju lahko domnevam, da je podjetnik ali pa srečko, ki je zadel na lotu in je pač hotel na hitro zapravit dnar ... in ker pač pozna edino''Porša'' je pač to nabavil ... če pa vidim nekoga v GT-R.u pa si mislim, da je ta vložil malce več v nakup kot samo denar ... je poznavalec, ki ve kaj hoče in se ne sekira glede tega, kaj si drugi mislijo ... vseeno pa dobi pohvale od ljudi, ki vejo kaj človek vozi.

Pač Ferrariji, Porscheji so po mojem mnenju za tiste, ki pač hočejo na hitro zapravit velike vsote denarja, ne vedo pa kako naj ga ...
Nissani (Z in GT-R), Maseratiji ipd. pa so za poznavalce.

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Pe avg 06, 2010 9:32 pm

Matey_ je napisal/-a:Kot je že INFINITI napisal.
Nissani Z in GT-R so za poznavalce ... za tiste, ki vedo kaj hočejo in jim ni mar, če ima sosed ''Porša'' ... moje osebno mnenje: če vidim nekoga v Porsche-ju lahko domnevam, da je podjetnik ali pa srečko, ki je zadel na lotu in je pač hotel na hitro zapravit dnar ... in ker pač pozna edino''Porša'' je pač to nabavil ... če pa vidim nekoga v GT-R.u pa si mislim, da je ta vložil malce več v nakup kot samo denar ... je poznavalec, ki ve kaj hoče in se ne sekira glede tega, kaj si drugi mislijo ... vseeno pa dobi pohvale od ljudi, ki vejo kaj človek vozi.

Pač Ferrariji, Porscheji so po mojem mnenju za tiste, ki pač hočejo na hitro zapravit velike vsote denarja, ne vedo pa kako naj ga ...
Nissani (Z in GT-R), Maseratiji ipd. pa so za poznavalce.

LP
Matej


Točno tako. Pravilno napisano.
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne avg 08, 2010 12:17 am

Matey_ je napisal/-a:Kot je že INFINITI napisal.
Nissani Z in GT-R so za poznavalce ... za tiste, ki vedo kaj hočejo in jim ni mar, če ima sosed ''Porša'' ... moje osebno mnenje: če vidim nekoga v Porsche-ju lahko domnevam, da je podjetnik ali pa srečko, ki je zadel na lotu in je pač hotel na hitro zapravit dnar ... in ker pač pozna edino''Porša'' je pač to nabavil ... če pa vidim nekoga v GT-R.u pa si mislim, da je ta vložil malce več v nakup kot samo denar ... je poznavalec, ki ve kaj hoče in se ne sekira glede tega, kaj si drugi mislijo ... vseeno pa dobi pohvale od ljudi, ki vejo kaj človek vozi.

Pač Ferrariji, Porscheji so po mojem mnenju za tiste, ki pač hočejo na hitro zapravit velike vsote denarja, ne vedo pa kako naj ga ...
Nissani (Z in GT-R), Maseratiji ipd. pa so za poznavalce.

LP
Matej



EEeee po eni strani bi se lahko strinjal, po drugi pa spet ne. Kaj naj rečem, 100 ljudi, 100 čudi. Če se nekdo pripelje v npr. temle: Slika

Ferrari 250 Testa Rossa
1958, 270 km/h (168 mph), 300 hp from a 3.0 liter V12 engine

Ali pa v temle
Slika

Ferrari 410 Super America
1957, 261 km/h (162 mph), 400 hp from a 5.0 liter V12 engine

http://www.transportspecs.com/top-10-classic-super-cars-from-the-1950s-1950-1959/


Ali pa:
Slika
Lamborghini Miura


http://www.autoblog.com/2006/07/03/lamborghini-bullish-on-goodwood/

Slika
Lamborghini Countach

http://colombia.englishmyway.com/?p=463


Ali pa:
Slika
Porsche 356 convertible

http://www.ridelust.com/first-porsche-on-display-in-atlanta/

Itd. Za take ne bi mogel reči danes, da je denar kar vrgel stran skozi okno, niet, se je potrudil najti čim bolj ohranjen avtomobil te in te dobe, s čim več opreme, certifikati in ne vem kaj še vse.
Lahko bi prav komot rekel, da je tisti, ki kupi ne vem Caymana al pa Californio, Galliarda,.... lahko ravno tako vloži poleg lepe, verjetno znatno večje vsote denarja, tudi veliko truda v odločanje kaj bo kupil. Ne zdaj spet s predsodki it v skrajnost, češ saj tisti ki kupi Ferrarija, Porscheja, Lamborginija pa ne ve kaj bi z dnarjem in ga lahko tako hitreje porabi. Ja, jaz pa pravim drek in driska, zakaj lej, ko so se npr. japonci na splošno še učili kako se dela sploh navadne avte so te tovarne ala Ferrari, Porsche, ipd. že delale ene najbolj sofisticiranih avtomobilov svojega časa, ko po domače povedano recimo ala Nissan še ni imel za burek. Tudi za to se gre, za neko tradicijo, know how toliko let raznih prevlad na takih ali drugačnih tekmovanjih ala ne vem, F1, Le Mans, WRC, Paris Dakar, IRC,... kar tudi še dodatno zvišuje ugled neke znamke. Zakaj pa misliš, da razne tovarne vlagajo toliko v motošport. Nekaj malega, ne rečem, je tudi da se nekaj naučijo, razvijejo, izpopolnijo neko tehnologijo, ki se jo še ne da v serijsko proizvodnjo, ker še ni dovolj razvita in dovolj poceni,... Za takimi zadevami se kujejo veliki biznisi + imidž.
In v končni fazi lahko to pripelje tudi do takih, na prvi pogled nesmislov, ko morebiti za več kot 50 % preplačaš nek avto. Ja to je po eni strani res, vendar pa roko na srce, avtomobili takega velikostnega, cenovnega in performansnega razreda ne kupuješ zato ker je racionalen nakup, pač pa S SRCEM :!: ;) Ker lej, že pri mnogo cenejših avtomobilih, za mase tako rekoč, zakaj, pa, če smo tako prekleto racionalni, zakaj pa se ne vozijo vsi v Daciah, Kiah, Hyundaih,... pa ne vem še kakšnih avtomobilih, ki so "najbolj racionalen nakup". Pa ob vsem spoštovanju tudi do takih znamk.
Ljudje smo tako raznovrstna bitja in tu je mnogo kategorij, eni želijo zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, drugi imajo radi, da morebiti tudi izgleda boljše kot neka škatla ali drvarnica - neke emocije, spet tretji pripadnost znamki, četrti hočejo performanse, peti udobje in ne vem kaj še vse. :roll:
Kar hočem povedat je, da ne kar posploševat in subjektivizirat stvari v takih primerih. 100 ljudi 100 čudi. 8)
Pa spoštujem tako Nissana, pa Porscheja, pa Audija, pa ne vem kero znamko še, dejstvo pa je, da je treba gledat na sploh take stvari širše, tak avto kupiš s srcem in ne z mozakom in tu je pa sila različnih okusov in kombinacij.
ULTIMATIVNO SE JE TREBA VPRAŠATI, ZAKAJ MI JE TA ZNAMKA VŠEČ, ALI PA TA TIP AVTOMOBILA :?: ;)


Sorry za dolg post, upam, da nisem preveč nakladal ali pa raztegnil zadeve. :D


Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Sandi
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: Pe feb 10, 2006 8:20 pm

Napisal/-a Sandi Ne avg 08, 2010 4:05 am

Itd. Za take ne bi mogel reči danes, da je denar kar vrgel stran skozi okno, niet, se je potrudil najti čim bolj ohranjen avtomobil te in te dobe, s čim več opreme, certifikati in ne vem kaj še vse.
Lahko bi prav komot rekel, da je tisti, ki kupi ne vem Caymana al pa Californio, Galliarda,.... lahko ravno tako vloži poleg lepe, verjetno znatno večje vsote denarja, tudi veliko truda v odločanje kaj bo kupil. Ne zdaj spet s predsodki it v skrajnost, češ saj tisti ki kupi Ferrarija, Porscheja, Lamborginija pa ne ve kaj bi z dnarjem in ga lahko tako hitreje porabi. Ja, jaz pa pravim drek in driska, zakaj lej, ko so se npr. japonci na splošno še učili kako se dela sploh navadne avte so te tovarne ala Ferrari, Porsche, ipd. že delale ene najbolj sofisticiranih avtomobilov svojega časa, ko po domače povedano recimo ala Nissan še ni imel za burek. Tudi za to se gre, za neko tradicijo, know how toliko let raznih prevlad na takih ali drugačnih tekmovanjih ala ne vem, F1, Le Mans, WRC, Paris Dakar, IRC,... kar tudi še dodatno zvišuje ugled neke znamke. Zakaj pa misliš, da razne tovarne vlagajo toliko v motošport. Nekaj malega, ne rečem, je tudi da se nekaj naučijo, razvijejo, izpopolnijo neko tehnologijo, ki se jo še ne da v serijsko proizvodnjo, ker še ni dovolj razvita in dovolj poceni,... Za takimi zadevami se kujejo veliki biznisi + imidž.
In v končni fazi lahko to pripelje tudi do takih, na prvi pogled nesmislov, ko morebiti za več kot 50 % preplačaš nek avto. Ja to je po eni strani res, vendar pa roko na srce, avtomobili takega velikostnega, cenovnega in performansnega razreda ne kupuješ zato ker je racionalen nakup, pač pa S SRCEM :!: ;) Ker lej, že pri mnogo cenejših avtomobilih, za mase tako rekoč, zakaj, pa, če smo tako prekleto racionalni, zakaj pa se ne vozijo vsi v Daciah, Kiah, Hyundaih,... pa ne vem še kakšnih avtomobilih, ki so "najbolj racionalen nakup". Pa ob vsem spoštovanju tudi do takih znamk.
Ljudje smo tako raznovrstna bitja in tu je mnogo kategorij, eni želijo zgolj prevozno sredstvo od točke A do točke B, drugi imajo radi, da morebiti tudi izgleda boljše kot neka škatla ali drvarnica - neke emocije, spet tretji pripadnost znamki, četrti hočejo performanse, peti udobje in ne vem kaj še vse. :roll:
Kar hočem povedat je, da ne kar posploševat in subjektivizirat stvari v takih primerih. 100 ljudi 100 čudi. 8)
Pa spoštujem tako Nissana, pa Porscheja, pa Audija, pa ne vem kero znamko še, dejstvo pa je, da je treba gledat na sploh take stvari širše, tak avto kupiš s srcem in ne z mozakom in tu je pa sila različnih okusov in kombinacij.
ULTIMATIVNO SE JE TREBA VPRAŠATI, ZAKAJ MI JE TA ZNAMKA VŠEČ, ALI PA TA TIP AVTOMOBILA :?: ;)


Sorry za dolg post, upam, da nisem preveč nakladal ali pa raztegnil zadeve. :D


Lp[/quote]

tak post sm hotu že dolg časa napisat, pa mi ni do zdej uspel... se pa popolnoma strinjam z tem kar si napisal...:) 100 ljudi 100 čudi, npr. alfa ni popolna pa jo bojo/bomo zmeraj kupili zaradi njene posebnosti in drugih lastnosti, drugim je pa zanič italijansko sranje... :P
se strinjam z citroenarjem 100%
lp
Sicr bl mal pišm, sm pa skoz tuki
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne avg 08, 2010 7:08 am

@ CITROENAR ŠT 1

Jaz se popolnoma strinjam s teboj - to kar si nalimal so vse večne legende in zbirateljski primerki.
Daleč od tega da bi rekel da niso vredni svojega denarja in tudi meni so všeč. Vendar en današnji Cayman ne bo nikoli delil stopničke z takšnimi izdelki iz preteklosti. EN današnji cayman bo težko upravičil svojo premium ceno, sploh ko se sooči z konkurenco kot je Z, ki ni nek lari fari izdelek od včeraj, temveč ima ravno tako bogato tradicijo in nosi v sebi veliko know-how-a, ljubezni do oblikovanja, perfekcije in inžiniringa. To je bil point mojega posta.
Pa en forumaš je zelo dobro napisal. Danes vidiš v porših večinoma folk, ki pač ima keš ala lotaerija ali pa podjetnik in je njegova domišljija omejena na marketinško pranje češ največji frajer boš če boš kupil porsche ali pa ferrari. To mi je mimo razmišljanje. Zdej če je pa kdo res tak velik FAN in kupi kakšnega RS3 ali pa kaj podobnega in mi bo v 5 minut povedal vse o avtu z žarom v očeh in veseljem na jeziku - mu bom le prikimal, ker bom razumel zakaj si ga je kupil - jaz nimam kaj pljuvati njegovo odločitev potem.
Ne maram pa da nekdo razvrednosti skozi besede japonski avto, ki je pravzaprav ravno tako hvale vreden in ima ogromno privržencev in fanov po celem svetu ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Ne avg 08, 2010 1:31 pm

100 % se strinjam z vami...verjetno ste takega mišljenja za to upravičeni, ker je dandanes res pogosto, da so kupci poršejev ali podobnih večinoma laiki, ki poznajo samo npr. Porsche , Ferrari in pa BMW... in take avtomobile izkoriščajo za frajarjenje itd itd...ubistvu pa znamke niti ne poznajo...
Jaz pravim tako, da če imaš dovolj denarja si lahko kupiš avto glede na svoje emocije, četudi ni avto najbolj racionalen...če pa si ne moreš to privoščiti si pa kupiš avto glede na ceno/zmogljivosti...Se strinjam, če bi bilo tako, zakaj pa se potem vsi ne vozimo v Daciah in podobnih "racionalnih" avtomobilih ..
Ravno zato se v konkretnih primerih eden ne bo odločil npr. za 370Z, ker si naprimer že od nekdaj želi Porscheja in če ima denar si ga lahko tudi privošči in to ne glede na večjo vsoto denarja, ki jo mora odšteti za avto...spet drugi so bodo raje kupili 370Z s čisto drugega vidika...

LP :D
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po avg 09, 2010 9:47 am

2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Če avg 12, 2010 7:59 am

INFINITI je napisal/-a:GT-R pa Z da nimata image :roll: - A se ti hecaš? :lol:
-Samo zato ker v tej zakotni državi niso vozili njihovi predhodniki od par desetletij nazaj pa do danes še ne pomeni da avto nima image. Z je legenda; Paul Newman je z njim dominiral Porsche-je na dirkalnih stezah v ZDA. Če postaviš Caymana poleg njega ; zgleda Cayman kot nežni babji avto, ki ga moraš gladiti s peresom da nebi zajokal. Lahko si brez skrbi, da Z ima image in zgodovino pod havbo pa motor VQ serije ki skozi dodelave pobira že leta nagrade, šasijo pa so zamislili isti stručkoti, ki dominirajo JGTC dirkalno serijo z njegovo dirkalno inkarnacijo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Z-car

Sploh GT-R je lep primer tega - superavto, ki so ga japončki ljubosumno držali zase desetletja, vse dokler ni prišel g. Ghosn in rekel da je čas da tudi preostanek levo ležečih volanov spozna ta biser japonske perfekcije, katerega vsak primerek pride ven ročno sestavljen iz brezprašne komore. Pravo čudo je da se prodaja za tak kusur v primerjavi z drugimi avtomobili te klase; Lexus je precej precej bolj kapitaliziral svoj know-how na LFA; cca 5X bolj in bil takoj razporodan kljub temu.

tako da moj odgovor glede Z na tvoj "dam raje še enkrat več denarja za caymana, vsaj vem zakaj sem ga dal ..." je:
Veš da si dal 20.000 eur več za 50c vredno značko na nosu in slabše performanse. To te sicer ne bo prepričalo za nakup pa nič hudega - Z pa GT-R sta itak za poznavalce ;)


se popovnoma strinjam, če je Z nek uživaški avto primerljiv z evropsko konkurenco, je model GT-R še par svetlobnih let naprej, sploh kar se lege na cesti in difrencialov tiče enostavno ni smiselno govort.
Sj porsche je hud avto, dobr narjen ni kej, dobr za vsak dan in za gont ga....samo predrag....GT-R za skor pov mn denarja je pač enostavno bolši in se en splača primerjat, ma pač večina evropejcev še vedno predsodke proti vozom iz rižaste dežele, ki so v resnici tehnično že vsaj nekaj let pred evropo
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Če avg 12, 2010 9:02 am

dav911 je napisal/-a:Verjamem da je dober avto. Samo jaz ga ne bi nikoli kupil ... še posebej po taki reklami ... pač nimajo tega imiđa kot nemške znamke in nikoli ga he bodo imeli... :) dam raje še enkrat več denarja za caymana, vsaj vem zakaj sem ga dal ... meni tu ni primerjave... ista zgodba mi je GT-R in 997 Turbo... če bi imel denar dam raje še enkrat več denarja za Turbaka kot pa za Nissana. Poznam zgodovino Porscheja in zame je to prestižna znamka, imidž, zgodovina, dizajn, performanse, užitek vožnje in lastništva dolga leta... to je to... Spoštovanje Nissanu, ampak zame ne, nikoli... :)


Model, tebi v zivljenji marsikej ni jasno... :roll: :roll:
:)
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Če avg 12, 2010 11:50 am

Vazn da muuuka(da te vsi slisjo), pa da fejst zgleda(zarad pick)

tebi pa verjetno še manj
:roll:
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Če avg 12, 2010 12:14 pm

dav911 je napisal/-a:Vazn da muuuka(da te vsi slisjo), pa da fejst zgleda(zarad pick)

tebi pa verjetno še manj
:roll:


:rofl :rofl
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Če avg 12, 2010 2:03 pm

@CITROENAR št.1
No no ne zdaj večnih legend postavlat ob bok današnjim ferrarijem in porschejem ;)
Ne glede na znamko so to avtomobili, ki jih kupujejo le največji poznavalci in ljubitelji, tako da s tvojim postom se definitivno strinjam :)

Za vse tiste, ki se pa tako zgovarjajo na boljšo lego in preformanse od Caymana napram 370Z ... ste res vsi profesionalni dirkalni vozniki, da boste res znali izkorostit vse kar tak avto ponuja ?? in če ... kolikokrat na leto se bi odpravili na dirkališče, da bi te razlike lahko občutili oz. imeli neko večjo korist od njih ??
Nek povprečen voznik, ki si kupi tak avto mislim, da ne zna iztisnit tistih malenkostnih razlik in jih posledično ne bo niti opazil ...

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po sep 06, 2010 5:30 pm

370Z Roadster

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Super barvna kombinacija. Mot me samo, da je oblazinjenje na vratih (alcantara?) v črni barvi in ne v barvi usnja.

http://www.autofun.cz/test-nissan-370z-roadster-5702/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov