Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Marek_ Sr dec 12, 2012 11:00 am

 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Tattoo- Sr dec 12, 2012 12:24 pm


Aha...jaz sem pa gledal sprednja vrata! ;)

Vseeno pa ne razumem, kako se ti uspe zatakniti ali udariti ob ta rob, ampak OK! =P
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a chan Sr dec 12, 2012 1:29 pm

Tattoo- je napisal/-a:

Aha...jaz sem pa gledal sprednja vrata! ;)

Vseeno pa ne razumem, kako se ti uspe zatakniti ali udariti ob ta rob, ampak OK! =P


Zna biti kar moteč (štrleči) detajl - še posebej staršem z majhnim otrokom v naročju, ko postane omenjeni rob dokaj neroden in v napoto, medtem ko želijo otroka posaditi v avtosedež. Podobna "hiba" je opazna tudi pri BMW-ju serije 1, zadnje generacije.

Kar pa se tiče same oblike nove Octavie, bo najverjetneje širšim množicam povsem pričakovano všečna, saj deluje kot modernistična nadgradnja obstoječe in precej uspešne 2. generacije. V nobenem smislu se ustvarjalci niso igrali z dizajnom, povsem se zavedajoč, da ni prostora za kakršnokoli tveganje. A kljub temu oblika nove generacije ne prinaša toliko navdušenja ter občutka večvrednosti, primerjalno s prejšnjo generacijo, kot pa jo je nasprotno prinesla 2. generacija, ob predstavitvi leta 2004, v primerjavi s prvo!
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Tattoo- Sr dec 12, 2012 2:01 pm

chan je napisal/-a:Zna biti kar moteč (štrleči) detajl - še posebej staršem z majhnim otrokom v naročju, ko postane omenjeni rob dokaj neroden in v napoto, medtem ko želijo otroka posaditi v avtosedež. Podobna "hiba" je opazna tudi pri BMW-ju serije 1, zadnje generacije.

Sedaj mi je pa še toliko manj jasno o čem vidva to govorita...pa saj hudiča vrata odpreš, ko želiš otroka posaditi v avtosedež?! Kje te potem ta razdalja med kljuko in koncem vrat lahko moti?! :?

Edino, kar je mene motilo pri tako dolgih vratih je bilo na kakšnih tesnih parkiriščih, kjer (dolgih) vrat ne moreš zadosti odpreti.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a a_sist Sr dec 12, 2012 8:07 pm

Meni na prvi pogled ni bila všeč. Sedaj pa vedno bolj. Ne dvomim pa, da bo fajn za vozit. Sprednja maska spominja na kio optima.. or is it just me? :)

Slika
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a MRV Sr dec 12, 2012 8:10 pm

kia je lepša ...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a sašo5 Sr dec 12, 2012 8:14 pm

MRV je napisal/-a:kia je lepša ...

relativna stvar.....
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a chan Če dec 13, 2012 9:15 am

Tattoo- je napisal/-a:
chan je napisal/-a:Zna biti kar moteč (štrleči) detajl - še posebej staršem z majhnim otrokom v naročju, ko postane omenjeni rob dokaj neroden in v napoto, medtem ko želijo otroka posaditi v avtosedež. Podobna "hiba" je opazna tudi pri BMW-ju serije 1, zadnje generacije.

Sedaj mi je pa še toliko manj jasno o čem vidva to govorita...pa saj hudiča vrata odpreš, ko želiš otroka posaditi v avtosedež?! Kje te potem ta razdalja med kljuko in koncem vrat lahko moti?! :?

Edino, kar je mene motilo pri tako dolgih vratih je bilo na kakšnih tesnih parkiriščih, kjer (dolgih) vrat ne moreš zadosti odpreti.


Sicer malce težje opišem (bistveno lažje je pokazati v praksi =P ) - sicer gre za stvar navade, a vendarle gre za manjši ergonomski kiks. Razdalja med kljuko ter štrlečim delom vrat je predolga in je toliko v napoto, da se mimogrede vanj zatakneš ali vanj butneš, še posebej, če "manevriraš" z otrokom v naročju, katerega želiš čimprej posaditi v avto (sicer govorim na splošno o modelih, kjer je bil ta ergonomski "kiks" opažen, o novi Škodini Octaviji lahko govorimo le špekulativno, dokler ne bo preizkušena v praksi!!!).

a_sist je napisal/-a:Sprednja maska spominja na kio optima.. or is it just me? :)


Dejansko deluje nova Octavia od spredaj malce "kijično" (kar pa glede všečnega "Schreyerjevega" dizajna ni nič negativnega ;) ).
"Quidquid latine dictum sit, altum viditur."
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Marek_ Če dec 13, 2012 12:12 pm

 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a INFINITI Če dec 13, 2012 12:33 pm

Marek_ je napisal/-a:Nekaj slik
http://www.autoforum.cz/predstaveni/nov ... h-a-videu/

Zadnja vrata komplet iz trde plastike? Deluje zelo ceneno
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/si/ ... 00_600.jpg



Itak - ne smejo ogrožati koncernski VW ali pa AUDI, je trba bit "cheap looking" nekje.


Drugače pa lep avto - edino sprednje "LED palčke" za luči delujejo kot, da bi sosedov Joža vgrajeval nakdano. Deluje bolj kot nek AUDI WANNA BE kot pa samostojen dizajn
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a zany Če dec 13, 2012 2:51 pm

Tole z zadnjimi vrati res ni kul, sem že pri aktualni pogrešal kaj bolj na dotik prijazne materiale v zadnjem delu kabine :D Mi je pa po vseh teh detajlih notranjost vedno bolj všeč :D
Zadnjič spremenil zany, dne Če dec 13, 2012 10:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a srcnik Če dec 13, 2012 9:06 pm

 
MALČEK
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če avg 25, 2011 3:24 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a MALČEK Pe dec 14, 2012 9:42 am

huda je sam bo tudi cena noro huda RS :evil:
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a peroRS Pe dec 14, 2012 5:16 pm

Že Rapid mi je v živo hud, Octavia pa že na slikah zgleda še bolje 8)
Če bodo cene v rangu Golfa 7 bo meni čisti kul.

Upam pa da bo RS-ka končno 4x4 :twisted:

Nekaj slikc RS-ke z neke slovaške spletne strani:
http://shrani.si/f/3m/Py/3txhK5H1/21517 ... 062601.jpg
http://shrani.si/f/Y/Aj/3IaWhI7P/349745 ... 779354.jpg
http://shrani.si/f/y/Gx/vfnYsWv/1554684 ... 728187.jpg
http://shrani.si/f/17/SP/4Vfl9SLq/31653 ... 731197.jpg

Moti me edino, da nima xenona :?:
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Pe dec 14, 2012 8:13 pm

Pero, to je že srcnik objavil :)
Neki si v slabi formi. Ni te nič na forumu :P

Po vsej verjetnosti bo opcijsko 4x4 in motorji od VW. Torej 220KM benzinec in 180KM TDI.

Glede običnih luči na sliki RS-a pa upam, da je le napaka v konfiguratorju :pray:
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a peroRS Pe dec 14, 2012 8:28 pm

Gyga je napisal/-a:Pero, to je že srcnik objavil :)
Neki si v slabi formi. Ni te nič na forumu :P


Se pozna ja. oops
Mam druge prioritete, forumi so zadnja stvar za kar imam čas. ;)
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Pe dec 14, 2012 9:17 pm

Pride tako, ja.

Lp
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Po dec 17, 2012 10:11 am

Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a moj-avto Pe jan 11, 2013 12:40 pm

Mladá Boleslav, december 2012 – Nova Škoda Octavia ponovno postavlja nova merila v razredu kompaktnih vozil. V svoji tretji generaciji še utrjuje edinstveni položaj v tem avtomobilskem segmentu. Limuzina (opomba uredništva: v resnici gre za 5-vratno kombilimuzino) prepriča s prostornostjo, ki ji ni para, z novim dizajnom, izjemno funkcionalnostjo, inovativnimi varnostnimi in komfortnimi sistemi, majhno porabo goriva, številnimi "preprosto pametnimi" rešitvami in pregovorno ugodnim razmerjem med ceno in vrednostjo.

"Octavia je srce znamke Škoda," pravi prof. dr. h.c. Winfried Vahland, predsednik uprave češkega avtomobilskega proizvajalca. "Na optimalen način združuje vse najboljše Škodine gene: prostornost, natančnost izdelave, sodobne, preverjene tehnologije, brezčasen dizajn, izjemno funkcionalnost in odlično razmerje med ceno in vrednostjo. Naše stranke so postale zahtevnejše. Zato je bil naš cilj, narediti tretjo generacijo Octavie še boljšo. To se odraža v vrednotah nove Octavie – ki je razred zase," zaključuje Winfried Vahland.

Škoda Octavia kot celota že od nekdaj predstavlja nekoliko "več" avtomobila. To je zasluga izjemne prostornosti, pa tudi v tem segmentu edinstvene kombinacije elegantne limuzinske oblike in praktičnih prednosti vozila z velikim pokrovom prtljažnika. Nova generacija ta edinstveni položaj še utrjuje. "Z novo Octavio dosledno sledimo poti, ki smo si jo začrtali pri Škodi. Octavia ponuja odlike vozila srednjega razreda za ceno vozila kompaktnega razreda. Je idealna izbira za zahtevne, samozavestne kupce, ki pričakujejo sodobno Octavio z vsemi njenimi prednostmi. Je najboljše, kar ponujamo," pravi dr. Frank Welsch, ki je kot član uprave družbe Škoda odgovoren za tehnični razvoj.

Prostornost brez primere, optimalna funkcionalnost
Nova Octavia v svojem segmentu postavlja visoka merila glede prostornosti. "Nova Octavia ima prostorska razmerja, ki so sicer značilna za vozila višjih razredov," poudarja dr. Welsch. Nobeno drugo kompaktno vozilo nima tako velike notranje dolžine (1.782 mm), toliko prostora za kolena (73 mm) in toliko prostora za glavo zadaj (980 mm). Nova Octavia se poleg tega lahko pohvali z največjim prtljažnikom v svojem razredu: 590 l. Tudi druge notranje mere so večje kot pri prejšnji generaciji tega modela: prostor za glavo spredaj: +8 mm; prostor za komolce spredaj: +39 mm; prostor za komolce zadaj: +26 mm.

Nova raven kakovosti: markanten, prečiščen in brezčasen dizajn
Nova Škoda Octavia ne prepriča samo s prostornostjo in funkcionalnostjo, temveč tudi z dizajnom. Vodja oblikovanja pri znamki Škoda Jozef Kabaň in njegova ekipa so vozilo zasnovali povsem na novo. Octavia še nikoli ni bila tako dinamična in hkrati brezčasno elegantna, markantna, kakovostna in suverena. "Vsaka linija in vsak spoj odraža natančnost, s katero sta bila izdelana. Nova Octavia je nedvoumno prepoznavna v množici avtomobilov," je prepričan dr. Welsch. Je bistveno daljša (90 mm) in širša (45 mm) od Octavie druge generacije. Za 108 mm je daljša tudi medosna razdalja, kar je v prid predvsem potnikom na zadnji sedežni klopi.

Sprednji del vozila ima suveren in samozavesten izraz, ki ga poudarjajo vodoravne linije in na novo pozicioniran logotip znamke Škoda. Stranski del je oblikovan bistveno bolj dinamično kot pri prejšnji generaciji. K temu prispevajo dolga medosna razdalja in krajši previs spredaj ter daleč nazaj potegnjeni C-stebriček. Visoka, ostra tornado linija optično podaljša vozilo in daje silhueti markantne kupejevske poteze (opomba uredništva: pobožna želja proizvajalca po dodani vrednosti...). Nova, prepoznavna značilnost je višja dinamična linija stranskih stekel zadnjih vrat, t. i. plavut. To je majhen, a učinkovit pregib, ki vozilu daje moč in usmeritev. Natančnost izdelave, kakovost in optimalna prostorska razmerja zaznamujejo tudi zadek. Vse je na svojem mestu, pravilno razporejeno. Zadnje luči imajo značilno obliko črke C in svetijo z intenzivno svetlobo. Prečiščenost, eleganca in predvsem prostornost: to so značilne lastnosti notranjosti nove Octavie. Škodini oblikovalci so povsem na novo zasnovali tudi notranjost vozila.

Varnost na najvišji ravni
Eden najpomembnejših ciljev pri razvoju nove Octavie je bil, zagotoviti še višjo raven varnosti. Zato so Škodini inženirji razvili celo vrsto najsodobnejših varnostnih sistemov: mednje sodijo Front Assistant/zaviranje v sili (od maja 2013 naprej), Lane Assistant, ki vozilu pomaga ohranjati smer na voznem pasu, večnaletno zaviranje/ avtomatsko zaviranje pri prometni nesreči, Crew Protect Assistant/zaščita vozila pri prometni nesreči, Driver Activity Assistant (zaznavanje utrujenosti voznika) in aktivni pokrov motornega prostora za zaščito peščev. Ti sistemi pomagajo preprečevati prometne nesreče ali ublažijo posledice za potnike in druge udeležence v prometu.

Najmlajšemu Škodinemu modelu zagotavljajo stabilno lego na cesti natančno usklajeno podvozje, dolga medosna razdalja ter toga in lahka karoserija. Ob prometni nesreči poskrbi obsežen paket pasivnih varnostnih elementov za najboljšo možno zaščito voznika in potnikov. Pred poškodbami jih varuje do devet varnostnih blazin v kombinaciji s 3-točkovnimi varnostnimi pasovi. Octavia je prvič opremljena s kolensko varnostno blazino (serijska oprema v državah EU) in z zadnjima stranskima varnostnima blazinama.

Nova raven učinkovitosti: emisija CO2 od 89 g/km naprej
Škodini inženirji so pri Octavii bistveno zmanjšali tudi porabo goriva in emisije škodljivih snovi. K temu prispevajo novi bencinski in dizelski motorji, nizek količnik zračnega upora cx in majhna masa vozila. Pri novi Škodi Octavia GreenLine (1.6 TDI/81 kW) znašajo emisije CO2 samo 89 g/km, poraba dizelskega goriva pa 3,4 l/100 km. Kupci lahko izbirajo med štirimi bencinskimi motorji – vsi z najsodobnejšo tehnologijo TSI – in štirimi sodobnimi dizelskimi motorji TDI z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda. Pozneje bo ponudbo dopolnil tudi motor na zemeljski plin. Razen za osnovni bencinski in osnovni dizelski motor je za vse agregate na voljo izvedba Green tec s sistemom start-stop in rekuperacijo. Najzmogljivejši motor je 1.8 TSI z močjo 132 kW. Motorji so lahko kombinirani z ročnim menjalnikom ali avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG. Načrtovani sta tudi izvedba s štirikolesnim pogonom in izrazito športna Octavia RS. Kljub večjim dimenzijam in večjemu številu vgrajenih tehnologij je nova Škoda Octavia do 102 kg lažja od predhodnice. To je zasluga dosledne lahke gradnje, napredne zasnove karoserije, uporabe jekel visoke in najvišje trdnosti ter premišljene izbire materialov. Prihranek mase je odvisen od dejanske konfiguracije vozila.

Inovativne tehnologije za najvišjo raven udobja
Nova Škoda Octavia ponuja številne nove komfortne funkcije, ki so bile doslej domena vozil višjega razreda. Vse so premierno na voljo za Octavio, nekatere pa so popolna novost tudi za znamko Škoda. Nove tehnologije nikakor niso same sebi namen, temveč predstavljajo pomembno dodano vrednost za kupce: niso tehnične igračke, temveč pomočniki, ki zagotavljajo varnejšo in udobnejšo vožnjo.

Prvič je za katerokoli vozilo znamke Škoda na voljo avtomatsko uravnavanje razdalje Adaptive Cruise Assistant. Novi Intelligent Light Assistant omogoča avtomatski vklop in izklop dolgih luči in izboljšuje udobje in varnost v cestnem prometu. Automatic Parking Assistant olajšuje parkiranje. Pozneje bo za Škodo prvič na voljo tudi prepoznavanje prometnih znakov v paketu Traveller Assistant, ki na zaslonu prikazuje prometne znake ob cesti. Z izbiro voznega profila Driving Mode Selection lahko voznik vpliva na določene vozne zmogljivosti. Še ena novost je električno panoramsko dvižno-pomično strešno okno: prozorno panoramsko strešno okno povečuje udobje in prispeva k prijetnejšemu počutju v vozilu. Za novo Octavio je na voljo tudi sistem za zaklepanje in zagon brez ključa KESSY (Keyless Entry Start and Exit System).

Nova generacija infotainment sistemov
Nova Octavia navdušuje z novo generacijo radijskih in radijsko-navigacijskih sistemov. Najboljši sistemi v ponudbi so pri Škodi prvič opremljeni z zaslonom na dotik, ki ima senzor približevanja in funkcijo listanja. Kristalno čist zvok ustvarjata novi avdiosistem CANTON in akustično optimizirani potniški prostor.

Preprosto pametne rešitve
Tako kot vsak model Škoda se tudi nova Octavia lahko pohvali z vsestransko funkcionalnostjo. Odvisno od izvedbe je serijsko ali opcijsko na voljo naslednja oprema: zložljivi transportni elementi za prtljažnik omogočajo, da varno in fiksirano na dno shranite različne predmete. Škoda Octavia je prvič opremljena z dvostransko podlogo za prtljažnik. Strgalo za led je zataknjeno za loputo rezervoarja za gorivo, varnostni brezrokavnik pa je shranjeno v držalu pod voznikovim sedežem. V predalu v vratih je koš za odpadke. Na multimedijski nosilec lahko odložite iPod, mobilni telefon in podobne naprave. Velik predal za očala v sprednji stropni konzoli je le eden izmed številnih predalov, nosilcev in kaveljčkov, ki skrbijo, da sta notranjost in prtljažnik vedno kot iz škatlice. Vozilo ima tudi zaščito proti točenju napačnega goriva in zadnjo polico, ki se zloži za zadnjimi sedeži.
VIR:http://www.avto.info/Obvestila/Nova_Skoda_Octavia-Razred_zase___/?avtoinfo=a9g7llv76sph1u818v7ajjb4b3

Slika

Slika
Avto, moj partner!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov