Polo78 je napisal/-a:Tattoo- je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:No potem pa iz prve roke povej, če jim je uspelo vnesti kaj dinamike v osnovno obliko!![]()
Avto je nižji, širši in tudi daljši (povečana je tudi medosna razdalja), tako da že samo zaradi samih proporcev deluje bolj dinamično in športno. Vseeno so pa osnovna razmerja (pokrov prtljažnika, vetrobransko steklo, kabina, prtljažnik) ostala približno enaka, tako da ko avto prvič vidiš si rečeš...pa saj to je Golf.![]()
Končno so se spravli povečat medosno razdaljo, ki je bila sedaj že nekaj časa med najkrajšimi v razredu.Sicer pa prav, da Golf ostane Golf in da ne menja oblike tako silovito kot npr. vsaka nova generacija Megana. Prvič zaradi privržencev znamke in drugič zaradi prepoznavnosti. Verjetno bo spet žel dobre prodajne uspehe ne glede na to, da bo nekaj dražji od konkurence. Glede zelo dobre kvalitete izdelave verjetno tudi ne bo dvomov, bodo pa ti po vsej verjetnosti ostali pri vzdržljivosti (pokvarljivosti), kjer pa kakor vemo v zadnjih letih VW ravno ne blesti (ni pa tudi med najslabšimi, da se razumemo).
Ja saj, ni ravno velik avto VI, ker je narejen na stari bazi, vmes je pa konkurenca zrasla. Kar mi pa ni jasno, je to, da večina konkurence teh dodatnih centimetrov ne zna izkoristit oz. ima zadaj manj prostora/ni primerna recimo za mojo višino. Upam (in verjamem), da bodo pri VII dodatni prostor izkoristili, kot so ga pri predhodniku, ker potem bo to že zelo zelo uporaben avto. Recimo že V oz. VI se z zadnjo klopjo lahko kosata s karavani istega, včasih pa tudi višjega razreda.
Poleg tega upam, da so ergonomijo dopolnili (in ne poslabšali), ker potem bo šlo za res odličen avto!
